Kustloop? Die wel leuk, wel een lang stuk strand (zelfs nog iets langer dan bij de kustmarathon)quote:Op woensdag 3 september 2025 08:45 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hoo, komt dat even goed uit. Zaterdagochtend loop ik de halve van Vrouwenpolder wanneer het nog niet zo warm is, de rest van het weekend heb ik dan alle tijd om op het strand en in de zee te liggen.
43 euro voor 15 kilometerquote:Op woensdag 3 september 2025 17:52 schreef JopieKlaassen het volgende:
Inschrijving Bruggenloop is ook open. Vorig jaar heb ik 31 euro betaald, nu is het 43.
Laat ze lekker de tyfus krijgen. Het is nog een kut georganiseerde wedstrijd ook.
Ik heb hem vorig jaar ook gedaan en ik vond het met OV wel prima te bereiken (vanuit Den Bosch), de trein stopt gewoon naast het stadion.quote:Op woensdag 3 september 2025 22:15 schreef kalinhos het volgende:
Bruggenloop is denk ik de meest verrotte loop van de provincie
- het is vaak pokkeweer (oke, sommigen vinden dat juist fijn)
- je kan er nauwelijks met OV of auto komen
- je kan er nauwelijks met OV of auto wegkomen
- het is echt veels te druk. Als je niet vooraan staat heb je pas vanaf de Erasmusbrug wat kans dat je mensen kunt gaan inhalen.
In mijn tijd (2014 en 2017 denk ik?) stopte de trein daar niet. Maar alstie wel stopt scheelt dat een hoop jaquote:Op donderdag 4 september 2025 09:01 schreef En1gma het volgende:
[..]
Ik heb hem vorig jaar ook gedaan en ik vond het met OV wel prima te bereiken (vanuit Den Bosch), de trein stopt gewoon naast het stadion.![]()
Maar mee eens dat het veel te druk is op het parcours.
Daarnaast is het idee wel leuk dat je in het daglicht start en in het donker finisht (met al die lampjes), maar als je een beetje snel bent, ben je binnen voordat het donker is.
Golazo... leven de commercie!quote:
Start is bij Feyenoord stadion en daar stoppen (extra) treinen op de dag van de bruggenloop, dus dat is tegenwoordig geen probleem meer inderdaad.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:02 schreef SEMTEX het volgende:
Stopt er geen metro bij de Erasmusbrug? De metro in Rotterdam is Fantastisch.
Volgens mij heb ik in 2023 hetzelfde betaald voor de Marathon van Cyprusquote:
Athene was 55 in 2023. Nu nog steeds zo te zien (als je er vroeg bij bent).quote:Op donderdag 4 september 2025 12:14 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik in 2023 hetzelfde betaald voor de Marathon van Cyprus
Ik heb schoenmaat 41 en draag HOKA's maat 42. Omdat mijn podozool ook voor ophoging zorgt, de laatste tijd zelfs meer 42,5(anders vraag ik om blauwe tenen).quote:Op donderdag 4 september 2025 12:39 schreef kalinhos het volgende:
Hoe groot of klein vallen HOKA schoenen?
Ik heb nu Saucony Guide 17, maat 48 (normaal heb ik 46 met sneakers). Die Saucony Guide 17 loopt heerlijk maar kheb er 700km bijna mee dus eens kijken of ze nog te bestellen zijn. Dat type/maat helaas niet.
ChatGPT geeft mij aan dat de HOKA Arahi 7 vergelijkbaar is qua antipronatie etc. Die zijn nog wel beschikbaar in maat 46,47 en 48…
Thanks.quote:Op donderdag 4 september 2025 13:15 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik heb schoenmaat 41 en draag HOKA's maat 42. Omdat mijn podozool ook voor ophoging zorgt, de laatste tijd zelfs meer 42,5(anders vraag ik om blauwe tenen).
Oh ik vind dat juist wel meevallen! Ik heb asics juist kleiner dan 15 jaar geleden. Destijds kreeg ik veel blaren door de stiksels in het bovenwerk bij de tenen, nu zijn de schoenen eigenlijk allemaal van een soort gebreid materiaal zonder die harde randen en stiksels. Daardoor komen mijn tenen veel minder in de knel. Ik heb nu maat 42,5 en vroeger had ik 44.quote:Op donderdag 4 september 2025 16:44 schreef Evangelion het volgende:
Ik heb soms het idee dat de nieuwe modellen hardloopschoenen steeds kleiner worden (dan dezelfde maat van het voorgaande model). Of mijn voeten steeds groter.
Ik heb 55,21 betaald voor de marathon Malaga komend najaar!quote:Op donderdag 4 september 2025 12:14 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik in 2023 hetzelfde betaald voor de Marathon van Cyprus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |