voor iedere verkiezing wordt er weer iemand op een voetstuk geheven om stemmen bij Wilders weg te trekken. Dit keer is dat Bontenbal.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:39 schreef thedeedster het volgende:
Mij echt een raadsel waarom mensen weg lopen met Bontenbal.
Ouwe wijn in nieuwe zakken.
Nou, ik stem zelf op geen van tweeen, maar ik denk dat veel mensen dat wel zullen blijven doen, ja.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:56 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Dus als Timmermans premier wordt en er een zootje van maakt, kunnen we alsnog de schuld aan Wilders geven?
Het lijkt me wel heel geinig om dan te gaan roepen dat ze zijn tegengewerkt.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:56 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Dus als Timmermans premier wordt en er een zootje van maakt, kunnen we alsnog de schuld aan Wilders geven?
Dat is inderdaad merkwaardig. Eveneens merkwaardig is dat mensen voor zelfkastijding aan de andere kant gaan door nu massaal op GL/PvdA te stemmen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
De VVD op 20 na alle ellende van de afgelopem jaren en nu het achterna rennen van Wilders vind ik zorgwekkender.
Die moeten vooral af van GroenLinks.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 10:00 schreef Nebelwerfer het volgende:
Ik vind het vooral apart dat de pvda ook zakt. Misschien moeten die ook eens op zoek naar een “Bontenbal”.
Ik heb meer het idee dat de mensen die als een malle achter verlosser Omtzigt aangerend zijn nu weer terugkeren op hun oude honk. Denk dat de verlosserverhuizing een beetje te zien is van PVV naar JA21 nu Coenradie daarheen is gegaan.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:57 schreef LXIV het volgende:
[..]
voor iedere verkiezing wordt er weer iemand op een voetstuk geheven om stemmen bij Wilders weg te trekken. Dit keer is dat Bontenbal.
Niet vreemd na die walgelijke antisemitische motie van Kati Piri.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 10:00 schreef Nebelwerfer het volgende:
Ik vind het vooral apart dat de pvda ook zakt. Misschien moeten die ook eens op zoek naar een “Bontenbal”.
D66 ? Die willen alleen te snel.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 10:32 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Eigenlijk zijn alle partijen elk op hun eigen manier kut. De PVV mag eindelijk meeregeren, zet dan iemand die volstrekt incapabel op de voor hun belangrijkste positie, zorgt constant voor sabotage door vanaf de zijlijn te roepen terwijl je nota bene mee doet, en blaast het kabinet op vage gronden op. De VVD gaat ongetwijfeld graag verder met het gebruikelijke afbraakbeleid. De partijen aan de linkerzijde hebben zich helemaal vervreemd van Jan Modaal. Partijen als de CU en CDA faciliteren het beleid van de VVD net zo goed, en mogen in ruil daarvoor af en toe ergens een vals moralistisch sausje overheen gieten. De NSC werd geleid door iemand die het goed bedoelde maar ongeschikt was, en nu in andere handen ongetwijfeld zal marginaliseren. Etc, etc.
Niemand lijkt in staat de belangrijkste nationale vraagstukken daadwerkelijk, op een rationele wijze, te kunnen verlichten.
Komt vooral omdat er aan haalbare, uitvoerbare plannen om die nationale vraagstukken op te lossen een hoop nadelen hangen voor bijna iedereen, en je daarmee niet populair wordt.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 10:32 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Eigenlijk zijn alle partijen elk op hun eigen manier kut. De PVV mag eindelijk meeregeren, zet dan iemand die volstrekt incapabel op de voor hun belangrijkste positie, zorgt constant voor sabotage door vanaf de zijlijn te roepen terwijl je nota bene mee doet, en blaast het kabinet op vage gronden op. De VVD gaat ongetwijfeld graag verder met het gebruikelijke afbraakbeleid. De partijen aan de linkerzijde hebben zich helemaal vervreemd van Jan Modaal. Partijen als de CU en CDA faciliteren het beleid van de VVD net zo goed, en mogen in ruil daarvoor af en toe ergens een vals moralistisch sausje overheen gieten. De NSC werd geleid door iemand die het goed bedoelde maar ongeschikt was, en nu in andere handen ongetwijfeld zal marginaliseren. Etc, etc.
Niemand lijkt in staat de belangrijkste nationale vraagstukken daadwerkelijk, op een rationele wijze, te kunnen verlichten.
We hebben minder rechts nodig! Als het nog rechtser moet, dan hebben we daar een nieuwe naam voor nodig, want de officiële is hier niet toegestaan.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 10:03 schreef SebbeSwensje het volgende:
We hebben een sterk alternatief op rechts nodig!
Je bedoelt: naast het verhogen van de belasting voor de rijken en bedrijven? Dat noem ik niet "bijna iedereen".quote:Op donderdag 7 augustus 2025 11:04 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Komt vooral omdat er aan haalbare, uitvoerbare plannen om die nationale vraagstukken op te lossen een hoop nadelen hangen voor bijna iedereen, en je daarmee niet populair wordt.
Het is veel makkelijker om een stokpaardje te kiezen dat voor veel mensen wel populair is en daarmee kiezers te winnen.
Het was dan ook cynisch bedoeld van deze userquote:Op donderdag 7 augustus 2025 11:17 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
We hebben minder rechts nodig! Als het nog rechtser moet, dan hebben we daar een nieuwe naam voor nodig, want de officiële is hier niet toegestaan.
Na hoeveel geflopte partijen dringt het bij sommigen door dat het probleem een weeffout is in het gehele rechtspopulischte gedachtegoed, ga je dan denken?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 10:03 schreef SebbeSwensje het volgende:
We hebben een sterk alternatief op rechts nodig!
Ik weet hetquote:Op donderdag 7 augustus 2025 11:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het was dan ook cynisch bedoeld van deze user
Één van de weinige partijen waar je naartoe kan als je de radicalisering van al het andere zat bent.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:39 schreef thedeedster het volgende:
Mij echt een raadsel waarom mensen weg lopen met Bontenbal.
Ouwe wijn in nieuwe zakken.
Ja, de negatieve kant van trickle-down-economics treft vaak gek genoeg wél bijna iedereen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 11:18 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Je bedoelt: naast het verhogen van de belasting voor de rijken en bedrijven? Dat noem ik niet "bijna iedereen".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |