Gelukkig gaan de meeste van mijn grappen over Catalaanse onafhankelijkheid ipv over Spanje, daar krijg je waarschijnlijk nooit genoeg van.quote:Op maandag 11 augustus 2025 23:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben al jaren klaar met Spanje-grappen maar helaas, we moeten het hier doen met wat we hebben
Vandaag wordt het toch nog niet zo heel warm? Als we vandaag al beginnen met een ijsje, wat doen we dan morgen en donderdag?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 07:06 schreef Yesse het volgende:
Moeten we nu de dag beginnen met een ijsje ipv koffie en thee?
Vandaag toch juist warmste dag van de week.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 07:41 schreef Troel het volgende:
[..]
Vandaag wordt het toch nog niet zo heel warm? Als we vandaag al beginnen met een ijsje, wat doen we dan morgen en donderdag?
Roger heeft de koffie al ingeschonken. Beetje lullig om dat dan te laten staan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 07:06 schreef Yesse het volgende:
Ik trakteer want ik ben jarig.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 07:06 schreef Yesse het volgende:
Neequote:Op dinsdag 12 augustus 2025 09:54 schreef Cyan9 het volgende:
Gefeliciteerd @:zorro28!! Klopt de 28 nog?
Gefeliciteerd!quote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 10:23 schreef BillDauterive het volgende:
Hartelijk gefeliciteerd Zorro28!
Wat voor taart heb je?
Ja precies, ik geniet daar elke keer weer van.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 04:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gelukkig gaan de meeste van mijn grappen over Catalaanse onafhankelijkheid ipv over Spanje, daar krijg je waarschijnlijk nooit genoeg van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |