De volgende ronde win je waarschijnlijk ook makkelijk met Merlier.quote:Op zondag 12 oktober 2025 18:36 schreef Bill_Hillie het volgende:
Toch lekker dat ik dit verder vrij zwakke FPCL-jaar alsnog wel aardig afsluit. Bijna alleen maar overwinningen in de vormreeks
Ben ik nog niet zo zeker van. Zijn niet allemaal vlakke etappes en jij hebt ook best een paar interessante namen die meedoen aan de Holland Tour.quote:Op zondag 12 oktober 2025 18:43 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
De volgende ronde win je waarschijnlijk ook makkelijk met Merlier.
Ik denk dat ik in de eerste seizoenshelft soms wel wat geluk heb gehad, maar de laatste weken valt het dubbeltje iedere keer de andere kant opquote:Op zondag 12 oktober 2025 19:13 schreef GotenSSJ het volgende:
Passend einde van deze FPCL, 130-126 verliezen.
Iedereen zal het wel hebben, maar ik heb het idee dat ik dit jaar echt gigantisch genaaid ben met de loting.
ChatGPTed.quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:13 schreef GotenSSJ het volgende:
Iedereen zal het wel hebben, maar ik heb het idee dat ik dit jaar echt gigantisch genaaid ben met de loting.
Ik verwacht dat je aan het einde van het seizoen een simulatie om te bepalen wie het meest genaaid is.quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:41 schreef Pino112 het volgende:
Ik sta overigens 30e dus het was ook niet in mijn eigen voordeel ofzo.
Nee, dit jaar is mijn team gewoon kut.quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:13 schreef GotenSSJ het volgende:
Van de 19 speelrondes zou @Dale__Cooper zonder Kubis drie speelrondes verloren hebben en twee gelijk ipv vijf keer winst.quote:Op maandag 13 oktober 2025 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mogen we Kubis voor 4 euro de aankoop van het jaar noemen?
Magnier en Scaroni waren ook heel goede deals, alhoewel niet spotgoedkoop. Bij goedkoper kom je daarna bij Brennan, Godon en Watson.quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:28 schreef DecoAoreste het volgende:
Met sputterende motor richting de finish. In ronde 61 sta ik al flink achter tegen @:Felagund , daar moet Andresen de wedstrijd van zijn leven rijden in de Tour of Holland wil ik nog een kans maken. Alleen eindwinst of een tweede plek met meerdere etappezeges is voldoende.
Ronde 62 geeft iets meer perspectief nu Narvaez start in China, al bestaat de concurrentie van @:johannes_vermeer onder andere uit Skjelmose en Mollema, dus is ook dat zeker geen garantie op winst.
Minimaal één van deze twee zal ik normaliter moeten winnen om de top-10 vast te houden.
Als echte kenner al in ronde 2 binnengehaald.quote:Op maandag 13 oktober 2025 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mogen we Kubis voor 4 euro de aankoop van het jaar noemen?
Voor ronde 3 was Scaroni een koopjequote:Op maandag 13 oktober 2025 18:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Magnier en Scaroni waren ook heel goede deals, alhoewel niet spotgoedkoop. Bij goedkoper kom je daarna bij Brennan, Godon en Watson.
Zelf had ik ook nog 2 geinige aankopen in de breedte.
Iets te veel als het draait met figuren als Carapaz, Lafay en Plapp. Al zou je zeggen dat je met Kubis, Christen, Penhoet, Turner en de misbruikte jonge Pedersen een heel eind zou moeten komen met een constante stroom aan punten. Dus best gek dat je zo laag staat.quote:Op maandag 13 oktober 2025 18:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Als echte kenner al in ronde 2 binnengehaald.
Heel mijn team - op Kamna na - heeft eigenlijk wel goed gepresteerd. En toch maar nipts het linkerrijtje. Ik gooi het op de loting.
Top-10 in die tweede tijdrit lijkt me toch wel een zekerheidje?quote:Op maandag 13 oktober 2025 21:25 schreef Sabata het volgende:
Wel, het ziet er met de dag ongunstiger uit voor de Croky Cup finale, maar we gaan er voor. Hopen dat Artz gewoon punten pakt, want tegen Christen in Italië kan wel eens link worden.
Nog steeds woest dat ik die net ben misgelopen.quote:Op maandag 13 oktober 2025 18:58 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Voor ronde 3 was Scaroni een koopje
Oh drommels, Huub had haastquote:Op maandag 13 oktober 2025 21:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Top-10 in die tweede tijdrit lijkt me toch wel een zekerheidje?
Gefeliciteerd met de eindwinst! Helaas niet spannend geworden. Had op zich wel renners die hier wel wat hadden kunnen doen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:17 schreef Sabata het volgende:
[..]
Oh drommels, Huub had haastZojuist al vijfde geworden!!
Gefeliciteerd!!quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:17 schreef Sabata het volgende:
[..]
Oh drommels, Huub had haastZojuist al vijfde geworden!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |