SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wilde geen reclame makenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 16:59 schreef En1gma het volgende:
Geldt die code voor alle hardloopwinkels?
NEVERquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(do as I say don't do as I do)
[ Bericht 1% gewijzigd door Evangelion op 06-08-2025 17:28:54 ]
Dat is toch ook juist de hele bedoeling van de Big10...quote:Op woensdag 6 augustus 2025 16:57 schreef Evangelion het volgende:
Ingeschreven voor Big10 in Rotterdam (6 sep).
Ik vind het wel een beetje een circus (Veel focus op PRs: Een 10km in 7 rondjes wielrenbaan lopen zodat het snel is, meh)
Ja, het was toelichting voor wie het niet kent.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:43 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Dat is toch ook juist de hele bedoeling van de Big10...
Welkom! En succes met lopen weer oppakken.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:26 schreef kwiwi het volgende:
Heb hier ooit wel eens meegepost toen ik begon met hardlopen, alweer heel wat jaren geleden. Moet nu weer vanaf nul beginnen door gezondheidsproblemen, en dacht misschien helpt hier meelezen/posten (weer) bij de motivatie
Welkom terug!quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:26 schreef kwiwi het volgende:
Heb hier ooit wel eens meegepost toen ik begon met hardlopen, alweer heel wat jaren geleden. Moet nu weer vanaf nul beginnen door gezondheidsproblemen, en dacht misschien helpt hier meelezen/posten (weer) bij de motivatie
Nee nog niet echt, doel is op dit moment gewoon een beetje rustig joggen en stoppen voordat ik uitgeput ben. Was altijd met m'n garmin onderweg, maar mag van de dokter tijd/afstand nog niet meten omdat het niet de bedoeling is dat ik een tijd of afstand doel ga zetten. Wat me irriteert, want wilde altijd sneller en verderquote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:02 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Welkom! En succes met lopen weer oppakken.
Heb je een (voorzichtig) doel?
Staat ook wel allemaal op de site hoorquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 13:16 schreef kalinhos het volgende:
Ik zie dat er nu Amsterdam startbewijzen voor ¤147 worden aangeboden; dat lijkt me een nette prijs. Voor ik deze aanschaf….Wat ik me afvraag qua praktische zaken:
Wat is area A of area B qua starten?
Is het handig qua OV te bereiken of ergens park+ride met de auto en OV?
Hoe zit t met ophalen startnummer wanneer kan dat etc
Hotelovernachting is geen optie ivm gezin, ik moet vanuit Dordrecht komen.
Ja precies maar dingen als: je kan beter parkeren bij- bijvoorbeeld - Sassenheim station en de trein pakken staat daar niet terwijl ik juist dat soort tips zoek. Maar dat gaat t denk ik worden. Donderdagavond dat startnummer halen uit werk, zondagochtend auto+treinquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 13:36 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Staat ook wel allemaal op de site hoor
Maar uit mijn hoofd:
Start A is in het olympisch stadion (dus tof), Start B is op een straat erbuiten (minder tof - als je daar om geeft)
Het is loopbaar vanaf Amsterdam Zuid station
Ophalen startnummer moet op de expo in de dagen vooraf, kan niet op de dag zelf
Waarom de auto? Vanuit Dordrecht kun je prima naar Amsterdam Zuid reizen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 15:38 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Ja precies maar dingen als: je kan beter parkeren bij- bijvoorbeeld - Sassenheim station en de trein pakken staat daar niet terwijl ik juist dat soort tips zoek. Maar dat gaat t denk ik worden. Donderdagavond dat startnummer halen uit werk, zondagochtend auto+trein
Want? Wat voor werk moet ik gaan zoeken?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 14:07 schreef kalinhos het volgende:
Bij mij persoonlijk geldt dat ik bijna al mijn loopjes (toevallig deze niet) kan declareren dus als ik dan 1-2x per jaar zelf wat betaal, prima.
Dat is toch juist leuk om uit te puzzelen van tevoren, hoort bij de voorpret!quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 15:38 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Ja precies maar dingen als: je kan beter parkeren bij- bijvoorbeeld - Sassenheim station en de trein pakken staat daar niet terwijl ik juist dat soort tips zoek. Maar dat gaat t denk ik worden. Donderdagavond dat startnummer halen uit werk, zondagochtend auto+trein
Lijkt me wel leuker dan 4 dagen 50km.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:57 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik weet het, het is maar wandelen, maar mocht iemand van jullie tijdens een volgend loopje zelfmedelijden hebben, kun je ook even aan deze topper denken![]()
https://www.nieuwsblad.be/regio/antwerpen/rivierenland/bornem/jekka-88-haalt-finish-dodentocht-als-oudste-deelnemer-ondanks-loodzware-editie-ik-ben-te-fier-nee-te-zot-om-op-te-geven/82767146.html
Uiteraard als alles goed gaat. Ik heb al met de laatste 2 Rotterdam marathons meegemaakt dat de trein die ik wilde uitviel (uiteindelijk een volgende trein kon ook nog net), maar met zo’n afstand doe ik t liefst al een groot deel met de auto ipv afhankelijk te moeten zijn.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:50 schreef En1gma het volgende:
[..]
Waarom de auto? Vanuit Dordrecht kun je prima naar Amsterdam Zuid reizen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |