Ik hoop dat de pruimen aan elkaar blijven plakken jaquote:Op maandag 11 augustus 2025 12:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Je hebt een extra rijk gevulde pruimentaart gemaakt
Na mijn lunchwandeling van zojuist, kan ik dit bevestigenquote:
O, lekker!quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:13 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik vind heel voetbal onaantrekkelijk, dus het maakt niet zo heel veel uit.
Ik heb net een pruimentaart gebakken. Maar ik weet niet of het gaat lukken, want ik had het gevoel dat er wat weinig deeg was. Maarja, we zullen het wel zien
Anders is het pruimencrumblequote:Op maandag 11 augustus 2025 12:20 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik hoop dat de pruimen aan elkaar blijven plakken ja
Ok, we zijn onderweg.quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:10 schreef Troel het volgende:
Hij is gelukt!
Het zijn de pruimen van de pruimenboom van mijn schoonouders en ik kreeg bijna zaterdag nog meer pruimen mee. Onze pruimeter heeft tegenwoordig zo'n beugel die hij 23 uur per dag in moet, dus die eet de pruimen niet meer los, de rest eet het alleen in andere vorm
Achteraf had ik nog wel meer pruim mee kunnen nemen. Twee taarten krijgen we ook wel op
Nee, we eten tegenwoordig altijd laat helaas.quote:Op maandag 11 augustus 2025 18:03 schreef NailQueen het volgende:
Wat een rust. Iedereen zit nu aan het avondeten?
Ja jijquote:Op maandag 11 augustus 2025 20:00 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik lees dat we een vaatwasser hebben
Ik ben vrij. Strani neemt mijn beurt over.quote:Op maandag 11 augustus 2025 20:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik vernam dat ik mijn afwas hier bij @:NailQueen kon inleveren?
[ afbeelding ]
Haha leuk geprobeerd maar neequote:Op maandag 11 augustus 2025 20:37 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ben vrij. Strani neemt mijn beurt over.
Uh nee, mijn vaat is nog niet schoonquote:Op maandag 11 augustus 2025 20:45 schreef NailQueen het volgende:
* Ploft op de bank. De dag zit er weer op
Mij nie bellenquote:Op maandag 11 augustus 2025 20:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Uh nee, mijn vaat is nog niet schoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |