Had jij ook veel borden? Want dan neem ik de 6 fondue borden niet meequote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:47 schreef Queller het volgende:
[..]
Laat ze thuis; ik breng mijn reservesetjes!
Geen idee, maar ik wil 'm wel hoorquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
Of wellicht willen sigme of Queller hem wel.
Ja, ik heb veel bordenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:50 schreef Kaatje1 het volgende:
Had jij ook veel borden? Want dan neem ik de 6 fondue borden niet mee
Hatsee! Starflyer heeft eerste keus.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 13:16 schreef Queller het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik wil 'm wel hoor
Als Sigme goesting heeft, dan mag ze [wat het ook maar is] van me hebben hoor. Een vlaai is eigenlijk altijd welkom, maar ik kan ook prima zonder. Of met de helft, of de helft van een helft. Whatever!quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 13:20 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Hatsee! Starfleet heeft eersteklas.
Als @:sigme nog wensen heeft kan ik dadelijk ter plekke kijken wat er nog ligt.
He, kom jij ook? Dat had ik niet meegekregen. Leuk!quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 13:22 schreef Queller het volgende:
[..]
Als Sigme goesting heeft, dan mag ze [wat het ook maar is] van me hebben hoor. Een vlaai is eigenlijk altijd welkom, maar ik kan ook prima zonder. Of met de helft, of de helft van een helft. Whatever!
Queller of sigme mag hem wel hebben van mij.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 13:20 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Hatsee! Starflyer heeft eerste keus.
Als @:sigme nog wensen heeft kan ik dadelijk ter plekke kijken wat er nog ligt.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 13:25 schreef sigme het volgende:
He, kom jij ook? Dat had ik niet meegekregen. Leuk!
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 13:26 schreef Starflyer het volgende:
Queller of sigme mag hem wel hebben van mij.
Yes! Mogelijk sta ik onder de douche dan. Of niet. Geen idee. Dank je!quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 13:22 schreef Queller het volgende:
[..]
Als Sigme goesting heeft, dan mag ze [wat het ook maar is] van me hebben hoor. Een vlaai is eigenlijk altijd welkom, maar ik kan ook prima zonder. Of met de helft, of de helft van een helft. Whatever!
@:L_S: ik rij tussen 14:30 en 14:45 langs. Ik hoef geen koffie / thee / rondleiding / officieel ontvangst. Als ik je niet zie, zet ik een tas met borden en bestek in de tuin en vervolg mijn weg.
Heee…je komt toch wel weer (even) terug!? Rond etenstijd…of voor een voorafje als je bij je moeder eet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 13:28 schreef Queller het volgende:
[..]
Even kort tussen het mantelzorgen
[..]
40 minuten stilgestaan wegens een ongeluk in de Ketheltunnel en daarna nog eentje in de Beneluxtunnel.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 13:21 schreef Blues het volgende:
Wij zitten in een dikke file ivm ongeluk op de A4
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 14:52 schreef Cat-astrophe het volgende:
Bakker had een kruisbessen vlaai gevonden
![]()
Dus kaatje en starflyer krijgen alsnog hun bestelling en voor Queller komt er een kruimel mee.
Nu anderhalf uur rijden
Wat een slechte timingquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 14:58 schreef golfer het volgende:
[..]
40 minuten stilgestaan wegens een ongeluk in de Ketheltunnel en daarna nog eentje in de Beneluxtunnel.
Maar nu dan toch gearriveerd bij Hotel de Magistraat in Willemstad om een dutje te doen.
Tot straks!
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 14:00 schreef AnneX het volgende:
Heee…je komt toch wel weer (even) terug!? Rond etenstijd…of voor een voorafje als je bij je moeder eet.
Misschien wat lekkers voor haar meenemen? Een gevuld eitje van Cat of zo.
We hebben alles! En meerquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 18:46 schreef Queller het volgende:
Is er nog iets nodig? Ik ga zo rijden en kan nog langs AH of de Jumbo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |