Huh hoe kom je daar in godsnaam bij?quote:
Waarom ga je niet in op die feestvierende Palestijnen op 9/11?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:40 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Iedere maand kom ik wel een keertje random langs een Palestina demo en ik heb er nog nooit intimiderend geschreeuw ervaren. Je liegt dus.
Ik denk dat we allemaal wel weten wie de taqiya gebruikt in dit topic.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:40 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Iedere maand kom ik wel een keertje random langs een Palestina demo en ik heb er nog nooit intimiderend geschreeuw ervaren. Je liegt dus.
Omdat ik gestopt ben met die lappen tekst van Howard lezen. Hij start vaak met een inhoudelijke reactie en begint dan met allerlei totaal niet relevante aanvallen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:58 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Waarom ga je niet in op die feestvierende Palestijnen op 9/11?
Er was vandaag een Palestina demo in Utrecht. Graag zie ik je terrorbeelden tegemoet.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:02 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik denk dat we allemaal wel weten wie de taqiya gebruikt in dit topic.
Okequote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:03 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Omdat ik gestopt ben met die lappen tekst van Howard lezen. Hij start vaak met een inhoudelijke reactie en begint dan met allerlei totaal niet relevante aanvallen.
Mensen die feestvierden vanwege 9/11 vind ik niet zo lief, maar het merendeel van de Palestijnen was nog niet geboren en zelfs al stonden ze er wel dan vind ik het een slechte reden om ze dood te hongeren en hun huizen te bulldozeren.
Als Amerika's meest dichte bondgenoot je volledige wereld heeft gesloopt zou jij ook staan juichen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:06 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Oke
Mocht 9/11 zich herhalen dan krijg je nog steeds deze taferelen.
Weet wat voor volk je support.
Ja, want anders kom je uiteindelijk bij het feit dat het grote merendeel van de Palestijnen een gestoorde en barbaarse islamitische terroristische organisatie (hamas) supporten.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:03 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Omdat ik gestopt ben met die lappen tekst van Howard lezen. Hij start vaak met een inhoudelijke reactie en begint dan met allerlei totaal niet relevante aanvallen.
Mensen die feestvierden vanwege 9/11 vind ik niet zo lief, maar het merendeel van de Palestijnen was nog niet geboren en zelfs al stonden ze er wel dan vind ik het een slechte reden om ze dood te hongeren en hun huizen te bulldozeren.
Zie jij de Amerikanen nu juichen?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:15 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Als Amerika's meest dichte bondgenoot je volledige wereld heeft gesloopt zou jij ook staan juichen.
Het kan mij gewoon niet zo boeien. Zelfs al zijn het verschrikkelijk stomme mensen, dan nog geeft het Israël niet het recht om collectieve honger als wapen te gebruiken tegen burgers en hun complete leven te bulldozeren. Howard heeft vandaag een a4tje tekst geschreven over hoe boosaardig het fucking Rode Kruis is. Dat is er voor nodig om Israël te blijven verdedigen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:19 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Ja, want anders kom je uiteindelijk bij het feit dat het grote merendeel van de Palestijnen een gestoorde en barbaarse islamitische terroristische organisatie (hamas) supporten.
Voor jou niet recht te breien in het brein.
Van het eerste is geen sprake, het tweede is noodzakelijk aangezien de Palestijnse beleidsbepalers de Gazastrook als een speeltuin voor terrorisme hebben gebruikt. Dat Israël dit ontmanteld na de aanslagen van 7 oktober 2023 is natuurlijk niet meer dan logisch. Hamas moet daar weg en dus ook de terroristische infrastructuur. Of had jij echt verwacht dat Israël die zou laten?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:28 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Het kan mij gewoon niet zo boeien. Zelfs al zijn het verschrikkelijk stomme mensen, dan nog geeft het Israël niet het recht om collectieve honger als wapen te gebruiken tegen burgers en hun complete leven te bulldozeren. Howard heeft vandaag een a4tje tekst geschreven over hoe boosaardig het fucking Rode Kruis is. Dat is er voor nodig om Israël te blijven verdedigen.
Wellicht hadden de Palestijnen en hun beleidsbepalers dan niet vier keer een oorlog moeten beginnen, denk je ook niet? Nogal wat (pakweg) 18-jarige Palestijnen stonden trouwens op 7 oktober 2023 juichend en euforisch in de straten.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:28 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Jullie zijn niet eens partij in dit conflict en al helemaal van het boos padje af. 18 jarige Palestijnen gingen op oktober 7 hun vierde oorlog in. Het verschil tussen een hamas lid en jou is dus de geografische locatie van je geboorteplaats.
Ik beweer niet dat deze specifieke Palestina demo een terrordemo was.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:04 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Er was vandaag een Palestina demo in Utrecht. Graag zie ik je terrorbeelden tegemoet.
Je zit continu iedereen te gaslighten. Kan je ook op gelijkwaardig niveau discussiëren met de mensen in dit topic?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:28 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Het kan mij gewoon niet zo boeien. Zelfs al zijn het verschrikkelijk stomme mensen, dan nog geeft het Israël niet het recht om collectieve honger als wapen te gebruiken tegen burgers en hun complete leven te bulldozeren. Howard heeft vandaag een a4tje tekst geschreven over hoe boosaardig het fucking Rode Kruis is. Dat is er voor nodig om Israël te blijven verdedigen.
Jullie zijn niet eens partij in dit conflict en al helemaal van het boos padje af. 18 jarige Palestijnen gingen op oktober 7 hun vierde oorlog in. Het verschil tussen een hamas lid en jou is dus de geografische locatie van je geboorteplaats.
Dus je ziet @HowardRoark uit zijn nek lullen en komt dan tegen mij, als ik hem corrigeer, stoere Arabische woordjes gebruiken die je net hebt gegoogeld. Bijzondere man ben je toch.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:20 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik beweer niet dat deze specifieke Palestina demo een terrordemo was.
@HowardRoark zijn bewering is dichter bij de waarheid dan die van jou.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:24 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Dus je ziet @:howardroark uit zijn nek lullen en komt dan tegen mij, als ik hem corrigeer, stoere Arabische woordjes gebruiken die je net hebt gegoogeld. Bijzondere man ben je toch.
Dat doe ik toch als ik iedereen gaslight?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:21 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Je zit continu iedereen te gaslighten. Kan je ook op gelijkwaardig niveau discussiëren met de mensen in dit topic?
Lol nee ik ben te lang voor dit stel kabouters.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:21 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Je zit continu iedereen te gaslighten. Kan je ook op gelijkwaardig niveau discussiëren met de mensen in dit topic?
vervolgensquote:Iedere Pally demo is een orgie van geweld en intimidatie.
en dan...quote:Ja ik geef toe dat de demo vandaag geen terrordemo was.
Verward heb ik je vandaag eerder genoemd.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:26 schreef Richestorags het volgende:
[..]
@:Howardroark zijn bewering is dichter bij de waarheid dan die van jou.
Die bewering klopte toch ook? Die 2e.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:29 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
vervolgens
[..]
en dan...
[..]
Verward heb ik je vandaag eerder genoemd.
Weten we ook gelijk dat je nooit in A'dam komtquote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:40 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik probeer dat te vermijden ja. Het merendeel van de demo's is buiten toeristenstad.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:45 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Weten we ook gelijk dat je nooit in A'dam komt
Nou, is dat ook weer helder.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:28 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Het kan mij gewoon niet zo boeien.
Qua inhoud niet hoor.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:27 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Dat doe ik toch als ik iedereen gaslight?
[..]
Lol nee ik ben te lang voor dit stel kabouters.
Je bent er dus nooit langs geweest.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:40 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
doof en blind...of wil de realiteit niet zien.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 00:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je bent er dus nooit langs geweest.
Automatisch. Je kan het ongetwijfeld Croften.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:00 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Is er ooit bijgehouden hoe vaak jij het woord "genocide" al verkondigd hebt hier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |