Het zijn een paar Salomon Genesis gewordenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:43 schreef valleilijn het volgende:
Vanmiddag even langs de winkel om nieuwe trailschoenen te passen. Op vakantie weer wat trails gelopen en ben niet helemaal blij met wat ik nu heb, te veel ruimte in de voorvoet, schuif toch een beetje heen en weer.
Ik heb nog op de waverider 18 gelopen. Grappig om eens door oude mails te bladeren. Zo kwam ik ook nog een bestelling van de Saucony Triumph 11 tegen waar ze inmiddels op 22 zitten.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:36 schreef Nober het volgende:
Toch gevonden bij Mizuno
https://www.instagram.com/mizunorunningeurope/p/DNX4ss2IzRH
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Vraag meteen even waarom de post verwijderd is.
En of ze PUMA al een toevoeging vinden.
Nog geen damesversie, is dat gebruikelijk?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:57 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Wauw, ik zie het er niet meer echt in. Of is er ook een damesversie?
Maar even in de oudste series gedoken.quote:Op maandag 18 augustus 2025 08:23 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Ik heb nog op de waverider 18 gelopen. Grappig om eens door oude mails te bladeren. Zo kwam ik ook nog een bestelling van de Saucony Triumph 11 tegen waar ze inmiddels op 22 zitten.
En nu wil je een complimentje van ons?quote:Op zondag 24 augustus 2025 12:05 schreef Tinos85 het volgende:
Gisteren naar SAIL geweest dus al aardig wat stappen in de benen, vanmorgen toch lekker op tijd naar buiten gegaan voor een rondje door de duinen van Castricum. Idee was een kilometer of 16 maar het ging zo lekker dat ik er nog 4 aan vast geplakt had.
Lekker 20 km gelopen in gemiddeld 5:50, ging lekker. Mezelf wel een paar keer moeten afremmen dat ik niet te snel ging.
Ik weet niet hoeveel jij loopt, maar ik zou zo min mogelijk op asfalt lopen. Te zware belasting voor jouw lichaam. En als je toch Schoorl dicht bij je in de buurt hebtquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 09:25 schreef PippenScottie het volgende:
Trail run van 8 km gedaan. Door de heuvels en bossen. Weinig vlak.
Ik ben gewend op asfalt te lopen, in biljartlaken Nederland, dan is dit wel een heel andere tal van sport.
Ik sleep een beetje met mijn voeten en ging een aantal keer bijna onderuit. Echt van de omgeving genieten is er ook niet bij. Bij elke stap moet je drie stappen vooruit naar de grond kijken om geen enkel te verzwikken.
Maar het was wel een toffe ervaring. Heb er iets minder dan 50 minuten over gedaan. Ik denk dat dit ook wel een goede afwisseling is voor het gewone hardlopen. Ik woon relatief dicht bij Schoorl en daar zou ik ook wel een beetje trail kunnen rennen.
Dat denk ik ook wel eens tot ik weer eens bijna door mijn enkel ga op een trail.quote:Op zondag 24 augustus 2025 15:41 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel jij loopt, maar ik zou zo min mogelijk op asfalt lopen. Te zware belasting voor jouw lichaam. En als je toch Schoorl dicht bij je in de buurt hebtIk ben velours!
De eerste kilometer denk ik altijd overal pijntjes te voelen maar dat duurt gelukkig nooit lang.quote:Op zondag 24 augustus 2025 17:48 schreef kalinhos het volgende:
Hebben jullie ook altijd dat als je voor een duurloop gaat…de eerste 2km ben ik niet vooruit te branden en loop ik ze in 5:20/5:15 p km ofzo en ben ik bekaf. Dan pauzeer ik ff minuutje of wat (rekken strekken pissen etc) en daarna ga ik zonder dat ik er erg in heb in 1x door naar 4:20/4:30 p km met dezelfde moeite als eerst. Vind dat altijd zo gek.
Het was vandaag overigens prachtig hardloopweer
Lekker vaak bijna door je enkel gaan, worden je voeten sterker van. Denk dat trailrunnen de laatste weken oprecht bijdraagt aan de vooruitgang van mn voetblessure, vandaag lekker weer 25km in de Kennemerduinen.quote:Op zondag 24 augustus 2025 16:02 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel eens tot ik weer eens bijna door mijn enkel ga op een trail.
(skill issue)
Doe je een warming up voorafgaand aan je duurloop? Zo niet, dan zijn die eerste 2km dus gewoon je warming upquote:Op zondag 24 augustus 2025 17:48 schreef kalinhos het volgende:
Hebben jullie ook altijd dat als je voor een duurloop gaat…de eerste 2km ben ik niet vooruit te branden en loop ik ze in 5:20/5:15 p km ofzo en ben ik bekaf. Dan pauzeer ik ff minuutje of wat (rekken strekken pissen etc) en daarna ga ik zonder dat ik er erg in heb in 1x door naar 4:20/4:30 p km met dezelfde moeite als eerst. Vind dat altijd zo gek.
Het was vandaag overigens prachtig hardloopweer
Was dat bij pac? Iemand van mijn groep liep ‘m in 9:42 / 3:03 p km ofzoquote:Op zondag 24 augustus 2025 22:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik deed afgelopen donderdag een baanwedstrijd, 3 kilometer. Dat is wel een ander spelletje zeg, ik deed er zo’n 11:15 over, dus 3:45 per kilometer, en ik eindig ergens onderaan het klassement. Volgens vrienden leek het alsof ik in slow motion rende ten opzichte van de echt snelle renners
Zo voelt het overigens niet aan, echt kapot zwaar om een minuutje of tien voluit te gaan. Wel leuk om ervaren te hebben maar ik zie mij dit niet gauw nog een keer doen. Ik denk dat ik meer gemaakt ben voor de lange afstanden, daar ben ik ook wel iets beter in
Dinsdag de Ronde van West, kijken of ik een 10 kilometer onder de 40 minuten kan rennen.
Ik bedoel niet direct een trail dwars door de natuur, maar meer op andere, zachtere ondergronden. Het lijkt me dat je dat in Schoorl ook goed kunt doenquote:Op zondag 24 augustus 2025 16:02 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel eens tot ik weer eens bijna door mijn enkel ga op een trail.
(skill issue)
Een tempo van 3:45 is behoorlijk snel hoor, zeker voor iemand die daar niet specifiek op traint... (Dus als er wél op zou gaan trainenquote:Op zondag 24 augustus 2025 22:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik deed afgelopen donderdag een baanwedstrijd, 3 kilometer. Dat is wel een ander spelletje zeg, ik deed er zo’n 11:15 over, dus 3:45 per kilometer, en ik eindig ergens onderaan het klassement. Volgens vrienden leek het alsof ik in slow motion rende ten opzichte van de echt snelle renners
Zo voelt het overigens niet aan, echt kapot zwaar om een minuutje of tien voluit te gaan. Wel leuk om ervaren te hebben maar ik zie mij dit niet gauw nog een keer doen. Ik denk dat ik meer gemaakt ben voor de lange afstanden, daar ben ik ook wel iets beter in
Dinsdag de Ronde van West, kijken of ik een 10 kilometer onder de 40 minuten kan rennen.
Ja al zijn baanwedstrijden vanzelf al voor relatief snelle/serieuze lopers omdat het mensen zijn die bij een atletiekclub zitten, (vaak) een wedstrijdlicentie nodig is en afstanden onder 5k niet populair zijn bij de meeste recreanten.quote:Op maandag 25 augustus 2025 09:26 schreef SEMTEX het volgende:
Dat is altijd een beetje afhankelijk van de deelnemers he? Mijn man en ik deden altijd regelmatig mee met de Berden voorjaarsloop in Venlo (16km). We liepen dan 1:28, helemaal niet slecht en toch hadden we daar altijd nog maar 2 hekkensluiters achter ons omdat geheel snel Venlo dat loopje gebruikt als training voor de Halve van Venlo, dus je hebt een veel professioneler deelnemersveld voor je.
Nou de filmkenners komen niet verder dan plaatje twee, had hier iemand nog wat meer van de vier plaatjes kunnen raden?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:27 schreef pipster het volgende:
[ afbeelding ]
Vier films over hardlopen, welke vier?
Eerlijk gezegd niet. Enige hardloopfilm (geen docu's) die ik ken naast De Marathon is Chariots of Fire.quote:Op maandag 25 augustus 2025 10:23 schreef pipster het volgende:
[..]
Nou de filmkenners komen niet verder dan plaatje twee, had hier iemand nog wat meer van de vier plaatjes kunnen raden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |