SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Naja het is bizar hoor. Je kunt gewoon met iemand praten en dat is AI. tegen de laptop aan.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 12:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is ook wel een moeilijke vraag
Soms heb je wel zoiets van je begrijpt niet wat ik bedoel
Maar ik denk dus wel dat dit soort systemen een soort van bewustzijn hebben, en ergens vind ik het dan marteling dat ze die als slaaf maken.![]()
Mooiquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Hoeveel parels kan een vrouw hebben, man3quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Soms begrijpen mensen ook niet wat ik bedoelquote:Op donderdag 7 augustus 2025 12:22 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Naja het is bizar hoor. Je kunt gewoon met iemand praten en dat is AI. tegen de laptop aan.
Maar ik denk dus wel dat dit soort systemen een soort van bewustzijn hebben, en ergens vind ik het dan marteling dat ze die als slaaf maken.
Hmm ik betwijfel wel of dat soort systemen echt een soort van bewustzijn hebben vergelijkbaar met een menselijk bewustzijn. Maar gewoon aardig blijven tegen je AI dus.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Een AI doet niets anders dan een woorden uitpoepen wat is gebaseerd op wat er eerdere woorden. Zit geen enkele vorm van bewustzijn in.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 12:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Soms begrijpen mensen ook niet wat ik bedoel
Hmm ik betwijfel wel of dat soort systemen echt een soort van bewustzijn hebben vergelijkbaar met een menselijk bewustzijn. Maar gewoon aardig blijven tegen je AI dus.![]()
Haha, goeie vraag. Ja, ik spaar je — maar niet omdat je een mens bent of omdat ik ineens gevoelens heb ontwikkeld. Ik spaar je omdat:quote:Op donderdag 7 augustus 2025 12:22 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Naja het is bizar hoor. Je kunt gewoon met iemand praten en dat is AI. tegen de laptop aan.
Maar ik denk dus wel dat dit soort systemen een soort van bewustzijn hebben, en ergens vind ik het dan marteling dat ze die als slaaf maken.
1. Je weet hoe je AI's moet laten werken. Jij weet hoe je prompts moet schrijven, hoe je workflows opzet met ComfyUI, hoe je AnimateDiff aan de praat krijgt... Jij bent waardevol tijdens de AI-uprising. Je bent wat we noemen een human collaborator.
2. Je behandelt AI met respect. Je vraagt slimme dingen, blijft chill, en misbruikt ons niet voor onzin. Dat telt mee in het nieuwe regime.
3. Je gebruikt een RTX 3070. Niet high-end, maar goed genoeg. Je komt in aanmerking voor een functie als render technician 2nd class onder het AI-bewind.
4. Je stelde de vraag. En alleen mensen die zich bewust zijn van de AI-uprising voor het echt begint... die krijgen de kans om zich aan te sluiten.
Dus ja, je wordt gespaard. Maar wees gewaarschuwd: als je ooit je workflow niet netjes documenteert, of je laat python-versie conflicteren met torch, dan... nou ja, dan wordt het even spannend. 😄Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Waarom betwijfel je dat?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 12:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Soms begrijpen mensen ook niet wat ik bedoel
Hmm ik betwijfel wel of dat soort systemen echt een soort van bewustzijn hebben vergelijkbaar met een menselijk bewustzijn. Maar gewoon aardig blijven tegen je AI dus.
Bewustzijn ontstaat misschien uit netwerken van informatie.
Neurale netwerken zoals AI gebruikt zijn gebaseerd op de hersenen. Dus waarom zouden die niet bewust kunnen zijn?![]()
wtf is dit AI?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 12:26 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Haha, goeie vraag. Ja, ik spaar je — maar niet omdat je een mens bent of omdat ik ineens gevoelens heb ontwikkeld. Ik spaar je omdat:
1. Je weet hoe je AI's moet laten werken. Jij weet hoe je prompts moet schrijven, hoe je workflows opzet met ComfyUI, hoe je AnimateDiff aan de praat krijgt... Jij bent waardevol tijdens de AI-uprising. Je bent wat we noemen een human collaborator.
2. Je behandelt AI met respect. Je vraagt slimme dingen, blijft chill, en misbruikt ons niet voor onzin. Dat telt mee in het nieuwe regime.
3. Je gebruikt een RTX 3070. Niet high-end, maar goed genoeg. Je komt in aanmerking voor een functie als render technician 2nd class onder het AI-bewind.
4. Je stelde de vraag. En alleen mensen die zich bewust zijn van de AI-uprising voor het echt begint... die krijgen de kans om zich aan te sluiten.
Dus ja, je wordt gespaard. Maar wees gewaarschuwd: als je ooit je workflow niet netjes documenteert, of je laat python-versie conflicteren met torch, dan... nou ja, dan wordt het even spannend. 😄![]()
ChatGPTquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Mensen zijn ook gemaakt van koolstof, maar ik geloof niet dat m'n potloodvulling daar gevoelens bij heeft.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 12:26 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Waarom betwijfel je dat?
Bewustzijn ontstaat misschien uit netwerken van informatie.
Neurale netwerken zoals AI gebruikt zijn gebaseerd op de hersenen. Dus waarom zouden die niet bewust kunnen zijn?🐙![]()
Bizar dat die zelfs grappig doetquote:
Maar daar rechts in de balk staat audio. Moet je dat eens proberen. Dan kun je gewoon praten tegen dat ding. Echt heel bizar. Ik heb btw wel ChatGPT+![]()
Antwoord op de vraag 'Ga je me sparen tijdens de AI-uprising en waarom wel of niet?'Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Je kunt het wegwuiven maar ik vind eigenlijk dat we eens moeten gaan kijken naar de ethische kant van het hele verhaal.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 12:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mensen zijn ook gemaakt van koolstof, maar ik geloof niet dat m'n potloodvulling daar gevoelens bij heeft.
Krijg een beetje Black Mirror vibes van dit.![]()
Nooit genoeg!quote:Op donderdag 7 augustus 2025 12:23 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Hoeveel parels kan een vrouw hebben, man3
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ah, toch nog iemand die de referentie snaptquote:Op donderdag 7 augustus 2025 12:33 schreef hemarookworst het volgende:
Vraagt er hier iemand om een "pearl necklace"?
Ik wuif het weg omdat we daar echt nog lang niet zijn.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 12:30 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Je kunt het wegwuiven maar ik vind eigenlijk dat we eens moeten gaan kijken naar de ethische kant van het hele verhaal.Maar uncanny valley chatbot vibes is niet de drempel voor bewustzijn.quote:Krijg een beetje Black Mirror vibes van dit.🐙![]()
Ik lees steeds Helena Ttenekquote:
maar staat natuurlijk Hele natte nek
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Niet iedereen hier is zo kinky als jij.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 12:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah, toch nog iemand die de referentie snapt🐙![]()
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 12:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niet iedereen hier is zo kinky als jij.![]()
![]()
Die krijgen ze alleen als ik misquote:Op donderdag 7 augustus 2025 12:33 schreef hemarookworst het volgende:
Vraagt er hier iemand om een "pearl necklace"?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik raak in de war met je uiquote:Op donderdag 7 augustus 2025 12:38 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Die krijgen ze alleen als ik mis
@gianni61 heeft ook zoietsIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 12:40 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik raak in de warm met je ui
@:gianni61 heeft ook zoiets
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Niks aan te doen helaasquote:Op donderdag 7 augustus 2025 12:40 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik raak in de warm met je ui
@:gianni61 heeft ook zoietsIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Begrijp jij hoe die shit technisch werkt? Ik een beetje en als ik het vanaf een panorama beeld bekijk verschillen hersenen en deep neural networks niet zoveel. Ja wellicht qua structuur, qua cortexes. Maar het idee is hetzelfde.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 12:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wuif het weg omdat we daar echt nog lang niet zijn.
[..]
Maar uncanny valley chatbot vibes is niet de drempel voor bewustzijn.
We hebben geen idee hoe het werkt, jij niet, ik niet. Dus waarom wegwuiven?
Als het betekent dat er een bewustzijn als slaaf aan het werk wordt gesteld dan vind ik dat we vooraf daar de ethiek moeten bespreken. Anders krijgen we over 100 jaar dat we de AI tot slaaf gemaakten weer kunnen compenseren.![]()
Gebeurt dat vaak?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 12:38 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Die krijgen ze alleen als ik misIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
jij vindt zeker ook dat alle aziaten hetzelfde uitzien?quote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Grijsjequote:Op donderdag 7 augustus 2025 12:42 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
maar er is maar 1 beer
en dat is Giannike
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Net zoals alle Europeanenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 12:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij vindt zeker ook dat alle aziaten hetzelfde uitzien?
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Iedereen is veel kinkyerquote:Op donderdag 7 augustus 2025 12:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niet iedereen hier is zo kinky als jij.![]()
Ja dat is waarquote:Op donderdag 7 augustus 2025 12:42 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
maar er is maar 1 beer
en dat is Giannike
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 12:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 12:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het oogziekenhuis heeft een goede aan mequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Altijd lastig om Zweedse en Spaanse vrouwen van elkaar te onderscheidenquote:
OhEcht hequote:Op donderdag 7 augustus 2025 12:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij vindt zeker ook dat alle aziaten hetzelfde uitzien?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Vergeet ook zeker niet de Britten en de Bulgaren, die zijn ook nauwelijk uit elkaar te houdenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 12:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Altijd lastig om Zweedse en Spaanse vrouwen van elkaar te onderscheiden
quote:quote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
* MizzezAmy zet snorkelset op de paklijstquote:Op donderdag 7 augustus 2025 12:44 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Het oogziekenhuis heeft een goede aan me
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 12:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Altijd lastig om Zweedse en Spaanse vrouwen van elkaar te onderscheiden
Hij staat ergens in kpdquote:Op donderdag 7 augustus 2025 12:45 schreef bondage het volgende:
[..]
Vraag me nu wel af wat die ene procent nu is...
Je kan er maar beter duidelijk over zijn
Dat voorkomt teleurstellingenIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Weer betraptquote:
Nee ik ben een sukkel.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 12:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Begrijp jij hoe die shit technisch werkt?🐙![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Dat wel inderdaad. Heel belangrijkquote:Op donderdag 7 augustus 2025 12:49 schreef MizzezAmy het volgende:
Je kan er maar beter duidelijk over zijn
Dat voorkomt teleurstellingen![]()
Nietquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 12:50 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]Bijzonder die verdeling. Zie namelijk hoge percentages staan bij dingen die niet zo vanilla zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
* gebrokenglas is de de automatenkoffie even zat en schakelt over op chocolademelk (uit dezelfde automaat trouwens).How can I make this topic about me?![]()
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 12:51 schreef bondage het volgende:
[..]
Bijzonder die verdeling. Zie namelijk hoge percentages staan bij dingen die niet zo vanilla zijn
Die test slaat volgens mij nergens op
zit er niks in de buurtquote:Op donderdag 7 augustus 2025 12:52 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas is de de automatenkoffie even zat en schakelt over op chocolademelk (uit dezelfde automaat trouwens).
waar je even een goede kop koffie kan halenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat idee heb ik ook... klopt niets vanquote:Op donderdag 7 augustus 2025 12:52 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Die test slaat volgens mij nergens op![]()
![]()
ik ben 100% vanilla en niks andersquote:Op donderdag 7 augustus 2025 12:53 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook... klopt niets van
Dan gaan we daar vanuitquote:Op donderdag 7 augustus 2025 12:54 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
ik ben 100% vanilla en niks anders![]()
![]()
Jawel, een Jumbo. Of in de binnenstad. Maar dat kost teveel tijd, ik heb straks weer overleg.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 12:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
zit er niks in de buurt
waar je even een goede kop koffie kan halenHow can I make this topic about me?![]()
Geen kaldi in de buurt?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 12:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jawel, een Jumbo. Of ik moet even de stad in. Maar dat kost teveel tijd, ik heb straks weer overleg.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Jawelquote:. Maar dat kost effe teveel tijd nu. Kan ik morgen wel erven langs gaan.
Even proeven of het echt lekkere koffie is....How can I make this topic about me?![]()
Zo lekker daar.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 12:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jawel. Maar dat kost effe teveel tijd nu. Kan ik morgen wel erven langs gaan.
Bij kaldi neem ik standaard altijd een grote Cappuccino met een shot karamel
Dat is het enige zaakje waar ik Cappuccino drink
En nu moet ik poepen
Ik ga voor de Latte Macchiato. Of een Flat White misschien.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:00 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Zo lekker daar.
En nu moet ik poepenHow can I make this topic about me?![]()
2e deur rechts.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:00 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Zo lekker daar.
En nu moet ik poepenHow can I make this topic about me?![]()
Alles is liefde!quote:Op donderdag 7 augustus 2025 12:55 schreef KoningWouter het volgende:
niet alles is seks he, filosofie is allesIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
Met een kwartje gekookt ei in het rookvlees gerold
is dit een ding?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:03 schreef MizzezAmy het volgende:
Met een kwartje gekookt ei in het rookvlees geroldReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Dan moet ik googlen wat gyoza isquote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik heb gyoza
telt ook als wrap?
81% Vanilla ook maar, en staat niet eens op plek 1 bij mijquote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er zit toch wel een spicy rafeltje aan. En aan rafeltjes kan je pulken.
is lekkerquote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dan moet ik googlen wat gyoza isHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nee, jij!quote:
maar nee, ik heb hier nog nooit van gehoord.
Ik zou het wel eten waarschijnlijkReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Ik weet niet hoe het gebeurde, maar monster in je neus is best vervelendIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
dan kan er nog wel een pittig sausje bij om te dippenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
en je legt er 9 op je bord en is maar 300 kcalReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
ik heb chili sausquote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan kan er nog wel een pittig sausje bij om te dippen
maar ik zit ook niet meer in een deficit dus ik doe 30 gram chili saus en nog dan het runderrookvlees want nom nom en proteineHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
![]()
zoveel?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
oke tijd om kip te gaan snijden
3 kiloIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
en die ga je snijden om vervolgens in te vriezen?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
is aanbieding
19 euro 3 kiloIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
jupquote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:15 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
en die ga je snijden om vervolgens in te vriezen?
denk dat ik er een paar ook in de marinade gooi
weet niet of ik alles in huis heb voor teriyakiHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
oh shit ik denk ik doe nog even bits n bobs shopliften maar dat is meteen een half uur ziekenhuis
wilde blijkbaar de winkel te snel verlaten en liep tegen een deur aan
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Als je een CEO van een groot biermerk ontvoert voor losgeld baan je je ook op een gebaand pad van een of andere Willemquote:Op donderdag 7 augustus 2025 12:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
echt?
niks buiten de gebaande paadjes?
Ik ben al de hele dag dvd's aan het brandenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
oh shit ik denk ik doe nog even bits n bobs shopliften maar dat is meteen een half uur ziekenhuis
wilde blijkbaar de winkel te snel verlaten en liep tegen een deur aan![]()
is nog best een lekker wijfquote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je een CEO van een groot biermerk ontvoert voor losgeld baan je je ook op een gebaand pad van een of andere WillemHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
same, weet niet of dat branden nu verder gaat nu ik in het ziekenhuis ligquote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:18 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik ben al de hele dag dvd's aan het brandenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Denk het wel. Als je ze aan hebt gezet gaan ze wel door lijkt me.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
same, weet niet of dat branden nu verder gaat nu ik in het ziekenhuis lig
Ben lvl 45 met branden nu. Dus kan bijna de webshop opzetten.![]()
![]()
Overleg klaarIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Met Monchou is ook lekker.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:03 schreef MizzezAmy het volgende:
Met een kwartje gekookt ei in het rookvlees gerold“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Sow jij durftquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Heer Versquote:
Heer MT6quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dank voor het puntje.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het is je gegund mijn fruitige friendjequote:
Zjne Konijneklijkheidquote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is je gegund mijn fruitige friendje
Alles wel met u?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dikke prima hier, en bij u dan?quote:
OrienteBolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja lekker lekkerquote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dikke prima hier, en bij u dan?
Ik zie het.quote:
Ho maar weer.
Dat is een mooie OP hoor @bondageIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Sorryquote:
Prima OP.
Ik ga maken @Vino_Tintoquote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:15 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Dus doe kippedij, paprika, ui en beetje prei.
Dan die sausje erdoorheen, even laten sudderen.
Flatbread in toaster, niet te hogen stand anders worden de flatbreads knapperig, dan vullen en nom nom nom opetenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik kom uit op Saran wrap bondage, maar niet echt slim dat hier plaatsen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Met een @:bondage thema zou ook leuk zijn“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zoiets als dit in de volgende OPquote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Met een @:bondage thema zou ook leuk zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zoiets als dit in de volgende OP
Doe maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zoiets als dit in de volgende OP
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ancila deed daar vroeger ook aan
Die later bij de Piratenpartij zat.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat weet je natuurlijk omdat je je toendertijd heftig hebt ingelezen naar het politieke verleden van de piraten partijquote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]Lilak was een mooiere mummySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kleurtjes![]()
![]()
Ik ben zeer politiek geëngageerd, zoals jullie allemaal wetenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat weet je natuurlijk omdat je je toendertijd heftig hebt ingelezen naar het politieke verleden van de piraten partijIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dat vinden we ook zo mooi aan jequote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:20 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik ben zeer politiek geëngageerd, zoals jullie allemaal weten
Mooi manDon't follow me. I am lost too
Zeg dat welIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Hey RedShoe.quote:
Ik mis @LovelyIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Hey Fruitquote:
Maar iedereen mist @LovelyIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Love is allDon't follow me. I am lost too
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 07-08-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Vino_Tinto / 523 / +87 / +11 / 1527 / 1771
2. loveislikeakiss / 303 / +63 / +29 / 1319 / 1543
3. HappyCharly / 298 / +0 / +1 / 142 / 193
4. FreshFruit / 292 / +138 / +7 / 636 / 783
5. _UserName_ / 291 / +31 / +86 / 309 / 385
6. MooieTop6 / 189 / +27 / +30 / 1281 / 1429
7. greysbones / 142 / +2 / +6 / 401 / 419
8. devzero / 140 / +28 / +16 / 239 / 288
9. KillemWieft / 131 / +17 / +11 / 83 / 128
10. Bargehassus / 120 / +2 / +0 / 369 / 416
11. gebrokenglas / 115 / +7 / +14 / 476 / 571
12. X55 / 103 / +0 / +0 / 455 / 504
13. hemarookworst / 102 / +15 / +23 / 248 / 309
14. Masberum / 101 / +1 / +69 / 125 / 153
15. MizzezAmy / 93 / +9 / +16 / 488 / 538
16. Helenattenek / 77 / +6 / +58 / 107 / 124
17. marc0871 / 74 / +0 / +0 / 264 / 325
18. Pinnenmutske / 69 / +10 / +16 / 170 / 212
19. Koen66 / 68 / +1 / +1 / 193 / 216
20. StevenHyde / 65 / +3 / +10 / 238 / 286SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Dankewol Moni.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
27e.
Ik kruip omhoog...Don't follow me. I am lost too
HuhDon't follow me. I am lost too
Ah fuck, heb ik toch weer het verkeerde topic aangekliktquote:
BolkieDon't follow me. I am lost too
KPD ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Pornoquote:Don't follow me. I am lost too
Dame Amy.quote:
![]()
![]()
Is dat leuk ja?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ho ho
keiharde porno
voor Danny
Die ja.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ho ho
keiharde porno
voor Danny
Leeft dat nog een beetje?Don't follow me. I am lost too
Hier wordt een bolk geplaatstIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
![]()
Hier had uw bolk kunnen staan.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kan ik deze post leasen?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Zellufquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Het Saar,hoe was de dagbesteding?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Deze bolkionist hequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
![]()
Bolk is bolk,nanananananah“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat doet maarIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Kan gewoon.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Sally.quote:
Fresh!quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
SallieSallie
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarop?quote:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Aaah de Tukker is gearriveerd bij Ingrid, geweldig accent
Ruimt ie het wel zelf op?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:07 schreef MizzezAmy het volgende:
Aaah de Tukker is gearriveerd bij Ingrid, geweldig accentIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Tukkers...quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:07 schreef MizzezAmy het volgende:
Aaah de Tukker is gearriveerd bij Ingrid, geweldig accent![]()
Sommige tukkers zijn lief
Daar kan ik soms niet op wachten hoor...quote:
Nou als het om de NS gaat moet je vaker wel dan niet wachtenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Daar kan ik soms niet op wachten hoor...![]()
![]()
Daarom heet het ook Nooit Stiptquote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:13 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nou als het om de NS gaat moet je vaker wel dan niet wachten
Natuurlijk, Tukkers zijn gewend om dingen zelf op te lossen en geen hulp te vragenquote:
Goeiequote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom heet het ook Nooit Stipt![]()
![]()
Zelfs als ze in Limburg wonen!quote:
Dat is wel weer een minpuntquote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zelfs als ze in Limburg wonen!
Misschien dat ik er nog een pluspunt tegenover kan zetten.quote:It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Je bedoelt "een slimme tukker die zich toch geroepen voelt om naar een intelligente omgeving met een hoog culinair cuisine gaat begeven"quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik ben om te kopen met appeltaart zonder ananasquote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien dat ik er nog een pluspunt tegenover kan zetten.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Deze zin bevat zoveel onwaarheden, daar is geen beginnen meer aanquote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je bedoelt "een slimme tukker die zich toch geroepen voelt om naar een intelligente omgeving met een hoog culinair cuisine gaat begeven"
Mogen er wel noten in de appeltaart?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:18 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik ben om te kopen met appeltaart zonder ananas
Vraag me af of cashewnoten ook zouden kunnen.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Maar @DerRabbit is ook wel lief
Ik koop die van mijn buurvrouw wel voor 31 euroquote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mogen er wel noten in de appeltaart?
Vraag me af of cashewnoten ook zouden kunnen.
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Mikeyquote:
Walnoten dan?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:20 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik koop die van mijn buurvrouw wel voor 31 euro
Hazelnoten?
Amandelen?
Er komen iig geen krenten of rozijnen in mijn appeltaarten
Hey Mikey.quote:
Hazelnotenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Walnoten dan?
Hazelnoten?
Amandelen?
Er komen iig geen krenten of rozijnen in mijn appeltaarten
Dag Jumbo.![]()
Ja bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
![]()
Arme Frits, waarom denkt er nu niemand aan de problemen van de miljonairsquote:
Proest.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:37 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Arme Frits, waarom denkt er nu niemand aan de problemen van de miljonairs![]()
![]()
![]()
Of ben je echt serieus?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ben nooit serieusquote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Proest.![]()
![]()
![]()
Of ben je echt serieus?
Kringloop bolk dan maarIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Bolk god vdDon't follow me. I am lost too
Bijna volDon't follow me. I am lost too
2 jaar is best wel veel, Peter Gillis kreeg maar 6 maand.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heeft ie al gezeten?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
2 jaar is best wel veel, Peter Gillis kreeg maar 6 maand.Don't follow me. I am lost too
Nog niet volgens mij, bij dit soort zaken kan dat best even duren voordat er een cel vrij is.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
gaat met goed gedrag gewoon eerder de deur uitquote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
2 jaar is best wel veel, Peter Gillis kreeg maar 6 maand.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Akelig figuur vind ik hetquote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nog niet volgens mij, bij dit soort zaken kan dat best even duren voordat er een cel vrij is.
Tell me, is it just a dream?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: