SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
nee maar hij was er 2 weken geleden bij in de sportschool toen ik de eerste deedquote:
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
@JustinK komt bij je langsquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:38 schreef mario390 het volgende:
heb me worstl rösti gemakt![]()
![]()
30 min narr voetbali
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:37 schreef hemarookworst het volgende:
@:bondage tijd dat je jezelf tot farao kroont![]()
Ik ben Faraoquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:37 schreef hemarookworst het volgende:
@:bondage tijd dat je jezelf tot farao kroont![]()
![]()
Vrijdagquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nog efkes, maar gij zijt eerder!
Wanneer stap je in de trein naar Oostenrijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fijne wedstrijd Mario.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:39 schreef mario390 het volgende:
![]()
30 min narr voetbali
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Smakelijk.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:39 schreef mario390 het volgende:
![]()
30 min narr voetbali
En hopelijk valt t mee met de hitte![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
VrijdagPrecies op tijd! Komende week nog wel werken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Pics van de Festive Socksquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:42 schreef KoningWouter het volgende:
[ afbeelding ]
Thanks voor het cadeau @:MizzezAmy
Nu kan ik wij niet achterblijven![]()
![]()
Ik vind mezelf altijd meer een kreeft.quote:
Hmm zo maar weer even in de zon zittenWelcome to the nightmare in my head 🎶![]()
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Precies op tijd! Komende week nog wel werken?Ja nog even 4 dagen ploeterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bim bam Beieren“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Waar precies?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:42 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ben ook in Beieren binnenkort![]()
Christmas Socksquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:43 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze zitten heerlijk![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hoe komt die door de ai checker?![]()
![]()
Oeh, kreeftquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik vind mezelf altijd meer een kreeft.
Hmm zo maar weer even in de zon zitten![]()
Geniet ervan![]()
![]()
De koster lust geen eieren.quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
ik kreeg een schaap
heb ze ook wat terug gestuurd voor hun huwelijkHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:43 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja nog even 4 dagen ploeterenOh dus gelijk na je laatste werkdag weg. Strakke planning!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh dus gelijk na je laatste werkdag weg. Strakke planning!ziek melden, het jaar is nog te lang om geen vakantiedagen te hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh dus gelijk na je laatste werkdag weg. Strakke planning!Heb liever aan het einde van de vakantie nog wat dagen over voordat ik ga werkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Even bijkomen, heel belangrijk.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heb liever aan het einde van de vakantie nog wat dagen over voordat ik ga werken![]()
Jeej, een loden pijp met wiet!quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik kreeg een schaap
heb ze ook wat terug gestuurd voor hun huwelijk![]()
Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
kan meer afquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Schaapscheerderskou is al geweest hoorHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Als dat geen pijpen wordt....quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jeej, een loden pijp met wiet!![]()
[ link | afbeelding ]![]()
En dan vilt van maken.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Als ik me ziek meld krijg ik er geen vakantiedagen bij.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ziek melden, het jaar is nog te lang om geen vakantiedagen te hebben
Kan wel kopen of aantal weken 40 uur werken en uren sparen.Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
als je ziek bent bouw je toch gewoon vakantiedagen op?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Als ik me ziek meld krijg ik er geen vakantiedagen bij.
Kan wel kopen of aantal weken 40 uur werken en uren sparen.
@Puala jij weet dit vastHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja, als je ziek bent, blijf je gewoon vakantiedagen opbouwen. Dit geldt zowel voor wettelijke vakantiedagen als voor bovenwettelijke vakantiedagen, tenzij anders is afgesproken in je arbeidsovereenkomst of cao. Tijdens ziekte kun je ook vakantie opnemen, mits dit geen belemmering vormt voor je herstel en je werkgever hierin meegaat.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
als je ziek bent bouw je toch gewoon vakantiedagen op?![]()
Ja, maar ik krijg ze op 1 januari. Als ik nu bv ontslag neem, moet ik nog uren terugbetalen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
als je ziek bent bouw je toch gewoon vakantiedagen op?
@:puala jij weet dit vastWelcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Geen ontslag nemen danquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar ik krijg ze op 1 januari. Als ik nu bv ontslag neem, moet ik nog uren terugbetalen.![]()
En dan de pijp aan Maarten geven?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, was ik niet van plan, nog even 4 maanden volhouden![]()
Sowieso 2 maanden opzegtermijn, dus dan zou ik binnen 2 maanden iets anders moeten hebbenWelcome to the nightmare in my head 🎶![]()
ben gewend dat veel bedrijven soepeler zijn in hun beleid dan dat ze opstellenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
once you're with the wizard no one thinks you're strangeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Mss een domme vraag; maar uren terugbetalen?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Op de troon?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:55 schreef hemarookworst het volgende:
Morgen vertoon ik grensoverschrijdend gedrag![]()
je krijgt begin van het jaar al je vakantiedagenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:55 schreef FreshFruit het volgende:
Mss een domme vraag; maar uren terugbetalen?
als je die opmaakt voor het einde van het jaar
en dan weg gaat
moet je betalenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik betaal helemaal niksIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Ik heb er hier ook nog 2, maar ga binnenkort maar eens op zoek naar de 3e. 3 maal is scheepsrechtquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
heb nog wel een coach voor je hier
Welcome to the nightmare in my head 🎶
Forum Opties Forumhop: Hop naar: