Niet dat ze mijn stem krijgen, maar hij doet gewoon normaal in zijn voorkomen. De meeste zijn of aan het moddergooien, hebben wat 'extreme' standpunten.. denk dat een hoop mensen daar nu ook klaar mee zijn.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:39 schreef thedeedster het volgende:
Mij echt een raadsel waarom mensen weg lopen met Bontenbal.
Ouwe wijn in nieuwe zakken.
Wat is het verschil tussen eerdmans en wilders?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:39 schreef Geschiedkundige het volgende:
Eerdmans op 7 zetels
Het land lijkt met momenten echt verloren.
Hij zal het een derde keer weer doen als hij er geen zin meer in heeft.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:41 schreef sociaalworkerr het volgende:
Tot op heden heb ik nog steeds niet kunnen begrijpen waarom Geert , de coalitie van laatst had opgeblazen. Het opblazen van een coalitie zou ik eventueel wel doen als ik zeker ben van 76 zetels. Maar dat is bij de PVV dus niet het geval waardoor ik twijfel aan de gezondheid van Wilders. Was hij misschien dronken toen hij besloot de coalitie op te blazen?
Dit is dus al de 2de keer dat hij zoiets doet in zijn carriere.
De VVD op 20 na alle ellende van de afgelopem jaren en nu het achterna rennen van Wilders vind ik zorgwekkender.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:39 schreef Geschiedkundige het volgende:
Eerdmans op 7 zetels
Het land lijkt met momenten echt verloren.
Nee joh, die gaat het zeker niet worden.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:43 schreef tesssssssss het volgende:
Wilders heeft eigelijk het premierschap aan Timmermans gegeven.
Het is niet alleen IPSOS die dit aangeeft. Alle peilingen tonen aan dat er een sterke daling is bij de PVV.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:43 schreef Weltschmerz het volgende:
Hoe hoog peilde Ipsos de PVV ook alweer vlak voor de vorige verkiezingen?
Bontenbal?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:44 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee joh, die gaat het zeker niet worden.
En alle peilingen zater ernaast.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:44 schreef sociaalworkerr het volgende:
[..]
Het is niet alleen IPSOS die dit aangeeft. Alle peilingen tonen aan dat er een sterke daling is bij de PVV.
Ik zie je punt. Ben er zelf ook klaar mee.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:42 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Niet dat ze mijn stem krijgen, maar hij doet gewoon normaal in zijn voorkomen. De meeste zijn of aan het moddergooien, hebben wat 'extreme' standpunten.. denk dat een hoop mensen daar nu ook klaar mee zijn.
En de implosie van NSC natuurlijk, daarvan keren er veel terug naar het oude nest.
Het goedkope pak wijn van het laatste feestje beviel niet zo.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:39 schreef thedeedster het volgende:
Het is ook nog te ver weg, de peilingen zeggen niks.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:47 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
En alle peilingen zater ernaast.
Geert roeptoetert de hele dag maar wat, lijkt soms wat labiel.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:42 schreef sociaalworkerr het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen eerdmans en wilders?
Lijkt wel op propaganda uit de tweede wereldoorlog in nazi Duitsland. Toen hadden ze zulke plaatjes met een kwaadaardige Jood ernaast.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:47 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Bontenbal?
Deze tweet vonden ook heel veel mensen veel te ver gaan:
[ x ]
Dat is het ook, maar zoek eens naar een goed alternatief. Daar zijn er niet zoveel van. Daarbij roept de persoon Bontenbal eigenlijk géén weerstand op, terwijl sommige al staan te schuimbekken bij de gedachte van Wilders,Timmermans of Yesilgöz in het torentje.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:47 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Ik zie je punt. Ben er zelf ook klaar mee.
Toch is het eigenlijk absurd dat “Hij is toch zo gewoon gebleven” een stemmentrekker is geworden.
Ik vind Coenradie echt een topwijf.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:49 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Geert roeptoetert de hele dag maar wat, lijkt soms wat labiel.
Joost tracht 'fatsoenlijk rechts' te zijn, maar is eigenlijk gewoon het sukkeltje van de klas. Hij mag blij zijn met Coenradie.
Beide zijn zwaar ongeschikt om het land te leiden.
Dan snap je het echt niet. Hij heeft zoveel van zijn idealen moeten inleveren. Op een gegeven moment kan je jezelf niet meer in de spiegel aankijken.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:41 schreef sociaalworkerr het volgende:
Tot op heden heb ik nog steeds niet kunnen begrijpen waarom Geert , de coalitie van laatst had opgeblazen. Het opblazen van een coalitie zou ik eventueel wel doen als ik zeker ben van 76 zetels. Maar dat is bij de PVV dus niet het geval waardoor ik twijfel aan de gezondheid van Wilders. Was hij misschien dronken toen hij besloot de coalitie op te blazen?
Dit is dus al de 2de keer dat hij zoiets doet in zijn carriere.
Trouwe achterban lijkt het. Wel onbegrijpelijk eigenlijk ja..quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
De VVD op 20 na alle ellende van de afgelopem jaren en nu het achterna rennen van Wilders vind ik zorgwekkender.
Dus als Timmermans premier wordt en er een zootje van maakt, kunnen we alsnog de schuld aan Wilders geven?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:43 schreef tesssssssss het volgende:
Wilders heeft eigelijk het premierschap aan Timmermans gegeven.
voor iedere verkiezing wordt er weer iemand op een voetstuk geheven om stemmen bij Wilders weg te trekken. Dit keer is dat Bontenbal.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:39 schreef thedeedster het volgende:
Nou, ik stem zelf op geen van tweeen, maar ik denk dat veel mensen dat wel zullen blijven doen, ja.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:56 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Dus als Timmermans premier wordt en er een zootje van maakt, kunnen we alsnog de schuld aan Wilders geven?
Het lijkt me wel heel geinig om dan te gaan roepen dat ze zijn tegengewerkt.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:56 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Dus als Timmermans premier wordt en er een zootje van maakt, kunnen we alsnog de schuld aan Wilders geven?
Dat is inderdaad merkwaardig. Eveneens merkwaardig is dat mensen voor zelfkastijding aan de andere kant gaan door nu massaal op GL/PvdA te stemmen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
De VVD op 20 na alle ellende van de afgelopem jaren en nu het achterna rennen van Wilders vind ik zorgwekkender.
Die moeten vooral af van GroenLinks.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 10:00 schreef Nebelwerfer het volgende:
Ik vind het vooral apart dat de pvda ook zakt. Misschien moeten die ook eens op zoek naar een “Bontenbal”.
Ik heb meer het idee dat de mensen die als een malle achter verlosser Omtzigt aangerend zijn nu weer terugkeren op hun oude honk. Denk dat de verlosserverhuizing een beetje te zien is van PVV naar JA21 nu Coenradie daarheen is gegaan.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:57 schreef LXIV het volgende:
[..]
voor iedere verkiezing wordt er weer iemand op een voetstuk geheven om stemmen bij Wilders weg te trekken. Dit keer is dat Bontenbal.
Niet vreemd na die walgelijke antisemitische motie van Kati Piri.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 10:00 schreef Nebelwerfer het volgende:
Ik vind het vooral apart dat de pvda ook zakt. Misschien moeten die ook eens op zoek naar een “Bontenbal”.
D66 ? Die willen alleen te snel.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 10:32 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Eigenlijk zijn alle partijen elk op hun eigen manier kut. De PVV mag eindelijk meeregeren, zet dan iemand die volstrekt incapabel op de voor hun belangrijkste positie, zorgt constant voor sabotage door vanaf de zijlijn te roepen terwijl je nota bene mee doet, en blaast het kabinet op vage gronden op. De VVD gaat ongetwijfeld graag verder met het gebruikelijke afbraakbeleid. De partijen aan de linkerzijde hebben zich helemaal vervreemd van Jan Modaal. Partijen als de CU en CDA faciliteren het beleid van de VVD net zo goed, en mogen in ruil daarvoor af en toe ergens een vals moralistisch sausje overheen gieten. De NSC werd geleid door iemand die het goed bedoelde maar ongeschikt was, en nu in andere handen ongetwijfeld zal marginaliseren. Etc, etc.
Niemand lijkt in staat de belangrijkste nationale vraagstukken daadwerkelijk, op een rationele wijze, te kunnen verlichten.
Komt vooral omdat er aan haalbare, uitvoerbare plannen om die nationale vraagstukken op te lossen een hoop nadelen hangen voor bijna iedereen, en je daarmee niet populair wordt.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 10:32 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Eigenlijk zijn alle partijen elk op hun eigen manier kut. De PVV mag eindelijk meeregeren, zet dan iemand die volstrekt incapabel op de voor hun belangrijkste positie, zorgt constant voor sabotage door vanaf de zijlijn te roepen terwijl je nota bene mee doet, en blaast het kabinet op vage gronden op. De VVD gaat ongetwijfeld graag verder met het gebruikelijke afbraakbeleid. De partijen aan de linkerzijde hebben zich helemaal vervreemd van Jan Modaal. Partijen als de CU en CDA faciliteren het beleid van de VVD net zo goed, en mogen in ruil daarvoor af en toe ergens een vals moralistisch sausje overheen gieten. De NSC werd geleid door iemand die het goed bedoelde maar ongeschikt was, en nu in andere handen ongetwijfeld zal marginaliseren. Etc, etc.
Niemand lijkt in staat de belangrijkste nationale vraagstukken daadwerkelijk, op een rationele wijze, te kunnen verlichten.
We hebben minder rechts nodig! Als het nog rechtser moet, dan hebben we daar een nieuwe naam voor nodig, want de officiële is hier niet toegestaan.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 10:03 schreef SebbeSwensje het volgende:
We hebben een sterk alternatief op rechts nodig!
Je bedoelt: naast het verhogen van de belasting voor de rijken en bedrijven? Dat noem ik niet "bijna iedereen".quote:Op donderdag 7 augustus 2025 11:04 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Komt vooral omdat er aan haalbare, uitvoerbare plannen om die nationale vraagstukken op te lossen een hoop nadelen hangen voor bijna iedereen, en je daarmee niet populair wordt.
Het is veel makkelijker om een stokpaardje te kiezen dat voor veel mensen wel populair is en daarmee kiezers te winnen.
Het was dan ook cynisch bedoeld van deze userquote:Op donderdag 7 augustus 2025 11:17 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
We hebben minder rechts nodig! Als het nog rechtser moet, dan hebben we daar een nieuwe naam voor nodig, want de officiële is hier niet toegestaan.
Na hoeveel geflopte partijen dringt het bij sommigen door dat het probleem een weeffout is in het gehele rechtspopulischte gedachtegoed, ga je dan denken?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 10:03 schreef SebbeSwensje het volgende:
We hebben een sterk alternatief op rechts nodig!
Ik weet hetquote:Op donderdag 7 augustus 2025 11:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het was dan ook cynisch bedoeld van deze user
Één van de weinige partijen waar je naartoe kan als je de radicalisering van al het andere zat bent.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:39 schreef thedeedster het volgende:
Ja, de negatieve kant van trickle-down-economics treft vaak gek genoeg wél bijna iedereen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 11:18 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Je bedoelt: naast het verhogen van de belasting voor de rijken en bedrijven? Dat noem ik niet "bijna iedereen".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |