Dat was een duur grapje ja.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 16:47 schreef Pino112 het volgende:
@:maxi-mus Laporte met de eerste punten van het seizoen!
Jeetje. Altijd tegen mij.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 07:33 schreef Pino112 het volgende:
De eennalaatste!
Speelschema speelronde 61:
[ afbeelding ]
Met vanaf dinsdag de finale van de Croky Cup tussen @:Sabata en @:immerdebestebob
De startlijst van de Tour of Holland lijkt al aardig compleet, dus tot nu toe alle hoop op Huub Artz om het in de reguliere speeltijd te beslissen.
https://fpcl.pino112.nl/s(...)inale&manager=Sabata
Eén van de weinige overperformers. De andere door mijn Diamantauge gescoute renners leveren niet.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 16:14 schreef Steven184 het volgende:
Storer is mijn top 3 ambities aan het begraven @:wimderon
Ik had hem vandaag liever zien underperformen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
Eén van de weinige overperformers. De andere door mijn Diamantauge gescoute renners leveren niet.
De volgende ronde win je waarschijnlijk ook makkelijk met Merlier.quote:Op zondag 12 oktober 2025 18:36 schreef Bill_Hillie het volgende:
Toch lekker dat ik dit verder vrij zwakke FPCL-jaar alsnog wel aardig afsluit. Bijna alleen maar overwinningen in de vormreeks
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |