Waar hangt @onlogisch eigenlijk uit?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:11 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vergeet een letter, even lachen allemaal.
Die zag ik vandaag nog postenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:13 schreef Coco het volgende:
[..]
Waar hangt @:onlogisch eigenlijk uit?
Shoarmatentjequote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:13 schreef Coco het volgende:
[..]
Solliciteert voor de functie van KLB-mod.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:13 schreef Coco het volgende:
[..]
Al zou ik er geld voor krijgen, nooit een keer.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Solliciteert voor de functie van KLB-mod.
Scherp!quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:17 schreef jigggy het volgende:
Ziggo heeft de kleuren van het scorebord aangepast naar de Europa league
Spelerspaspoortje doen?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Spijtig dat ook in het nieuwe seizoen RamboDirk het telkens blijft proberen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:18 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Spelerspaspoortje doen?Dit begint een beetje zielig te worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
Vertrokken naar Azië.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Waar is die eigenlijk gebleven?
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:18 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Spelerspaspoortje doen?Tapia, heb ik nog nachtmerries van en nu weer, bedankt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
Lekker kerelquote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:22 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Tapia, heb ik nog nachtmerries van en nu weer, bedankt.
Paprika Chio heartbreakersquote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:26 schreef Coco het volgende:
[..]
Welke smaak?
Ik vraag dit voor @:kingroland
Dat is geen chips.quote:
Doe ik niet moeilijk overquote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat is geen chips.
Of valt iets als wokkels voor jou ook onder "chips"?
Je bent een makkelijk mens.quote:
Ik noem het gewoon bij de naam, wokkels. hamka's, heartbreakers.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:33 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hoe noem jij die dan? Zoutjes? Aardappelsnackie
Had een goede eerste helftquote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Ueda kan er echt niets van he?
Dat laat ik aan coco overquote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dit vind ik weinig specifieke informatie.
Sterk Feyenoord eerste helft.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dit vind ik weinig specifieke informatie.
Kijk, hier heb ik wat aan.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:36 schreef Coco het volgende:
[..]
Sterk Feyenoord eerste helft.
Timber geen aanvoerder.
Ueda goed.
Steijn is het nog niet.
Zwak Feyenoord tweede helft (sinds GGMM kijkt)
Maar Fener is onmachtig.
Ik ook wel.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:41 schreef GGMM het volgende:
Feyenoord snakt naar het einde
En ik ook.
Hoeveel 9 darters?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Woensdagavondtraining met het darten.
Ligt dat niet stil in de vakantieperiode dan?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hoe ziet zoiets eruit?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Tokkie gespotquote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Darts ligt nooit stil.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ligt dat niet stil in de vakantieperiode dan?
Is tegen de darteritusquote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:43 schreef 3rr0r het volgende:
Trainen voor darten, dat gelooft niemand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |