Die maakt zich vaak genoeg druk om kanslozere dingen hoorquote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:24 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Dilan een neuk geeft...
Klopt, maar is fanatiek ajaciedquote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:25 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Die maakt zich vaak genoeg druk om kanslozere dingen hoor
Nee die maakt zich druk om Douwe Bob of all places.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:24 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Dilan een neuk geeft...
Geen kwaad woord over de scheids. Heerlijk om te zien dat hij direct gele kaarten gaf zodra een wisselspeler over de lijn kwam. Zo kap je met dat soort emotionele gejank bij tackles langs de zijlijn, wegwezen.quote:
quote:Timber niet verbeten om ontnomen aanvoerdersband: "Sem krijgt steun van het hele team"
2 minuten geleden
0 reacties
Karel
Feyenoord heeft woensdagavond gewonnen van Fenerbahçe. Met 2-1 waren de Rotterdammers te sterk voor de Turkse ploeg in het eerste duel van het Champions League kwalificatie-tweeluik. Na afloop reageert Quinten Timber op het duel.
Timber scoorde de openingstreffer namens Feyenoord, hij vertelt: "Het is mooi dat ik het team kan helpen, op naar meer. Het was een lekker goaltje." Toch ziet de middenvelder ruimte voor verbetering: "In de tweede helft voelde we dat we de controle wat meer kwijt raakten. We hebben gestreden als team, maar het was niet makkelijk met de nieuwe jongens die ook nog moeten wennen. Dat maakt het extra knap."
De talentvolle middenvelder kreeg vandaag te horen dat hij geen aanvoerder meer is, maar Sem Steijn. "Het was niet een keuze vanuit mij. Ik heb de band altijd met trots gedragen en ik gun het Sem nu van harte, hij is een fantastische jongen. Hij krijgt steun van het hele team."
Timber maakt duidelijk dat er geen sprake van wrok is bij hem: "Ik heb eerder aangegeven dat ik trots ben dat ik het Feyenoord-logo mag dragen en dat zal ik blijven doen." Als laatste blikt hij kort vooruit op het uitduel tegen Fenerbahçe: "Dat wordt pittig, een heksenketel."
Ik vind het juist wel een goed idee. Stukje verantwoordelijkheid voor die knul.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:33 schreef fetX het volgende:
Moussa als tweede aanvoerder vind ik trouwens wel erg vreemd. Zou veel eerder voor een Hwang zijn gegaan.
Dat hoop ik eigenlijk ook.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:37 schreef Haringkop het volgende:
Mijn gevoel zegt dat Timber voor het einde van de maand weg is. Hij is te goed om onder de radar te blijven, zeker met maar 1-jarig contract.
Hopelijk behouden tot de winterstop & dan verkopen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:37 schreef Haringkop het volgende:
Mijn gevoel zegt dat Timber voor het einde van de maand weg is. Hij is te goed om onder de radar te blijven, zeker met maar 1-jarig contract.
Mja, meer dan een Aston Villa gaat niet komen. Gaat hij dat willen?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:37 schreef Haringkop het volgende:
Leuke subtopper. Top competitie. Top salaris.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:42 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Mja, meer dan een Aston Villa gaat niet komen. Gaat hij dat willen?
Feyenoord zal hem graag willen verkopen, omdat ie anders gratis de deur uitloopt. Dan ga je heem geen aanvoerder maken, want dan kun je over een paar weken ineens iemand anders aanvoerder maken.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:37 schreef Haringkop het volgende:
Nee, tijdens de winterstop kunnen clubs hem al laten tekenen voor niets.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:39 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Hopelijk behouden tot de winterstop & dan verkopen.
Die betalen anders prima en 'dan speelt ie zich sneller in de kijker'.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:42 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Mja, meer dan een Aston Villa gaat niet komen. Gaat hij dat willen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |