Waarom? Het is toch het einde van urenlang meeleven met de personages die dan als het ware plotseling dood gaan?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 03:09 schreef sp3c het volgende:
Meeste series ben ik gewoon blij dat het klaar is
Meestal wel klaar mee op een gegeven momentquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 03:30 schreef Masberum het volgende:
[..]
Waarom? Het is toch het einde van urenlang meeleven met de personages die dan als het ware plotseling dood gaan?
Babylon 5 is juist gemaakt met het idee er 5 seizoenen van te maken, ondanks dat er ook personages in wisselen. Wat allemaal nog best logisch is tot aan seizoen 5.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 04:42 schreef Invisibli het volgende:
ik stop meestal na 4 seizoenen. Dan is het teveel van hetzelfde of ze wisselen van personages.
wat doe jij zoal in het levenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 10:36 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Gewoon een leven zoeken, dan heb je er niet zo'n last van
Zoals Deadwood destijds. Dan hoef je van mij ook niet pas 14 jaar(!) later ineens met een afsluitende film te komen..quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 10:18 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Ik ben juist blij als een serie daadwerkelijk een einde heeft en niet met een cliffhanger stopt in seizoen X (waarna het niet verlengd wegens budget o.i.d.).
Niks zo irritant als een onafgemaakt verhaal bekijken.
Dacht dat het laatste seizoen het slechtste was.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 08:51 schreef ToT het volgende:
Als je Game Of Thrones kijkt, heb je daar niet zo'n last van.Perfect laatste seizoen, ongelooflijk goed einde!
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:11 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
wat doe jij zoal in het leven
Heb je dat ook met het leven?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 03:09 schreef sp3c het volgende:
Meeste series ben ik gewoon blij dat het klaar is
Dat isnog niet klaar he dus dat weet ik logischerwijs nog nietquote:
Ssssst......quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:46 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dacht dat het laatste seizoen het slechtste was.
Ben nu bij seizoen 5 in ieder geval.
Nu stoppen en koesteren wat je hebt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:46 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dacht dat het laatste seizoen het slechtste was.
Ben nu bij seizoen 5 in ieder geval.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |