SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 16:44 schreef Momo het volgende:
Ik doe het in een spoiler voor de mensen die het nog niet willen weten.Wow schokkendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik mis BREAKING in de TT
Nu is alles verklapt en ga ik het niet kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is het jubileumseizoen, vanaf eind februari krijgen we nog een nieuw seizoen waarbij de spoiler wellicht wel klopt, maar dat weten we denk ik pas na afloop van het jubileumseizoen?quote:
quote:Op woensdag 10 september 2025 12:50 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat is het jubileumseizoen, vanaf eind februari krijgen we nog een nieuw seizoen waarbij de spoiler wellicht wel klopt, maar dat weten we denk ik pas na afloop van het jubileumseizoen?
Klopt, eentje in november '25 en dan na de Olympische Spelen starten NL en BE ongeveer tegelijk eind februari/begin maartquote:Op zaterdag 13 september 2025 11:33 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Er komen dus 2 edities vrij dicht op elkaar in 2026, met rond die tijd dan ook nog de Belgische mol?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |