SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
nee maar hij was er 2 weken geleden bij in de sportschool toen ik de eerste deedquote:
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
@JustinK komt bij je langsquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:38 schreef mario390 het volgende:
heb me worstl rösti gemakt![]()
![]()
30 min narr voetbali
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:37 schreef hemarookworst het volgende:
@:bondage tijd dat je jezelf tot farao kroont![]()
Ik ben Faraoquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:37 schreef hemarookworst het volgende:
@:bondage tijd dat je jezelf tot farao kroont![]()
![]()
Vrijdagquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nog efkes, maar gij zijt eerder!
Wanneer stap je in de trein naar Oostenrijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fijne wedstrijd Mario.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:39 schreef mario390 het volgende:
![]()
30 min narr voetbali
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Smakelijk.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:39 schreef mario390 het volgende:
![]()
30 min narr voetbali
En hopelijk valt t mee met de hitte![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
VrijdagPrecies op tijd! Komende week nog wel werken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Pics van de Festive Socksquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:42 schreef KoningWouter het volgende:
[ afbeelding ]
Thanks voor het cadeau @:MizzezAmy
Nu kan ik wij niet achterblijven![]()
![]()
Ik vind mezelf altijd meer een kreeft.quote:
Hmm zo maar weer even in de zon zittenIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Precies op tijd! Komende week nog wel werken?Ja nog even 4 dagen ploeterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bim bam Beieren“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Waar precies?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:42 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ben ook in Beieren binnenkort![]()
Christmas Socksquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:43 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze zitten heerlijk![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hoe komt die door de ai checker?![]()
![]()
Oeh, kreeftquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik vind mezelf altijd meer een kreeft.
Hmm zo maar weer even in de zon zitten![]()
Geniet ervan![]()
![]()
De koster lust geen eieren.quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
ik kreeg een schaap
heb ze ook wat terug gestuurd voor hun huwelijkHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:43 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja nog even 4 dagen ploeterenOh dus gelijk na je laatste werkdag weg. Strakke planning!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh dus gelijk na je laatste werkdag weg. Strakke planning!ziek melden, het jaar is nog te lang om geen vakantiedagen te hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh dus gelijk na je laatste werkdag weg. Strakke planning!Heb liever aan het einde van de vakantie nog wat dagen over voordat ik ga werkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Even bijkomen, heel belangrijk.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heb liever aan het einde van de vakantie nog wat dagen over voordat ik ga werken![]()
Jeej, een loden pijp met wiet!quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik kreeg een schaap
heb ze ook wat terug gestuurd voor hun huwelijk![]()
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
kan meer afquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Schaapscheerderskou is al geweest hoorHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Als dat geen pijpen wordt....quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jeej, een loden pijp met wiet!![]()
[ link | afbeelding ]![]()
En dan vilt van maken.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Als ik me ziek meld krijg ik er geen vakantiedagen bij.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ziek melden, het jaar is nog te lang om geen vakantiedagen te hebben
Kan wel kopen of aantal weken 40 uur werken en uren sparen.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
als je ziek bent bouw je toch gewoon vakantiedagen op?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Als ik me ziek meld krijg ik er geen vakantiedagen bij.
Kan wel kopen of aantal weken 40 uur werken en uren sparen.
@Puala jij weet dit vastHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja, als je ziek bent, blijf je gewoon vakantiedagen opbouwen. Dit geldt zowel voor wettelijke vakantiedagen als voor bovenwettelijke vakantiedagen, tenzij anders is afgesproken in je arbeidsovereenkomst of cao. Tijdens ziekte kun je ook vakantie opnemen, mits dit geen belemmering vormt voor je herstel en je werkgever hierin meegaat.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
als je ziek bent bouw je toch gewoon vakantiedagen op?![]()
Ja, maar ik krijg ze op 1 januari. Als ik nu bv ontslag neem, moet ik nog uren terugbetalen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
als je ziek bent bouw je toch gewoon vakantiedagen op?
@:puala jij weet dit vastIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Geen ontslag nemen danquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar ik krijg ze op 1 januari. Als ik nu bv ontslag neem, moet ik nog uren terugbetalen.![]()
Nee, was ik niet van plan, nog even 4 maanden volhoudenquote:It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
En dan de pijp aan Maarten geven?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, was ik niet van plan, nog even 4 maanden volhouden![]()
Sowieso 2 maanden opzegtermijn, dus dan zou ik binnen 2 maanden iets anders moeten hebbenIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
ben gewend dat veel bedrijven soepeler zijn in hun beleid dan dat ze opstellenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
once you're with the wizard no one thinks you're strangeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja, maar zou toch niet weten wat anders te doenIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Mss een domme vraag; maar uren terugbetalen?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Op de troon?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:55 schreef hemarookworst het volgende:
Morgen vertoon ik grensoverschrijdend gedrag![]()
je krijgt begin van het jaar al je vakantiedagenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:55 schreef FreshFruit het volgende:
Mss een domme vraag; maar uren terugbetalen?
als je die opmaakt voor het einde van het jaar
en dan weg gaat
moet je betalenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik betaal helemaal niksIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Ik heb er hier ook nog 2, maar ga binnenkort maar eens op zoek naar de 3e. 3 maal is scheepsrechtquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
heb nog wel een coach voor je hier
Ik heb een abonnement!quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Zeker bouw je die opquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
als je ziek bent bouw je toch gewoon vakantiedagen op?
@:puala jij weet dit vast![]()
oh ja maar dan heb je meer opgenomen al dan dat je naar rato zou moeten hebben. Denk ik?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar ik krijg ze op 1 januari. Als ik nu bv ontslag neem, moet ik nog uren terugbetalen.![]()
Ja dat bedoelde ikquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:59 schreef Puala het volgende:
[..]
oh ja maar dan heb je meer opgenomen al dan dat je naar rato zou moeten hebben. Denk ik?It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
En dan nog 3 weken BaliIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Jij bent beetje basicquote:
Ik ben plus
Ga gewoon heppie wezuh!quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ik heb er niet voor betaaldquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jij bent beetje basic
Ik ben plus![]()
![]()
Ga je met de tram?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja, maar das onbetaald verlof, das gratis, want onbetaaldquote:
Ik wil ook!quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar das onbetaald verlof, das gratis, want onbetaald![]()
Maar je krijgt van mij daar een cocktail!quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar das onbetaald verlof, das gratis, want onbetaaldIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
nou nou wat grofquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:01 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Maar je krijgt van mij daar een cock!Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Eentje met ananas?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:01 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Maar je krijgt van mij daar een cocktail!
Kost normaal duur hoorquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
moet eigenlijk nog stapjes maken
maar vandaag is niet veel beter dna gisterenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik hou wel van Plus size.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Sowiesoquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Wezen zijn kinderen zonder ouders.quote:
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
En die maken het verschil?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:02 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Wezen zijn kinderen zonder ouders.![]()
![]()
Lood is giftigquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jeej, een loden pijp met wiet!![]()
[ link | afbeelding ]![]()
![]()
2 minuten teleurstellingquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
wat zouden jullie mizzezamy cadeau geven?![]()
Een aboquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
wat zouden jullie mizzezamy cadeau geven?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Zij maakt het verschil.quote:
En ik kan het dan weer gaan uitzoeken.
Dat onze uitvaart begeleidster ook toen mijn vader stierf. "Nu zijn jullie wees.|"quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:02 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Wezen zijn kinderen zonder ouders.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Altijd hetzelfde hequote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:04 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Zij maakt het verschil.
En ik kan het dan weer gaan uitzoeken.![]()
Wrom?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:55 schreef hemarookworst het volgende:
Morgen vertoon ik grensoverschrijdend gedrag![]()
Ze is geen medicijn tegen het tikken van de klok
Geen hoop, geen gids
Geen haven in de nacht
Geen bron in de woestijn
Als je kapot gaat van de dorst
Niet de glimlach op je allerslechtste grapHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
als de kat van huis is....quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:04 schreef bondage het volgende:
[..]
Waar? Die van mij zijn ergens anders namelijk.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Heb je ze afgeschroefd?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:04 schreef bondage het volgende:
[..]
Waar? Die van mij zijn ergens anders namelijk.![]()
Rolletje folie.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
wat zouden jullie mizzezamy cadeau geven?![]()
Heer Versquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat onze uitvaart begeleidster ook toen mijn vader stierf. "Nu zijn jullie wees.|"
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Wat ga ik koken?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ga een nieuw recept maken voor de vanille pina coladaHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Tjaquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
als de kat van huis is....![]()
![]()
Vanilla!quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
ga een nieuw recept maken voor de vanille pina colada
ik vind dat er ook vanille kleurige folie moet komen
voor de authentieke mummy ervaringHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Heer MT6quote:
Moet wel, anders kan ik niet teleurgesteld wordenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:06 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zolang je maar geen verwachtingen hebtIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Dan weet je niet wat je te wachten staatquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Moet wel, anders kan ik niet teleurgesteld worden![]()
![]()
Ik ga op zoekquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik vind dat er ook vanille kleurige folie moet komen
voor de authentieke mummy ervaring![]()
![]()
Wrapsquote:
Ik moet nog boodschappen doen
Maar eerst onkruid en douchenIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Onverwachte verwachting. Hm, op zich interessant.quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Mmm wraps @bondagequote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wraps
Ik moet nog boodschappen doen
Maar eerst onkruid en douchenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Maar met wat op de wrap?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Hangt sterk van de inhoud af natuurlijk.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Oh eerst ff poepenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Iemand draait muziek
Meatlove
Ok meat loaf, I would do anything for love
Hoeveel is de vis?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
De vis is dürquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Is het uberhaupt een optie?quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Rucola carpaccio roomkaas en pijnboompittenquote:
En zalm sla en kruidenroomkaas
Niet te moeilijkIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Vis is altijd een optiequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Nehquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Rucola carpaccio roomkaas en pijnboompitten
En zalm sla en kruidenroomkaas
Niet te moeilijk![]()
Nieuwe pogingquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb ook interesse in hot pink![]()
![]()
Uiteindelijk zijn we allemaal pink van binnenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
pink pony club
imma keep on dancing
at the pink pony clubHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ananasquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Of donker witquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:13 schreef MooieTop6 het volgende:
Uiteindelijk zijn we allemaal pink van binnen![]()
Pink is best een goede artiest, maar ik word niet echt hot van haar.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb ook interesse in hot pinkHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Dit schiet niet op...quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
pink pony club
imma keep on dancing
at the pink pony club![]()
![]()
Wat ga ik doen na het poepen, boodschappen doen of buiten zittenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Jaquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:13 schreef MooieTop6 het volgende:
Wat ga ik doen na het poepen, boodschappen doen of buiten zitten![]()
IEDEREEN naar de winkelIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Boodschappen!quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:13 schreef MooieTop6 het volgende:
Wat ga ik doen na het poepen, boodschappen doen of buiten zitten
En daarna buiten zitten
En dan koken
En dan buiten zittenIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Kerstboom in augustus. Industriële 60 liter drum hologlitter. Lichtsnoer.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
wat zouden jullie mizzezamy cadeau geven?🐙![]()
Jamaar ik wil nu buiten zittenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Boodschappen!
En daarna buiten zitten
En dan koken
En dan buiten zittenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
terug naar de actionquote:
hij roept me
ze hadden geen vilt
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Eerst de boodschappen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:13 schreef MooieTop6 het volgende:
Wat ga ik doen na het poepen, boodschappen doen of buiten zitten“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Deze man weet wat ik wilquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kerstboom in augustus. Industriële 60 liter drum hologlitter. Lichtsnoer.
Ik geniet harder van Chappell Roan dan ik zou moeten.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
pink pony club
imma keep on dancing
at the pink pony club🐙![]()
waaaah cute XDquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:15 schreef bondage het volgende:
[..]
Moet je je voorstellen dat ik je hier in wikkel met nog een strakke laag folie erom
[ afbeelding ]
such kawaiiHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nee nu eerst poepenquote:
Kan ook buiten natuurlijkIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Of in de winkelquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee nu eerst poepen
Kan ook buiten natuurlijk![]()
samequote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik geniet harder van Chappell Roan dan ik zou moeten.
is helemaal niet mijn bubbelHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Laat vast leuk patroon achterquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
waaaah cute XD
such kawaii![]()
![]()
Ik zit nu buitenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
En de trein de stad uitquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat zou dan het enige goede aan Zoetermeer zijn
En @:Koen66 natuurlijk![]()
Dat zou het wel helemaal af makenquote:
Ja precies.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
same
is helemaal niet mijn bubbel🐙![]()
Heb ik wel voor je na die teleurstellingquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat zou het wel helemaal af maken![]()
![]()
Zit je op de rand van je balkon?quote:
Bonifatius.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat verwachtte ik al.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:18 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heb ik wel voor je na die teleurstelling
Zou wel een teleurstelling zijn als je dat niet zou hebben
Dat kan er ook nog wel bijquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat verwachtte ik al.
Zou wel een teleurstelling zijn als je dat niet zou hebben![]()
![]()
De enige zekerheid in het leven is dat je dood gaat.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ik ga naar de supermarkt!Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:22 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
De enige zekerheid in het leven is dat je dood gaat.En dat je gebolkt wordtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekker trekkenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:22 schreef MizzezAmy het volgende:
Zo, ik ga weer even onkruid trekken
![]()
![]()
Met wortelquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:22 schreef MizzezAmy het volgende:
Zo, ik ga weer even onkruid trekkenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:22 schreef MizzezAmy het volgende:
Zo, ik ga weer even onkruid trekken
Nee nergens meer voor betalenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:23 schreef gebrokenglas het volgende:
Mobiel mee en contactloos betalen.![]()
neenee, het is geen onkruid. Hoogstens ongewenste begroeiiing!quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:22 schreef MizzezAmy het volgende:
Zo, ik ga weer even onkruid trekkenHow can I make this topic about me?![]()
Dat is een slechte deal jaquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:24 schreef bondage het volgende:
Wel veel geld voor slechts twee en half meter
[ afbeelding ]Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zo is het muisquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
neenee, het is geen onkruid. Hoogstens ongewenste begroeiiing!![]()
Wel eens last gehad van haagwinde?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
neenee, het is geen onkruid. Hoogstens ongewenste begroeiiing!![]()
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, was het muis die dat zei?![]()
![]()
We hebben hier 3 shoarma tenten en 3 snackbars in het dorp, en letterlijk allemaal zijn ze op vakantieIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dat dit kan in Nederlandquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:26 schreef MooieTop6 het volgende:
We hebben hier 3 shoarma tenten en 3 snackbars in het dorp, en letterlijk allemaal zijn ze op vakantie
Forum Opties Forumhop: Hop naar: