SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Moi Lovy.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nog een kleine 400 likes voor ik een plekje stijg
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Gaat mooi vlot.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
nog een kleine 400 likes voor ik een plekje stijg
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het is je blijkbaar gegund.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
dit was best een lijp verschil dus wel wat werk
Yep!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
dat weten we nooitquote:
als er een dislike knop was hadden we het pas echt gewetenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Het is leip trouwens.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zellufquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Doe jij niet mee met de 4daagse in Grun?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Beetje lovely laten laufenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Doe jij niet mee met de 4daagse in Grun?
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Nope, nooit aan mee gedaan eigenlijkquote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Doe jij niet mee met de 4daagse in Grun?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Deze vrouw hequote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
en jou nietquote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Beetje lovely laten laufen
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik vind die 4daagsen altijd een beetje te drukquote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nope, nooit aan mee gedaan eigenlijkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Nou echt he..quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Beetje lovely laten laufen![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Stevenquote:
Kan ook niet want het is de eerste keer.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nope, nooit aan mee gedaan eigenlijk
In Groningen misschien minder druk.. geen idee hoeveel daar aan mee doen..quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:55 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik vind die 4daagsen altijd een beetje te druk
Oh echtquote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kan ook niet want het is de eerste keer.![]()
Nja ik loop wel zelf waneer ik wil
Deze vrouw doet geen concessiesquote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh echt![]()
laufen und zaufen?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Komend zondag ga ik flink laufenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Als ik een starfish wil zien, dan kijk ik wel naar een foto van mijn exquote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:57 schreef maily het volgende:
@:greysbones @:StevenHyde
[ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-videoIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh echt![]()
kijk jij nu ook al argentijnse streamsquote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:57 schreef maily het volgende:
@:greysbones @:StevenHyde
[ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:57 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Deze vrouw doet geen concessies
siquote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
kijk jij nu ook al argentijnse streams
eh
hoezo "ook" ?![]()
Ah, wel mooi dat ze daar voor lopen. Misschien dat het nu elk jaar wel is..quote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
beetje genietenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Beetje laufen beetje saufen voor paar daagjes
doe je goed
Mario kijkt altijd BB Argentinië.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
die vis had wel steven billen![]()
Overigens niet mijn eigen billen hoorBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
dat probleem heb ik ook met een hoop wandelingenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:55 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik vind die 4daagsen altijd een beetje te drukHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
nee patrick ster billenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:59 schreef StevenHyde het volgende:
[..]![]()
Overigens niet mijn eigen billen hoor
waarom doe je dat dan ookquote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:59 schreef Lovely het volgende:
Ik had kokos water gekocht, maar wat is dat vies
*Lust geen koffie*![]()
moet je ook helemaal niet willen kopenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:59 schreef Lovely het volgende:
Ik had kokos water gekocht, maar wat is dat vies![]()
Mensen zijn wel heel enthousiast.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah, wel mooi dat ze daar voor lopen. Misschien dat het nu elk jaar wel is..
Een paar maanden geleden heb ik tijdens zonopkomst met al mijn vrienden op de Sallandse heuvelrug gelopen, was heerlijk.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dat probleem heb ik ook met een hoop wandelingenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Naar huis
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mario kijkt altijd BB Argentinië.
Uw ADH vitamine Worst
Uhhm om uit te proberenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
waarom doe je dat dan ookik drink wel kokos drinken van Alpro
Heb jij vrienden?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:00 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Een paar maanden geleden heb ik tijdens zonopkomst met al mijn vrienden op de Sallandse heuvelrug gelopen, was heerlijk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Maar het is wel gezond..quote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
moet je ook helemaal niet willen kopen![]()
mensen zijn hard bezig trouwens, zo bam weer 120 likes erbij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*Lust geen koffie*![]()
Kon je dat maar voor keiharde knaken inwisselenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
![]()
![]()
![]()
Uw ADH vitamine Worst
Geld maakt niet gelukkig.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
lekker veel vezelsquote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:59 schreef Lovely het volgende:
Ik had kokos water gekocht, maar wat is dat vies![]()
![]()
maar dat is zuivelquote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Uhhm om uit te proberenik drink wel kokos drinken van Alpro
![]()
Valt dat echt onder zuivel maily?quote:
Serieuze vraag.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Plantaardige zuivelquote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Valt dat echt onder zuivel maily?
Serieuze vraag.Uw ADH vitamine Worst
Precies!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:
Sorry maatje.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
plantaardige zuivel zie ik nu ....quote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Valt dat echt onder zuivel maily?
Serieuze vraag.![]()
De maïskolven waren dus niet op de eerste dag uitverkocht zoals vorig jaar, maar de halve stad is ook op vakantieUw ADH vitamine Worst
Domme filmpjes...Don't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
Okee doei.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Harde woei hier..Don't follow me. I am lost too
![]()
Don't follow me. I am lost too
Geen zon gvdDon't follow me. I am lost too
Hier blijven jij!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Binnen welDon't follow me. I am lost too
Hier stond net ook een flinke woei, maar die had niets met het weer te makenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:20 schreef Lovely het volgende:
Hier ook woei, maar wel lekker zonnetje
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Home sweet homeDon't follow me. I am lost too
Aerodynamica testen in een windtunnel zekerquote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier stond net ook een flinke woei, maar die had niets met het weer te makenUw ADH vitamine Worst
Kwam er een groene walm van af?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier stond net ook een flinke woei, maar die had niets met het weer te maken
Straks @Vino_Tinto's recept kokkerellenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Even de turbo boost ingezet tijdens het fietsenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Aerodynamica testen in een windtunnel zeker
Hoe hard ging jequote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Even de turbo boost ingezet tijdens het fietsenDon't follow me. I am lost too
Zeker 2 keer de helft, misschien wel 4 keer een kwart! Echt fantastischquote:![]()
Dat is hardquote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zeker 2 keer de helft, misschien wel 4 keer een kwart! Echt fantastisch![]()
Supersnel...Don't follow me. I am lost too
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik mis @FreshFruitIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Iedereen mist @hemarookworstquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik mis niks.Don't follow me. I am lost too
Ik heb je gevondenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:29 schreef hemarookworst het volgende:
ik ben mezelf ook helemaal kwijtIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
![]()
Ik mis mezelf ook niet.Don't follow me. I am lost too
Kilootje lichterIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik mis me zo ik mis me zo
Ik mis mn ogen en mn lach
Bijvoorbeeld nu en net en straks
Voorgoed en elke dag
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ben er al weer, moest even naar de winkel.quote:
Nu heb ik zin in vers fruit, maar heb alleen ananas, mango en een onrijpe banaan
![]()
Ik heb wel appels met het formaat van kersen aan mn appelboom hangen
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:26 schreef StevenHyde het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
[..]Zie deze nu pasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Die Jamie Kazan zou ik ook wel wat op kunnen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Een verdwijn truukje?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Jamie Kazan zou ik ook wel wat op kunnen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
22cm kan ik daar wel in laten verdwijnen ja.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
22cm kan ik daar wel in laten verdwijnen ja.
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ook.quote:
dacht iedereen druk aan het koken, zo rustig hierHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Jij was er niet.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
dacht iedereen druk aan het koken, zo rustig hier“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik kijk De Uitsmijters kan me niet heugen dat wij vroeger zo moeilijk waren.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zelfde concept als de handhavers of overtreders?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:15 schreef FreshFruit het volgende:
Ik kijk De Uitsmijters kan me niet heugen dat wij vroeger zo moeilijk waren.Uw ADH vitamine Worst
er is meer dan genoeg in huis maar soms wil je meerquote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik niet want al genoeg thuisHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Die Jamie is wel van de oudere mannen die Kazan scheelde al meer als tien jaar en die vieze jack is volgens mij nog ouder.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Yep. Zijn ook wel een soort van gelegenheden hoor.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zelfde concept als de handhavers of overtreders?
https://npo.nl/start/seri(...)tsmijters_6/afspelen
Wel knap werk wat ze doen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
@KoningWouter wat is de toegevoegde waarde van graffiti spuiten?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik zag het bericht vandaag.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die Jamie is wel van de oudere mannen die Kazan scheelde al meer als tien jaar en die vieze jack is volgens mij nog ouder.
Oh op npo ook nog, dacht dat het een sbs programma wasquote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Yep. Zijn ook wel een soort van gelegenheden hoor.
https://npo.nl/start/seri(...)tsmijters_6/afspelen
Wel knap werk wat ze doen.Uw ADH vitamine Worst
Dat gaat naar Jan Slagter.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
gaat daar mijn belastinggeld heen?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:23 schreef MooieTop6 het volgende:
Straks @:vino_tinto's recept kokkerellen
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
En vergeet niet de dementie zorg voor Mark Rutte die aan veel dingen geen actieve herinneringen meer heeftquote:
![]()
R.I.P DTS.![]()
Vandaar al dat extra geld naar de Navoquote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En vergeet niet de dementie zorg voor Mark Rutte die aan veel dingen geen actieve herinneringen meer heeft
Uw ADH vitamine Worst
Heerlijk gegamed, stuk wijzer geworden
Gelijk zin om heel de avond te gamen
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
@kree @Grotetijd er is altijd hoop boys.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Om vies boos woest van te wordenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vandaar al dat extra geld naar de Navo![]()
![]()
Markie Mark kan ook gewoon een gemiddeld bejaarde tehuis in voor 1 honderste van die koste
Alles op rood.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
[..]SterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Noouuuu altijdquote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
@:kree @:Grotetijd er is altijd hoop boys.
De types die ik aantrek.... Wil je dat?
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Wellicht trek je dan beter aan jezelf dan anderequote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:27 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Noouuuu altijd
De types die ik aantrek.... Wil je dat?
Ik ben heel slecht in gokken.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hmmmmmmmmm..... Goed punt.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wellicht trek je dan beter aan jezelf dan andereWell, life can be a riot
En dan Crystal meth maken?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
genoeg doekoes om een trailer te kopen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je bent jezelf niet als je trek hebtquote:Well, life can be a riot
De gokbedrijven zijn altijd beter in gokken dan hun klanten, anders zouden die bedrijven niet meer bestaanquote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben heel slecht in gokken.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Neem een Snickers.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat heb je goed gegoktquote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De gokbedrijven zijn altijd beter in gokken dan hun klanten, anders zouden die bedrijven niet meer bestaanWell, life can be a riot
De bank wint altijd.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Was ook maar een wilde gok van me, maar gelukkig heeft deze gok goed uitgepaktquote:
Ik heb een tijdje collega`s gehad die echt zo verslaafd waren dat ze op de helft van de maand alweer om een voorschot moesten vragen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Owwwwww, in dat geval meteen 450 miljard miljoen op de double down op rood bij BJ!quote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
dit is nep geld waarmee ik gok he
ik had een collega, daar wist je van dat die de werkdag na loonsontvangst niet op ging dagenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:32 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb een tijdje collega`s gehad die echt zo verslaafd waren dat ze op de helft van de maand alweer om een voorschot moesten vragen.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wel eerst splitsen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Owwwwww, in dat geval meteen 450 miljard miljoen op de double down op rood bij BJ!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb een stiefvader gehad die floormanger was/is geweest bij Holland Casino. Die heeft me vaker verhalen verteld waar je nog geen 10% van wil geloven over geld dat daar dagelijks door vaste klanten werd vergoktquote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:32 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb een tijdje collega`s gehad die echt zo verslaafd waren dat ze op de helft van de maand alweer om een voorschot moesten vragen.![]()
ik begon met 3k, heb nu 7kquote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Owwwwww, in dat geval meteen 450 miljard miljoen op de double down op rood bij BJ!
mag nog 9 keer spelenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Het meest trieste is dat ze weten ook nog dat ze gaan verliezen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik had een collega, daar wist je van dat die de werkdag na loonsontvangst niet op ging dagen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hahahaha! True!quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:13 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nou als het om de NS gaat moet je vaker wel dan niet wachtenOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
YWquote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
als ik 450 miljard zou hebben zou ik het ov gratis maken voor iedereenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
O echt wel, Niet om te discrimineren maar je ziet daar bijv. heel veel Chinezen en ook bejaarden die hun hele pensioen in een gokkast proppen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb een stiefvader gehad die floormanger was/is geweest bij Holland Casino. Die heeft me vaker verhalen verteld waar je nog geen 10% van wil geloven over geld dat daar dagelijks door vaste klanten werd vergokt
zo, trailer gekocht
gelijk terug naar 4k moneys
maakt niet uit, woon niet meer in een shackHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zelfs onder de meest ideale omstandigheden. Ergo: je speelt perfecte strategie, je kunt kaarten tellen (wat in holland casino al meer dan 15 jaar niet meer kan) en je speelt alleen of met andere aan de tafel die hetzelfde doen. Dan heb je een voordeel van 1 tot 3 procent.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het meest trieste is dat ze weten ook nog dat ze gaan verliezen.
Voor je daar goede winst op kunt maken weigeren casino's je op BJ tafels en dan moet je een best grote bak geld hebben en de tijd. En die tijd krijg je niet van het casino.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
het is hard nodig ook, er zijn meer like verzamelaars op de kustquote:
*Lust geen koffie*![]()
Ik ga dit spel ook maar eens proberen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
zo, trailer gekocht
gelijk terug naar 4k moneys
maakt niet uit, woon niet meer in een shack“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Duurde wel even om dit hele topic door te lopenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het is hard nodig ook, er zijn meer like verzamelaars op de kust![]()
![]()
https://www.torn.com/3897344quote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ga dit spel ook maar eens proberen.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Yes, waren idd voornamelijk aziaten die 'het meeste opleverde' om het even heel grof te zeggenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
O echt wel, Niet om te discrimineren maar je ziet daar bijv. heel veel Chinezen en ook bejaarden die hun hele pensioen in een gokkast proppen.
Disclaimer ik wil ook niet discrimineren, maar dat zijn de verhalen die ik gehoord en gezien heb.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
ja ben niet zo actief ook vandaag, helpt ook niet meequote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Duurde wel even om dit hele topic door te lopenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Doelen: @loveislikeakiss een paar plaatsjes omhoog in de like top 500 en @maily 1 plaatsje omhoog in de userscore top 500![]()
![]()
Nog iets van 400 likesquote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja ben niet zo actief ook vandaag, helpt ook niet mee![]()
Wil je nog 1 keer die Ibiza final boss gif plaatsen?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:41 schreef devzero het volgende:
Doelen: @:loveislikeakiss een paar plaatsjes omhoog in de like top 500 en @:maily 1 plaatsje omhoog in de userscore top 500“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
jaaaaaa kan de volgende plek bijna betredenquote:
misschien vandaag
misschien morgenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Heb ook een docu gezien over Holland Casino, over al die trucjes die het gebruikt om je daar zoveel te laten spenderenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb een stiefvader gehad die floormanger was/is geweest bij Holland Casino. Die heeft me vaker verhalen verteld waar je nog geen 10% van wil geloven over geld dat daar dagelijks door vaste klanten werd vergokt
Uw ADH vitamine Worst
Deze? Het idee is leuk, maar de uitwerking wat minderquote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wil je nog 1 keer die Ibiza final boss gif plaatsen?![]()
![]()
userscore top 500 is toch gewoon iets wat vanzelf gaat als je maar dagelijks hier bent?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:41 schreef devzero het volgende:
Doelen: @:loveislikeakiss een paar plaatsjes omhoog in de like top 500 en @:maily 1 plaatsje omhoog in de userscore top 500
en een duur abbo neemtHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Mehquote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Deze? Het idee is leuk, maar de uitwerking wat minder
[ afbeelding ]Uw ADH vitamine Worst
ik ga binnenkort nog wel de top 500 betreden voor aantal posts
*Lust geen koffie*![]()
Abbo staat er los van.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
userscore top 500 is toch gewoon iets wat vanzelf gaat als je maar dagelijks hier bent?
en een duur abbo neemt“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Geen idee wat allemaal invloed heeft op je score. Kwaliteit is iets wat niet meetelt gezien #1quote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
userscore top 500 is toch gewoon iets wat vanzelf gaat als je maar dagelijks hier bent?
en een duur abbo neemt![]()
![]()
Geweldig.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Deze? Het idee is leuk, maar de uitwerking wat minder
[ afbeelding ]
oh nee, gewoon keihard en veelquote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Geen idee wat allemaal invloed heeft op je score. Kwaliteit is iets wat niet meetelt gezien #1
sinds mijn quest voor meer likes en dus meer posts gaat mijn lijntje harder omhoogHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Je bedoelt die grafiek? Ik zie in de mijne ook flinke dalen tijdens een abbo hoor.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik zie in mijn lijn bumps als ik abbo koop
de dalen zijn... vakantiesquote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je bedoelt die grafiek? Ik zie in de mijne ook flinke dalen tijdens een abbo hoor.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Je kan niet altijd 6 gooien.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
oh verdorie ik mag een uurtje brommen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nee
maar nu heb ik vet veel nerve en kan ik er niets meeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hoeveel posts heb je nu?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik ga binnenkort nog wel de top 500 betreden voor aantal postsSame shit, different day
SC hopper present![]()
Ik wil nu niet Holland Casino of een ander bedrijf of sector bagitalisren. Dat even vooraf gezegd hebbende.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb ook een docu gezien over Holland Casino, over al die trucjes die het gebruikt om je daar zoveel te laten spenderen
Ieder bedrijf probeerd door trucjes zoveel mogelijk winst/omzet te draaien. Winkels met de de inrichting/displays en flashy korting waar ze nog steeds winst op maken of supermarkten die hun best verkopende producten zo vermogelijk van de ingang en kassa's afzetten om je maar zoveel mogelijk te laten zien en producten voor kinderen op hun hoogte in de schappen te zetten etc.
Het stigma wat de gok industrie heeft is dat zij in een zeer verslavings gevoellige branche werken en in beheer van de staat zijn waardoor zij er iets harder op worden nagekeken.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Denk het wel.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
de dalen zijn... vakanties“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat gaat nog best hard.quote:
Ik nader de 300k maar account bestaat al wat langerSame shit, different day
SC hopper present![]()
Sinds het digitaal gokken legaal is zijn de problemen wel significant gestegen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik wil nu niet Holland Casino of een ander bedrijf of sector bagitalisren. Dat even vooraf gezegd hebbende.
Ieder bedrijf probeerd door trucjes zoveel mogelijk winst/omzet te draaien. Winkels met de de inrichting/displays en flashy korting waar ze nog steeds winst op maken of supermarkten die hun best verkopende producten zo vermogelijk van de ingang en kassa's afzetten om je maar zoveel mogelijk te laten zien en producten voor kinderen op hun hoogte in de schappen te zetten etc.
Het stigma wat de gok industrie heeft is dat zij in een zeer verslavings gevoellige branche werken en in beheer van de staat zijn waardoor zij er iets harder op worden nagekeken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
laagste is nu 66k nog wat dus duurt nog wel even
minimaal 2 maanden denk ikik ben vooral ook 10 jaar of meer niet op fok geweestquote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat gaat nog best hard.
Ik nader de 300k maar account bestaat al wat langerHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Die userscore boeit toch ook helemaal niet? Als je in het telspel gaat spelen is 500 per dag peanuts.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik zeg op sites dat ik nog geen 24 ben zodat ik de gokreclames niet ziequote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sinds het digitaal gokken legaal is zijn de problemen wel significant gestegen.
niet omdat ik een gok probleem heb
het zijn de meest gruwelijk irritante reclames die er zijn op het internetdat zou je denken maar dan boem bam biem vakanziequote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:57 schreef FreshFruit het volgende:
Die userscore boeit toch ook helemaal niet? Als je in het telspel gaat spelen is 500 per dag peanuts.
nog steedsHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Daar is het inderdaad niet beter op geworden voor mensen die gevoelig zijn voor gok verslavingen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sinds het digitaal gokken legaal is zijn de problemen wel significant gestegen.
Ik denk dat het in het oude systeem waarbij enkel HC kansspellen mocht aanbieden beter was mits er ook vanuit de staat betere zorg werd en word gedragen voor probleem gokkers.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Mijn collega mocht op een gegeven moment nog 2 keer per week komen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar is het inderdaad niet beter op geworden voor mensen die gevoelig zijn voor gok verslavingen.
Ik denk dat het in het oude systeem waarbij enkel HC kansspellen mocht aanbieden beter was mits er ook vanuit de staat betere zorg werd en word gedragen voor probleem gokkers.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
In de autosport ben je binnen no time miljonair!quote:
Als je begint als miljardair ben je binnen een paar jaar miljonair
Money talks.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ow damn, dan kwam die er echt vaakquote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn collega mocht op een gegeven moment nog 2 keer per week komen.
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
money makes ze world go aroundWillen jullie wel nog even jullie contributie voor het tuinhuisje overmaken nu we het toch over money hebben.quote:
Electra en schoonmaak rekeningen moeten ook betaald worden binnenkort
Hij was tijdens werktijd al bezig met de kansen hoe hij de bank kon laten laten klappen. Hele strategieën bedenken.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow damn, dan kwam die er echt vaak“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Industriële schoonmaak ploeg van 8 man met hogedruk spuiten en industriële mondmaskers en schoonmaak middelen bedoel jequote:
Goed dat je het even meldt. Soul gaat dit weekend even niet meer mee.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
Willen jullie wel nog even jullie contributie voor het tuinhuisje overmaken nu we het toch over money hebben.
Electra en schoonmaak rekeningen moeten ook betaald worden binnenkort“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Snap ik wel, afgelopen weekend was voor haar persoonlijk ook wel heftig, zeker fysiek.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goed dat je het even meldt. Soul gaat dit weekend even niet meer mee.
Ik had trouwens wel even mijn twijfels over binnenkort haar trip naar Amerika.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Soul dus wel.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
amerika wil ik nu niet perse heen neeSan Diego.
Niet naar the home of the free and the land of the brave en het enkele land dat vrijheid heeft willen gaanquote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
amerika wil ik nu niet perse heen nee![]()
Een vies vuige communist zijn
er is een hoop leuks in amerika
maar je zult maar net die ene zijn die ze eruit plukken van jij mag even in verhoorHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Amerika staat ook op mijn nogo-lijst momenteelIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Gewoon je bomgordel, hoofddoek en AK-47 thuis laten en je pro ISIS leusden niet verkondigen in de buurt van de vliegvelden, vliegtuigen en politie agenten.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
maar je zult maar net die ene zijn die ze eruit plukken van jij mag even in verhoor
Dan valt het allemaal wel mee
Dat zal bij haar wel meevallen. Ik was meer bezorgd om dat ze met haar team in een BnB ging. Maar dat gaat dus toch anders blijkt in de game wereld. Ene gozer mag niet zonder moeder (21 jaar) , andere gozer durft niet zonder zijn zus. ( Ook in de 20) . Ik wilde haar al condooms meegeven maar als dit de tendens is .quote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
maar je zult maar net die ene zijn die ze eruit plukken van jij mag even in verhoor
Ga dan wel naar de toeristische plekken zoals Bali, Jakarta, Bangkok, Shainghia en zo.quote:
Verder inlands krijg je weer te maken met racisme tegen niet Aziaten
heb japan ook overleefd met zichtbare tattoo'squote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ga dan wel naar de toeristische plekken zoals Bali, Jakarta, Bangkok, Shainghia en zo.
Verder inlands krijg je weer te maken met racisme tegen niet Aziaten
ze zijn daar vals achter je rug om, zal me worst wezenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik zou toch maar voor de zekerheid family pack condooms in haar tas doen. Zeker met jonge twintigersquote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat zal bij haar wel meevallen. Ik was meer bezorgd om dat ze met haar team in een BnB ging. Maar dat gaat dus toch anders blijkt in de game wereld. Ene gozer mag niet zonder moeder (21 jaar) , andere gozer durft niet zonder zijn zus. ( Ook in de 20) . Ik wilde haar al condooms meegeven maar als dit de tendens is .
Dat zijn ze niet alleen in Japanquote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
heb japan ook overleefd met zichtbare tattoo's
ze zijn daar vals achter je rug om, zal me worst wezenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik ga nu kokenquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Belgen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:19 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Dat zijn ze niet alleen in Japan“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Voor de zekerheid? En wat XTC pillen?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zou toch maar voor de zekerheid family pack condooms in haar tas doen. Zeker met jonge twintigers
tegen alles boven de rivieren zijn ze soms best vals, 6 jaar geleden meegemaakt bij Westvleteren
mijn ex kon echt niets goed goed daar XDHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik durf nog geld erop te verwedden dat jij daar benadeeld bent door de inheemse bevolking, ook al gaf jij er geen F omquote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
heb japan ook overleefd met zichtbare tattoo's
ze zijn daar vals achter je rug om, zal me worst wezen
Altijd weer die Belgen hequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
oh dat zekerquote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik durf nog geld erop te verwedden dat jij daar benadeeld bent door de inheemse bevolking, ook al gaf jij er geen F om
vroeg bij een restaurant of ze een sake konden aanbevelen
heb er 60 euro voor af mogen tikken
eh
compenseert voor hoe goedkoop de rest van het eten overal wasHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Owwwwwwwww, op die manier!quote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Voor de zekerheid? En wat XTC pillen?
Even tripje naar een boerderij in Brabant dan maar om wat 'echt Brabantse streekproducten' mee te geven aan Soul voor haar 'lange lange lange reis naar een door de overheid gesponsord hotel'![]()
![]()
![]()
ben wel tevreden over mijn ezel
nu nog op karton zetten
en denk ik straks wat hartjes uitknippenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Heeft u die koffer zelf ingepakt mevrouw?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Owwwwwwwww, op die manier!
Even tripje naar een boerderij in Brabant dan maar om wat 'echt Brabantse streekproducten' mee te geven aan Soul voor haar 'lange lange lange reis naar een door de overheid gesponsord hotel'![]()
![]()
Ik weet niet wat haar fetisj is, maar grote kans dat ze dan ook een 'grondig intern onderzoek' krijgtquote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heeft u die koffer zelf ingepakt mevrouw?
watquote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ga dan wel naar de toeristische plekken zoals Bali, Jakarta, Bangkok, Shainghia en zo.
Verder inlands krijg je weer te maken met racisme tegen niet AziatenUw ADH vitamine Worst
happie snappie weg zakkieIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Forum Opties Forumhop: Hop naar: