abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218439136
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 00:21 schreef Qarrad het volgende:

[..]
https://www.vi.nl/pro/kij(...)feyenoord-fenerbah-e

Hang was inderdaad de sleutel volgens dit artikel
Aan van Persie om een plan B te hebben volgende week.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  donderdag 7 augustus 2025 @ 00:23:11 #102
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218439137
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 00:18 schreef CR7 het volgende:

[..]
Lastige situatie voor hem. Hij is wat mij betreft altijd basisspeler. Maar dit jaar heb je wel heel veel keuze op het middenveld. Is die zijn plek kwijt dan gaat die de route van Hartman pakken.
Ik snap ook wel dat we hem graag behouden, altijd welkom. Hij heeft ook inmiddels een compleet team zien komen en gaan bij Feyenoord, dus ik verwacht dat ie zijn zinnen heeft gezet op een vertrek. Andere clubs zetten zo'n speler op de bank in deze situatie, Feyenoord laat hem spelen, maar dan niet als aanvoerder.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  donderdag 7 augustus 2025 @ 00:23:19 #103
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_218439138
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 00:13 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Je hoort ook niets qua interesse. Wat als er geen club komt die een fatsoenlijk bedrag wil betalen, dan moet ie met hangende pootjes terug.
Het is net als bij Hartman, en in mindere mate Gimenez. Ik denk soms dat sommige spelers een beetje onderschatten hoe goed ze het hebben bij Feyenoord. Maar ja, zaakwaarnemers, familie, die zetten er ook enorme druk op.
Makkelijk eerste
pi_218439148
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 00:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Het is net als bij Hartman, en in mindere mate Gimenez. Ik denk soms dat sommige spelers een beetje onderschatten hoe goed ze het hebben bij Feyenoord. Maar ja, zaakwaarnemers, familie, die zetten er ook enorme druk op.
Die ziet zijn broertje natuurlijk ook schitteren in de PL. Had ik hem zonder al die blessures ook wel zien doen. Wellicht een niveautje lager want middenvelder.
  Trouwste user 2022 donderdag 7 augustus 2025 @ 00:27:43 #105
7889 tong80
Spleenheup
pi_218439154
Steijn moet het ontgelden................

https://www.msn.com/nl-nl(...)-miskoop/ar-AA1K2BmI

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 7 augustus 2025 @ 00:29:42 #106
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218439160
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 00:27 schreef tong80 het volgende:
Steijn moet het ontgelden................

https://www.msn.com/nl-nl(...)-miskoop/ar-AA1K2BmI

:T
Ja, als je meningen peilt op X is alles kut. En dan heb je ook nog eens de keuze uit heel veel reacties, dan post je de meest 'smeuïge.
  donderdag 7 augustus 2025 @ 00:33:11 #107
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_218439170
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 00:21 schreef fetX het volgende:

[..]
Prima debuut. Zeker als je bedenkt dat hij er ongeveer 36u is (lol)
Sowieso vond ik het defensief erg stabiel, terwijl drie verdedigers hun debuut maakten. Die Bos, daar ben ik wel echt fan van.
Makkelijk eerste
pi_218439198
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 00:29 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Ja, als je meningen peilt op X is alles kut. En dan heb je ook nog eens de keuze uit heel veel reacties, dan post je de meest 'smeuïge.
Sowieso snap ik niet waarom internetcomments nieuwswaardig zijn. Altijd al een hekel aan gehad als nieuwssites zulke journalistiek bedrijven.
  donderdag 7 augustus 2025 @ 01:09:16 #109
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218439199
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 01:06 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:

[..]
Sowieso snap ik niet waarom internetcomments nieuwswaardig zijn. Altijd al een hekel aan gehad als nieuwssites zulke journalistiek bedrijven.
Stel je werkt vrijwillig voor Fok!, dan word je geacht een bepaald aantal berichten per week te schrijven en wat reacties bij elkaar plukken van X is dan lekker snel. Dat soort sites zijn uiteraard geen VI en zelfs daar zie je het steeds vaker voorbij komen. Bij een blog weet je bijna zeker dat het alleen een soort van doorgeefluik is van nieuwsberichten en elke klik is er een.
pi_218439238
Het moment van Van Persie toen de 2e doelpunt viel. Muscle memory van een echte voetballer O+
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_218439277
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 00:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Nou krijgt Timber relatief naar zijn hierarchische positie in de selectie ook wel een irreel kutsalaris. Maar voor die jongen lijkt het me ook gewoon beter als hij nog 1 jaar blijft - dan maakt hij waarschijnlijk een veel grotere stap, komt hij lekkerder binnen en kan hij waarschijnlijk ook een veel hoger salaris ontvangen. Geef hem gewoon een miljoen erbij als hij 1-2 jaar bijtekent, maak schappelijke afspraken over een vertrek, win-win.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_218439291

_O_
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_218439408
Ik ben het er mee eens dat Timber geen aanvoerder meer is omdat hij niet wil verlengen

Dat kost Feyenoord minimaal 25 miljoen euro

Gewoon Moder de volgende wedstrijd laten spelen
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  donderdag 7 augustus 2025 @ 07:18:36 #114
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_218439460
Vind het alle 3 niet echt aanvoerder types, maar goed, we moeten zo'n bandje ook weer niet groter maken dan dat het is. Natuurlijke leiders zal dat verder niet zoveel uitmaken.

En eigenlijk vond ik Timber als aanvoerder vorig jaar ook al een beetje apart.
pi_218439478
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 07:18 schreef Scrummie het volgende:
Vind het alle 3 niet echt aanvoerder types, maar goed, we moeten zo'n bandje ook weer niet groter maken dan dat het is. Natuurlijke leiders zal dat verder niet zoveel uitmaken.

Het boeit ze niet totdat ze hem hebben (of kwijtraken).
pi_218439489
De wedstrijd gisteren overtrof mijn verwachtingen. Al viel Fenerbahce mij ook tegen, maar misschien krijgt RvP het dan toch op de rit. Ik was sceptisch hierover, maar tegen Wolfsburg en Fenerbahce zag het er erg veelbelovend uit.

Het spel was gisteren echt energiek en fris. Ik weet niet waarom de start van de tweede helft zo matig was. Had Mourinho iets omgezet wellicht?

Jammer dat we Borges niet hebben gezien gisteren. Ons centrale duo echt goed, zeker in ogenschouw genomen dat ze elkaar zo ongeveer in de spelerstunnel hebben voorgesteld. ^O^

Dat biedt hoop en vertrouwen. Hopelijk kunnen ze dit zaterdag ook weer opbrengen.

Enige dissonanten vond ik eigenlijk Bos, op z'n voorzet na erg matig, en Sauer, die ik eigenlijk nog te licht vind voor dit niveau.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_218439529
Veel plezier in de Europa League!
Groot fan van User Wotte
pi_218439546
quote:

Er zit wel logica in die 3 spelers

Read, Moussa en Steijn zijn wel het kapitaal van Feyenoord op dit moment. Dat zal wel de keuze zijn geweest om deze 3 aanvoerder te maken. Waarschijnlijk zijn deze 3 op dit moment de meest dure spelers bij een transfer. Feyenoord maakt ze naar buiten en intern op deze manier belangrijk.

En het is een signaal dat Timber. De man is een jaar lang doorbetaald geweest na zijn blessure en wilt hij transfervrij vertrekken. Daar zitten zijn zaakwaarnemers en heel zijn achterban achter.

Lekker gratis weg, zelf een paar miljoen tekengeld ontvangen en de makelaars gaan mee profiteren.

Goed dat Feyenoord daarover een signaal afgeeft. Het komt denk ik niet alleen van Van Persie, maar van heel de Feyenoord leiding af.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
pi_218439555
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 07:48 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Er zit wel logica in die 3 spelers

Read, Moussa en Steijn zijn wel het kapitaal van Feyenoord op dit moment. Dat zal wel de keuze zijn geweest om deze 3 aanvoerder te maken. Waarschijnlijk zijn deze 3 op dit moment de meest dure spelers bij een transfer. Feyenoord maakt ze naar buiten en intern op deze manier belangrijk.
Dit is nog debieler dan Robins uitleg.
pi_218439562
quote:
10s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 07:52 schreef KillemWieft het volgende:

[..]
Dit is nog debieler dan Robins uitleg.
KLopt, maar meer logica zit er helemaal ook niet in als je een beetje hersencelletjes heb.

Read, Moussa en Steijn zijn totaal geen leiderstypes.

Logischer was geweest om Moder Hwang of Wellenreuter aanvoerder te maken.

Hoe kan je een rechtsbuiten aanvoerder maken? Dat kan je alleen doen als die ROnaldo ofzo zou heten

Het is een keuze om de meest talentvolle spelers in de spotlights te plaatsen

[ Bericht 6% gewijzigd door klaasweetalles op 07-08-2025 07:59:12 ]
pi_218439592
quote:

Vind ik van Steijn op zich wel. Alleen lijkt hij me geen onbetwiste basisspeler.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_218439617
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 07:58 schreef H.FR het volgende:

[..]
Vind ik van Steijn op zich wel. Alleen lijkt hij me geen onbetwiste basisspeler.
Ik denk dat hij de enige is op dit moment die elke week op het formulier zal verschijnen net als Moussa en Read.. Daarom is hij ook de nummer 1 aanvoerder. De rest van de selectie moet elke week maar gaan bewijzen.
pi_218439678
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 07:58 schreef H.FR het volgende:

[..]
Vind echt wel dreiging van hem uitgaan. Staat ook erg vaak op de goede plek. Erg goed in positie kiezen. Al had hij gisteren ook wel 3 momenten dat hij de bal beter had moeten raken.

Maar zie in hem wel een soort Tomasson type.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_218439682
pi_218439707
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 08:02 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Ik denk dat hij de enige is op dit moment die elke week op het formulier zal verschijnen net als Moussa en Read.. Daarom is hij ook de nummer 1 aanvoerder. De rest van de selectie moet elke week maar gaan bewijzen.
Waarschijnlijk betekent het net zoveel als “Bijlow is m’n 1e keeper”.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')