abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 augustus 2025 @ 09:57:48 #26
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_218440623
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 09:39 schreef thedeedster het volgende:
Mij echt een raadsel waarom mensen weg lopen met Bontenbal.

Ouwe wijn in nieuwe zakken.
voor iedere verkiezing wordt er weer iemand op een voetstuk geheven om stemmen bij Wilders weg te trekken. Dit keer is dat Bontenbal.
The End Times are wild
pi_218440633
Een dag voor de vorige verkiezingen werd de PVV gepeild op 25 tot 29 zetels, hetzelfde als nu dus. Het zegt echt geen zak en de campagne en debatten moeten nog beginnen. Het zal me wel verbazen als ze geen zetels verliezen.
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
pi_218440645
Ik vind het vooral apart dat de pvda ook zakt. Misschien moeten die ook eens op zoek naar een “Bontenbal”.
pi_218440647
De kiesdeler is ca. 70k, dus +- 1 miljoen is wat ruim geschat.
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
pi_218440650
Bij de Hond staat Wilders op 29.

https://www.maurice.nl/laatste-peiling/
pi_218440658
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 09:56 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:

[..]
Dus als Timmermans premier wordt en er een zootje van maakt, kunnen we alsnog de schuld aan Wilders geven? |:)
Nou, ik stem zelf op geen van tweeen, maar ik denk dat veel mensen dat wel zullen blijven doen, ja.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  donderdag 7 augustus 2025 @ 10:03:56 #32
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_218440674
We hebben een sterk alternatief op rechts nodig!
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  donderdag 7 augustus 2025 @ 10:07:58 #33
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_218440712
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 09:56 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:

[..]
Dus als Timmermans premier wordt en er een zootje van maakt, kunnen we alsnog de schuld aan Wilders geven? |:)
Het lijkt me wel heel geinig om dan te gaan roepen dat ze zijn tegengewerkt.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  donderdag 7 augustus 2025 @ 10:18:16 #34
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_218440793
quote:
7s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 09:44 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
De VVD op 20 na alle ellende van de afgelopem jaren en nu het achterna rennen van Wilders vind ik zorgwekkender.
Dat is inderdaad merkwaardig. Eveneens merkwaardig is dat mensen voor zelfkastijding aan de andere kant gaan door nu massaal op GL/PvdA te stemmen.
pi_218440853
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 10:00 schreef Nebelwerfer het volgende:
Ik vind het vooral apart dat de pvda ook zakt. Misschien moeten die ook eens op zoek naar een “Bontenbal”.
Die moeten vooral af van GroenLinks.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_218440857
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 09:57 schreef LXIV het volgende:

[..]
voor iedere verkiezing wordt er weer iemand op een voetstuk geheven om stemmen bij Wilders weg te trekken. Dit keer is dat Bontenbal.
Ik heb meer het idee dat de mensen die als een malle achter verlosser Omtzigt aangerend zijn nu weer terugkeren op hun oude honk. Denk dat de verlosserverhuizing een beetje te zien is van PVV naar JA21 nu Coenradie daarheen is gegaan.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 7 augustus 2025 @ 10:31:31 #37
402274 Cruzinats
love bacon, hate hamas
pi_218440892
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 10:00 schreef Nebelwerfer het volgende:
Niet vreemd na die walgelijke antisemitische motie van Kati Piri.

Er nieuwe fatsoenlijke links conservatieve partij zou zo 20+ zetels kunnen peilen.
pi_218440897
Eigenlijk zijn alle partijen elk op hun eigen manier kut. De PVV mag eindelijk meeregeren, zet dan iemand die volstrekt incapabel op de voor hun belangrijkste positie, zorgt constant voor sabotage door vanaf de zijlijn te roepen terwijl je nota bene mee doet, en blaast het kabinet op vage gronden op. De VVD gaat ongetwijfeld graag verder met het gebruikelijke afbraakbeleid. De partijen aan de linkerzijde hebben zich helemaal vervreemd van Jan Modaal. Partijen als de CU en CDA faciliteren het beleid van de VVD net zo goed, en mogen in ruil daarvoor af en toe ergens een vals moralistisch sausje overheen gieten. De NSC werd geleid door iemand die het goed bedoelde maar ongeschikt was, en nu in andere handen ongetwijfeld zal marginaliseren. Etc, etc.

Niemand lijkt in staat de belangrijkste nationale vraagstukken daadwerkelijk, op een rationele wijze, te kunnen verlichten.
pi_218440919
Het is ook de vraag wat je hier nou in vredesnaam weer als coalitie uit moet gaan smeden. Iets van VVD, CDA, D66 en GLPvdA ofzo.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_218441207
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 10:32 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Eigenlijk zijn alle partijen elk op hun eigen manier kut. De PVV mag eindelijk meeregeren, zet dan iemand die volstrekt incapabel op de voor hun belangrijkste positie, zorgt constant voor sabotage door vanaf de zijlijn te roepen terwijl je nota bene mee doet, en blaast het kabinet op vage gronden op. De VVD gaat ongetwijfeld graag verder met het gebruikelijke afbraakbeleid. De partijen aan de linkerzijde hebben zich helemaal vervreemd van Jan Modaal. Partijen als de CU en CDA faciliteren het beleid van de VVD net zo goed, en mogen in ruil daarvoor af en toe ergens een vals moralistisch sausje overheen gieten. De NSC werd geleid door iemand die het goed bedoelde maar ongeschikt was, en nu in andere handen ongetwijfeld zal marginaliseren. Etc, etc.

Niemand lijkt in staat de belangrijkste nationale vraagstukken daadwerkelijk, op een rationele wijze, te kunnen verlichten.
D66 ? Die willen alleen te snel.
pi_218441208
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 10:32 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

Komt vooral omdat er aan haalbare, uitvoerbare plannen om die nationale vraagstukken op te lossen een hoop nadelen hangen voor bijna iedereen, en je daarmee niet populair wordt.
Het is veel makkelijker om een stokpaardje te kiezen dat voor veel mensen wel populair is en daarmee kiezers te winnen.
Neem jezelf niet al te serieus, dat doen de anderen ook niet
  donderdag 7 augustus 2025 @ 11:13:48 #42
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_218441258
Het duurt nog bijna drie maanden voordat er gestemd wordt. Totaal onbetekenend wat er nu gezegd wordt.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_218441281
quote:
10s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 10:03 schreef SebbeSwensje het volgende:
We hebben minder rechts nodig! Als het nog rechtser moet, dan hebben we daar een nieuwe naam voor nodig, want de officiële is hier niet toegestaan.
pi_218441294
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 11:04 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:

[..]
Komt vooral omdat er aan haalbare, uitvoerbare plannen om die nationale vraagstukken op te lossen een hoop nadelen hangen voor bijna iedereen, en je daarmee niet populair wordt.
Het is veel makkelijker om een stokpaardje te kiezen dat voor veel mensen wel populair is en daarmee kiezers te winnen.
Je bedoelt: naast het verhogen van de belasting voor de rijken en bedrijven? Dat noem ik niet "bijna iedereen".
pi_218441295
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 11:17 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
We hebben minder rechts nodig! Als het nog rechtser moet, dan hebben we daar een nieuwe naam voor nodig, want de officiële is hier niet toegestaan.
Het was dan ook cynisch bedoeld van deze user
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_218441311
Waarom zijn peilingen van weken geleden weer nieuws?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 7 augustus 2025 @ 11:22:36 #47
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_218441330
quote:
10s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 10:03 schreef SebbeSwensje het volgende:
Na hoeveel geflopte partijen dringt het bij sommigen door dat het probleem een weeffout is in het gehele rechtspopulischte gedachtegoed, ga je dan denken?
pi_218441344
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 11:18 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Het was dan ook cynisch bedoeld van deze user
Ik weet het :)
  Moderator / Redactie Sport donderdag 7 augustus 2025 @ 11:25:04 #49
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_218441363
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 09:39 schreef thedeedster het volgende:
Mij echt een raadsel waarom mensen weg lopen met Bontenbal.

Ouwe wijn in nieuwe zakken.
Één van de weinige partijen waar je naartoe kan als je de radicalisering van al het andere zat bent.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_218441432
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 11:18 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Je bedoelt: naast het verhogen van de belasting voor de rijken en bedrijven? Dat noem ik niet "bijna iedereen".
Ja, de negatieve kant van trickle-down-economics treft vaak gek genoeg wél bijna iedereen.
Neem jezelf niet al te serieus, dat doen de anderen ook niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')