abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218443953
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 16:38 schreef Aether het volgende:
VIDEO - Kamergebouw en kantoor CIDI 'aangevallen en besmeurd'
https://www.geenstijl.nl/(...)gevallen-en-besmeurd
Jammer dat die twee oudjes niet van hun fiets pleurden toen ze snel weg wilden komen.
pi_218444061
quote:
quote:
Ongeveer een half uur na de bekladding werden bij een huis van een medewerker in Amsterdam pro-Palestina stickers geplakt. „Dat dit bij een privwoning is gebeurd, is pure intimidatie”, zegt de CIDI-directeur. „Op ons pand staat nog Isral. Maar hier gaat het om een woning van een personeelslid waarvan het adres niet zomaar te vinden is. Dit is next level”, zegt Mestrum. Van de beplakking zijn beelden en er is aangifte gedaan.
Heel normaal protest, zo'n "we weten waar je huis woont"-actie.
pi_218444068
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 16:46 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Ik praat er niet casual over. Elke dood in een oorlog is tragisch. Jij bombardeert het alleen tot hoofd item alsof dat de grootste misdaad zou zijn die Pakistan kan hebben gepleegd. Terwijl dat in het niet valt bij wat Pakistan allemaal flikt en heeft geflikt. Je focust op het stelen van een appel terwijl we het over een bankroof hebben.

In het heden is Pakistan ook geen leuk land hoor. Miljoenen Afghanen eruit geflikkerd, intelligence geleverd voor de Mumbai aanslagen, Bin Laden gehost, vrouwen en Christenen worden nogal vaak vermoord etc.
Ik mag blijkbaar geen verwarde man grapjes maken, maar deze hele post slaat natuurlijk nergens op. Ik heb hier niks over Pakistan gezegd en ik zie ook totaal niet in wat verre geschiedenis in een ander land het gedrag van Isral opeens ok maakt.
pi_218444092
quote:
Die vlucht ter fiets is toch wel echt een afgang. Bij nr1 valt het masker af en nr2 ziet eruit als een clown.
pi_218444107
quote:
Wat een treurigheid is dit, volledig gehersenspoeld. _O- _O- _O-
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  donderdag 7 augustus 2025 @ 17:37:03 #56
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_218444254
quote:
15s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 17:08 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
[..]
Heel normaal protest, zo'n "we weten waar je huis woont"-actie.
Echt, wat een volk h. En zelf maar altijd met de vingertjes wijzen.
  donderdag 7 augustus 2025 @ 17:40:41 #57
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_218444296
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 17:09 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ik mag blijkbaar geen verwarde man grapjes maken, maar deze hele post slaat natuurlijk nergens op. Ik heb hier niks over Pakistan gezegd en ik zie ook totaal niet in wat verre geschiedenis in een ander land het gedrag van Isral opeens ok maakt.
Je stelde letterlijk een vraag over Pakistan.
pi_218444326
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 17:40 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Je stelde letterlijk een vraag over Pakistan.
Precies.

Maar wat vindt je er nou zelf van dat je moet graven in de geschiedenis van Pakistan om Isral als net iets minder erg neer te zetten?
  donderdag 7 augustus 2025 @ 17:53:09 #59
396550 Richestorags
pi_218444397
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 17:43 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Precies.

Maar wat vindt je er nou zelf van dat je moet graven in de geschiedenis van Pakistan om Isral als net iets minder erg neer te zetten?
Het gaat niet om minder erg. Jij krijgt een lijst voorgeschoteld van Pakistan met daarbij de uitleg dat niemand er ene fuck om geeft en Nederland wapens levert aan dit land.

Jouw vraag: doden ze ook Rode Kruis medewerkers?

Oftewel je duikt gewoon. Is het omdat je geloof wordt bekritiseerd of moeten we alleen Isral als een slecht land erkennen?

Wat mij betreft leveren we aan beide landen geen wapens.
pi_218445011
quote:
Het zijn wel weer de usual suspects, het wokeistische tuig van deze samenleving. Zulke mensen moet men meteen een paar jaar gevangenisstraf geven eens kijken hoe leuk men dit soort vandalisme dan nog vindt.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_218445027
En in Den Haag stond men vandaag ook weer een groep verachtelijke mensen bij elkaar die zich zoals eigenlijk altijd bij de pro-Palestijnse demonstraties, weer eens niet kon gedragen en dus moest er worden opgetreden. Het valt wat dat betreft wel op dat deze demonstraties altijd bol staan van de haat, intimidatie en het wangedrag.

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_218445263
Is het tuig weer terug van vakantie?
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
pi_218445740
quote:
15s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 19:42 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Is het tuig weer terug van vakantie?
Zijn de pro-geweld op moslims mensen ooit weg geweest dan?

De wel bekende figuren hier blijven hier alles en iedereen beledigen. Janken dat alles antisemitisme. En ondertussen genocide op moslims goed praten.

Die groep is helaas nog bestaande en altijd actief.
pi_218445749
quote:
14s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 19:10 schreef HowardRoark het volgende:
En in Den Haag stond men vandaag ook weer een groep verachtelijke mensen bij elkaar die zich zoals eigenlijk altijd bij de pro-Palestijnse demonstraties, weer eens niet kon gedragen en dus moest er worden opgetreden. Het valt wat dat betreft wel op dat deze demonstraties altijd bol staan van de haat, intimidatie en het wangedrag.

[ twitter ]
Anti-genocide oproepen en pro-vrede is natuurlijk ook belachelijk.
Zo gek h Howard dat er nog mensen pro-vrede zijn, hoe durven ze!
pi_218445865
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 17:53 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Het gaat niet om minder erg. Jij krijgt een lijst voorgeschoteld van Pakistan met daarbij de uitleg dat niemand er ene fuck om geeft en Nederland wapens levert aan dit land.

Jouw vraag: doden ze ook Rode Kruis medewerkers?

Oftewel je duikt gewoon. Is het omdat je geloof wordt bekritiseerd of moeten we alleen Isral als een slecht land erkennen?

Wat mij betreft leveren we aan beide landen geen wapens.
Nou wordt hij helemaal mooi. Dit topic gaat over Isral. Jij duikt met je Pakistan gelul en als ik je niet je zin geef wijs je naar mij.
pi_218445947
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 20:29 schreef bianconeri het volgende:

[..]

De wel bekende figuren hier blijven hier alles en iedereen beledigen. Janken dat alles antisemitisme. En ondertussen genocide op moslims goed praten.

Wat een act.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_218446003
quote:
14s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 19:10 schreef HowardRoark het volgende:

[ twitter ]
Leugenaar.
  donderdag 7 augustus 2025 @ 21:00:32 #68
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_218446100
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 20:29 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Is er ooit bijgehouden hoe vaak jij het woord "genocide" al verkondigd hebt hier? _O-
pi_218446148
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 20:47 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Wat een act.
Ja ik kan ook moeilijk geloven dat Isral nog steeds supporters heeft.
pi_218446171
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 21:05 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Oh, met moslims in de familie kan ik het heel goed begrijpen.
pi_218446291
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 21:00 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Is er ooit bijgehouden hoe vaak jij het woord "genocide" al verkondigd hebt hier? _O-
De feiten zijn hard voor je?
pi_218446352
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 20:51 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Leugenaar.
Nee hoor, daar is niets gelogen aan.
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 21:05 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Integendeel, dat getuigt juist van een functionerend moreel kompas.

Het is daarentegen nog altijd lastig te begrijpen dat een samenleving zoals de Palestijnse in het Westen zoveel support heeft weten te vergaren.

Moet je nagaan: je doelbewust scharen achter een samenleving waar het moslimfundamentalisme, anti-Westerse sentiment en antisemitisme welig tiert. Waar de beleidsbepalers heuse terroristen zijn en mensen zich de afgelopen decennia hebben weten te onderscheiden met aanslagen, vliegtuigkapingen, gijzelingen en systematisch terreur jegens Isral.

Zelfs na 9/11 stonden ze in de Westelijke Jordaanoever en de Gazastrook juichend in de straten. En dan zijn er een aantal Westerse mafklappers die denken 'Ja, dat zijn nu mijn soort mensen. Daar moet ik voor in de bres springen en actie voor voeren!'. Dat blijft verbijsterend om te zien.

twitter

twitter
  donderdag 7 augustus 2025 @ 21:39:31 #73
396550 Richestorags
pi_218446597
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 20:40 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Nou wordt hij helemaal mooi. Dit topic gaat over Isral. Jij duikt met je Pakistan gelul en als ik je niet je zin geef wijs je naar mij.
Tsja.
pi_218446616
quote:
14s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 21:25 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee hoor, daar is niets gelogen aan.
[..]
Integendeel, dat getuigt juist van een functionerend moreel kompas.

Het is daarentegen nog altijd lastig te begrijpen dat een samenleving zoals de Palestijnse in het Westen zoveel support heeft weten te vergaren.

Moet je nagaan: je doelbewust scharen achter een samenleving waar het moslimfundamentalisme, anti-Westerse sentiment en antisemitisme welig tiert. Waar de beleidsbepalers heuse terroristen zijn en mensen zich de afgelopen decennia hebben weten te onderscheiden met aanslagen, vliegtuigkapingen, gijzelingen en systematisch terreur jegens Isral.

Zelfs na 9/11 stonden ze in de Westelijke Jordaanoever en de Gazastrook juichend in de straten. En dan zijn er een aantal Westerse mafklappers die denken 'Ja, dat zijn nu mijn soort mensen. Daar moet ik voor in de bres springen en actie voor voeren!'. Dat blijft verbijsterend om te zien.

[ twitter ]
[ twitter ]
Iedere maand kom ik wel een keertje random langs een Palestina demo en ik heb er nog nooit intimiderend geschreeuw ervaren. Je liegt dus.
pi_218446866
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 21:40 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Iedere maand kom ik wel een keertje random langs een Palestina demo en ik heb er nog nooit intimiderend geschreeuw ervaren. Je liegt dus.
Afgaande op de vele beelden en de talloze incidenten die er al zijn geweest bij pro-Palestijnse demonstraties of door pro-Palestijnse demonstranten, lijkt het er vooral op dat jij hier zelf liegt. De demonstraties zijn over het algemeen alles behalve vredig verlopen, maar gaan juist gepaard met wandgedrag, intimidatie, vandalisme en haatzaaien.

Ook vanmiddag moest de politie er weer aan te pas komen en zijn er mensen gearresteerd en twee gebouwen besmeurd. Waarom ga je zulke dingen dan ontkennen? Zie ook:
quote:
Tweede Kamer en kantoor van Cidi besmeurd met rode vloeistof tijdens Gaza-debat

Het gebouw van de Tweede Kamer in Den Haag is besmeurd met een rode vloeistof. Ook het gebouw van het Centrum Informatie en Documentatie Isral (Cidi) in het centrum van Den Haag is beklad.
  donderdag 7 augustus 2025 @ 21:54:57 #76
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_218446902
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 21:18 schreef bianconeri het volgende:

[..]
De feiten zijn hard voor je?
Huh hoe kom je daar in godsnaam bij?

Je reacties beginnen clowneske vormen aan te nemen. Met je boehoe genocide :'(
  donderdag 7 augustus 2025 @ 21:58:02 #77
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_218446952
quote:

[..]
Waarom ga je niet in op die feestvierende Palestijnen op 9/11?
  donderdag 7 augustus 2025 @ 22:02:37 #78
396550 Richestorags
pi_218447001
quote:

[..]
Ik denk dat we allemaal wel weten wie de taqiya gebruikt in dit topic.
pi_218447007
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 21:58 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Waarom ga je niet in op die feestvierende Palestijnen op 9/11?
Omdat ik gestopt ben met die lappen tekst van Howard lezen. Hij start vaak met een inhoudelijke reactie en begint dan met allerlei totaal niet relevante aanvallen.

Mensen die feestvierden vanwege 9/11 vind ik niet zo lief, maar het merendeel van de Palestijnen was nog niet geboren en zelfs al stonden ze er wel dan vind ik het een slechte reden om ze dood te hongeren en hun huizen te bulldozeren.
pi_218447013
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 22:02 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Ik denk dat we allemaal wel weten wie de taqiya gebruikt in dit topic.
Er was vandaag een Palestina demo in Utrecht. Graag zie ik je terrorbeelden tegemoet.
  donderdag 7 augustus 2025 @ 22:06:43 #81
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_218447028
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 22:03 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Omdat ik gestopt ben met die lappen tekst van Howard lezen. Hij start vaak met een inhoudelijke reactie en begint dan met allerlei totaal niet relevante aanvallen.

Mensen die feestvierden vanwege 9/11 vind ik niet zo lief, maar het merendeel van de Palestijnen was nog niet geboren en zelfs al stonden ze er wel dan vind ik het een slechte reden om ze dood te hongeren en hun huizen te bulldozeren.
Oke

Mocht 9/11 zich herhalen dan krijg je nog steeds deze taferelen.

Weet wat voor volk je support.
pi_218447072
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 22:06 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Oke

Mocht 9/11 zich herhalen dan krijg je nog steeds deze taferelen.

Weet wat voor volk je support.
Als Amerika's meest dichte bondgenoot je volledige wereld heeft gesloopt zou jij ook staan juichen.
pi_218447115
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 22:03 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Ja, want anders kom je uiteindelijk bij het feit dat het grote merendeel van de Palestijnen een gestoorde en barbaarse islamitische terroristische organisatie (hamas) supporten.

Voor jou niet recht te breien in het brein.
  donderdag 7 augustus 2025 @ 22:28:23 #84
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_218447189
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 22:15 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Als Amerika's meest dichte bondgenoot je volledige wereld heeft gesloopt zou jij ook staan juichen.
Zie jij de Amerikanen nu juichen?

Man, dat zou wat zijn :N
pi_218447194
quote:
4s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 22:19 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]
Ja, want anders kom je uiteindelijk bij het feit dat het grote merendeel van de Palestijnen een gestoorde en barbaarse islamitische terroristische organisatie (hamas) supporten.

Voor jou niet recht te breien in het brein.
Het kan mij gewoon niet zo boeien. Zelfs al zijn het verschrikkelijk stomme mensen, dan nog geeft het Isral niet het recht om collectieve honger als wapen te gebruiken tegen burgers en hun complete leven te bulldozeren. Howard heeft vandaag een a4tje tekst geschreven over hoe boosaardig het fucking Rode Kruis is. Dat is er voor nodig om Isral te blijven verdedigen.

Jullie zijn niet eens partij in dit conflict en al helemaal van het boos padje af. 18 jarige Palestijnen gingen op oktober 7 hun vierde oorlog in. Het verschil tussen een hamas lid en jou is dus de geografische locatie van je geboorteplaats.
pi_218447599
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 22:28 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Het kan mij gewoon niet zo boeien. Zelfs al zijn het verschrikkelijk stomme mensen, dan nog geeft het Isral niet het recht om collectieve honger als wapen te gebruiken tegen burgers en hun complete leven te bulldozeren. Howard heeft vandaag een a4tje tekst geschreven over hoe boosaardig het fucking Rode Kruis is. Dat is er voor nodig om Isral te blijven verdedigen.
Van het eerste is geen sprake, het tweede is noodzakelijk aangezien de Palestijnse beleidsbepalers de Gazastrook als een speeltuin voor terrorisme hebben gebruikt. Dat Isral dit ontmanteld na de aanslagen van 7 oktober 2023 is natuurlijk niet meer dan logisch. Hamas moet daar weg en dus ook de terroristische infrastructuur. Of had jij echt verwacht dat Isral die zou laten?
quote:

[..]
Jullie zijn niet eens partij in dit conflict en al helemaal van het boos padje af. 18 jarige Palestijnen gingen op oktober 7 hun vierde oorlog in. Het verschil tussen een hamas lid en jou is dus de geografische locatie van je geboorteplaats.
Wellicht hadden de Palestijnen en hun beleidsbepalers dan niet vier keer een oorlog moeten beginnen, denk je ook niet? Nogal wat (pakweg) 18-jarige Palestijnen stonden trouwens op 7 oktober 2023 juichend en euforisch in de straten.
  donderdag 7 augustus 2025 @ 23:20:20 #87
396550 Richestorags
pi_218447652
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 22:04 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Er was vandaag een Palestina demo in Utrecht. Graag zie ik je terrorbeelden tegemoet.
Ik beweer niet dat deze specifieke Palestina demo een terrordemo was.
  donderdag 7 augustus 2025 @ 23:21:36 #88
396550 Richestorags
pi_218447663
quote:

[..]

Je zit continu iedereen te gaslighten. Kan je ook op gelijkwaardig niveau discussiren met de mensen in dit topic?
pi_218447675
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 23:20 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Ik beweer niet dat deze specifieke Palestina demo een terrordemo was.
Dus je ziet @HowardRoark uit zijn nek lullen en komt dan tegen mij, als ik hem corrigeer, stoere Arabische woordjes gebruiken die je net hebt gegoogeld. Bijzondere man ben je toch.
  donderdag 7 augustus 2025 @ 23:26:28 #90
396550 Richestorags
pi_218447682
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 23:24 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Dus je ziet @:howardroark uit zijn nek lullen en komt dan tegen mij, als ik hem corrigeer, stoere Arabische woordjes gebruiken die je net hebt gegoogeld. Bijzondere man ben je toch.
@HowardRoark zijn bewering is dichter bij de waarheid dan die van jou.
pi_218447690
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 23:21 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Je zit continu iedereen te gaslighten. Kan je ook op gelijkwaardig niveau discussiren met de mensen in dit topic?
Dat doe ik toch als ik iedereen gaslight?
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 23:21 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Lol nee ik ben te lang voor dit stel kabouters.
pi_218447697
quote:
Iedere Pally demo is een orgie van geweld en intimidatie.
vervolgens
quote:
Ja ik geef toe dat de demo vandaag geen terrordemo was.
en dan...

quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 23:26 schreef Richestorags het volgende:

[..]
@:Howardroark zijn bewering is dichter bij de waarheid dan die van jou.
Verward heb ik je vandaag eerder genoemd.
  donderdag 7 augustus 2025 @ 23:31:52 #93
396550 Richestorags
pi_218447712
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 23:29 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
vervolgens
[..]
en dan...
[..]
Verward heb ik je vandaag eerder genoemd.
Die bewering klopte toch ook? Die 2e.

Daarnaast is iedere dichter bij de waarheid dan "er gebeurt nooit wat". De waarheid is "bijna iedere".
pi_218447778
quote:

[..]
Weten we ook gelijk dat je nooit in A'dam komt :7
pi_218447800
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 23:45 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Weten we ook gelijk dat je nooit in A'dam komt :7
Ik probeer dat te vermijden ja. Het merendeel van de demo's is buiten toeristenstad.
pi_218447801
quote:

[..]
Het kan mij gewoon niet zo boeien.
Nou, is dat ook weer helder.
  vrijdag 8 augustus 2025 @ 00:02:53 #97
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218447845
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 23:27 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Dat doe ik toch als ik iedereen gaslight?
[..]
Lol nee ik ben te lang voor dit stel kabouters.
Qua inhoud niet hoor.

Wat heet. Zelden zoveel emo-bagger gezien, voorzien van het obligatoire 'progressieve' sausje zodat het nog ietwat smaakt naar inhoud.

Zo van: "WIJ ZIJN TEGEN LEED" en zo. Nou ja, zolang het past in de agenda.

Die gijzelaars en zo, hoor je bar weinig meer over. Zijn het niet waard, die zorgen over mensenrechten.

[ Bericht 7% gewijzigd door EttovanBelgie op 08-08-2025 00:16:02 ]
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 8 augustus 2025 @ 00:18:54 #98
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218447887
quote:

[..]
Je bent er dus nooit langs geweest.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_218447966
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 00:18 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Je bent er dus nooit langs geweest.
doof en blind...of wil de realiteit niet zien.
  vrijdag 8 augustus 2025 @ 01:11:14 #100
168739 Red_85
'echt wel'
pi_218448052
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 21:00 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Automatisch. Je kan het ongetwijfeld Croften.

Werkt top.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')