We zien in de VS hoe fantastisch dat uitpakt. De boefjes zorgen er dan gewoon voor dat ze zwaarder bewapend en beter voorbereid zijn.quote:Op maandag 18 augustus 2025 13:34 schreef torentje het volgende:
[..]
Als iedere burger zwaar bewapend zou zijn, dan kon iedere burger de boefjes toch uit de omgeving verjagen? Want al tijden weten de boefjes dat ze zich niet hoeven te misdragen bij een bemand politieburo en misdragen zich daar dus ook niet.
De bemande politieburo's hier in het land worden toch gemeden door boefjes?quote:Op maandag 18 augustus 2025 13:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Werkt dat ook zo in landen waar wapens vrijelijk verkrijgbaar zijn, ja?
Is daar dan geld te halen, ofzo?quote:Op maandag 18 augustus 2025 13:46 schreef torentje het volgende:
[..]
De bemande politieburo's hier in het land worden toch gemeden door boefjes?
Dat vraag ik toch aan jou, waarom de boefjes wel de bemande politieburo's mijden maar niet de buurten waar nette onbewapende burgers wonen? Jouw wedervraag is dus irrelevant.quote:
Dan kun je inderdaad beter naar een partij als D66, GLPvdA en andere inclusieve linkse clubs die mensen met een andere mening het zwijgen op willen leggen.quote:Op zondag 17 augustus 2025 11:10 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Zelfs al zou ik een hardcore racist zijn zou ik me toch afvragen of de PVV wel helemaal mijn partij is.
Die worden niet vermeden hoor. Als ze weer eens kogelwerende vesten of politiekleding nodig hebben bijvoorbeeld.quote:Op maandag 18 augustus 2025 13:59 schreef torentje het volgende:
[..]
Dat vraag ik toch aan jou, waarom de boefjes wel de bemande politieburo's mijden maar niet de buurten waar nette onbewapende burgers wonen? Jouw wedervraag is dus irrelevant.
Ik heb echter nog nooit gehoord dat bewapende boefjes zich misdroegen bij een bemand politieburo.quote:Op maandag 18 augustus 2025 14:01 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Die worden niet vermeden hoor. Als ze weer eens kogelwerende vesten of politiekleding nodig hebben bijvoorbeeld.
En jij denkt dat als iedereen bewapend is de boefjes ineens wel gaan werken voor hun geld in plaats van andermans spullen af te pakken?quote:Op maandag 18 augustus 2025 13:59 schreef torentje het volgende:
[..]
Dat vraag ik toch aan jou, waarom de boefjes wel de bemande politieburo's mijden maar niet de buurten waar nette onbewapende burgers wonen? Jouw wedervraag is dus irrelevant.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 18 augustus 2025 14:08 schreef torentje het volgende:
[..]
Ik heb echter nog nooit gehoord dat bewapende boefjes zich misdroegen bij een bemand politieburo.
Als de boefjes weten dat een wijk bewaakt wordt door zwaarbewapende nette burgers die terugschieten, dan zullen die boefjes wel een slachtoffer gaan zoeken in een andere wijk.quote:Op maandag 18 augustus 2025 14:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En jij denkt dat als iedereen bewapend is de boefjes ineens wel gaan werken voor hun geld in plaats van andermans spullen af te pakken?
Dus welk probleem lossen we precies op door iedereen en z'n oma te gaan bewapenen?quote:Op maandag 18 augustus 2025 14:26 schreef torentje het volgende:
[..]
Als de boefjes weten dat een wijk bewaakt wordt door zwaarbewapende nette burgers die terugschieten, dan zullen die boefjes wel een slachtoffer gaan zoeken in een andere wijk.
Zie de rellen in Parijs, zie de jodenjacht in Amsterdam, zie zoveel voorbeelden,....die lui zijn gek! Als de zaken hier op scherp komen te staan omdat de oorspronkelijke bevolking het niet meer pikt, dan kan dat knokken en rellen worden. En ik verwacht dat het dan lelijk wordt en misschien wel compleet tot anarchie gaat leiden. En die lui vechten met messen. En heel eerlijk.....dan schiet ik ze het liefst ter plekke dood, als ze mijn woning zouden binnendringen.quote:Op maandag 18 augustus 2025 13:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat is 'iets'? Wie zijn 'ze'? Wat heeft 7 oktober ermee te maken?
Gaat verder alles nog wel goed met je?quote:Op maandag 18 augustus 2025 14:48 schreef Gia het volgende:
[..]
Zie de rellen in Parijs, zie de jodenjacht in Amsterdam, zie zoveel voorbeelden,....die lui zijn gek! Als de zaken hier op scherp komen te staan omdat de oorspronkelijke bevolking het niet meer pikt, dan kan dat knokken en rellen worden. En ik verwacht dat het dan lelijk wordt en misschien wel compleet tot anarchie gaat leiden. En die lui vechten met messen. En heel eerlijk.....dan schiet ik ze het liefst ter plekke dood, als ze mijn woning zouden binnendringen.
Er zou dan toch minder drukte en geluidsoverlast zijn in de wijken waar de nette burgers wonen? Alle nette mensen zouden dan evenveel woongenot hebben als de adellijke familiehoofden.quote:Op maandag 18 augustus 2025 14:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dus welk probleem lossen we precies op door iedereen en z'n oma te gaan bewapenen?
Nog wel.quote:Op maandag 18 augustus 2025 14:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Gaat verder alles nog wel goed met je?
Randstad perikelenquote:Op maandag 18 augustus 2025 14:48 schreef Gia het volgende:
[..]
Zie de rellen in Parijs, zie de jodenjacht in Amsterdam, zie zoveel voorbeelden,....die lui zijn gek! Als de zaken hier op scherp komen te staan omdat de oorspronkelijke bevolking het niet meer pikt, dan kan dat knokken en rellen worden. En ik verwacht dat het dan lelijk wordt en misschien wel compleet tot anarchie gaat leiden. En die lui vechten met messen. En heel eerlijk.....dan schiet ik ze het liefst ter plekke dood, als ze mijn woning zouden binnendringen.
Ik vind lui die zichzelf willen gaan bewapenen omdat ze bang zijn in één of andere burgeroorlog verzeild te raken anders ook behoorlijk gestoord overkomen.quote:Op maandag 18 augustus 2025 14:48 schreef Gia het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 augustus 2025 14:51 schreef torentje het volgende:
[..]
Er zou dan toch minder drukte en geluidsoverlast zijn in de wijken waar de nette burgers wonen? Alle nette mensen zouden dan evenveel woongenot hebben als de adellijke familiehoofden.
Nogal. Maar van enige radicalisatie op rechts is echt geen sprake hoor :’).quote:Op maandag 18 augustus 2025 14:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik vind lui die zichzelf willen gaan bewapenen omdat ze bang zijn in één of andere burgeroorlog verzeild te raken anders ook behoorlijk gestoord overkomen.
Vrede kan een minderjarige van een flink aantal mensen slechts krijgen als die een krachtiger wapen heeft, als men dat ontkent dan is men van bedenkelijk allooi.quote:Op maandag 18 augustus 2025 14:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik vind lui die zichzelf willen gaan bewapenen omdat ze bang zijn in één of andere burgeroorlog verzeild te raken anders ook behoorlijk gestoord overkomen.
Da's nog verder reizen!quote:Op maandag 18 augustus 2025 16:05 schreef Aberkullie het volgende:
@:Gia misschien is dit iets voor je.
https://www.funda.nl/deta(...)estraatweg/89475935/
Een praatje met de buren houden terwijl zij gewoon hun ding willen doen en met uitschuifnek over de schutting met afgunst naar de buren kijken. Mogelijkerwijs de ergste eigenschappen van Nederlanders. Je kan zeggen wat ie wil, wel goed ingeburgerdquote:Op maandag 18 augustus 2025 12:04 schreef Gia het volgende:
[..]
Heb dit al eerder genoemd, maar ik ben door een islamitische man, verderop in de straat, erop aangesproken dat hij het belachelijk vindt dat wij, twee 60 plussers, een grote vrijstaande woning (koop) hebben, met een grote tuin, terwijl hij met 3 kinderen een klein (echt klein) rijtjeshuis (huur) heeft, met een tuintje van 25 m2. Hij zou het eerlijk vinden als we zouden ruilen!
Dus, ja, dat komt op mij best dreigend over.
[..]
Ik heb het sowieso niet over 'bij me dragen', maar over 'in huis hebben, just in case'.
Of dit.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 12:07 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Straks bestormen ze nog het Capitool
Oh my..quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 09:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Of dit.
[ x ]
https://x.com/EYakoby/status/1956841995705753629
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |