SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Btw:f*ck de Android-haters.
Ik heb haat aan Apple.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
ik moet ff nagaan welke band, want heb me niet echt bezig gehouden met die hele feestweek hier of wie er nou kwamen.
maar hoorde aardig oke muzikale partijtjes en blazers enzo, wil ff weten is het met synthesizer of echte blazers vooral en welke band dit is.
Ze doen het best goed denk, want hoor gejuich enzo ookDo what you love, love what you do!![]()
Wat zit je hier dan te doen man, ga daar heenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:12 schreef kree het volgende:
ik moet ff nagaan welke band, want heb me niet echt bezig gehouden met die hele feestweek hier of wie er nou kwamen.
maar hoorde aardig oke muzikale partijtjes en blazers enzo, wil ff weten is het met synthesizer of echte blazers vooral en welke band dit is.
Ze doen het best goed denk, want hoor gejuich enzo ookIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
ik snap haat niet zo goedquote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:12 schreef Sally het volgende:
Ik heb haat aan Apple.
ieder zijn ding toch?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Precies!quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik snap haat niet zo goed
ieder zijn ding toch?Gedoe om niks.
![]()
haha zou doen als ik vrij was, maar te vroeg op morgen helaas.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:13 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Wat zit je hier dan te doen man, ga daar heenDo what you love, love what you do!![]()
Om nu dingen zonder argumenten 'inferieur' te noemen, dat snap ik niet.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik snap haat niet zo goed
ieder zijn ding toch?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Je weet dat je niet hoeft te drinken als je daar bent?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:15 schreef kree het volgende:
[..]
haha zou doen als ik vrij was, maar te vroeg op morgen helaas.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
think of me
think of me fondly
when we say goooodnightHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik vergeet gewoon likes te gevenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Je recept is goedgekeurd @Vino_TintoIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
delen?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:19 schreef MooieTop6 het volgende:
Je recept is goedgekeurd @:vino_tintoHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Lekker hequote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:19 schreef MooieTop6 het volgende:
Je recept is goedgekeurd @:vino_tinto
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Scheisse, bolk ik de chef cock in opleiding per ongeluk
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Bolk iedereen kapot in je game Vino!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:quote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:15 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Dus doe kippedij, paprika, ui en beetje prei.
Dan die sausje erdoorheen, even laten sudderen.
Flatbread in toaster, niet te hogen stand anders worden de flatbreads knapperig, dan vullen en nom nom nom opetenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:12 schreef Sally het volgende:
Ik heb haat aan Apple.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Als vieze jack het kanquote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:21 schreef kree het volgende:
alles hierna gaat alleen maar slechter worden wssThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ja haat is stomquote:
liefde is goed
net als androidHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Can I kick it? Yes, you can!Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
het maakt me geen bal uit wie wat heeftquote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja haat is stom
liefde is goed
net als android
ik heb apple en ben daar aan gewendThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Je zal het ook ongetwijfeld in een wrap kunnen rollenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hmmm ik zoek meer wrap receptenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Succes!quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:24 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee ik ga weer verder, ben aan het levelen.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
up up up !quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:24 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee ik ga weer verder, ben aan het levelen.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
zal nu wel droog genoeg zijn voor de volgende laagHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
En uiteraard liked Bondie precies die post
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Kon niet andersquote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:28 schreef MooieTop6 het volgende:
En uiteraard liked Bondie precies die postOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ja, wegwezen dan! Hup, verven!quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 07-08-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Vino_Tinto / 524 / +87 / +12 / 1540 / 1786
2. loveislikeakiss / 332 / +63 / +58 / 1439 / 1674
3. FreshFruit / 320 / +138 / +35 / 716 / 890
4. HappyCharly / 298 / +0 / +1 / 142 / 193
5. _UserName_ / 291 / +31 / +86 / 309 / 385
6. MooieTop6 / 213 / +27 / +54 / 1351 / 1510
7. greysbones / 147 / +2 / +11 / 432 / 452
8. devzero / 141 / +28 / +17 / 245 / 295
9. Bargehassus / 140 / +2 / +20 / 416 / 473
10. KillemWieft / 131 / +17 / +11 / 83 / 128
11. gebrokenglas / 115 / +7 / +14 / 477 / 572
12. hemarookworst / 110 / +15 / +31 / 279 / 342
13. X55 / 103 / +0 / +0 / 455 / 504
14. MizzezAmy / 101 / +9 / +24 / 506 / 563
15. Masberum / 101 / +1 / +69 / 125 / 153
16. Helenattenek / 77 / +6 / +58 / 107 / 124
17. marc0871 / 74 / +0 / +0 / 264 / 325
18. Koen66 / 73 / +1 / +6 / 198 / 223
19. Pinnenmutske / 69 / +10 / +16 / 171 / 213
20. StevenHyde / 66 / +3 / +11 / 245 / 294SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
ja zit vast aan de stoelquote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:29 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Ja, wegwezen dan! Hup, verven!![]()
stuur hulp!Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik ben van apple naar android gegaan, het is verschrikkelijkquote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
het maakt me geen bal uit wie wat heeft
ik heb apple en ben daar aan gewendWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
TU DU DU DU!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
nietquote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben van apple naar android gegaan, het is verschrikkelijkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Wil helpen, maar hoe?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja zit vast aan de stoel![]()
stuur hulp!Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bolkie terugquote:
Ja, de iPhone blijft toch geweldig in het gebruik, true. Ik heb zowel iPhone als Android.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben van apple naar android gegaan, het is verschrikkelijkHow can I make this topic about me?![]()
Gekke Dottiequote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt wel
Heb de nieuwe hier liggen, stil en verlaten en werk nog steeds met de apple
Ik kan geen fijne agenda vinden voor de android en die van apple kan ik niet koppelen zo jammerquote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, de iPhone blijft toch geweldig in het gebruik, true. Ik heb zowel iPhone als Android.
Maar al met al valt de android mij zo vies tegenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is maar net wat je gewend bent denk ikquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Yep, ik heb van de zaak iPhone moeten gebruiken, maar ik vind dat zo behelpen, ik kon niet eens een goede tether-verbinding maken terwijl mijn el cheapo android dat toentertijd fluitend deed.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is maar net wat je gewend bent denk ik
En nu heb ik teveel dingen van het android-ecosysteem om nog te switchen, want dan moet ik bijvoorbeeld ook een nieuwe horloge kopen etcIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Morgen om 06:00 weer op. Moet echt nu afscheid nemen. Leuk om hier te zijn to y'all!
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Applesquote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:12 schreef Sally het volgende:
Ik heb haat aan Apple.![]()
![]()
Ik heb het net andersom. Ik ben al een weekje of 5 met dat ding bezig maar niets wil lukken.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:37 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Yep, ik heb van de zaak iPhone moeten gebruiken, maar ik vind dat zo behelpen, ik kon niet eens een goede tether-verbinding maken terwijl mijn el cheapo android dat toentertijd fluitend deed.
En nu heb ik teveel dingen van het android-ecosysteem om nog te switchen, want dan moet ik bijvoorbeeld ook een nieuwe horloge kopen etc
Het enige waar ik hem nu voor gebruik is een spelletje, zit niet eens een simkaart in
Slaap lekkerquote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:38 schreef Bargehassus het volgende:
Morgen om 06:00 weer op. Moet echt nu afscheid nemen. Leuk om hier te zijn to y'all!
Dat hoeft niet per se - ik heb mijn Garmin Venu gewoon met de iPhone gekoppeld en de iPhone gezondheidapp kan wel degelijk de data van de garmin watch gebruiken voor grafieken en meetwaarden.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:37 schreef MooieTop6 het volgende:
En nu heb ik teveel dingen van het android-ecosysteem om nog te switchen, want dan moet ik bijvoorbeeld ook een nieuwe horloge kopen etc
Je hebt niet per se een Apple watch nodig.How can I make this topic about me?![]()
Hey Stevenquote:
Jij als manager kunt toch zelf kiezen wat je moet gebruiken?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:37 schreef MooieTop6 het volgende:
ik heb van de zaak iPhone moeten gebruiken![]()
Lukt het nog een beetje?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
BYOD? Bij ons niet.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Jij als manager kunt toch zelf kiezen wat je moet gebruiken?How can I make this topic about me?![]()
* gebrokenglas verslikt zich in de colaquote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Bring your own dildo?
Bekijk deze YouTube-video
How can I make this topic about me?![]()
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in de cola![]()
![]()
![]()
Gaat de verbouwing voorspoedig? Of elke dag toch weer onvoorziene dingen?quote:How can I make this topic about me?![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Even hallo tegen @ToT zeggen
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:50 schreef StevenHyde het volgende:
[..]Sterkte man!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
[..]Heel veel sterkte!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can I make this topic about me?![]()
[..]Sterkte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Goh, is het geen koffie dan wel colaquote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in de cola
Bij ons zijn ze een aantal jaren geleden afgestapt van het geven van bedrijfstelefoons. In plaats daarvan, krijgen we een toeslag om onze eigen telefoons te gebruiken.quote:
Op zich is dat raar, want (stel) dat ik mijn leidinggevende een smsje stuur en iemand vraagt de universiteit via een public record request om alle communicatie tussen mij en mijn leidinggevende (dat kan in theorie), dan kan de universiteit dat niet waarmaken.![]()
ChatGPT doodIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Jazeker! Die is druk met omdraaien wat erg snel gaat. We hebben de droger de deur uit gedaan en geven de natte was nu aan Jyskequote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat hoeft niet per se - ik heb mijn Garmin Venu gewoon met de iPhone gekoppeld en de iPhone gezondheidapp kan wel degelijk de data van de garmin watch gebruiken voor grafieken en meetwaarden.
Je hebt niet per se een Apple watch nodig.Ik heb nu een Fossil met WearOS, dan is Android wel handigquote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat hoeft niet per se - ik heb mijn Garmin Venu gewoon met de iPhone gekoppeld en de iPhone gezondheidapp kan wel degelijk de data van de garmin watch gebruiken voor grafieken en meetwaarden.
Je hebt niet per se een Apple watch nodig.
Ik heb nu dan ook gewoon een samsungquote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Jij als manager kunt toch zelf kiezen wat je moet gebruiken?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
De betere keuzequote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:54 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik heb nu dan ook gewoon een samsung
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:53 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Jazeker! Die is druk met omdraaien wat erg snel gaat. We hebben de droger de deur uit gedaan en geven de natte was nu aan Jyske![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Dat dan weer wel, al heb ik daar liever peer
Ja, zo gaat het somsquote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:52 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Goh, is het geen koffie dan wel cola
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:54 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat dan weer wel, al heb ik daar liever peerquote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Er is een tijd voor appeltjes en een tijd voor rijpe peren![]()
![]()
Appels op pizza?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Over peren gesproken, ik peer m ook weer, serie kijken met vrouwlief![]()
O, en tegen Vino, toch nog vandaag ipv morgenquote:
[..]Ja doe maar even slapen, ze zullen je wel wakker maken mocht dat nodig zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Peer en blauwe kaasIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:54 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat dan weer wel, al heb ik daar liever peer
1 toffe Roodbolpeer voor mevrouw!![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:56 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
O, en tegen Vino, toch nog vandaag ipv morgen
Tot morgenochtend
Zelfs zonder pizza is peer en blauwe kaas een lekkere combinatie!quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:57 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Peer en blauwe kaas![]()
Die is nog wat onrijp. Even laten hangen dusquote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:57 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
1 toffe Roodbolpeer voor mevrouw!![]()
![]()
Maar op pizza.. zelfs ik trek hier de grensquote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Zelfs zonder pizza is peer en blauwe kaas een lekkere combinatie!Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Nee, dat zou ik niet meer willen, mijn prive telefoon gebruiken voor werk, met zo'n vergoedingsconstructie.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Bij ons zijn ze een aantal jaren geleden afgestapt van het geven van bedrijfstelefoons. In plaats daarvan, krijgen we een toeslag om onze eigen telefoons te gebruiken.
Dat heb ik wel een keer gehad, nou nooit weer.
Op de meest onmogelijke tijden (toen nog) SMSjes en belletjes ook als je een vrije dag hebt of gewoon in weekenden.
Na werktijd gooi ik mijn werktelefoon uit en is het klaar. Mijn prive nummer hebben ze niet en krijgen ze ook niet.How can I make this topic about me?![]()
Bedankt iedereen ♥️
Ja ze maken ons zeker wakker als de zorg denkt dat t nodig isBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Heb ik wel, maar goed, dat hoort ook bij mijn functiequote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, dat zou ik niet meer willen, mijn prive telefoon gebruiken voor werk, met zo'n vergoedingsconstructie.
Dat heb ik wel een keer gehad, nou nooit weer.
Op de meest onmogelijke tijden (toen nog) SMSjes en belletjes ook als je een vrije dag hebt of gewoon in weekenden.
Na werktijd gooi ik mijn werktelefoon uit en is het klaar. Mijn prive nummer hebben ze niet en krijgen ze ook niet.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
een heel jonge peer is het ook weer nietquote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Die is nog wat onrijp. Even laten hangen dusUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
kan gewoon, daar maak je een paar mensen heeeeeel gelukkig meequote:
en dan weer met een kloon meedoenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:03 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
kan gewoon, daar maak je een paar mensen heeeeeel gelukkig mee
Uw ADH vitamine Worst
Het wordt gewoon tijd dat jij een keer gaat winnenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:03 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
kan gewoon, daar maak je een paar mensen heeeeeel gelukkig mee
Zoals het hoortquote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en dan weer met een kloon meedoen
Neuh, dat gaat niet gebeurenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:04 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Het wordt gewoon tijd dat jij een keer gaat winnenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:01 schreef maily het volgende:
[..]ZekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en mijn vader en zorg is er sowieso bij
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
En je zus is er ook steeds?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:07 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zekeren mijn vader en zorg is er sowieso bij
Zeker mijn zus is er ook. En vandaag meer visite geweest om afscheid te nemen ondanks dat ze diep weg is. Iedereen is nu geweest en alles is gezegdquote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En je zus is er ook steeds?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Zelfs zonder pizza is peer en blauwe kaas een lekkere combinatie!![]()
![]()
![]()
Dat is erg fijn.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:12 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zeker mijn zus is er ook. En vandaag meer visite geweest om afscheid te nemen ondanks dat ze diep weg is. Iedereen is nu geweest en alles is gezegd
PeerbolkOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
🥵Don't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
WAAROM BESTAAT DITquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ach jaquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Slurpquote:Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Nope lag rustig te slapen.quote:
Wel een banaan gegeten deze week al had @greysbones daar kritiek op
Smile, it's free therapy.![]()
Niks mis met bananen. Gezond en lekker.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nope lag rustig te slapen.
Wel een banaan gegeten deze week al had @:greysbones daar kritiek opHow can I make this topic about me?![]()
Ging haar er dan ook om dat dat mijn lunch wasquote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niks mis met bananen. Gezond en lekker.![]()
En goedenavond GG![]()
waarom heeft ze daar kritiek op?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nope lag rustig te slapen.
Wel een banaan gegeten deze week al had @:greysbones daar kritiek op
Uw ADH vitamine Worst
KBquote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ging haar er dan ook om dat dat mijn lunch was![]()
En goedenavond GG![]()
![]()
Had geen tijd om iets voor de lunch te maken.. was weer eens laat voor een afspraakquote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
waarom heeft ze daar kritiek op?![]()
banaan als lunch in de auto gegeten.Smile, it's free therapy.![]()
Daar zie ik geen enkel probleem in, banaan als lunch. Het voedt best goed.How can I make this topic about me?![]()
owquote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Daar zie ik geen enkel probleem in, banaan als lunch. Het voedt best goed.dan toch niet zo slecht gegeten.
beter dan niksquote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Had geen tijd om iets voor de lunch te maken.. was weer eens laat voor een afspraak![]()
banaan als lunch in de auto gegeten.Uw ADH vitamine Worst
Welnee. Het hoeft niet altijd brood te zijn.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
owdan toch niet zo slecht gegeten.
Nu moet ik weer de hele extended trilogie kijkenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:22 schreef ToT het volgende:
Zat net trouwens deze te kijken:
Bekijk deze YouTube-videoIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Kloptquote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Welnee. Het hoeft niet altijd brood te zijn.
hoe kom je aan mijn foto?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
Verven is klaar![]()
[ link | afbeelding ]Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Oh en @MizzezAmyquote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
Verven is klaar![]()
[ link | afbeelding ]
Al het donker roze is glitter
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ah dan is het goed!quote:
Ziet er leuk uit hoor!Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Zo naar bed
Dank uquote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:51 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ah dan is het goed!
Ziet er leuk uit hoor!Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
![]()
![]()
lekker bolkenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Prachtig
Moet nog een tekst kiezen
Ik heb
Ezel = Goud waard!
Poept beter dan ik op vakantie!
Er was eens… een ezel met talent!
Sprookjes komen uit z’n achterste!
Ge-weldig achterwerk!
Hij poept, wij juichen!
Zing, dans & poeptalent!Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oke danDon't follow me. I am lost too
![]()
is de ezel van de eftelingquote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:03 schreef hemarookworst het volgende:
ik snap het niet, heb context nodig met die ezel
ezeltje strekjeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ja zat ik aan te denken bij "Ge-weldig achterwerk!'quote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
oh, daar ben ik sinds groep 8 niet meer geweestquote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
is de ezel van de efteling
ezeltje strekjeUw ADH vitamine Worst
toen je nog een klein worstje wasquote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
oh, daar ben ik sinds groep 8 niet meer geweest![]()
maar ezel doet dit jaar de avondshow en we gaan met een groep dus het leek me leuk om een fanclub te makenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
het is toch niet Benjamin zijn showquote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:13 schreef maily het volgende:
kun je niks verzinnen met grootvaders klok?
en de 7 geitjes?![]()
het is Ezel zijn show
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
🫏quote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het is toch niet Benjamin zijn show![]()
het is Ezel zijn show![]()
moet wel aan mario denken bij ezel
die maakt wel regelmatig mensen uit met du eselUw ADH vitamine Worst
Zo mooi!quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Oh en @:mizzezamy
Al het donker roze is glitter![]()
![]()
![]()
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Sow.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Balk!quote:
Ok, volgende keer een borrel minder drinken
mooie voordeur hoorquote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Een voordeur ook goed?
[ afbeelding ]Uw ADH vitamine Worst
Ik ben dat hele sprookje vergetenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
is de ezel van de efteling
ezeltje strekjeWas het niet iets met 3 broers, een tafel en een ezel die munten poept?
![]()
Ja vond ik ook.quote:
En toen bedacht ik me dat het nergens op sloeg
Gelukkig zitten we in onzin
nee meer van dit soort grappen makenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:33 schreef MizzezAmy het volgende:
Ok, volgende keer een borrel minder drinken
Uw ADH vitamine Worst
Je kwam wel met de ezel het huis binnen vallen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja vond ik ook.
En toen bedacht ik me dat het nergens op sloeg
Gelukkig zitten we in onzin![]()
Ik moet denken aan een animatiefilm met een liedje in een soort achtbaan.
Het liedje heette iets van be prepared. Het was een geit of een ezel die het zong.
Ik ga zoeken!It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Iets met een ezel of een geitquote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:36 schreef MizzezAmy het volgende:
Het liedje heette iets van be prepared. Het was een geit of een ezel die het zong.
Ik ga zoeken!Maar het was niet op een achtbaan en ik weet ook niet meer of het een animatiefilm was. Het kan ook een koe of cavia zijn geweest.
![]()
Maar ook weer niet, omdat ik erover begonnen ben is het toch een soort van ontopic
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Niet offtopic; Roodkapje!quote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:40 schreef MizzezAmy het volgende:
Gevonden!
Ok het is compleet offtopic![]()
![]()
Aha! Hier kwam mijn link naar de geiten vandaan, vroeg me al af wat mn hoofd deedquote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:13 schreef maily het volgende:
kun je niks verzinnen met grootvaders klok?
en de 7 geitjes?It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Aha! Hier kwam mijn link naar de geiten vandaan, vroeg me al af wat mn hoofd deed![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:40 schreef MizzezAmy het volgende:
Gevonden!
Ok het is compleet offtopic![]()
![]()
Ja, even gekeken weer en vind het nog steeds een leuk liedje. Mn innerlijke Kree zegt dat jullie het ook moeten kijken!It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Was het geen valse leeuw met een stel hyena's?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:36 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ga zoeken!![]()
Ik heb het gekekenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:45 schreef MizzezAmy het volgende:
Ja, even gekeken weer en vind het nog steeds een leuk liedje. Mn innerlijke Kree zegt dat jullie het ook moeten kijken!![]()
Dat vond ik ook op youtubequote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Was het geen valse leeuw met een stel hyena's?![]()
![]()
An avalanche is coming and I do not feel prepared
Gaat het goed daar?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:40 schreef MizzezAmy het volgende:
Maar ook weer niet, omdat ik erover begonnen ben is het toch een soort van ontopic🐙![]()
Daar weet ik niet, hier is het een beetje raar?quote:It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ik denk dat de geit alleen maar kan zingen, dat is zn vloek.
En omdat hij niet kan schreuwen gaat hij jodelen.
Maar ik kan het niet helemaal verstaan.
DrGoogle, help me!It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Daar moest ik ook aan denken! Scar!quote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Was het geen valse leeuw met een stel hyena's?
laat AI je helpenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:49 schreef MizzezAmy het volgende:
DrGoogle, help me!Uw ADH vitamine Worst
Raar is oké. Raar is goed.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Daar weet ik niet, hier is het een beetje raar?🐙![]()
Aha!Creamedquote:Ooh, an avalanche is comin' and I do not feel prepared
It's rumblin' like a mountain lion, I must say that I'm scared
And if not for the witch's spell you'd hear just how I scream
But since I'm only singin', I'll just yodel till we're creamed![]()
![]()
Ik weet niet veel, maar een geit die zingt niet, die mekkert
En als Feyenoord verliest, baalt Van Hanegem als een stekkertMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Ja dat moet ook! Niet alleen kijken @devzero ! Luisteren moet je!quote:It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Hmm ik ga weer even zoekenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Was het geen valse leeuw met een stel hyena's?It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Mn innerlijke Kree heeft hier geen goed gevoel bijquote:It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Klopt, dat zingt hij. Gelukkig was hij wel prepared toen het karretje uit de lucht vielquote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:49 schreef MizzezAmy het volgende:
DrGoogle, help me!![]()
Maar ik vind Kree eigenlijk wel oKree, dus moet eigenlijk geen grapjes over hem maken, zeker niet als hij er niet is.
Sorry @kree!
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja dat moet ook! Niet alleen kijken @:devzero ! Luisteren moet je!natuurlijk heb ik geluisterd
![]()
Straks wordt hij weer boos op mij over een TT die ik niet bedacht hebquote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:55 schreef MizzezAmy het volgende:
Maar ik vind Kree eigenlijk wel oKree, dus moet eigenlijk geen grapjes over hem maken, zeker niet als hij er niet is.
Sorry @:Kree!![]()
Ja, dan had je ook gewoon moeten luisteren!quote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Straks wordt hij weer boos op mij over een TT die ik niet bedacht hebIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Oh oeps, ik ben vergeten te eten vanavond. Vroeg me al af wat er niet klopte
Ach ik kan de calorieën wel missen
Ik bedacht me net een flauw grap, maar wilde die niet posten omdat ik het toch te flauw vond. Maar soms moet ik laten zien dat ik de lat nog veel lager kan leggenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, dan had je ook gewoon moeten luisteren!
Mijn neus heeft vanmiddag zeker 10K stappen gedaan. Dat ding blijft maar lopen
Ja, ik ben verkouden aan het worden![]()
![]()
En mijn "Thaise" bloemkoolsoep is net klaar, dus ik ga wel etenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:59 schreef MizzezAmy het volgende:
Oh oeps, ik ben vergeten te eten vanavond. Vroeg me al af wat er niet klopte
Ach ik kan de calorieën wel missen![]()
![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ah ik mag deze humor wel!quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 00:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik bedacht me net een flauw grap, maar wilde die niet posten omdat ik het toch te flauw vond. Maar soms moet ik laten zien dat ik de lat nog veel lager kan leggen
Mijn neus heeft vanmiddag zeker 10K stappen gedaan. Dat ding blijft maar lopen
Ja, ik ben verkouden aan het worden
Het is ook wat, eerst blijft hij maar lopen en nu zit hij zeker verstopt? Neuzen
Is echt een running ding hier.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik eet wel worst met ananas en mangoquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 00:01 schreef devzero het volgende:
[..]
En mijn "Thaise" bloemkoolsoep is net klaar, dus ik ga wel eten
Hopelijk mag dat wel van @MooieTop6
Ik eet het natuurlijk wel niet gelijktijdig, dat zou ik vies vinden. Gewoon in serie eten, niet parallel!It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Wil nu serie kijken, maar is wazig, mn bril niet op
Pas op met je inkoppertjesquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 00:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik eet wel worst met ananas en mango
Hopelijk mag dat wel van @:MooieTop6
Ik eet het natuurlijk wel niet gelijktijdig, dat zou ik vies vinden. Gewoon in serie eten, niet parallel!
Ik heb namelijk genoeg ananas op om mijn worst te laten smaken hoor![]()
Zie ik je zo op paiq dan?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 00:11 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Pas op met je inkoppertjes
Ik heb namelijk genoeg ananas op om mijn worst te laten smaken hoor
Was dat alweer vergeten, moet nog 300 quiz-antwoorden doorwerken. Beter niet nu doen
Skip dat maar dm me je 06 maarquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 00:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zie ik je zo op paiq dan?
Was dat alweer vergeten, moet nog 300 quiz-antwoorden doorwerken. Beter niet nu doen![]()
![]()
Ik ga soberso even slapen.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja als dat zo makkelijk zou gaan, dan had ik geen pandapunten nuquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 00:14 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Skip dat maar dm me je 06 maar
Waarom zou je geen worst mogen eten van @MooieTop6 ?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 00:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik eet wel worst met ananas en mango
Hopelijk mag dat wel van @:MooieTop6
Ik eet het natuurlijk wel niet gelijktijdig, dat zou ik vies vinden. Gewoon in serie eten, niet parallel!![]()
Ik ga je wel missen hoor, maar slaap lekkerquote:
Het is een strenge man, geen pizza met ananas, dan ook geen worst!quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 00:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarom zou je geen worst mogen eten van @:mooietop6 ?
Moet je even op mijn profiel icoontje klikken en daar heb je de bericht knop.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 00:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja als dat zo makkelijk zou gaan, dan had ik geen pandapunten nu![]()
Profiel icoontje, die heb je zo te zien nietquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 00:18 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Moet je even op mijn profiel icoontje klikken en daar heb je de bericht knop.
Dat grijze vierkantje waar : | staat maar Dan 90 graden gedraaid.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 00:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Profiel icoontje, die heb je zo te zien niet
Heb je een postadres? Dit is mij ook allemaal te modern![]()
Let op.. géén hoax.
Vandaag kreeg ik in een groep op whatsapp het volgende bericht:
Sinds vandaag is AI op whatsapp beschikbaar en heeft daarmee toegang tot alle chats.
Je kan de optie 'geavanceerde privacy' activeren. AI's kunnen anders namelijk groepsberichten openen, telefoonnummers zien en zelfs persoonlijke informatie van je telefoon ophalen... ook in privéchats...
Om dit te voorkomen:
* Open de chat
* Tik op de naam bovenaan
* Scrol omlaag en activeer de optie 'Geavanceerde chatprivacy'.
Doe dit zo snel mogelijk en deel het met andere groepen waarvan je deel uitmaakt, vooral als je een beheerder bent.
Als ik dan naar 'geavanceerde privacy' ga, dan staat daar:
Je persoonlijke berichten zijn beschermd met end-to-end versleuteling, zelfs als je geavanceerde privacy voor chats niet inschakelt. Niemand buiten de chat kan ze lezen, beluisteren of delen, zelfs Whatsapp of Meta niet.
----------------
En je moet het per chatgesprek/naam aanpassen![]()
![]()
![]()
Zitten wat haakjes aan: mensen in de chat (ook groepschats zag ik) kunnen de media niet meer automatisch opslaan, maar ook niet meer de chat exporteren. Mocht je dat laatste willen doen, neem ik aan dat dan de functie 'Geavanceerde privacy voor chats' (tijdelijk) uitgeschakeld kan worden.
(Het andere dingetje is dat mensen in de chat geen AI-functies gebruiken of ongelezen berichten samenvatten. Nou, dat was dan de bedoeling?)
Klopt Sally is nieuwe feature. Die je 'hopelijk' beschermt tegen hun AI 'learning'.
Overigens wel 10x delen anders werkt het Niet!![]()
Kettingbrief!!quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 00:24 schreef Helenattenek het volgende:
Klopt Sally is nieuwe feature. Die je 'hopelijk' beschermt tegen hun AI 'learning'.
Overigens wel 10x delen anders werkt het Niet!![]()
Wat wel is: als de ander het al heeft ingeschakeld, hoeft het niet meer
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Forum Opties Forumhop: Hop naar: