Aan van Persie om een plan B te hebben volgende week.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 00:21 schreef Qarrad het volgende:
[..]
https://www.vi.nl/pro/kij(...)feyenoord-fenerbah-e
Hang was inderdaad de sleutel volgens dit artikel
Ik snap ook wel dat we hem graag behouden, altijd welkom. Hij heeft ook inmiddels een compleet team zien komen en gaan bij Feyenoord, dus ik verwacht dat ie zijn zinnen heeft gezet op een vertrek. Andere clubs zetten zo'n speler op de bank in deze situatie, Feyenoord laat hem spelen, maar dan niet als aanvoerder.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 00:18 schreef CR7 het volgende:
[..]
Lastige situatie voor hem. Hij is wat mij betreft altijd basisspeler. Maar dit jaar heb je wel heel veel keuze op het middenveld. Is die zijn plek kwijt dan gaat die de route van Hartman pakken.
Het is net als bij Hartman, en in mindere mate Gimenez. Ik denk soms dat sommige spelers een beetje onderschatten hoe goed ze het hebben bij Feyenoord. Maar ja, zaakwaarnemers, familie, die zetten er ook enorme druk op.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 00:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je hoort ook niets qua interesse. Wat als er geen club komt die een fatsoenlijk bedrag wil betalen, dan moet ie met hangende pootjes terug.
Die ziet zijn broertje natuurlijk ook schitteren in de PL. Had ik hem zonder al die blessures ook wel zien doen. Wellicht een niveautje lager want middenvelder.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 00:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is net als bij Hartman, en in mindere mate Gimenez. Ik denk soms dat sommige spelers een beetje onderschatten hoe goed ze het hebben bij Feyenoord. Maar ja, zaakwaarnemers, familie, die zetten er ook enorme druk op.
Ja, als je meningen peilt op X is alles kut. En dan heb je ook nog eens de keuze uit heel veel reacties, dan post je de meest 'smeuïge.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 00:27 schreef tong80 het volgende:
Steijn moet het ontgelden................
https://www.msn.com/nl-nl(...)-miskoop/ar-AA1K2BmI
Sowieso vond ik het defensief erg stabiel, terwijl drie verdedigers hun debuut maakten. Die Bos, daar ben ik wel echt fan van.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 00:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Prima debuut. Zeker als je bedenkt dat hij er ongeveer 36u is (lol)
Sowieso snap ik niet waarom internetcomments nieuwswaardig zijn. Altijd al een hekel aan gehad als nieuwssites zulke journalistiek bedrijven.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 00:29 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja, als je meningen peilt op X is alles kut. En dan heb je ook nog eens de keuze uit heel veel reacties, dan post je de meest 'smeuïge.
Stel je werkt vrijwillig voor Fok!, dan word je geacht een bepaald aantal berichten per week te schrijven en wat reacties bij elkaar plukken van X is dan lekker snel. Dat soort sites zijn uiteraard geen VI en zelfs daar zie je het steeds vaker voorbij komen. Bij een blog weet je bijna zeker dat het alleen een soort van doorgeefluik is van nieuwsberichten en elke klik is er een.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 01:06 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Sowieso snap ik niet waarom internetcomments nieuwswaardig zijn. Altijd al een hekel aan gehad als nieuwssites zulke journalistiek bedrijven.
Nou krijgt Timber relatief naar zijn hierarchische positie in de selectie ook wel een irreel kutsalaris. Maar voor die jongen lijkt het me ook gewoon beter als hij nog 1 jaar blijft - dan maakt hij waarschijnlijk een veel grotere stap, komt hij lekkerder binnen en kan hij waarschijnlijk ook een veel hoger salaris ontvangen. Geef hem gewoon een miljoen erbij als hij 1-2 jaar bijtekent, maak schappelijke afspraken over een vertrek, win-win.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 00:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is net als bij Hartman, en in mindere mate Gimenez. Ik denk soms dat sommige spelers een beetje onderschatten hoe goed ze het hebben bij Feyenoord. Maar ja, zaakwaarnemers, familie, die zetten er ook enorme druk op.
Het boeit ze niet totdat ze hem hebben (of kwijtraken).quote:Op donderdag 7 augustus 2025 07:18 schreef Scrummie het volgende:
Vind het alle 3 niet echt aanvoerder types, maar goed, we moeten zo'n bandje ook weer niet groter maken dan dat het is. Natuurlijke leiders zal dat verder niet zoveel uitmaken.
Er zit wel logica in die 3 spelersquote:Op donderdag 7 augustus 2025 07:18 schreef Scrummie het volgende:
Vind het alle 3 niet echt aanvoerder types, maar goed, we moeten zo'n bandje ook weer niet groter maken dan dat het is. Natuurlijke leiders zal dat verder niet zoveel uitmaken.
En eigenlijk vond ik Timber als aanvoerder vorig jaar ook al een beetje apart.
Dit is nog debieler dan Robins uitleg.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 07:48 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Er zit wel logica in die 3 spelers
Read, Moussa en Steijn zijn wel het kapitaal van Feyenoord op dit moment. Dat zal wel de keuze zijn geweest om deze 3 aanvoerder te maken. Waarschijnlijk zijn deze 3 op dit moment de meest dure spelers bij een transfer. Feyenoord maakt ze naar buiten en intern op deze manier belangrijk.
KLopt, maar meer logica zit er helemaal ook niet in als je een beetje hersencelletjes heb.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 07:52 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dit is nog debieler dan Robins uitleg.
Vind ik van Steijn op zich wel. Alleen lijkt hij me geen onbetwiste basisspeler.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 07:18 schreef Scrummie het volgende:
En eigenlijk vond ik Timber als aanvoerder vorig jaar ook al een beetje apart.
Ik denk dat hij de enige is op dit moment die elke week op het formulier zal verschijnen net als Moussa en Read.. Daarom is hij ook de nummer 1 aanvoerder. De rest van de selectie moet elke week maar gaan bewijzen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 07:58 schreef H.FR het volgende:
[..]
Vind ik van Steijn op zich wel. Alleen lijkt hij me geen onbetwiste basisspeler.
Vind echt wel dreiging van hem uitgaan. Staat ook erg vaak op de goede plek. Erg goed in positie kiezen. Al had hij gisteren ook wel 3 momenten dat hij de bal beter had moeten raken.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 07:58 schreef H.FR het volgende:
[..]
Vind ik van Steijn op zich wel. Alleen lijkt hij me geen onbetwiste basisspeler.
Waarschijnlijk betekent het net zoveel als “Bijlow is m’n 1e keeper”.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 08:02 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik denk dat hij de enige is op dit moment die elke week op het formulier zal verschijnen net als Moussa en Read.. Daarom is hij ook de nummer 1 aanvoerder. De rest van de selectie moet elke week maar gaan bewijzen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |