abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 augustus 2025 @ 00:49:57 #226
168739 Red_85
'echt wel'
pi_218464665
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 11:01 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Ik antwoord constant...
Jij haalt gwn totaal niet relevante dingen aan.
Ah, argumenten die je ongelijk aantonen zijn 'niet relevant'.

Triest figuur. Jank lekker verder. Halfje.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_218464702
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 09:20 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Waarom antwoord jij nooit op mijn reactie als het om jouw genocide uitspraken gaat?

Nogmaals, hoe pleegt Isral genocide als er in Isral 2,5 miljoen palestijnen/moslims zonder angst kunnen wonen?
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 00:49 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Ah, argumenten die je ongelijk aantonen zijn 'niet relevant'.

Triest figuur. Jank lekker verder. Halfje.
Ze zijn niet relevant en ook nog eens totale onzin.

https://www.btselem.org/s(...)our_genocide_eng.pdf

Vanaf pagina 49 kun je lezen hoe moslims massaal dakloos worden gemaakt en worden weggejaagd binnen Israel.
Vanaf pagina 58 kun je lezen over de terreurcampagne tegen moslims in Israel.

Genocidale apartheidsstaat.
  zondag 10 augustus 2025 @ 01:05:47 #228
168739 Red_85
'echt wel'
pi_218464711
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 01:01 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
[..]

Vanaf pagina 49 kun je lezen hoe moslims massaal dakloos worden gemaakt en worden weggejaagd binnen Israel.

Als het al waar is wat je bazelt, is Israel toch toleranter en diverser dan gaza of welke willekeurige moslimstaat.
1947-2016
pi_218464773
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 10:57 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Nee,

Van het gelijk van de vele vele onafhankelijke bronnen die naar buiten brengen wat er allemaal gebeurt.
[..]
Hamas is de verkozen partij.
Weet je nog waarom? Vanwege de dagelijkse terreur door de bezetters, de kolonisten. Moorden en verkrachtingen.

En maakt dat de Palestijnen schuldig? Nee, natuurlijk niet.
Wat een dom argument.
Is elke Nederlander lid van de PVV en dus racistisch? Puur omdat de PVV gekozen is.
Nee....
Of elke Rus knettergek, moordzuchtig en noem het maar omdat het land walgelijke dingen doet?
Nee...

Overigens leg mij geen dingen in de mond, alweer.
Ik heb Hamas nooit goedgekeurd, wat ik al 1000x gezegd heb. Ik heb ook nooit gezegd dat de Palestijnen tegen Hamas zijn.

Echt je haalt de domste argumenten aan om het uitmoorden van onschuldige burgers goed te keuren.
Walgelijk.
Dictaturen houden geen verkiezingen, die dwingen met geweld hun zin op. Dat "verzet" geneuzel... Dan hield Hamas nu tanks tegen ipv bewust een oorlog starten om zich achter burgers te verstoppen. Hamas en hun leden gaat het alleen om de macht. En daar hebben Palestijnse burgers net zo goed onder te lijden als Israels reacties.
pi_218464826
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 01:05 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Als het al waar is wat je bazelt, is Israel toch toleranter en diverser dan gaza of welke willekeurige moslimstaat.
Ik heb bronvermelding en jij hebt gescheld en cope.

Frankrijk is trouwens veel diverser dan Isral.
pi_218465242
quote:

[..]
[..]

Onzin, moslims, christenen leven gewoon met Joden onderling. Er staan moskeen en moslims wonen en werken daar.
Wel eens in Haifa geweest?

En dat pdfje, iets van; wij van WC-eend...

:')
pi_218465268
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 02:14 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Ben je eigenlijk wel eens in Isral geweest?
pi_218465376
De witte linkse racistische valkuil,

Je helpt de Jemenieten niet door de Houthi's te steunen, die miljoenen kinderen laat verhongeren en tegenstanders executeert.
Je helpt de Iraanse vrouwen niet door het Iraanse regime te steunen, die vrouwen vermoord omdat ze hun haar tonen.
Je helpt de Libanezen niet door Hezbollah te steunen, die als doodscultus al jarenlang een heel land gijzelt.
Je helpt de Palestijnen niet door Hamas te steunen, die zich verstopt achter kinderwagens en voedsel steelt.
pi_218465412
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 08:32 schreef UitStraling het volgende:
De witte linkse racistische valkuil,

Je helpt de Jemenieten niet door de Houthi's te steunen, die miljoenen kinderen laat verhongeren en tegenstanders executeert.
Je helpt de Iraanse vrouwen niet door het Iraanse regime te steunen, die vrouwen vermoord omdat ze hun haar tonen.
Je helpt de Libanezen niet door Hezbollah te steunen, die als doodscultus al jarenlang een heel land gijzelt.
Je helpt de Palestijnen niet door Hamas te steunen, die zich verstopt achter kinderwagens en voedsel steelt.
Ik zie niemand Hamas steunen. Ik zie wel heel veel mensen redeneren als Hamas, maar die zijn niet links.
pi_218465423
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 07:54 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Onzin, moslims, christenen leven gewoon met Joden onderling. Er staan moskeen en moslims wonen en werken daar.
Wel eens in Haifa geweest?

En dat pdfje, iets van; wij van WC-eend...

Dat pdfje is gemaakt door Israli met voornamelijk bronnen uit Isral. Ik heb bewijs en jij hebt vingers in je oren terwijl je schreeuwt dat je Joden niet geloofd.
pi_218465435
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 08:04 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Ben je eigenlijk wel eens in Isral geweest?
Ben jij wel eens in Isral geweest nadat de genocide begon?
pi_218465452
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 08:44 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Wat is je antwoord op zijn vraag? :')

Dat afleiden de hele tijd! :N
pi_218465461
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 08:44 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Mag ik vragen of je moslim bent?
pi_218465481
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2025 08:43 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Dat pdfje is gemaakt door Israli met voornamelijk bronnen uit Isral. Ik heb bewijs en jij hebt vingers in je oren terwijl je schreeuwt dat je Joden niet geloofd.
Dat de PDF door Israli's is gemaakt is irrelevant. Het is ongelooflijke onzin: de Arabische Isralirs zijn met afstand de meest vrije Arabieren van heel het Midden Oosten. Als je Sylvana Simons hoort oreren over Nederland krijg je ook een compleet verkeerd beeld van Nederland.
pi_218465716
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2025 08:43 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Dat pdfje is gemaakt door Israli met voornamelijk bronnen uit Isral.
Voornamelijk, dus niet allemaal.
Ik zie de realiteit als bewijs.
pi_218465736
quote:
3s.gif Op zondag 10 augustus 2025 08:47 schreef TheGreatAlfonso het volgende:

[..]
Wat is je antwoord op zijn vraag? :')

Dat afleiden de hele tijd! :N
De vraag zelf is een afleiding. Niet zo heel super ver voor de holocaust was Duitsland een van de meest progressieve vooruitstrevende landen ter wereld. Toch is die gebeurd. Wat zegt het dus dat jij een keertje in Isral bent geweest? Verder is de vraag nogal onzinnig omdat ik gewoon ja of nee kan liegen. Weten jullie veel.
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 08:48 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Mag ik vragen of je moslim bent?
Je mag het vragen.
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 08:51 schreef Opnaarutrecht het volgende:

[..]
Dat de PDF door Israli's is gemaakt is irrelevant. Het is ongelooflijke onzin: de Arabische Isralirs zijn met afstand de meest vrije Arabieren van heel het Midden Oosten. Als je Sylvana Simons hoort oreren over Nederland krijg je ook een compleet verkeerd beeld van Nederland.
Je bent in het jaar 2000 blijven leven oude man.

Verder is het constant wijzen naar de buurman zeer vermoeiend. Wat wil je nou bewijzen? Dat Arabieren de genocide verdienen? Dat Isral marginaal beter dan Iran of SA is? Open een topic over alle landen die je stom vindt, deze gaat over een land dat hard aan het afglijden is.
pi_218465746
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2025 09:15 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Voornamelijk, dus niet allemaal.
Ik zie de realiteit als bewijs.
Nee dat doe je niet. Je hebt een onderbuik en wat vooroordelen en nieuwe informatie gaat er niet in als die tegenstrijdig is.
  zondag 10 augustus 2025 @ 09:19:10 #243
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_218465773
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 00:40 schreef Hathor het volgende:

[..]
Weerleg het eens dan en kom eens met wat concrete voorbeelden waarom hij leugens zou verspreiden?
Dat gaat helaas niet gebeuren, het blijft bij inhoudsloze aantijgingen. Ik heb hem ook al vaak genoeg om voorbeelden of onderbouwing gevraagd, maar die komt er nooit.
quote:

[..]
[..]

Daarom is het ook goed om niet af te gaan om de narratieven van een radicaal linkse actiegroep, die actief probeert om het eigen land te ondermijnen. Het woord 'moslim' komt in rapport trouwens maar drie keer voor, zoals bijvoorbeeld:
quote:
Negative stereotypes and racist generalizations about Muslims, Arabs, and Palestinians have long been a feature of Israeli public discourse. Popular metaphors, such as describing Israel as "a villa in the jungle" of the Middle East, portray Israel as an island of civilization and enlightenment in an otherwise primitive expanse. Palestinian culture, and Arab-Muslim culture more broadly, are often described as glorifying death and teaching hatred.
Ok, maar hier zit natuurlijk wel een grote kern van waarheid in. Als je de omringende landen ziet de afgelopen decennia, dan kun je ook niet anders concluderen dan dat deze landen op zijn minst nogal bananenrepublieken zijn, waar corruptie, terreur en politieke instabiliteit de norm zijn.

En dat er binnen de Arabische en Islamitische culturen veel haat wordt aangeleerd, waarbij vaak jongere kinderen worden gendoctrineerd om moslimfundamentalisme en martelaarschap te omarmen is ook juist. Daar zijn mbt de Palestijnen zelfs in Nederland meermaals kamervragen over geweest. En als je de onderstaande videos ziet, vind jij dit soort dingen normaal?

twitter

twitter

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_218465797
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 09:17 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Nee dat doe je niet. Je hebt een onderbuik en wat vooroordelen en nieuwe informatie gaat er niet in als die tegenstrijdig is.
Hahaha..
Nieuwe info over bewezen propaganda-nieuws uit gaza neem jij ook klakkeloos aan voor waarheid...
  zondag 10 augustus 2025 @ 09:24:42 #245
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_218465841
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 09:17 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Dit is een opmerkelijke aantijging want dit lijkt vooral projectie te zijn.

Zelf onderbouw je namelijk jouw talloze claims mbt Isral meer dan eens niet, je bent dusdanig geradicaliseerd als het gaat om jouw wereldbeeld mbt dit land dat je zelfs allerlei complotmeuk van YouTube als bron gebruikt en als je dan een rapport van een actiegroep (zoals B'tselem) aanhaalt als bron, staat daar niet in wat je stelt dat er in zou staan.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_218465889
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 09:21 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Hahaha..
Nieuwe info over bewezen propaganda-nieuws uit gaza neem jij ook klakkeloos aan voor waarheid...
@HowardRoark deze man zegt dat Gaza bevolkt wordt door joden.
pi_218465955
quote:
14s.gif Op zondag 10 augustus 2025 09:19 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat gaat helaas niet gebeuren, het blijft bij inhoudsloze aantijgingen. Ik heb hem ook al vaak genoeg om voorbeelden of onderbouwing gevraagd, maar die komt er nooit.
[..]
Daarom is het ook goed om niet af te gaan om de narratieven van een radicaal linkse actiegroep, die actief probeert om het eigen land te ondermijnen. Het woord 'moslim' komt in rapport trouwens maar drie keer voor, zoals bijvoorbeeld:
[..]
Ok, maar hier zit natuurlijk wel een grote kern van waarheid in. Als je de omringende landen ziet de afgelopen decennia, dan kun je ook niet anders concluderen dan dat deze landen op zijn minst nogal bananenrepublieken zijn, waar corruptie, terreur en politieke instabiliteit de norm zijn.

En dat er binnen de Arabische en Islamitische culturen veel haat wordt aangeleerd, waarbij vaak jongere kinderen worden gendoctrineerd om moslimfundamentalisme en martelaarschap te omarmen is ook juist. Daar zijn mbt de Palestijnen zelfs in Nederland meermaals kamervragen over geweest. En als je de onderstaande videos ziet, vind jij dit soort dingen normaal?

[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Je bent weer eens aan het liegen door omissie of stupiditeit. Hier heb je een keertje control F gedaan op moslim terwijl dit rapport individuele bevolkingsgroepen noemt die voornamelijk moslim zijn zoals Bedoeenen.
pi_218466064
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 09:28 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
@:howardroark deze man zegt dat Gaza bevolkt wordt door joden.
Grappige man.
Waar beweer ik dat?
  zondag 10 augustus 2025 @ 09:45:23 #249
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_218466096
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 09:34 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Je bent weer eens aan het liegen door omissie of stupiditeit. Hier heb je een keertje control F gedaan op moslim terwijl dit rapport individuele bevolkingsgroepen noemt die voornamelijk moslim zijn zoals Bedoeenen.
Jij stelde dat er sprake zou zijn van een 'terreurcampagne' tegen moslims in Isral. Nou, daar zijn er 2,5 miljoen van, dus dat zou dan inmiddels wel breeduit in het media zijn hier in het Westen, wetende hoe journalisten alles aangrijpen om Isral als land te kunnen demoniseren. Nergens in het rapport wordt zelfs zoiets gesteld. Waarom beweer je dit dan alsnog?
  zondag 10 augustus 2025 @ 10:02:15 #250
168739 Red_85
'echt wel'
pi_218466362
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 02:14 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Is frankrijk een moslimstaat?
1947-2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')