abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218457215
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 09:36 schreef Idisrom het volgende:

[..]
Een enquête onder 1.000 Oekraïners? We moeten Maurice de Hond maar even vragen, of de vragen wel op dejuiste manier gesteld zijn.
Bekijk deze YouTube-video
Dit was gisteren. Nu is bij mij wel verwarring over de betrouwbaarheid van DW
Jij zou zo onderhand toch wel moeten beseffen dat je wel erg vaak het Russische narratief kiest ;).
pi_218457217
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 09:38 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Jij zou zo onderhand toch wel moeten beseffen dat je wel erg vaak het Russische narratief kiest ;).
Maar Deutsche Welle is volgens mij absoluut niet pro-Russisch.
  zaterdag 9 augustus 2025 @ 09:43:15 #28
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218457233
Ben bang dat het niet goed gaat eindigen voor Oekraine. Trump gaat een harde plasser krijgen van Putin en dan gaan ze met heeel voordelig voor de Russen komen. Los van het land nu zijn garanties voor de toekomst ook belangrijk. Dat Rusland niet over een paar jaar terug is voor de rest.
pi_218457258
Er is natuurlijk wel een verschil tussen willen onderhandelen en Poetin geven wat hij wil.
Verder, als dit echt de eis is van Poetin is het iig al iets beter dan wat het was; er wordt nog geen geclaimd dat Rusland nog niet bezet. En er is nog niets bekend over veiligheidsgaranties en wat te doen met de sancties voor Rusland. Daarom valt er nog maar weinig over te zeggen
Цой жив
pi_218457263
quote:
Dat is niet echt in tegenspraak met elkaar.
It is not from the benevolence of the butcher, the brewer, or the baker, that we expect our dinner, but from their regard to their own interest.
Visions of greed you wallow
  zaterdag 9 augustus 2025 @ 09:52:29 #31
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_218457276
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 09:48 schreef Zwoerd het volgende:
Er is natuurlijk wel een verschil tussen willen onderhandelen en Poetin geven wat hij wil.
Verder, als dit echt de eis is van Poetin is het iig al iets beter dan wat het was; er wordt nog geen geclaimd dat Rusland nog niet bezet. En er is nog niets bekend over veiligheidsgaranties en wat te doen met de sancties voor Rusland. Daarom valt er nog maar weinig over te zeggen
Daarom: een hoop tamtam maar wat er daadwerkelijk gaat veranderen is maar de vraag.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_218457315
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 09:23 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Het is volkomen naïef om te denken dat die gebieden ooit terug zullen worden veroverd. Dus nee, Trump gooit Oekraïne niet voor de bus.

Trump is pragmatisch.
Ja precies.
Als het zonder de VS ging dan ging het nog 3 jaar door maar was Oekraïne uitgeput en opgegeven.
Dat is de realiteit of meevechten met mensen uit west Europa, dat wil men dan weer niet.
Vakman pur sang
pi_218457322
Trouwens is een uitkomst met de Donetsk in Russische handen ook zeer ongewild.
Zeker op de langere termijn zal die oorlog elk moment weer oplaaien.
Vakman pur sang
pi_218457364
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 09:39 schreef Idisrom het volgende:

[..]
Maar Deutsche Welle is volgens mij absoluut niet pro-Russisch.
Het gaat me niet om een specifieke bron ;).
pi_218457368
Oorlog :')
U MAD?
pi_218457390
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 03:09 schreef superniger het volgende:
Goed gedaan door Trump.
Nobelprijs voor vrede w/
Die krijgt ie never nooit niet..
Dat gaat schuimbekkend wokelinks nooit goed vinden..

Obama kreeg hem wel, namelijk voor...
Ja, waarvoor eigenlijk..?
_O-
pi_218457417
Zou toch heerlijk zijn wanneer zowel Putin als Trump gruwelijk aan hun einde komen
pi_218457420
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 10:06 schreef de_boswachter het volgende:
Oorlog :')
Zonder oorlog had Nederland niet eens bestaan.
pi_218457434
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 09:43 schreef Momo het volgende:
Ben bang dat het niet goed gaat eindigen voor Oekraine. Trump gaat een harde plasser krijgen van Putin en dan gaan ze met heeel voordelig voor de Russen komen. Los van het land nu zijn garanties voor de toekomst ook belangrijk. Dat Rusland niet over een paar jaar terug is voor de rest.
Stel dat ze terugkomen voor de rest en dat het ze nog zou lukken ook (wat hoogst onwaarschijnlijk is)… dan heeft Rusland een territorium onder zich met een bevolking die zich met hand en tand zal verzetten tegen de bezetter.

Probeer mij eens uit te leggen waarom je zo’n groot probleem wil creëren voor jezelf.
pi_218457436
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 10:15 schreef Pleun2011 het volgende:
Zou toch heerlijk zijn wanneer zowel Putin als Trump gruwelijk aan hun einde komen
Misschien kunnen ze hun mannelijkheid bewijzen door in Alaska met een grizzlybeer te worstelen.
pi_218457447
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 10:18 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Stel dat ze terugkomen voor de rest en dat het ze nog zou lukken ook (wat hoogst onwaarschijnlijk is)… dan heeft Rusland een territorium onder zich met een bevolking die zich met hand en tand zal verzetten tegen de bezetter.

Probeer mij eens uit te leggen waarom je zo’n groot probleem wil creëren voor jezelf.
Gewoon vanwege de imperiale ambities van Poetin. Die bevolking onderdrukken ze wel met grof geweld, zoals ze nu ook al doen.
Doen alsof het voor Poetin hiermee op zou houden is zeer naïef.
pi_218457486
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 10:19 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Gewoon vanwege de imperiale ambities van Poetin. Die bevolking onderdrukken ze wel met grof geweld, zoals ze nu ook al doen.
Doen alsof het voor Poetin hiermee op zou houden is zeer naïef.
O ja, de imperiale ambities van Poetin… *zucht*

Leuk verhaal. Daar kunnen weer honderden miljarden mee worden afgepakt van de gewone bevolking die dan aan de Blackrocks van de wereld gegeven kunnen worden.
pi_218457492
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 10:24 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
O ja, de imperiale ambities van Poetin… *zucht*

Leuk verhaal. Daar kunnen weer honderden miljarden mee worden afgepakt van de gewone bevolking die dan aan de Blackrocks van de wereld gegeven kunnen worden.
Goed verhaal.
pi_218457502
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 08:25 schreef VEM2012 het volgende:
Hopelijk lukt het om snel een staakt het vuren af te dwingen.
Als Poetin krijgt wat hij wil, dan is de kans groot dat een staakt-het-vuren niet meer is dan een gevechtspauze. Rusland kan dan aansterken en op een later moment de aanval hervatten.

Een gevechtspauze - hoe wenselijk ook - zou dan ook geen doel op zich moeten zijn.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_218457510
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 10:00 schreef Lospedrosa het volgende:
Trouwens is een uitkomst met de Donetsk in Russische handen ook zeer ongewild.
Zeker op de langere termijn zal die oorlog elk moment weer oplaaien.
Ja en nee. Donbas zit helaas vol met etnische Russen, zolang je dat gebied dus bij Oekraïne hebt zal het onrustig blijven. Daarom heb ik al eens eerder geopperd om ook die etnische Russen uit de Baltische Staten te krijgen want je gaat daar hetzelfde zien. Let maar op. 'Uit bescherming van een Russische minderheid' valt Rusland dan binnen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_218457524
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 10:28 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ja en nee. Donbas zit helaas vol met etnische Russen, zolang je dat gebied dus bij Oekraïne hebt zal het onrustig blijven. Daarom heb ik al eens eerder geopperd om ook die etnische Russen uit de Baltische Staten te krijgen want je gaat daar hetzelfde zien. Let maar op. 'Uit bescherming van een Russische minderheid' valt Rusland dan binnen.
Dat valt nog te bezien.
Vakman pur sang
pi_218457581
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 10:26 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Als Poetin krijgt wat hij wil, dan is de kans groot dat een staakt-het-vuren niet meer is dan een gevechtspauze. Rusland kan dan aansterken en op een later moment de aanval hervatten.

Een gevechtspauze - hoe wenselijk ook - zou dan ook geen doel op zich moeten zijn.
Ik heb nergens gezegd dat het daarbij moet blijven. Maar laten we eens beginnen met het zinloos vermoorden van (vooral) jonge mannen.
  zaterdag 9 augustus 2025 @ 10:40:25 #48
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_218457600
Slappe zak die Trump.
Fijn voor Poetin dat zijn agressieve gedrag wordt beloond.

Om te kotsen dit.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_218457615
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 10:11 schreef Toine51 het volgende:
Obama kreeg hem wel, namelijk voor...
Ja, waarvoor eigenlijk..?
_O-
Dat vond links over het algemeen ook een beetje dom. Die meten wat minder met twee maten namelijk.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_218457627
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 01:37 schreef TLC het volgende:
Ik hoop dat t vliegtuig van putin ergens in de oceaan crasht
Trump mag ook dood.

Achterlijke idioot. Rusland kan de tyfus genieten.
Zonder wrijving geen glans
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')