Spannend.quote:
Het is een dubbeldekker geworden: 2 roosters boven elkaar, dus onderin zou het vochtiger moeten zijn dan bovenopquote:
Klinkt goed!quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 17:09 schreef AnneX het volgende:
[..]
Die neemt mee: aardbeienkwarktaart ( als eerder) wilde ik weer eens maken en hoef dan de stomme oven niet te gebruiken. En iets met watermeloen. Zag het recept en was nieuwsgierig.
En labneh met tomaatjes confit van Ottolenghi.
Poef verrassing 🙃
@:Tele6 jaaa, olijfjesZet een bakje bij mij neer s.v.p.
Lekkerquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 17:38 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb een goed recept voor pastasalade met citroen en basilicum dus die neem ik graag mee
En een extra zak sla voor @:Kaatje1
En olijven.
Vleesvervanger spies ga ik vanavond even een recept zoeken tenzij iemand al een favoriet had?
Klinkt goed!quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 17:38 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb een goed recept voor pastasalade met citroen en basilicum dus die neem ik graag mee
En een extra zak sla voor @:Kaatje1
En olijven.
Vleesvervanger spies ga ik vanavond even een recept zoeken tenzij iemand al een favoriet had?
Een ventilator lijkt me dan handigerquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 17:45 schreef fietsie het volgende:
Ehm zou @:JFlip ook een verlengsnoer hebben om een Airco midden in de tuin....![]()
![]()
Nee hoor ik klaag niet, maar damn, wat is het pittig in het zonnetje
quote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 17:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Lekker![]()
Hoeft niet te ingewikkeld hoor. Falafel met paprika en tomaatjes is ook al lekker. Ofzoiets.
Ik begreep dat het iets vagelijk Aziatisch moest zijn om te matchen met wat fietsie meebrengt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 17:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klinkt goed!![]()
Ik ben nog steeds voor de groentespies of de haloumispies (recepten heb ik gepost in het vorige topic)![]()
Maar @:Lucky_Strike heeft vast een recept voor een tofu- of tempehspies
Nee joh, dat hoeft helemaal niet. Er is werkelijk niets dat bij elkaar past. Daarom past alles bij elkaarquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:19 schreef Tele6 het volgende:
[..]
[..]
Ik begreep dat het iets vagelijk Aziatisch moest zijn om te matchen met wat fietsie meebrengt.
Hoe dan ook. Ik ben doodop van de week dus ik lig alvast onder een dekentje en ga morgen m'n best doen om er wat van te maken.
Nee johquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:19 schreef Tele6 het volgende:
[..]
[..]
Ik begreep dat het iets vagelijk Aziatisch moest zijn om te matchen met wat fietsie meebrengt.
Hoe dan ook. Ik ben doodop van de week dus ik lig alvast onder een dekentje en ga morgen m'n best doen om er wat van te maken.
Gevulde eitjesquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nee joh
Was dat niet meer in de zin van ‘Fietsie heeft een verrassinggerecht en dadelijk maken jullie zowat hetzelfde’?
Want koude schotel en gevulde eitjes zijn ook al zo ontzéttend Aziatisch natuurlijk
Kijk wat lukt, niet te druk maken hoor
En nog weten we niet wat het is.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:44 schreef fietsie het volgende:
Ik heb dus 1 portie niet helemaal afgemaakt (dat doe ik morgen)
Maar wel gesneden en met het bijgerecht bij de buren bezorgd die in de rook hebben gezeten.
Binnen 20 minuten was het schaaltje, weer afgewassen, leeg. Met de complimenten.
Dus.
Klinkt goedquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:44 schreef fietsie het volgende:
Ik heb dus 1 portie niet helemaal afgemaakt (dat doe ik morgen)
Maar wel gesneden en met het bijgerecht bij de buren bezorgd die in de rook hebben gezeten.
Binnen 20 minuten was het schaaltje, weer afgewassen, leeg. Met de complimenten.
Dus.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |