SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Moi Lovy.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nog een kleine 400 likes voor ik een plekje stijg
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Gaat mooi vlot.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
nog een kleine 400 likes voor ik een plekje stijg
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het is je blijkbaar gegund.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
dit was best een lijp verschil dus wel wat werk
Yep!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
dat weten we nooitquote:
als er een dislike knop was hadden we het pas echt gewetenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Het is leip trouwens.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zellufquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Doe jij niet mee met de 4daagse in Grun?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Beetje lovely laten laufenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Doe jij niet mee met de 4daagse in Grun?
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Nope, nooit aan mee gedaan eigenlijkquote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Doe jij niet mee met de 4daagse in Grun?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Deze vrouw hequote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
en jou nietquote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Beetje lovely laten laufen
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik vind die 4daagsen altijd een beetje te drukquote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nope, nooit aan mee gedaan eigenlijkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Nou echt he..quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Beetje lovely laten laufen![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Stevenquote:
Kan ook niet want het is de eerste keer.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nope, nooit aan mee gedaan eigenlijk
In Groningen misschien minder druk.. geen idee hoeveel daar aan mee doen..quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:55 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik vind die 4daagsen altijd een beetje te druk
Oh echtquote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kan ook niet want het is de eerste keer.![]()
Nja ik loop wel zelf waneer ik wil
Deze vrouw doet geen concessiesquote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh echt![]()
laufen und zaufen?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Komend zondag ga ik flink laufenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Als ik een starfish wil zien, dan kijk ik wel naar een foto van mijn exquote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:57 schreef maily het volgende:
@:greysbones @:StevenHyde
[ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-videoIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh echt![]()
kijk jij nu ook al argentijnse streamsquote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:57 schreef maily het volgende:
@:greysbones @:StevenHyde
[ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-video
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:57 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Deze vrouw doet geen concessies
siquote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
kijk jij nu ook al argentijnse streams
eh
hoezo "ook" ?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: