quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 13:24 schreef Kaatje1 het volgende:
Dank @:Golfer en ik zal er rekening mee houden @:fietsie
Voor @:cat-astrophe en @:golfer gaan de kaasblokjes voor in de salade ook in een apart schaaltje
Mabroukquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 15:25 schreef borisz het volgende:
Ik heb dus pesto. Ik heb drie kleine bakjes kruidenboter (en drie verschillende merken). En drie grotere bakken kaas((ik dacht)feta, schaap, geit)-smeersels met kruiden. De ene met honing. Andere weer anders. Vast allemaal lekker want komt van Mabrouck.
.
Oh en 12x Skuumkoppe in blik .
Morgen haal ik nog ik 4x Baguettes en 4x Ciabatta olijf. Met breekbrood genoeg brood denk ik.
Natuurlijk kun je wel wat meebrengenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 16:40 schreef Tele6 het volgende:
Ik voel me wel een beetje schuldig dat er nou voor mij amper meer wat is om mee te brengen
Kan ik anders iemand sponsoren in wat die meeneemt? Ik heb meer geld dan tijd
Neem jij je zelluf mee. Ook gezellig.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 16:40 schreef Tele6 het volgende:
Ik voel me wel een beetje schuldig dat er nou voor mij amper meer wat is om mee te brengen
Klinkt heerlijk! Ik ben gek op smeerselsquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 15:25 schreef borisz het volgende:
Ik heb dus pesto. Ik heb drie kleine bakjes kruidenboter (en drie verschillende merken). En drie grotere bakken kaas((ik dacht)feta, schaap, geit)-smeersels met kruiden. De ene met honing. Andere weer anders. Vast allemaal lekker want komt van Mabrouck.
.
Oh en 12x Skuumkoppe in blik .
Morgen haal ik nog ik 4x Baguettes en 4x Ciabatta olijf. Met breekbrood genoeg brood denk ik.
Nee joh. Alles was in kannen en kruiken toen je terugkwam van vakantie.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 16:40 schreef Tele6 het volgende:
Aardappels duurt wel echt lang op de bbq. Dat ligt dan al die tijd in de weg op het rooster. Tussen de kolen kan niet wegens logistiek.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 16:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Natuurlijk kun je wel wat meebrengen
Heb al suggesties gedaan. De gepofte aardappels zijn het minste werk.
En aardappels om te poffen, aluminiumfolie en de ingrediënten voor die dip/saus voor erin/erop kopen moet toch nog wel lukken? De dip zelf kun je morgen ter plekke nog maken
Ah, ok. Dat wist ik nietquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 17:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Klinkt heerlijk! Ik ben gek op smeersels
[..]
Nee joh. Alles was in kannen en kruiken toen je terugkwam van vakantie.
Wordt het niets met de tempeh? Groentespies is ook wel een goed idee.
[..]
Aardappels duurt wel echt lang op de bbq. Dat ligt dan al die tijd in de weg op het rooster. Tussen de kolen kan niet wegens logistiek.
Prima planquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 17:01 schreef Kaatje1 het volgende:
@:tele6 jij erbij is al leuk. Maar misschien iets van kaas? Olijfjes? En mocht je bij een supermarkt komen, een zak gemengde sla (de 150 gr die ik heb is wat minder dan ik dacht) is handig
Die neemt mee: aardbeienkwarktaart ( als eerder) wilde ik weer eens maken en hoef dan de stomme oven niet te gebruiken. En iets met watermeloen. Zag het recept en was nieuwsgierig.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 17:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
Meer salade voor erbij is altijd lekker (vind ik). Hebben we al pasta salade?
Of idd goochelen met vleesvervangers voor op de bbq.
Afhankelijk van welk dessert @:Annex meeneemt: banaan met chocolade als tweede toet?
Of je neemt jezelf gewoon mee
Oeh, lekker. Ik ben gek op kwarktaart. En op de rest. Op alles.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 17:09 schreef AnneX het volgende:
[..]
Die neemt mee: aardbeienkwarktaart ( als eerder) wilde ik weer eens maken en hoef dan de stomme oven niet te gebruiken. En iets met watermeloen. Zag het recept en was nieuwsgierig.
En labneh met tomaatjes confit van Ottolenghi.
Poef verrassing 🙃
@:Tele6 jaaa, olijfjesZet een bakje bij mij neer s.v.p.
Spannend.quote:
Het is een dubbeldekker geworden: 2 roosters boven elkaar, dus onderin zou het vochtiger moeten zijn dan bovenopquote:
Klinkt goed!quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 17:09 schreef AnneX het volgende:
[..]
Die neemt mee: aardbeienkwarktaart ( als eerder) wilde ik weer eens maken en hoef dan de stomme oven niet te gebruiken. En iets met watermeloen. Zag het recept en was nieuwsgierig.
En labneh met tomaatjes confit van Ottolenghi.
Poef verrassing 🙃
@:Tele6 jaaa, olijfjesZet een bakje bij mij neer s.v.p.
Lekkerquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 17:38 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb een goed recept voor pastasalade met citroen en basilicum dus die neem ik graag mee
En een extra zak sla voor @:Kaatje1
En olijven.
Vleesvervanger spies ga ik vanavond even een recept zoeken tenzij iemand al een favoriet had?
Klinkt goed!quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 17:38 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb een goed recept voor pastasalade met citroen en basilicum dus die neem ik graag mee
En een extra zak sla voor @:Kaatje1
En olijven.
Vleesvervanger spies ga ik vanavond even een recept zoeken tenzij iemand al een favoriet had?
Een ventilator lijkt me dan handigerquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 17:45 schreef fietsie het volgende:
Ehm zou @:JFlip ook een verlengsnoer hebben om een Airco midden in de tuin....![]()
![]()
Nee hoor ik klaag niet, maar damn, wat is het pittig in het zonnetje
quote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 17:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Lekker![]()
Hoeft niet te ingewikkeld hoor. Falafel met paprika en tomaatjes is ook al lekker. Ofzoiets.
Ik begreep dat het iets vagelijk Aziatisch moest zijn om te matchen met wat fietsie meebrengt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 17:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klinkt goed!![]()
Ik ben nog steeds voor de groentespies of de haloumispies (recepten heb ik gepost in het vorige topic)![]()
Maar @:Lucky_Strike heeft vast een recept voor een tofu- of tempehspies
Nee joh, dat hoeft helemaal niet. Er is werkelijk niets dat bij elkaar past. Daarom past alles bij elkaarquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:19 schreef Tele6 het volgende:
[..]
[..]
Ik begreep dat het iets vagelijk Aziatisch moest zijn om te matchen met wat fietsie meebrengt.
Hoe dan ook. Ik ben doodop van de week dus ik lig alvast onder een dekentje en ga morgen m'n best doen om er wat van te maken.
Nee johquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:19 schreef Tele6 het volgende:
[..]
[..]
Ik begreep dat het iets vagelijk Aziatisch moest zijn om te matchen met wat fietsie meebrengt.
Hoe dan ook. Ik ben doodop van de week dus ik lig alvast onder een dekentje en ga morgen m'n best doen om er wat van te maken.
Gevulde eitjesquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nee joh
Was dat niet meer in de zin van ‘Fietsie heeft een verrassinggerecht en dadelijk maken jullie zowat hetzelfde’?
Want koude schotel en gevulde eitjes zijn ook al zo ontzéttend Aziatisch natuurlijk
Kijk wat lukt, niet te druk maken hoor
En nog weten we niet wat het is.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:44 schreef fietsie het volgende:
Ik heb dus 1 portie niet helemaal afgemaakt (dat doe ik morgen)
Maar wel gesneden en met het bijgerecht bij de buren bezorgd die in de rook hebben gezeten.
Binnen 20 minuten was het schaaltje, weer afgewassen, leeg. Met de complimenten.
Dus.
Klinkt goedquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:44 schreef fietsie het volgende:
Ik heb dus 1 portie niet helemaal afgemaakt (dat doe ik morgen)
Maar wel gesneden en met het bijgerecht bij de buren bezorgd die in de rook hebben gezeten.
Binnen 20 minuten was het schaaltje, weer afgewassen, leeg. Met de complimenten.
Dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |