Dat was een duur grapje ja.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 16:47 schreef Pino112 het volgende:
@:maxi-mus Laporte met de eerste punten van het seizoen!
Jeetje. Altijd tegen mij.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 07:33 schreef Pino112 het volgende:
De eennalaatste!
Speelschema speelronde 61:
[ afbeelding ]
Met vanaf dinsdag de finale van de Croky Cup tussen @:Sabata en @:immerdebestebob
De startlijst van de Tour of Holland lijkt al aardig compleet, dus tot nu toe alle hoop op Huub Artz om het in de reguliere speeltijd te beslissen.
https://fpcl.pino112.nl/s(...)inale&manager=Sabata
Eén van de weinige overperformers. De andere door mijn Diamantauge gescoute renners leveren niet.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 16:14 schreef Steven184 het volgende:
Storer is mijn top 3 ambities aan het begraven @:wimderon
Ik had hem vandaag liever zien underperformen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
Eén van de weinige overperformers. De andere door mijn Diamantauge gescoute renners leveren niet.
De volgende ronde win je waarschijnlijk ook makkelijk met Merlier.quote:Op zondag 12 oktober 2025 18:36 schreef Bill_Hillie het volgende:
Toch lekker dat ik dit verder vrij zwakke FPCL-jaar alsnog wel aardig afsluit. Bijna alleen maar overwinningen in de vormreeks
Ben ik nog niet zo zeker van. Zijn niet allemaal vlakke etappes en jij hebt ook best een paar interessante namen die meedoen aan de Holland Tour.quote:Op zondag 12 oktober 2025 18:43 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
De volgende ronde win je waarschijnlijk ook makkelijk met Merlier.
Ik denk dat ik in de eerste seizoenshelft soms wel wat geluk heb gehad, maar de laatste weken valt het dubbeltje iedere keer de andere kant opquote:Op zondag 12 oktober 2025 19:13 schreef GotenSSJ het volgende:
Passend einde van deze FPCL, 130-126 verliezen.
Iedereen zal het wel hebben, maar ik heb het idee dat ik dit jaar echt gigantisch genaaid ben met de loting.
ChatGPTed.quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:13 schreef GotenSSJ het volgende:
Passend einde van deze FPCL, 130-126 verliezen.
Iedereen zal het wel hebben, maar ik heb het idee dat ik dit jaar echt gigantisch genaaid ben met de loting.
Ik verwacht dat je aan het einde van het seizoen een simulatie om te bepalen wie het meest genaaid is.quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:41 schreef Pino112 het volgende:
Ik sta overigens 30e dus het was ook niet in mijn eigen voordeel ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |