quote:
Op zaterdag 9 augustus 2025 08:57 schreef Recce het volgende:[..]
Oh ja, in Enschede was dat vroeger ook zo, dat de parkeerplek achter de V&D was en dat je er doorheen kon lopen om naar de binnenstad te gaan. Ik ging vroeger af en toe met m'n vader ernaartoe om naar computers (Commodore Amiga) en toebehoren te kijken. Maar hij ging dan vaak ook bij de tijdschriften en boeken etc. kijken en dat was echt enorm saai voor mij als kind.

Ik ging ook wel naar die schoolcampus om een agenda en kaftpapier te kopen, maar de meeste spulletjes kon ik bij ons op de hoek kopen, dus ik had daar niet veel nodig verder. Voor een kind was het best cool om op alle afdelingen te kijken, maar dat deed mijn vader dus niet.

Ze hadden ook tenten en rubberbootjes, kan ik me herinneren.
Je hebt wel pech met kitten. Eerst wil je moeder niet alle afdelingen langs en nu heb je een kind dat dat niet wil.

Oja kaftpapier!
Saai die ouders vroeger!
Ja, ik ben nog wel eens in zo’n tentje gaan zitten omdat ik kwaad was.
Klopt, m’n kind zat vandaag ook weer te zeuren toen we 10 min in de hema waren of we naar de kassa konden. Mevrouw had alles al in het mandje gedaan wat zij wilde. Toen ik even voor mezelf aan het kijken was, had ze nul geduld. Gezellig zo…
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.