SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Btw:f*ck de Android-haters.
Ik heb haat aan Apple.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
ik moet ff nagaan welke band, want heb me niet echt bezig gehouden met die hele feestweek hier of wie er nou kwamen.
maar hoorde aardig oke muzikale partijtjes en blazers enzo, wil ff weten is het met synthesizer of echte blazers vooral en welke band dit is.
Ze doen het best goed denk, want hoor gejuich enzo ookDo what you love, love what you do!![]()
Wat zit je hier dan te doen man, ga daar heenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:12 schreef kree het volgende:
ik moet ff nagaan welke band, want heb me niet echt bezig gehouden met die hele feestweek hier of wie er nou kwamen.
maar hoorde aardig oke muzikale partijtjes en blazers enzo, wil ff weten is het met synthesizer of echte blazers vooral en welke band dit is.
Ze doen het best goed denk, want hoor gejuich enzo ookIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
ik snap haat niet zo goedquote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:12 schreef Sally het volgende:
Ik heb haat aan Apple.
ieder zijn ding toch?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Precies!quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik snap haat niet zo goed
ieder zijn ding toch?Gedoe om niks.
![]()
haha zou doen als ik vrij was, maar te vroeg op morgen helaas.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:13 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Wat zit je hier dan te doen man, ga daar heenDo what you love, love what you do!![]()
Om nu dingen zonder argumenten 'inferieur' te noemen, dat snap ik niet.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik snap haat niet zo goed
ieder zijn ding toch?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Je weet dat je niet hoeft te drinken als je daar bent?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:15 schreef kree het volgende:
[..]
haha zou doen als ik vrij was, maar te vroeg op morgen helaas.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
think of me
think of me fondly
when we say goooodnightHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik vergeet gewoon likes te gevenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Je recept is goedgekeurd @Vino_TintoIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
delen?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:19 schreef MooieTop6 het volgende:
Je recept is goedgekeurd @:vino_tintoHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Lekker hequote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:19 schreef MooieTop6 het volgende:
Je recept is goedgekeurd @:vino_tinto
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Scheisse, bolk ik de chef cock in opleiding per ongeluk
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Bolk iedereen kapot in je game Vino!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:quote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:15 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Dus doe kippedij, paprika, ui en beetje prei.
Dan die sausje erdoorheen, even laten sudderen.
Flatbread in toaster, niet te hogen stand anders worden de flatbreads knapperig, dan vullen en nom nom nom opetenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:12 schreef Sally het volgende:
Ik heb haat aan Apple.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Als vieze jack het kanquote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:21 schreef kree het volgende:
alles hierna gaat alleen maar slechter worden wssThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
ja haat is stomquote:
liefde is goed
net als androidHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Can I kick it? Yes, you can!Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
het maakt me geen bal uit wie wat heeftquote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja haat is stom
liefde is goed
net als android
ik heb apple en ben daar aan gewendThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Je zal het ook ongetwijfeld in een wrap kunnen rollenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hmmm ik zoek meer wrap receptenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Succes!quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:24 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee ik ga weer verder, ben aan het levelen.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
up up up !quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:24 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee ik ga weer verder, ben aan het levelen.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
zal nu wel droog genoeg zijn voor de volgende laagHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
En uiteraard liked Bondie precies die post
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Kon niet andersquote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:28 schreef MooieTop6 het volgende:
En uiteraard liked Bondie precies die postOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ja, wegwezen dan! Hup, verven!quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 07-08-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Vino_Tinto / 524 / +87 / +12 / 1540 / 1786
2. loveislikeakiss / 332 / +63 / +58 / 1439 / 1674
3. FreshFruit / 320 / +138 / +35 / 716 / 890
4. HappyCharly / 298 / +0 / +1 / 142 / 193
5. _UserName_ / 291 / +31 / +86 / 309 / 385
6. MooieTop6 / 213 / +27 / +54 / 1351 / 1510
7. greysbones / 147 / +2 / +11 / 432 / 452
8. devzero / 141 / +28 / +17 / 245 / 295
9. Bargehassus / 140 / +2 / +20 / 416 / 473
10. KillemWieft / 131 / +17 / +11 / 83 / 128
11. gebrokenglas / 115 / +7 / +14 / 477 / 572
12. hemarookworst / 110 / +15 / +31 / 279 / 342
13. X55 / 103 / +0 / +0 / 455 / 504
14. MizzezAmy / 101 / +9 / +24 / 506 / 563
15. Masberum / 101 / +1 / +69 / 125 / 153
16. Helenattenek / 77 / +6 / +58 / 107 / 124
17. marc0871 / 74 / +0 / +0 / 264 / 325
18. Koen66 / 73 / +1 / +6 / 198 / 223
19. Pinnenmutske / 69 / +10 / +16 / 171 / 213
20. StevenHyde / 66 / +3 / +11 / 245 / 294SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
ja zit vast aan de stoelquote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:29 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Ja, wegwezen dan! Hup, verven!![]()
stuur hulp!Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik ben van apple naar android gegaan, het is verschrikkelijkquote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
het maakt me geen bal uit wie wat heeft
ik heb apple en ben daar aan gewendWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
TU DU DU DU!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
nietquote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben van apple naar android gegaan, het is verschrikkelijkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Wil helpen, maar hoe?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja zit vast aan de stoel![]()
stuur hulp!Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bolkie terugquote:
Ja, de iPhone blijft toch geweldig in het gebruik, true. Ik heb zowel iPhone als Android.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben van apple naar android gegaan, het is verschrikkelijkHow can I make this topic about me?![]()
Gekke Dottiequote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt wel
Heb de nieuwe hier liggen, stil en verlaten en werk nog steeds met de apple
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik kan geen fijne agenda vinden voor de android en die van apple kan ik niet koppelen zo jammerquote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, de iPhone blijft toch geweldig in het gebruik, true. Ik heb zowel iPhone als Android.
Maar al met al valt de android mij zo vies tegenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is maar net wat je gewend bent denk ikquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Yep, ik heb van de zaak iPhone moeten gebruiken, maar ik vind dat zo behelpen, ik kon niet eens een goede tether-verbinding maken terwijl mijn el cheapo android dat toentertijd fluitend deed.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is maar net wat je gewend bent denk ik
En nu heb ik teveel dingen van het android-ecosysteem om nog te switchen, want dan moet ik bijvoorbeeld ook een nieuwe horloge kopen etcIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Morgen om 06:00 weer op. Moet echt nu afscheid nemen. Leuk om hier te zijn to y'all!
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Applesquote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:12 schreef Sally het volgende:
Ik heb haat aan Apple.![]()
![]()
Ik heb het net andersom. Ik ben al een weekje of 5 met dat ding bezig maar niets wil lukken.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:37 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Yep, ik heb van de zaak iPhone moeten gebruiken, maar ik vind dat zo behelpen, ik kon niet eens een goede tether-verbinding maken terwijl mijn el cheapo android dat toentertijd fluitend deed.
En nu heb ik teveel dingen van het android-ecosysteem om nog te switchen, want dan moet ik bijvoorbeeld ook een nieuwe horloge kopen etc
Het enige waar ik hem nu voor gebruik is een spelletje, zit niet eens een simkaart in
Slaap lekkerquote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:38 schreef Bargehassus het volgende:
Morgen om 06:00 weer op. Moet echt nu afscheid nemen. Leuk om hier te zijn to y'all!
Dat hoeft niet per se - ik heb mijn Garmin Venu gewoon met de iPhone gekoppeld en de iPhone gezondheidapp kan wel degelijk de data van de garmin watch gebruiken voor grafieken en meetwaarden.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:37 schreef MooieTop6 het volgende:
En nu heb ik teveel dingen van het android-ecosysteem om nog te switchen, want dan moet ik bijvoorbeeld ook een nieuwe horloge kopen etc
Je hebt niet per se een Apple watch nodig.How can I make this topic about me?![]()
Hey Stevenquote:
Jij als manager kunt toch zelf kiezen wat je moet gebruiken?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:37 schreef MooieTop6 het volgende:
ik heb van de zaak iPhone moeten gebruiken![]()
Lukt het nog een beetje?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
BYOD? Bij ons niet.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Jij als manager kunt toch zelf kiezen wat je moet gebruiken?How can I make this topic about me?![]()
* gebrokenglas verslikt zich in de colaquote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Bring your own dildo?
Bekijk deze YouTube-video
How can I make this topic about me?![]()
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in de cola![]()
![]()
![]()
Gaat de verbouwing voorspoedig? Of elke dag toch weer onvoorziene dingen?quote:How can I make this topic about me?![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Even hallo tegen @ToT zeggen
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:50 schreef StevenHyde het volgende:
[..]Sterkte man!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
[..]Heel veel sterkte!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can I make this topic about me?![]()
[..]Sterkte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Goh, is het geen koffie dan wel colaquote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in de cola
Bij ons zijn ze een aantal jaren geleden afgestapt van het geven van bedrijfstelefoons. In plaats daarvan, krijgen we een toeslag om onze eigen telefoons te gebruiken.quote:
Op zich is dat raar, want (stel) dat ik mijn leidinggevende een smsje stuur en iemand vraagt de universiteit via een public record request om alle communicatie tussen mij en mijn leidinggevende (dat kan in theorie), dan kan de universiteit dat niet waarmaken.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: