SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:06 schreef StevenHyde het volgende:
Allemaal in kree zijn achtertuin met bbqNog te ver weg voor hem, heb ik een tijd geleden ook al voorgesteld.
![]()
i'm inquote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Als er een DTS meet is in Miami, dan kom ik zeker
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
dunno beetje ver voor mijquote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:06 schreef kree het volgende:
utrecht al met al is de beste locatie wss voor iedereen met OV.
Maar oke we zien wel ff wie weet en ben nog voor katwijk. maar oke dat is voor mensen ook weer lastig want altijd bus moet er nog vanaf leiden CS.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Eens met Vino. @kree vind alles te ver.
Weet niet hoe het zit met die auto van laatst Kree? In NL vind ik niks te ver. Maar ik neem altijd wel de tijd die ik ergens spendeer in m'n achterhoofd.
Vind het geen probleem om 2 uur te rijden om ergens de hele dag te zijn. Maar diezelfde 2 uur sturen om ergens een uurtje te zijn en naar huis te rijden (tenzij het gaat om een uurtje bij m'n date/partner bijvoorbeeld) vind ik dan wel weer te gek.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Minimaal DTS 3x hebben gewonnenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die met de beste ratio, want dat zijn de beste bolkers![]()
Katwijk was het eerste nachtje weg met mijn huidige vrouw. Was erg leuk, maar niet vanwege Katwijk inderdaad
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
we kunnen historisch oud katwijk tour doen welquote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:05 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja Katwijk. Lekker makkelijk voor KreeEn misschien kan ik dan ook ein-de-lijk eens wat zien van dat dorp i.p.v alleenhet winkelcentrumpje waar m'n ex vanuit d'r flat op uitkeek
(was wel érg makkelijk met boodschappen doen, 100 meter lopen en je stond in de AH)
of duin wandeling door mooi natuurgebied beschermde duinen enzo
maar oke. ik ging naar bed he.Do what you love, love what you do!![]()
In Katwijk is geen ov?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:08 schreef Grotetijd het volgende:
Eens met Vino. @:Kree vind alles te ver.
Weet niet hoe het zit met die auto van laatst Kree? In NL vind ik niks te ver. Maar ik neem altijd wel de tijd die ik ergens spendeer in m'n achterhoofd.
Vind het geen probleem om 2 uur te rijden om ergens de hele dag te zijn. Maar diezelfde 2 uur sturen om ergens een uurtje te zijn en naar huis te rijden (tenzij het gaat om een uurtje bij m'n date/partner bijvoorbeeld) vind ik dan wel weer te gek.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Kan er iemand barbecuen? En dan bedoel ik echt bbq-en, niet vlees op dat rooster gooien en hopen dat het niet zwart blakert....quote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:06 schreef StevenHyde het volgende:
Allemaal in kree zijn achtertuin met bbqHow can I make this topic about me?![]()
Duinen. Wat voor duinen?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:08 schreef kree het volgende:
[..]
we kunnen historisch oud katwijk tour doen wel
of duin wandeling door mooi natuurgebied beschermde duinen enzo
maar oke. ik ging naar bed he.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Maar die met de slechtste ratio zijn misschien wel het gezelligstquote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:03 schreef gebrokenglas het volgende: [..] Die met de beste ratio, want dat zijn de beste bolkers
![]()
Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Ikquote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kan er iemand barbecuen? En dan bedoel ik echt bbq-en, niet vlees op dat rooster gooien en hopen dat het niet zwart blakert....
Ligt bij mij zeer sterk aan de bbq.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kan er iemand barbecuen? En dan bedoel ik echt bbq-en, niet vlees op dat rooster gooien en hopen dat het niet zwart blakert....
Met een fatsoenlijke kan ik het best goed, maar met dit kreng van de Action die ik nu heb......![]()
![]()
Is je huidige vrouw niet je eerste vrouw?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:08 schreef StevenHyde het volgende:
Katwijk was het eerste nachtje weg met mijn huidige vrouw. Was erg leuk, maar niet vanwege Katwijk inderdaadWelcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Ik vond Katwijk ook hartstikke leuk, maar dat was vooral vanwege m'n ex toen en niet vanwege Katwijk zelf.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:08 schreef StevenHyde het volgende:
Katwijk was het eerste nachtje weg met mijn huidige vrouw. Was erg leuk, maar niet vanwege Katwijk inderdaad
Then again heb ik niet veel van Katwijk gezien behalve het winkelcentrum en de hoofdweg omdat ze nooit iets met me wilde ondernemenDus we zaten vooral bij ouders in Alphen of bij mij(n) (ouders) of bij haar in de flat.
Lijkt me op zich best een grappig dorpje wel om eens serieus doorheen te struinenWell, life can be a riot
niet amy bolkenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:10 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik vond Katwijk ook hartstikke leuk, maar dat was vooral vanwege m'n ex toen en niet vanwege Katwijk zelf.
Then again heb ik niet veel van Katwijk gezien behalve het winkelcentrum en de hoofdweg omdat ze nooit iets met me wilde ondernemenDus we zaten vooral bij ouders in Alphen of bij mij(n) (ouders) of bij haar in de flat.
Lijkt me op zich best een grappig dorpje wel om eens serieus doorheen te struinen
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
nou ik heb dus geen auto zelf, wel een bedrijfswagen. maar mag ik niet mee rijden prive.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:08 schreef Grotetijd het volgende:
Eens met Vino. @:Kree vind alles te ver.
Vind het geen probleem om 2 uur te rijden om ergens de hele dag te zijn. Maar diezelfde 2 uur sturen om ergens een uurtje te zijn en naar huis te rijden (tenzij het gaat om een uurtje bij m'n date/partner bijvoorbeeld) vind ik dan wel weer te gek.
En oke ik vond het onzin om een extra auto aan te schaffen die ik wss heel weinig gebruik.
Dus vandaar voor alles verder uit katwijk moet ik ov gebruiken. en dan makes Utrecht CS sense. ook voor jullie trouwens allemaal. Want is wss de meest logische en centrale locatie die wel nog aardig te bereiken is met OV.Do what you love, love what you do!![]()
@MizzezAmy wint altijd, ongeacht de score in die lijstjes van monitorquote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:10 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Oke oke niet meer @:MizzezAmy bolken!!!![]()
![]()
Busstations wel, maar trein niet volgens mij.quote:
Maar goed, het is maar net wat Kree wil he. Snap ook wel dat als hij geen auto heeft en hij niet weet hoe lang 'ie ergens blijft hangen hij ook niet uren wil reizen.
Maar als hij een auto zou hebben zou ik 't al een minder issue vinden bijvoorbeeldWell, life can be a riot
Ik zeer zeker niet, bij mij wordt het vlees zo zwart als een rokerslongquote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kan er iemand barbecuen? En dan bedoel ik echt bbq-en, niet vlees op dat rooster gooien en hopen dat het niet zwart blakert....![]()
Dat is mijn winnaarsmentaliteit!quote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:11 schreef devzero het volgende:
[..]
@:mizzezamy wint altijd, ongeacht de score in die lijstjes van monitor
jeetje het was een geintje hoorquote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik heb wat te melden en heb de meeste posts niet gezien, mag dat juffrouw maily?![]()
![]()
utrecht heeft ook een strandquote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:11 schreef gebrokenglas het volgende:
Niks ervan, ik ga niet door dat dorp heen. Alleen het strand.
*Lust geen koffie*![]()
Ik ben voor! Utrecht meet!quote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:10 schreef kree het volgende:
[..]
nou ik heb dus geen auto zelf, wel een bedrijfswagen. maar mag ik niet mee rijden prive.
En oke ik vond het onzin om een extra auto aan te schaffen die ik wss heel weinig gebruik.
Dus vandaar voor alles verder uit katwijk moet ik ov gebruiken. en dan makes Utrecht CS sense. ook voor jullie trouwens allemaal. Want is wss de meest logische en centrale locatie die wel nog aardig te bereiken is met OV.
Maar dan moet je wel komen
Als er maar stokbrood met wijko saté saus isquote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:11 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik zeer zeker niet, bij mij wordt het vlees zo zwart als een rokerslong
Ben maar 1x getrouwd. Maar wel een historie met andere vriendinnen en scharrels ervoorquote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is je huidige vrouw niet je eerste vrouw?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
zal jou eensquote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:11 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik ben voor! Utrecht meet!
oh nee wacht dit is dtsHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat andere merk is ook goed las ik vanmiddagquote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Als er maar stokbrood met wijko saté saus is![]()
Welquote:Well, life can be a riot
Daar ben ik wel eens geweest.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
utrecht heeft ook een strandHow can I make this topic about me?![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zal jou eens
oh nee wacht dit is dts
Tijdens mijn studie, woonde ik in Oegstgeest. Dus ging vaak naar het strand in katwijk met de fiets. Er liggen nog een paar hamsters en cavia's begraven in de duinen, maar ik gok dat die lichaampjes nu wel helemaal zijn verdwenenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:10 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik vond Katwijk ook hartstikke leuk, maar dat was vooral vanwege m'n ex toen en niet vanwege Katwijk zelf.
Lijkt me op zich best een grappig dorpje wel om eens serieus doorheen te struinen![]()
![]()
Utrecht is oprecht wel te doen ja.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:10 schreef kree het volgende:
[..]
nou ik heb dus geen auto zelf, wel een bedrijfswagen. maar mag ik niet mee rijden prive.
Dus vandaar voor alles verder uit katwijk moet ik ov gebruiken. en dan makes Utrecht CS sense. ook voor jullie trouwens allemaal. Want is wss de meest logische en centrale locatie die wel nog aardig te bereiken is met OV.
Dat is voor mij met de auto 20 minutenWell, life can be a riot
voor naar katwijk moet je naar Leiden CS met de trein, oke die is ook goed te bereiken.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:11 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Busstations wel, maar trein niet volgens mij.
Maar goed, het is maar net wat Kree wil he. Snap ook wel dat als hij geen auto heeft en hij niet weet hoe lang 'ie ergens blijft hangen hij ook niet uren wil reizen.
Maar als hij een auto zou hebben zou ik 't al een minder issue vinden bijvoorbeeld
Dan met bus naar katwijk. en moet zeggen het is iets verbeterd nu onderhand. denk vanaf leiden CS met bus duurt ongeveer 25 min. en ben je op de boulevard.Do what you love, love what you do!![]()
Miami heeft ook een hele hoop strandquote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
utrecht heeft ook een strand![]()
![]()
Ja die zullen helaas wel helemaal weg zijnquote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Tijdens mijn studie, woonde ik in Oegstgeest. Dus ging vaak naar het strand in katwijk met de fiets. Er liggen nog een paar hamsters en cavia's begraven in de duinen, maar ik gok dat die lichaampjes nu wel helemaal zijn verdwenen
Well, life can be a riot
En 30 minuten om te parkeren.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:12 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Utrecht is oprecht wel te doen ja.
Dat is voor mij met de auto 20 minuten
How can I make this topic about me?![]()
Ah zo, ik interpreteerde "huidige" als dat je nog een andere vrouw hebt gehadquote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:12 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ben maar 1x getrouwd. Maar wel een historie met andere vriendinnen en scharrels ervoor
Valt best mee. Gewoon ergens een zijstraatje in yeeten en m'n parkeerapp aangooienquote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En 30 minuten om te parkeren.
Ben daar nooit zo moeilijk in. Heb maar een Panda
Well, life can be a riot
Ja Versteegen of zoiets?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:12 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dat andere merk is ook goed las ik vanmiddag
Ben vergeten er naar te kijken in de supermarkt
Nee nu 18 jaar dezelfde en eerste vrouwquote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah zo, ik interpreteerde "huidige" als dat je nog een andere vrouw hebt gehadHad beter toen nog vriendin en nu mijn vrouw kunnen zeggen idd
Ov?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Met de auto parkeren in Utrecht
* gebrokenglas huivert....Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
@loveislikeakiss heeft vast wel voldoende parkeergelegenheid bij haar villaquote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Met de auto parkeren in Utrecht
* gebrokenglas huivert....![]()
Oegstgeestquote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Tijdens mijn studie, woonde ik in Oegstgeest. Dus ging vaak naar het strand in katwijk met de fiets. Er liggen nog een paar hamsters en cavia's begraven in de duinen, maar ik gok dat die lichaampjes nu wel helemaal zijn verdwenen![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:15 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee nu 18 jaar dezelfde en eerste vrouwHad beter toen nog vriendin en nu mijn vrouw kunnen zeggen idd
![]()
Hotel?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan moet ik al heel op tijd weer naar huis.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Bouncin' in the club where the heat is on
All night, on the beach till the break of dawn
I'm goin' to Miami
Pianoquote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar goed, op Utrecht CS staat vast ook weer zo'n Piano.
Well, life can be a riot
Oh ja dat ja, moet ook maar eens kijken dan op aanraden van @MooisteTop6quote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja Versteegen of zoiets?
Ben vergeten er naar te kijken in de supermarkt![]()
Mooie plaats (en studentenhuisvesting was een stuk makkelijker/goedkoper te krijgen omdat iedereen zo graag in het centrum van Leiden wilde wonen)quote:![]()
Mooie overtreffende naam voor @MooieTop6quote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:18 schreef Oriente het volgende:
[..]
Oh ja dat ja, moet ook maar eens kijken dan op aanraden van @:MooisteTop6
Ja shit, ben moequote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mooie overtreffende naam voor @:MooieTop6![]()
![]()
Ja, same, morgen weer vroeg opquote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ook, zo maar eens richting bed gaan.![]()
Lig hier op de bank nog een aflevering the office te kijken. Daarna pas op bedBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
nou dat zie ik als mogelijkheid. weet niet hebben we hier een Utrechter die daar ff als local guide kan optreden?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:11 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik ben voor! Utrecht meet!
heel veel verder als dat station daar ben ik nl ook niet geweest.
Do what you love, love what you do!![]()
bunkers in de duinen zijn ook nog wel leuk jah. zoveel in geweest. maar meeste is onder begraven. zou niet weten of je daar nog in kunt. blijf dat wel mooi vinden nl.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Tijdens mijn studie, woonde ik in Oegstgeest. Dus ging vaak naar het strand in katwijk met de fiets. Er liggen nog een paar hamsters en cavia's begraven in de duinen, maar ik gok dat die lichaampjes nu wel helemaal zijn verdwenen
Er is nog genoeg, maarja dat weten alleen wij lokalen nog waar ze liggen of waar in te gaan.Do what you love, love what you do!![]()
nou voor mij iets meer als uur met OV. dus oke daar ben ik nog wel oke mee.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:12 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Utrecht is oprecht wel te doen ja.
Dat is voor mij met de auto 20 minutenDo what you love, love what you do!![]()
@Koen66 weet vast de wegquote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:23 schreef kree het volgende:
[..]
nou dat zie ik als mogelijkheid. weet niet hebben we hier een Utrechter die daar ff als local guide kan optreden?
heel veel verder als dat station daar ben ik nl ook niet geweest.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
katwijk heeft de meest innovatieve parkeergarage onder de zeereep he,,,,, wat dat aan gaat wel mooi gemaaktquote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:15 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik parkeer alleen in een parkeergarage in zulke steden.
Ikquote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:25 schreef kree het volgende:
[..]
nou voor mij iets meer als uur met OV. dus oke daar ben ik nog wel oke mee.
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
In Sweet Lake city heb ik nog wel een treurtrip geloof ikquote:
tis niet veel anders als voor mij. alsnog dus Utrecht is logische plek voor iedereen als je gemiddelde reistijden neemt.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Konijn ookquote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
Cavia's kunnen gewoon op de bbqIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
quote:
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Zoetermeer,,,, echt was er vandaag nog. want hoofdkantoor daar van ons.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
In Sweet Lake city heb ik nog wel een treurtrip geloof ik
\
lijkt me saaie stad enzo.
Katwijk is 1 uur en 45 minquote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:29 schreef kree het volgende:
[..]
tis niet veel anders als voor mij. alsnog dus Utrecht is logische plek voor iedereen als je gemiddelde reistijden neemt.Sorryquote:
![]()
we hebben geen trein station, dat maakt t lastig want afhankelijk van bussen. die btw na een bepaald tijdstip niet meer rijden.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:30 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Katwijk is 1 uur en 45 min
[..]
Sorry
My god zoveel geld me dat gekost toen ik studeerde in Rijswijk enzo en het laat maakte.
Geen bussen meer. Oke dan 30 euro taxi vanaf leiden CS weer eens.Do what you love, love what you do!![]()
Dan regelen ze een taxi voor jequote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:31 schreef kree het volgende:
[..]
we hebben geen trein station, dat maakt t lastig want afhankelijk van bussen. die btw na een bepaald tijdstip niet meer rijden.
My god zoveel geld me dat gekost toen ik studeerde in Rijswijk enzo en het laat maakte.
Geen bussen meer. Oke dan 30 euro taxi vanaf leiden CS weer eens.
Toch @DeZwabberHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nee is adres van metrostation de akkersquote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Zit je jezelf nou heel hard te doxxen?
Nou vooruit danquote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:34 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee is adres van metrostation de akkersHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Fiets op Leiden CS? Je had kennelijk geld teveel als studentquote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:31 schreef kree het volgende:
[..]
we hebben geen trein station, dat maakt t lastig want afhankelijk van bussen. die btw na een bepaald tijdstip niet meer rijden.
Geen bussen meer. Oke dan 30 euro taxi vanaf leiden CS weer eens.![]()
ff kleinschalig meet enzo gewoon ff strandtent pakken hier zolang het nog zomer is, zonder al te veel organisatie ben ik ook wel voorstander van trouwens.
maarja is maar wie wil he, vaker gevraagd. maar werkte nooit
Katwijk vind ik ook prima. Mits er een hotel is met gratis parkeren.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:34 schreef kree het volgende:
ff kleinschalig meet enzo gewoon ff strandtent pakken hier zolang het nog zomer is, zonder al te veel organisatie ben ik ook wel voorstander van trouwens.
maarja is maar wie wil he, vaker gevraagd. maar werkte nooit
hmmms in weer en wind met de fiets die 10 km naar leiden (bedenk toen hadden we geen elektrische fietsen)quote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Fiets op Leiden CS? Je had kennelijk geld teveel als student
Mij niet gezien.
heb het wel 4 jaar gedaan naar MBO in leiden, maar had na jaar 1 brommer.Do what you love, love what you do!![]()
Iedereen die niet in de randstad woont, woont op het platteland.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:35 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik woon niet in spijkenisse
Volgens @:dud0r woon ik bijna in Zeeland![]()
OMG! Wel 10 kmquote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:36 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms in weer en wind met de fiets die 10 km naar leiden (bedenk toen hadden we geen elektrische fietsen)
Mij niet gezien.
heb het wel 4 jaar gedaan naar MBO in leiden, maar had na jaar 1 brommer.![]()
Ik heb het getest en Zeeland is verder dan ik dachtquote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:35 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik woon niet in spijkenisse
Volgens @:dud0r woon ik bijna in ZeelandHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Voor mij wel in ieder geval.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dan regelen ze een taxi voor je
Toch @:dezwabber
Niet als je zelf met je dronken harses de laatste trein mist natuurlijk.🐙![]()
hmmms dat elke dag heen en weer toen dus????quote:
in de regen enzo, zelfs met brommer vond ik het wel eens kut.Do what you love, love what you do!![]()
ik was nog uitzondering want mijn pa en ma betaalde nl niet het ov. Rest van mede klasgenoten kreeg dat van hun nl.
Maargoed. ik dacht snel brommer kopen kon ik iig met 50km/h erheen enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Doe je zo je best. Hele provincie gemist.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik heb het getest en Zeeland is verder dan ik dacht
🐙![]()
hel was het.....quote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:39 schreef devzero het volgende:
[..]
elke dag, in weer en wind. Die arme kreeDo what you love, love what you do!![]()
Ben er nooit in het centrum geweest, maar stad heeft geen bruisende reputatie nee.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:30 schreef kree het volgende:
[..]
Zoetermeer,,,, echt was er vandaag nog. want hoofdkantoor daar van ons.
\
lijkt me saaie stad enzo.
Maar jij moet slapen!Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
maar ff zonder dollen, ik weet je kunt dat fietsen enzo. maar de hele week elke dag enzo. tjaaaaaa
kweet niet daarom kocht ik brommer. en na MBO natuurlijk moest ik naar Rijswijk en dat was al helemaal niet meer te doen op fiets. dus vertel mij niet over ervaringen met OV, aansluitingen missen, bussen die te vroeg zijn en wegrijden en daardoor mist.
uitgevallen treinen en etc etc.Do what you love, love what you do!![]()
Spijkenisse valt ook wel mee
Well, life can be a riot
ja ga slapen. volgende week storingsdienst hoor dus vanaf vrijdag. denk ben er dan niet zoveel.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ben er nooit in het centrum geweest, maar stad heeft geen bruisende reputatie nee.
Maar jij moet slapen!
maar kletsen we wel weer verder later.. Ik hoor wel hoe dit afloopt, beetje Utrecht meet zou handig zijn.
Ik ben er wel eens geweest om te gaan skiien (indoor)quote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ben er nooit in het centrum geweest, maar stad heeft geen bruisende reputatie nee.
Maar jij moet slapen!
Maar het staat inderdaad net boven Almere qua gezelligheid![]()
Spikriquote:
Net als dat het hier steevast Hilly word genoemdWell, life can be a riot
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is ook voor het eerst dat dat over Spijkenisse is gezegd.Qua afstand
Well, life can be a riot
Wat is hillyquote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:45 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Spikri
Net als dat het hier steevast Hilly word genoemdJaquote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is ook voor het eerst dat dat over Spijkenisse is gezegd.
mooiste nog dat er toen helemaal in het nieuws was. je weet wel die loopbrug over de A12 vanaf het station.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben er wel eens geweest om te gaan skiien (indoor)
Maar het staat inderdaad net boven Almere qua gezelligheid
hert icoon van Zoetermeer dat.
Wmb vond het altijd al een lelijk kut ding. beter hadden ze het gelijk helemaal kunnen slopen.
Maar oke heb er. vandaag nog even tegen aan moeten kijken. Want kantoor van ons staat naast de snelweg dus zeg maar je loopt de ingang op ervan als je over die brug komt.
Naja, was al blij dat ik er weer weg kon want niks met die kantoor mensen heb ik niet gezellig ook.
Maar oke ook daar soms dingen afgezien van de installaties.Do what you love, love what you do!![]()
Haha ja, maar ik heb dus dit boekquote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben er wel eens geweest om te gaan skiien (indoor)
Maar het staat inderdaad net boven Almere qua gezelligheid
Zo worden die trieste steden toch weer leuk
Hilversumquote:Well, life can be a riot
Ergens lijkt me dat wel een leuk boek. Want je kunt in alles wel wat leuks vindenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ja, maar ik heb dus dit boek
[ afbeelding ]
Zo worden die trieste steden toch weer leuk![]()
uitgaan?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:48 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Zoooooo ik was vroeger vaak in HilversumWell, life can be a riot
Lekker slapenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Nogsteeds niet gekocht 😳quote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo worden die trieste steden toch weer leukBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Studio's?!quote:Well, life can be a riot
Ik ben naar telekids geweest. Al twijfel ik of dat aalsmeer was of HilversumBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Telekids moet haast wel Hilversum geweest zijnWell, life can be a riot
Ik ben een keertje bij Giel Beelen in de 3FM studio geweest, toen hij nog een nachtprogramma deed. Hij had ooit geroepen dat iedereen langs mocht komen, dus met een vriend erheen gegaanquote:We mochten de telefoon opnemen (en wat voor idioten bellen daar wel niet naar)
![]()
Ik deed ook tienquote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:39 schreef devzero het volgende:
[..]
elke dag, in weer en wind. Die arme kree
*Lust geen koffie*![]()
Moet je echt doen! Al is het alleen al voor de verhaaltjesquote:
Ja moet em gewoon in mijn bezit hebben. Vraag het september wel voor mijn verjaardagquote:Op donderdag 7 augustus 2025 00:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Moet je echt doen! Al is het alleen al voor de verhaaltjes
Welterusten lieve mensen
Well, life can be a riot
Ja ditquote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Keer wat anders dan een kroketquote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Gehaald? Was ie nog warm?quote:I'm surrounded by morons!
Tijd voor een nieuwe hobbyquote:Op donderdag 7 augustus 2025 00:25 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb alleen treintjes. Geen metro's.
I'm surrounded by morons!
je kunt nooit teveel hobby's hebbenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 00:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Alweer? Ik heb net een nieuwe.![]()
Jawelquote:Op donderdag 7 augustus 2025 00:29 schreef maily het volgende:
[..]
je kunt nooit teveel hobby's hebbenI'm surrounded by morons!
Ik doe m'n best.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 00:29 schreef maily het volgende:
[..]
je kunt nooit teveel hobby's hebben🐙![]()
dit is wel gaaf eigenlijkquote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo worden die trieste steden toch weer leukUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Probeer te combineren. Of maak tunnels voor de treinen die je al hebtquote:Op donderdag 7 augustus 2025 00:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Alweer? Ik heb net een nieuwe.I'm surrounded by morons!
Trustequote:
![]()
Denk t nietquote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:35 schreef kree het volgende:
ik heb een match met happy nu op paiq
euhmmm @:Happycharly ??Trust nobody![]()
trek maar mee danquote:Op donderdag 7 augustus 2025 00:42 schreef Helenattenek het volgende:
Is paiq een fokker-dating app ofzo
Een grote cirkeltrek daar bijna
Iedereen opzoek naar elkaarUw ADH vitamine Worst
Niet nodig joh
Krijg je zo te zien mensen die relatie status minder belangrijk vinden Dan woonafstand![]()
JaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ja, ook zo.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
quote:
Maar wie is dit dan weer............................
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Verkeerde account?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 02:15 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar wie is dit dan weer............................![]()
![]()
Nu ja, ik doelde dus op jouw account.quote:
Alleen wil ik mijzelf niet bolken
Ik ben doc Holliday, vrienden noemen mij docquote:Op donderdag 7 augustus 2025 02:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Nu ja, ik doelde dus op jouw account.
Alleen wil ik mijzelf niet bolken![]()
![]()
Ja hoi.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 02:23 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Ik ben doc Holliday, vrienden noemen mij doc
Nou, als jij gaat slapen dan ga ik ook slapen
Ben al weg, stap op mijn paard en verdwijn in de nacht. Beye ladyquote:Op donderdag 7 augustus 2025 02:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja hoi.
Nou, als jij gaat slapen dan ga ik ook slapen![]()
![]()
Zuks waaien daar?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 02:27 schreef hemarookworst het volgende:
Hotelletje aan Oostende geboekt, geld vliegt weg![]()
Oh - he said Lady to me...!quote:Op donderdag 7 augustus 2025 02:26 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Ben al weg, stap op mijn paard en verdwijn in de nacht. Beye lady![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Is wat anders dan Rhodosquote:Op donderdag 7 augustus 2025 02:27 schreef hemarookworst het volgende:
Hotelletje aan Oostende geboekt, geld vliegt weg![]()
Al kostte dat ook wel het nodige ja
Slaap wel ladyquote:Op donderdag 7 augustus 2025 02:28 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh - he said Lady to me...!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Wil je even kennismaken dan?quote:
of
of
- kan allemaal
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 07-08-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Vino_Tinto / 512 / +87 / +0 / 1475 / 1704
2. HappyCharly / 298 / +0 / +1 / 142 / 193
3. FreshFruit / 285 / +138 / +0 / 629 / 771
4. loveislikeakiss / 274 / +63 / +0 / 1247 / 1458
5. _UserName_ / 205 / +31 / +0 / 265 / 332
6. MooieTop6 / 159 / +27 / +0 / 1195 / 1320
7. greysbones / 136 / +2 / +0 / 396 / 413
8. devzero / 125 / +28 / +1 / 237 / 284
9. KillemWieft / 120 / +17 / +0 / 78 / 119
10. Bargehassus / 120 / +2 / +0 / 369 / 416
11. X55 / 103 / +0 / +0 / 455 / 504
12. gebrokenglas / 101 / +7 / +0 / 443 / 527
13. MizzezAmy / 89 / +9 / +12 / 440 / 487
14. hemarookworst / 80 / +15 / +1 / 242 / 297
15. Helenattenek / 77 / +6 / +58 / 107 / 124
16. marc0871 / 74 / +0 / +0 / 264 / 325
17. Koen66 / 67 / +1 / +0 / 182 / 205
18. maily / 62 / +4 / +3 / 501 / 556
19. StevenHyde / 55 / +3 / +0 / 230 / 269
20. Pinnenmutske / 53 / +10 / +0 / 166 / 205SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Nee ik heb al genoeg ervaring met vrouwen om te weten dat ik ze moet vermijden, dank je welquote:Op donderdag 7 augustus 2025 02:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Wil je even kennismaken dan?
of
of
- kan allemaal
![]()
![]()
1They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Top.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 02:31 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nee ik heb al genoeg ervaring met vrouwen om te weten dat ik ze moet vermijden, dank je wel
Veel succes met de omgangsregeling(even serieus gezien).
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja maak je maar niet te druk over dat soort dingenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 02:31 schreef Sally het volgende:
[..]
Top.
Veel succes met de omgangsregeling(even serieus gezien).
![]()
Nou, ik niet - maar jij blijkbaar wel?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 02:32 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja maak je maar niet te druk over dat soort dingen
En ik bedoel dit niet als dis, in dit geval - echt niet.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Jaaa dat is waar. Maar ja hoort bij het leven, tragedies heb je nou eenmaal soms niet waar. Kan de beste overkomen (obviously)quote:Op donderdag 7 augustus 2025 02:33 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou, ik niet - maar jij blijkbaar wel?
En ik bedoel dit niet als dis, in dit geval - echt niet.![]()
JoeyThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat is niet zo bedoeld.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 02:35 schreef Masberum het volgende:
ik word hier flink gedist trouwens maar oke..
Op dit moment niet.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Rolt zoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
AugurkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gerrie dorreThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Dat wordt geen bier...?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 03:06 schreef hemarookworst het volgende:
Haver, tarwe, rogge en zilvervliesrijstOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Al heb ik wel bieren gehad met Haver tarwe rogge erinUw ADH vitamine Worst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moggûh
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
nouw... ruilen voor een kop koffie?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Ja, dat kan.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 05:44 schreef _UserName_ het volgende:
nouw... ruilen voor een kop koffie?
Ik heb verse koffie gezet:
Dankjewel!quote:Op donderdag 7 augustus 2025 05:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat kan.
Ik heb verse koffie gezet:
[ afbeelding ]
Alsjeblieft!
het wordt wee warm de komende tijd
De weer-app laat hier zien temperaturen tussen 23 en 26 graden de komende tijd.
Nou, dat is echt prima.
Hier 26-30 graden komende 2 weken, net geen 14 daagse hittegolf, de zaterdag verpest hetTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Maak je ballen maar nat!quote:Op donderdag 7 augustus 2025 05:55 schreef _UserName_ het volgende:
Hier 26-30 graden komende 2 weken, net geen 14 daagse hittegolf, de zaterdag verpest hetProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Nou en hoe!Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Idd, lekker hoorTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
KoffiebolkTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
VogelbolkTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Goeie!Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
omnomnomTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
hehe, ben er gelijk uit gegaan als altijd om half 6Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: