Ja, die liet Szymanaski Hwang schaduwen op de millimeter simpel gezegd. Uitstekende tactische omzetting die gelukkig net niet genoeg bleek.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 07:29 schreef Tomatenboer het volgende:
De wedstrijd gisteren overtrof mijn verwachtingen. Al viel Fenerbahce mij ook tegen, maar misschien krijgt RvP het dan toch op de rit. Ik was sceptisch hierover, maar tegen Wolfsburg en Fenerbahce zag het er erg veelbelovend uit.
Het spel was gisteren echt energiek en fris. Ik weet niet waarom de start van de tweede helft zo matig was. Had Mourinho iets omgezet wellicht?
...
Nou ja, hij weigert zelf een hoger salaris. Maar ik ben het met je eens, het zou voor alle partijen het beste zijn om een jaar of twee te verlengen. Zo weg gaan als Hartman wil je toch niet.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 02:46 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Nou krijgt Timber relatief naar zijn hierarchische positie in de selectie ook wel een irreel kutsalaris. Maar voor die jongen lijkt het me ook gewoon beter als hij nog 1 jaar blijft - dan maakt hij waarschijnlijk een veel grotere stap, komt hij lekkerder binnen en kan hij waarschijnlijk ook een veel hoger salaris ontvangen. Geef hem gewoon een miljoen erbij als hij 1-2 jaar bijtekent, maak schappelijke afspraken over een vertrek, win-win.
Precies. Het is zijn goed recht het niet te doen, maar dan is het anderen hun goed recht om er iets van te vinden. En met name om het laatste dat jij zegt vind ik het een raar spelletje zo. Hij moet spelen om zichzelf in de kijker te spelen. Een seizoen lang aanpassen en dus vaker banken bij een Engelse subtopper lijkt me niet in zijn eigen belang.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 08:54 schreef fetX het volgende:
Ik begrijp ook niet helemaal waarom hij niet bijtekent. Als je goed presteert, komen die clubs vanzelf. Teken een jaar bij en maak de afspraak dat Feyenoord niet al te moeilijk doet volgend jaar (wat ze nooit doen). Met het WK in het vooruitzicht is het ook veel verstandiger om nog een jaartje hier te blijven.
Huh, ik vond beiden prima, en bij Sauer zie je toch wel heel erg duidelijk dat dat echt een klasbak aan het worden is.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 07:29 schreef Tomatenboer het volgende:
Enige dissonanten vond ik eigenlijk Bos, op z'n voorzet na erg matig, en Sauer, die ik eigenlijk nog te licht vind voor dit niveau.
Dat vind ik eigenlijk wel, een basisspeler. Qua leidertpye misschien, maar hij zit nog maar net bij de club. Maar goed, zoals ik al zei, het is maar een bandje uiteindelijk.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 07:58 schreef H.FR het volgende:
[..]
Vind ik van Steijn op zich wel. Alleen lijkt hij me geen onbetwiste basisspeler.
Zaakwaarnemers he. Het zal je niet verbazen dat Timber en Hartman dezelfde zaakwaarnemer hebben.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 08:54 schreef fetX het volgende:
Ik begrijp ook niet helemaal waarom hij niet bijtekent. Als je goed presteert, komen die clubs vanzelf. Teken een jaar bij en maak de afspraak dat Feyenoord niet al te moeilijk doet volgend jaar (wat ze nooit doen). Met het WK in het vooruitzicht is het ook veel verstandiger om nog een jaartje hier te blijven.
Bos een dissonantquote:Op donderdag 7 augustus 2025 07:29 schreef Tomatenboer het volgende:
Enige dissonanten vond ik eigenlijk Bos, op z'n voorzet na erg matig, en Sauer, die ik eigenlijk nog te licht vind voor dit niveau.
Gezien zijn historie met blessures zou ik juist het moment grijpen om een dik contract te tekenen. Nog een keer een kapotte knie en de Premier League clubs komen niet meer.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:17 schreef klaasweetalles het volgende:
Bijtekenen zou gewoon dom zijn van Timber als je heel realistische bent
Gratis de deur uitlopen is financieel altijd de beste keus van de speler
OP dit moment is hij en zijn team helemaal niet bezig dat hij nog een keer geblesseerd raakt.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gezien zijn historie met blessures zou ik juist het moment grijpen om een dik contract te tekenen. Nog een keer een kapotte knie en de Premier League clubs komen niet meer.
Sauer mist nog een beetje de inhoud voor een goede voortzetting, tenminste op dit niveau. De potentie druipt er vanaf en hij is enorm gedreven, nu is het nog een kwestie van de juiste momenten herkennen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Huh, ik vond beiden prima, en bij Sauer zie je toch wel heel erg duidelijk dat dat echt een klasbak aan het worden is.
Die Bos lijkt alleraardigst gescout, een beetje een betere versie van Pedersen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sauer mist nog een beetje de inhoud voor een goede voortzetting, tenminste op dit niveau. De potentie druipt er vanaf en hij is enorm gedreven, nu is het nog een kwestie van de juiste momenten herkennen.
Bos vond ik ook erg goed. Mijn vrienden vonden hem verdedigend kiele kiele, maar goed hij staat er nu pas een week in een volkomen nieuwe defensie, dat moet groeien.
*de opgevoerde Pedersenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Die Bos lijkt alleraardigst gescout, een beetje een betere versie van Pedersen.
Over een paar maanden is Sauer wekelijks puur genot. In de eerste helft zag je al erg veel klasse. Daarna leek hij wat moequote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sauer mist nog een beetje de inhoud voor een goede voortzetting, tenminste op dit niveau. De potentie druipt er vanaf en hij is enorm gedreven, nu is het nog een kwestie van de juiste momenten herkennen.
Bos vond ik ook erg goed. Mijn vrienden vonden hem verdedigend kiele kiele, maar goed hij staat er nu pas een week in een volkomen nieuwe defensie, dat moet groeien.
Hij moet wel iets beter zijn momenten gaan vinden. Ik kreeg er soms een beetje een wingback gevoel bij, aan de lijn geplakt blijven stormen. Dat kan nuttig zijn, maar als buitenspeler moet je dat wel echt koppelen aan rendement.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:44 schreef H.FR het volgende:
[..]
Over een paar maanden is Sauer wekelijks puur genot. In de eerste helft zag je al erg veel klasse. Daarna leek hij wat moe
Sauer gaat heel veel buitenom, daar ligt ook zijn kracht met zijn snelheid maar als hij het kan varieren met binnendoor spelen (al dan niet via een-tweetje om dan achter verdediging te duiken dat idee) komt het wel goed met zn rendement.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij moet wel iets beter zijn momenten gaan vinden. Ik kreeg er soms een beetje een wingback gevoel bij, aan de lijn geplakt blijven stormen. Dat kan nuttig zijn, maar als buitenspeler moet je dat wel echt koppelen aan rendement.
Ja dat was een van de betere gister.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:22 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Bos een dissonantVond ik juist erg goed spelen.
Dat denk ik ook maat.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 10:18 schreef Divje het volgende:
Volgens mij gaan we een leuk seizoen tegemoet jong0ns
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |