Waarom draai jij de zaken om en neem je het op voor Jamie? Familielid?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:25 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat zijn best wat aannames. Ze is veertien jaar met hem samen geweest! En wie weet was het wel een ontzettende teringeikel (geworden). Of misschien was was hij een brutale, zelfverzekerde vent, en is dat waarmee hij haar aan de haak heeft geslagen.
In tegenstelling tot wat veel mannen heel graag willen denken, vallen vrouwen vaker op ‘doorsnee’ uitziende mannen dan mannen op ‘doorsnee’ vrouwen. Het is vaak de man die daar een groter punt van maakt bij een romantische vrouwelijke partner dan de vrouw bij een vent.
In tegenstelling tot wat de man lijkt te denken, is voor vrouwen nog altijd vaker humor, intelligentie, en zelfverzekerdheid de doorslaggevende factor. Dat is waarom je in een willekeurige stad vaak saai uitziende gasten ziet lopen met een leuk meisje. Succes met het andersom vinden; een ‘typisch’ knappere vent met een saai, ‘minder mooi’ of doorsnee meisje. Mannen daten grotendeels ‘out of hun league’ als je het dan toch zo wilt benoemen. Vrouwen doen qua uiterlijk van hun mannelijke partner aan ‘down daten’, mannen nauwelijks.
Edit: oh en, er is niet extreem veel mis met het stukje per se maar als je dit naar buiten gooit, verbrui je de boel. Of heb jij nog zin om gezel met je schoonouders te zitten als zij de vuile was buiten hangen (namelijk: Jamie is onaardig en gemeen en egoïstisch en belt ons niet).
Over aannames gesprokenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:25 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat zijn best wat aannames. Ze is veertien jaar met hem samen geweest! En wie weet was het wel een ontzettende teringeikel (geworden). Of misschien was was hij een brutale, zelfverzekerde vent, en is dat waarmee hij haar aan de haak heeft geslagen.
In tegenstelling tot wat veel mannen heel graag willen denken, vallen vrouwen vaker op ‘doorsnee’ uitziende mannen dan mannen op ‘doorsnee’ vrouwen. Het is vaak de man die daar een groter punt van maakt bij een romantische vrouwelijke partner dan de vrouw bij een vent.
In tegenstelling tot wat de man lijkt te denken, is voor vrouwen nog altijd vaker humor, intelligentie, en zelfverzekerdheid de doorslaggevende factor. Dat is waarom je in een willekeurige stad vaak saai uitziende gasten ziet lopen met een leuk meisje. Succes met het andersom vinden; een ‘typisch’ knappere vent met een saai, ‘minder mooi’ of doorsnee meisje. Mannen daten grotendeels ‘out of hun league’ als je het dan toch zo wilt benoemen. Vrouwen doen qua uiterlijk van hun mannelijke partner aan ‘down daten’, mannen nauwelijks.
Edit: oh en, er is niet extreem veel mis met het stukje per se maar als je dit naar buiten gooit, verbrui je de boel. Of heb jij nog zin om gezel met je schoonouders te zitten als zij de vuile was buiten hangen (namelijk: Jamie is onaardig en gemeen en egoïstisch en belt ons niet).
Ik draai niks om. Waar zeg ik dat ze inderdaad bij Steven moest weggaan dan?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:16 schreef roos94 het volgende:
[..]
Waarom draai jij de zaken om en neem je het op voor Jamie? Familielid?
Jamie naait dr gezin. O misschien was steven wel een eikel!
Ik zie hier persoonlijk geen aannames in. Je hoeft er maar een stad voor rond te kijken. Je hoeft maar aan de gemiddelde vrouw te vragen waar ze op vallen bij mannen en negen van de tien keer is het antwoord humor en intelligentie. Ik gebruik de termen ‘doorsnee’ en ‘leuk’ of ‘mooi’ en ‘down daten’ in algemene termen, zoals de maatschappij mensen een beetje indeelt. Naar het stereotype geaccepteerde beeld.quote:
Aaaah, hoe krijg je dit van je toetsenbord geschreven?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 00:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hij zegt toch zo niet heel veel verkeerd![]()
Ik vind het trouwens echt heel sneu voor Steven. Hij ging met een vrouw waar iedereen van zei; "hoe krijgt zo'n ogenschijnlijk doorsnee gozer een relatie met een vrouw dat in principe qua looks way out of his league is".
Dat gaf de doorsnee man (like me) de hoop ooit zo'n lekker ding als Jamie te scoren. Maar nee hoor, een vieze aandachtsgeile brutale man wint het weer.
Als ik vreemd was gegaan denk ik ook niet dat ik nog heel gezellig bij me ex schoonouders op de koffie zou gaan.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:05 schreef vencodark het volgende:
Nou ja, we weten natuurlijk niets van de gezinsdynamiek. Wie weet zagen ze elkaar heel regelmatig bij familie aangelegenheden etc.
Best gek als je dan na al die jaren lief en leed elkaar helemaal niet meer ziet.
Maar dat zal per familie anders zijn.
En dat inderdaad.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Als ik vreemd was gegaan denk ik ook niet dat ik nog heel gezellig bij me ex schoonouders op de koffie zou gaan.
Wel fijn dat ze in de media kan lezen dat ze nog welkom isquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Als ik vreemd was gegaan denk ik ook niet dat ik nog heel gezellig bij me ex schoonouders op de koffie zou gaan.
Namen en rugnummers! Misschien is het wel een heel lelijk sletje!quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:30 schreef de_boswachter het volgende:
Milan van Dongen van ESPN schijnt een sletje van de NOS te hebben gewiept. En dat terwijl hij een relatie heeft. Dit is geil.
ESPN-gezicht Milan van Dongen zou tijdens het EK vreemd zijn gegaan met NOS-presentatrice Eline de Zeeuw.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:43 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Namen en rugnummers! Misschien is het wel een heel lelijk sletje!
Gusta Lamers heeft haar insta verwijderd.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:22 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
ESPN-gezicht Milan van Dongen zou tijdens het EK vreemd zijn gegaan met NOS-presentatrice Eline de Zeeuw.
https://mannenzaken.nl/ni(...)euw-van-studio-sport
Dit idd. Waarom moet ze nog op de koffie daar dan, gezellig uit komen leggen hoe ze gevallen is voor de grote verliefdheidstruc van Jack?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Wie is Gusta Lamers?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:28 schreef maily het volgende:
[..]
Gusta Lamers heeft haar insta verwijderd.
Dit dus.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:59 schreef Ama het volgende:
Ja sneu voor hem dat hij zijn ex schoondochter niet meer ziet maar zou eigenlijk ook niet zo goed weten waarom wel? Zolang ze goede afspraken heeft met Steven over hun kind snap ik niet waarom zij zo nodig met haar ex schoonvader moet willen praten.
Nou nou nou het kan best zo zijn dat Steven een eikel is, en dan is het natuurlijk volkomen normaal dat Jamie haar benen open doet voor Vieze Jack, die er gewoon voor haar was. Daar kunnen we natuurlijk niks van vinden, Jamie is gewoon een slachtoffer in deze situatie, en ze had al recht om voor haar eigen geluk te gaan. Stomme Stevenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:16 schreef roos94 het volgende:
[..]
Waarom draai jij de zaken om en neem je het op voor Jamie? Familielid?
Jamie naait dr gezin. O misschien was steven wel een eikel!
Misschien heeft ze al wel contact opgenomen en heeft Hans het nog niet in de media vermeldquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 14:32 schreef vencodark het volgende:
Tja. Als Hans Kazan die Jamie wel een warm hart toedraagt en ze verder een vrij goede band/contact hadden, is het óók wel gek als je van de aardbodem verdwijnt. Is toch de opa van je kind.
Maar wie weet wil Hans wel zijn ex-schoondochter ompraten, het lesje lezen.
We do not know, helaas.
Wie stuurt Hans even een dm?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 14:33 schreef maily het volgende:
[..]
Misschien heeft ze al wel contact opgenomen en heeft Hans het nog niet in de media vermeld
Dat is nog sneller dan verwacht eigenlijk. Zal Steven eindelijk hebben gezegd van yo wtf waarom ben je nog eigenlijk mijn manager.quote:
Dat was natuurlijk onvermijdelijk.quote:
Ik zou ook niet kunnen samenwerken met iemand waar je eigenlijk nog harstikke gek op bent en die nu een ander heeft.quote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:09 schreef de_boswachter het volgende:
Bedenk me net dat ze misschien bang is dat hij haar echt doorzaagt op het podium ipv met een truc.
Op naar een nieuwe manager.quote:
https://www.nu.nl/achterk(...)agen-onverwacht.htmlquote:Gallyon van Vessem is sinds zes maanden gescheiden van haar man, na een huwelijk van zestien jaar. Dat vertelt de presentatrice van 112 Vandaag aan Beau Monde. Van Vessum probeerde het huwelijk nog te redden, maar dat lukte uiteindelijk niet.
"Mijn ex-man heeft een paar maanden geleden aangegeven niet meer met ons huwelijk door te willen", zegt Van Vessem in een interview met Beau Monde. Het nieuws kwam voor haar volslagen onverwacht. "Dit komt wel weer goed, want we zijn toch gelukkig?", dacht ze aanvankelijk nog.
Gek als de andere partij er niets aan gemerkt had en het totaal niet zo heeft beleefd.quote:Op dinsdag 2 september 2025 22:07 schreef MadMaster het volgende:
Is zij nog ster genoeg?
[..]
https://www.nu.nl/achterk(...)agen-onverwacht.html
Was zij niet recent nog ergens op tv?quote:Op dinsdag 2 september 2025 22:07 schreef MadMaster het volgende:
Is zij nog ster genoeg?
[..]
https://www.nu.nl/achterk(...)agen-onverwacht.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |