SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Ja iets aanvallen kost 25 energy.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
oh ik heb niet genoeg energie![]()
Betere TTDon't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
ja ik heb alles opgemaakt in de gymquote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:11 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja iets aanvallen kost 25 energy.
en toen was het opeens vol
dus weer opgemaakt in de gymHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ja die is ook opquote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:12 schreef KoningWouter het volgende:
Met nerve kun je crimes doen om geld te verdienen en crime XP te verdienen.
en ik ben ook neit blijHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Mooie OP.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ging snelDon't follow me. I am lost too
Ja Gym is het beste om sterker te worden. Als je andere mensen aanvalt krijg je ook punten maar veel minder. Alleen heb je dan wel kans om zijn geld te stelen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja ik heb alles opgemaakt in de gym
en toen was het opeens vol
dus weer opgemaakt in de gym
Het meest verdien ik met overvallen![]()
Ja zorg dat altijd alles op is.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja die is ook op
en ik ben ook neit blij
Dan moet je weer een tijd wachten![]()
![]()
ik dacht ik begin braaf en bouw wat op voor ik andere ga aanvallenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:12 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja Gym is het beste om sterker te worden. Als je andere mensen aanvalt krijg je ook punten maar veel minder. Alleen heb je dan wel kans om zijn geld te stelen.
Het meest verdien ik met overvallen
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
Goed zo. Want als je iemand aanvalt willen ze het geld terug jatten.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik dacht ik begin braaf en bouw wat op voor ik andere ga aanvallen
Daarom (oja jij bent net begonnnen heb je de peggy bank nog)?
Als je alles wat je verdient in je spaarvarken gooit kunnen ze het niet jatten van je.![]()
Nergens voor nodigquote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
maar dus ik ging aankleden en sporten
irlIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
![]()
![]()
het is nog vroeg maar volgens mij zijn we bijna op minder dan 2000 te gaanquote:
maar helaas update te lijst niet zo vaak dus geen zekerheidHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
#TeamLilak
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
![]()
![]()
Je gaat best hard wel.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het is nog vroeg maar volgens mij zijn we bijna op minder dan 2000 te gaan
maar helaas update te lijst niet zo vaak dus geen zekerheid
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Sport zequote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
maar dus ik ging aankleden en sporten
irl![]()
![]()
Steeds harderDon't follow me. I am lost too
Gaat het zo snel johquote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
maar helaas update te lijst niet zo vaak dus geen zekerheid
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Wie moet ik liken?Don't follow me. I am lost too
Pak aan, weer een likequote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
maar helaas update te lijst niet zo vaak dus geen zekerheidIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Steeds sneller.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hakkuuhhhhhquote:Don't follow me. I am lost too
Lilakquote:
2.455 te gaan. Maar is die lijst niet bij gewerkt dan?Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Luilak?Don't follow me. I am lost too
Zonder genadequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
creatine bijgevuld in de keuken
beetje wit poeder op het aanrechtHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
nee heb er zeker 300 meer dan datquote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:17 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Lilak
2.455 te gaan. Maar is die lijst niet bij gewerkt dan?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zelfs Google snapt het niet.Don't follow me. I am lost too
zit een vertraging in, denk dat het maar eens per 10 of 15 minuten is dat die bijgewerkt wordtHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Geliked
Google deed datquote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]![]()
nu ga ik heel de dag sad zijn
heozo heb ik opeens 5 energie, ik ben nog geen minuut weg geweest en 1 energie zou 5 minuten moeten zijnHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hover er even overheen. Je krijgt elke 15 minuten 5 energie.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
heozo heb ik opeens 5 energie, ik ben nog geen minuut weg geweest en 1 energie zou 5 minuten moeten zijn![]()
Hop hop luilakquote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
heozo heb ik opeens 5 energie, ik ben nog geen minuut weg geweest en 1 energie zou 5 minuten moeten zijnIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
![]()
![]()
oh ik las maar halfquote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:20 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hover er even overheen. Je krijgt elke 15 minuten 5 energie.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
![]()
Het is maar een traag spel. Als je elke 2 uur even 5 minuten traint en crimes doet ben je al goed bezig.quote:![]()
![]()
![]()
Heb ik niet gemaakt, geen idee hoevaak dat geupdate wordt...quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
weet niet of hij dat gemaakt heeft![]()
Om het half uur meen ik.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:23 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb ik niet gemaakt, geen idee hoevaak dat geupdate wordt...Don't follow me. I am lost too
Lolquote:
![]()
![]()
Passend dat het zwart wit is, dat is wel het tijdperk waar "haha de vrouw kan niet rijden" humor thuishoort.quote:🐙![]()
Ben jij een feminist?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Passend dat het zwart wit is, dat is wel het tijdperk waar "haha de vrouw kan niet rijden" humor thuishoort.![]()
soms ga ik toch wel slapenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:21 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Het is maar een traag spel. Als je elke 2 uur even 5 minuten traint en crimes doet ben je al goed bezig.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Passend dat het zwart wit is, dat is wel het tijdperk waar "haha de vrouw kan niet rijden" humor thuishoort.![]()
![]()
*Lust geen koffie*![]()
Ik zie nu probleemwijken voor mequote:Zo'n gast met blik bier in de voortuin
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Haha ja doe ik ookquote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
soms ga ik toch wel slapen
Elke ochtend weer prijs. Volle balkjes en mensen overvallen.![]()
witte plastic tuinstoelen, partytent.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:29 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik zie nu probleemwijken voor meZo'n gast met blik bier in de voortuin
How can I make this topic about me?![]()
![]()
![]()
Maar ja wat ik vind:
Vrouwen hebben zeker wel kwaliteiten. Alleen liggen deze niet per definitie daar waar mannen een dominante positie bekleden.
Wat mij betreft mag het ook gelijk gewaardeerd geldelijk.
Mannen en vrouwen zijn wel gelijkwaardig. Maar hoeven niet exact hetzelfde te doen qua werk imo.![]()
de smoes daarvoor is dat mijn telefoon nog niet opgeladen is
dus ik moet tijd volmakenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
![]()
er zijn genoeg plaatsen waar mannen nu dominant aanwezig zijn waar een vrouw net zo goed werk of zelfs beter kan neerzettenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:33 schreef KoningWouter het volgende:
Maar ja wat ik vind:
Vrouwen hebben zeker wel kwaliteiten. Alleen liggen deze niet per definitie daar waar mannen een dominante positie bekleden.
Wat mij betreft mag het ook gelijk gewaardeerd geldelijk.
Mannen en vrouwen zijn wel gelijkwaardig. Maar hoeven niet exact hetzelfde te doen qua werk imo.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
![]()
Zoals?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
er zijn genoeg plaatsen waar mannen nu dominant aanwezig zijn waar een vrouw net zo goed werk of zelfs beter kan neerzetten![]()
frosty yarn gekregen
het is een cubchoo geworden
ik haat cubchoo'sHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Kan die zo snel even niet vinden.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:29 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik zie nu probleemwijken voor meZo'n gast met blik bier in de voortuin
te veel management wordt door mannen gedaan, de halve overheidquote:
binnen heel jumbo veghel was ik de eerste vrouwelijke heftruckbestuurder
het is een heftruck mensenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
MogguhI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
alsof soldaat nog een fysiek zwaar beroep isquote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:37 schreef KoningWouter het volgende:
En soldaat vind ik ook een dubieuze
en ik kan jou bankdrukkenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Heer Fogelquote:
Ik wist niet wat een cubchoo was. Het klonk cute.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
frosty yarn gekregen
het is een cubchoo geworden
ik haat cubchoo's
Ewww.🐙![]()
snottebelquote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wist niet wat een cubchoo was. Het klonk cute.
Ewww.
*Lust geen koffie*![]()
Ja maar is dat niet gewoon een natuurlijk resultaat van de verschillen in kwaliteiten?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
te veel management wordt door mannen gedaan, de halve overheid
binnen heel jumbo veghel was ik de eerste vrouwelijke heftruckbestuurder
het is een heftruck mensen
Vrouwen zijn doorgaans verzorgender en verstandiger (minder impulsief) dus management is inderdaad prima.
Bij heftruck liggen de interesses gewoon anders denk ik. Mannen vinden dat al snel stoer terwijl vrouwen dat misschien eng vinden. Geen idee.![]()
Lekker met een joystick dronea besturenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
alsof soldaat nog een fysiek zwaar beroep is
en ik kan jou bankdrukkenI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
In oorlogstijd is het fysiek zwaarquote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
alsof soldaat nog een fysiek zwaar beroep is
en ik kan jou bankdrukken
En ja ik ben niet een voorbeeld voor een masculine man.
Ik ben een technerd. Iets waar je ook geen vrouw tegenkomt. Niet omdat ze het niet kunnen maar omdat vaak de interesses anders liggen.![]()
het is ook wat er wordt gezegd van jongs af aanquote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:39 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja maar is dat niet gewoon een natuurlijk resultaat van de verschillen in kwaliteiten?
Vrouwen zijn doorgaans verzorgender en verstandiger (minder impulsief) dus management is inderdaad prima.
Bij heftruck liggen de interesses gewoon anders denk ik. Mannen vinden dat al snel stoer terwijl vrouwen dat misschien eng vinden. Geen idee.
oh wat ben je stoer
kijk eens hoe sterk je al bent
woah wat kun je hard rennen
kijk dan hoe lief met die pop
wat een geduld voor zo'n jong kind
oh wat ben je mooi
ik heb nergens hier geslacht gezegd, maar je weet precies wie welke te horen krijgtHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
je weet dat ik in de IT werk he?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:40 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
In oorlogstijd is het fysiek zwaar
En ja ik ben niet een voorbeeld voor een masculine man.
Ik ben een technerd. Iets waar je ook geen vrouw tegenkomt. Niet omdat ze het niet kunnen maar omdat vaak de interesses anders liggen.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja maar wordt dat opgelegd door het rollenmodel? Of kiezen vrouwen zelfstandig voor poppen en mannen voor auto's.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het is ook wat er wordt gezegd van jongs af aan
oh wat ben je stoer
kijk eens hoe sterk je al bent
woah wat kun je hard rennen
kijk dan hoe lief met die pop
wat een geduld voor zo'n jong kind
oh wat ben je mooi
ik heb nergens hier geslacht gezegd, maar je weet precies wie welke te horen krijgt
Oja toen ik als kind naar Disney World florida ging wilde ik een feeen pak met zo'n gay toverstafje en een puntmuts.
Dat was toen ik er achter kwam dat ik transgender ben.![]()
Ja, maar ik durf met 99% zekerheid te zeggen dat vrouwen daar in de minderheid zijn.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
je weet dat ik in de IT werk he?![]()
mijn nichtje speelt net zoveel met autos als mijn neefje want het is aanwezigquote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:42 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja maar wordt dat opgelegd door het rollenmodel? Of kiezen vrouwen zelfstandig voor poppen en mannen voor auto's.
Oja toen ik als kind naar Disney World florida ging wilde ik een feeen pak met zo'n gay toverstafje en een puntmuts.
Dat was toen ik er achter kwam dat ik transgender ben.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ja maar mede omdat vrouwen wordt aangeleerd dat ze bepaalde dingen neit zouden kunnenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:42 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja, maar ik durf met 99% zekerheid te zeggen dat vrouwen daar in de minderheid zijn.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja ik weet niet of dat nature of nurture is de poppen of auto's.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mijn nichtje speelt net zoveel met autos als mijn neefje want het is aanwezig
Heb geen kinderen gelukkig. Maar goed lang verhaal kort. Ben zeker voor gelijkwaardigheid voor man en vrouw maar dat hoeft niet op exact dezelfde plekken maar wel met een zelfde waardering.
En dat is wel waar het vaak aan schort. Vrouwen verdienen gewoon minder dan mannen dus wat dat betreft mag dat wel gelijk getrokken worden mijns inziens.![]()
Mja, dat is ook de schuld van vrouwen, want die doen de opvoeding.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja maar mede omdat vrouwen wordt aangeleerd dat ze bepaalde dingen neit zouden kunnen
Gelukkig waren wij vroeger niet zo rijk en moest ik daarom met het speelgoed van mn broer spelen.
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ja of dat aanleren is of een aangeboren interesse betwijfel ik.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja maar mede omdat vrouwen wordt aangeleerd dat ze bepaalde dingen neit zouden kunnen
Ken maar heel weinig vrouwen die techniek interessant vinden. Is dat dan aangeleerd of aangeboren?![]()
Goedemorgen dame Amy.quote:
mijn vader heeft mij opgevoed met het klussen aan de autoquote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:47 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja of dat aanleren is of een aangeboren interesse betwijfel ik.
Ken maar heel weinig vrouwen die techniek interessant vinden. Is dat dan aangeleerd of aangeboren?
daardoor kan ik het onderhoud aan de auto
toen mijn zussen hun eerste autos hadden heb ik ze ook geholpen
maar dan moeten ze er ook bij blijven van me
die weten nu meer over hun eigen auto dan de meeste mensen
mijn stiefvader deed eerst hun auto onderhoud, die haalde ze er niet bij want 'dat vinden ze toch niet leuk'
ja en? het is HUN auto
als hij een zoon had gehad, dan had hij die er geheid bijgehaaldHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ligt ook aan de vrouwen?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik zeg ook niet dat het voor iedereen hetzelfde geldt hoor. Jij bent duidelijk een van de mensen met wel een interesse in techniek.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mijn vader heeft mij opgevoed met het klussen aan de auto
daardoor kan ik het onderhoud aan de auto
toen mijn zussen hun eerste autos hadden heb ik ze ook geholpen
maar dan moeten ze er ook bij blijven van me
die weten nu meer over hun eigen auto dan de meeste mensen
mijn stiefvader deed eerst hun auto onderhoud, die haalde ze er niet bij want 'dat vinden ze toch niet leuk'
ja en? het is HUN auto
als hij een zoon had gehad, dan had hij die er geheid bijgehaald
Ik heb in mijn werkende leven een keer een vrouw als stagair gehad. Dat was ook meteen de enige die ik tegen kwam die de stage niet gehaald heeft.
Maar ik weet het niet hoor. Ben voor gelijkwaardigheid van man en vrouw in ieder geval. Dus wat dat betreft ben ik een feminist.![]()
![]()
AMIEquote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mja, dat is ook de schuld van vrouwen, want die doen de opvoeding.
Gelukkig waren wij vroeger niet zo rijk en moest ik daarom met het speelgoed van mn broer spelen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
A mie...Don't follow me. I am lost too
Mie
mannen vrouwen gelijkheid nature nurture maatschappij geneuzelquote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:56 schreef Vino_Tinto het volgende:
Discussie gemist want druk met liken. Waar gaat het over?
ienieminiemuis was er goed op gegaanHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ah, iets om te roken, geloof ikquote:
Snapte het eerst ook niet![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
jonko is straattaal voor jointquote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:57 schreef Sally het volgende:
[..]
Ah, iets om te roken, geloof ik
Snapte het eerst ook niet![]()
maar dan wel straattaal van 25 jaar geledenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Begon geloof ik met een geinig plaatje van dat vrouwen niet kunnen autorijden?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mannen vrouwen gelijkheid nature nurture maatschappij geneuzel
ienieminiemuis was er goed op gegaan![]()
ja en toen ging zwabber lopen stokenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Begon geloof ik met een geinig plaatje van dat vrouwen niet kunnen autorijden?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
In dit geval was het 'liplegger', en de uitleg daarop 'jonko'.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
jonko is straattaal voor joint
maar dan wel straattaal van 25 jaar geleden
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
![]()
voor haar?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:59 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ja vriendin is onderweg
We gaan samen een paxkast ontwerpen
neem spiegel deurenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Is dit een hint?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Have fun!quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:59 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ja vriendin is onderweg
We gaan samen een paxkast ontwerpenOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
sowieso straattaal...Don't follow me. I am lost too
Praat Nederlands met me...Don't follow me. I am lost too
Ze wilt sowieso spiegels. Als ze seks heeft dan wilt ze spiegelsquote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
voor haar?
neem spiegel deuren
Geen like terugkrijgen ook...Don't follow me. I am lost too
oh kijk dat rotterdams opspelenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:00 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ze wilt sowieso spiegels. Als ze seks heeft dan wilt ze spiegels
ze wilt
*Lust geen koffie*![]()
He lilak, in het spel kun je ook trouwen. Wil je met me trouwen?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dieop het einde is wel een ding ja
Ik zal even uitzoeken wat dat inhoudt maar volgens mij krijgen we dan allebei dikke boosts.![]()
Eng wel weerquote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik kan sowieso maar een beperkt deel van je posts likenquote:![]()
![]()
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oh kijk dat rotterdams opspelen
ze wilt
Ik kan mezelf niet liken
ik ga even kijken wat er op mijn pad komt eerst, niet op dag 1 al trouwen manquote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:01 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
He lilak, in het spel kun je ook trouwen. Wil je met me trouwen?
Ik zal even uitzoeken wat dat inhoudt maar volgens mij krijgen we dan allebei dikke boosts.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Was maar een grapquote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik kan sowieso maar een beperkt deel van je posts liken![]()
![]()
[..]
ik ga even kijken wat er op mijn pad komt eerst, niet op dag 1 al trouwen man![]()
sowieso niet trouwen
Alleen maar gedoe
[..]
ik ga even kijken wat er op mijn pad komt eerst, niet op dag 1 al trouwen man
Maar ik ben rijk en brand veel dvd's![]()
maar dikke boost!quote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:02 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]![]()
sowieso niet trouwen
Alleen maar gedoeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
vriendin vroeg wil je nog wat lekkers?
Dus ik zei nee...
had ik nou maar mcflurry knetter gezegd
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
moet je die zwevende rib laten verwijderen
en hij woont in een 2 onder 1 kapperwaarom zei je neequote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:03 schreef Vino_Tinto het volgende:
vriendin vroeg wil je nog wat lekkers?
Dus ik zei nee...
had ik nou maar mcflurry knetter gezegd![]()
![]()
*Lust geen koffie*![]()
Marilyn Manson-stylequote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
moet je die zwevende rib laten verwijderenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Omdat ik eerst heel stoer ben, en geen zoetigheid wilquote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
en hij woont in een 2 onder 1 kapper
[..]
waarom zei je nee![]()
![]()
En nu opeens trek heb
Lekker stok sabbelenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
bolkDon't follow me. I am lost too
dat is echt zo'n Mandela effect dat iedereen dat van een bepaalde artiest dachtquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
wawat doe je jezelf aan meidquote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:04 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Omdat ik eerst heel stoer ben, en geen zoetigheid wil
En nu opeens trek hebHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja ik weet het.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
w
[..]
awat doe je jezelf aan meidIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Kloptquote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dat is echt zo'n Mandela effect dat iedereen dat van een bepaalde artiest dacht
En dan er zelf snel vandoor gaanquote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja en toen ging zwabber lopen stoken
Ik ben een storend element.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja en toen ging zwabber lopen stoken
🐙![]()
stoorzender..Don't follow me. I am lost too
FietsplanIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Go West...Don't follow me. I am lost too
Als je de pin uit de granaat trekt en hem per ongeluk laat vallen blijf je niet staan tot hij afgaat nee.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En dan er zelf snel vandoor gaan🐙![]()
Ja was wel, maar vanaf nu doe ik het niet meerquote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Geen partnerpensioen voor MT6
Verstandige manquote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als je de pin uit de granaat trekt en hem per ongeluk laat vallen blijf je niet staan tot hij afgaat nee.
Adigio
Zonder partner kan in 3 jaar eerder stoppen met werkenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja was wel, maar vanaf nu doe ik het niet meer
Geen partnerpensioen voor MT6
De ultieme reden om voor altijd single te blijven!quote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:09 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Zonder partner kan in 3 jaar eerder stoppen met werken![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:09 schreef ToT het volgende:
[..]
De ultieme reden om voor altijd single te blijven!jouw ex en haar gedrag is sowieos al een hele goede reden
Met de juiste partner kun je vandaag al stoppen met werkenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:09 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Zonder partner kan in 3 jaar eerder stoppen met werken
Fuck yeah!quote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:10 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]jouw ex en haar gedrag is sowieos al een hele goede reden
![]()
![]()
Zonder man in huis heb je zeven uur meer vrije tijd per weekquote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:09 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Zonder partner kan in 3 jaar eerder stoppen met werkenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Met de juiste partner kun je vandaag al stoppen met werken![]()
![]()
Dat in jouw plaatje had net zo goed een vrouw kunnen doen!quote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:09 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Zal wel zoiets gaan worden of zo!
Ik had eerst iets met het testbeeld, maar ben ff kwijt wat ik daar ook al weer mee van plan was.![]()
Is die juiste partner zo rijk dan?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Met de juiste partner kun je vandaag al stoppen met werken
Hmmm...een uurtje seks per dag...?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Zonder man in huis heb je zeven uur meer vrije tijd per week![]()
Gelukkig ben ik maar een arme sloeber, weet ik iig dat het mannen niet om mn geld te doen is
Maar verder ook nergens
om#singleforever
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:12 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat in jouw plaatje had net zo goed een vrouw kunnen doen!Alles wat mannen kunnen, kunnen vrouwen ook!
![]()
![]()
Wat doe je met die overige 55 minuten dan?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Gaat ook vervelen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Of dat ene plaatje van die man die nadat die de loterij had gewonnen gelijk de liefde van zijn leven had gevondenquote:
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Als jij denkt dat mannen daar een uur per dag aan kwijt zijnquote:
ShureHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nietusquote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:13 schreef MizzezAmy het volgende:
Gelukkig ben ik maar een arme sloeber, weet ik iig dat het mannen niet om mn geld te doen is
Maar verder ook nergens
om#singleforever
Ja idd!quote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Of dat ene plaatje van die man die nadat die de loterij had gewonnen gelijk de liefde van zijn leven had gevonden![]()
![]()
Ok, ik dacht dat ook.quote:
En vroeg me af waarom ik dan liever 7 uur extra vrije tijd zou willen
arme sloebers hadden niet even een week in tenerife kunnen vertoevenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:13 schreef MizzezAmy het volgende:
Maar verder ook nergens
om#singleforever
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Goed merk microfoons en koptelefoons!quote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Als jij denkt dat mannen daar een uur per dag aan kwijt zijn
Shure![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ok, ik dacht dat ook.
En vroeg me af waarom ik dan liever 7 uur extra vrije tijd zou willen!
![]()
![]()
Wou al vragen of ze ging zingenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Goed merk microfoons en koptelefoons!![]()
![]()
Jij hebt genoeg vrije tijd?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ok, ik dacht dat ook.
En vroeg me af waarom ik dan liever 7 uur extra vrije tijd zou willenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
En beter!quote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:13 schreef ToT het volgende:
[..]Alles wat mannen kunnen, kunnen vrouwen ook!
Anything you can do I can do better
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En beter!
Anything you can do I can do better![]()
![]()
Ik zoek nog een vrijwillig slachtoffer om mee naar Bali te gaan!Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Of misschien te weinig seks?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Jij hebt genoeg vrije tijd?
Wil ik wel ooit gaan doen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:17 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik zoek nog een vrijwillig slachtoffer om mee naar Bali te gaan!
Toen ik een aantal maanden geleden een long distance relatie met een Indonesische dame had, leek die droom heel dichtbij te zijn.![]()
![]()
Misschien wil Amy je wel ontvoeren.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:17 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik zoek nog een vrijwillig slachtoffer om mee naar Bali te gaan!![]()
Zo over haar rug heen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik had vroeger een leraar die vertelde dat mensen het vroeger letterlijk deden!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
10 dagen!quote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
arme sloebers hadden niet even een week in tenerife kunnen vertoeven
Moet de rekening nog krijgen, zal wel een deel van mn vakantiegeld gekost hebben
![]()
Beetje proppen, moet kunnenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:19 schreef StevenHyde het volgende:
Pas je in een 20kg koffer Mooietop?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
![]()
@AIVDquote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:19 schreef KoningWouter het volgende:
Hoppa 33000 dollar van iemand gejat.![]()
Mja Java is wel hardcore Indonesiëquote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Wil ik wel ooit gaan doen.
Toen ik een aantal maanden geleden een long distance relatie met een Indonesische dame had, leek die droom heel dichtbij te zijn.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ow.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nee, echt naar de kerk toe he, en halverwege vertrekken!
Was mijn plan voor de huwelijksreis, maar hij wil nietquote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:18 schreef bondage het volgende:
[..]
Misschien wil Amy je wel ontvoeren.![]()
Dus ik ga maar weer verder zoeken naar een huisman die voor mij het huishouden doet en zorgt dat er s avonds en voedzame maaltijd klaarstaat na mijn zware werkdag
Vroeger werd er niet zo veel over seks gepraat, en als mensen deze tip kregen, begrepen ze niet wat er feitelijk bedoeld werd.quote:![]()
![]()
Wel die reis maar zonder huwelijk!quote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Was mijn plan voor de huwelijksreis, maar hij wil niet![]()
Dus ik ga maar weer verder zoeken naar een huisman die voor mij het huishouden doet en zorgt dat er s avonds en voedzame maaltijd klaarstaat na mijn zware werkdagIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Lijkt me heerlijk, weekje bali als het hier koud isHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Maar ik kan pas vanaf januariquote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:25 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Wel die reis maar zonder huwelijk!
quote:dan is het regenseizoen daar
woensdag 1 oktober 2025 – dinsdag 31 maart 2026quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dat is een lange reisquote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:30 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
woensdag 1 oktober 2025 – dinsdag 31 maart 2026Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Jij houdt niet van gruwelijk nat?quote:
![]()
![]()
![]()
Nee, dat is het regenseizoenquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Deze vrouwquote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jij houdt niet van gruwelijk nat?
*Lust geen koffie*![]()
walk on..Don't follow me. I am lost too
En je hebt toch tig vrije dagen nog @MizzezAmy
Ja maar dat zijn nog maar een paar druppeltjes!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Huh? Waar hebben ze die verstopt dan?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:32 schreef MooieTop6 het volgende:
En je hebt toch tig vrije dagen nog @:mizzezamy
Nee ik heb geloof ik net geen 2 weken aan vrije dagen staan.
Iets teveel vrij genomen om niet terug de burnout in te schietenIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Zo maar ff wat eten..Don't follow me. I am lost too
Die zeven uur per week tellen snel opquote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Huh? Waar hebben ze die verstopt dan?
Iets teveel vrij genomen om niet terug de burnout in te schietenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
2 weken is precies goedquote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Huh? Waar hebben ze die verstopt dan?
Iets teveel vrij genomen om niet terug de burnout in te schieten
Maar ik heb helemaal geen man die mij vrije tijd kostquote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Die zeven uur per week tellen snel op
Misschien moet ik een man zoeken, dan die dumpen en dan heb ik opeens 7 uren extra vrije tijd per week
Dat een paar keer doen, en dan meer week per week hebben.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar ik heb helemaal geen man die mij vrije tijd kost
Misschien moet ik een man zoeken, dan die dumpen en dan heb ik opeens 7 uren extra vrije tijd per week
🐙![]()
Oké armen zijn niet echt achteruit gegaan ook al zijn ze vorige maand verwaarloosdHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik bolk die KoenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Maar wel vrije tijd, meer werken per week heb ik niet zo'n behoefte aanquote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat een paar keer doen, en dan meer week per week hebben.
Mag ik mijn printplaatjeskerstboom bij jou afleveren om te solderen?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:43 schreef DeZwabber het volgende:
Tijd om m'n soldeerstation uit te graven.
* MizzezAmy zet soldeertang en tin op dr verlanglijstjeIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
bolk
![]()
Vanaf morgen weer vies en benauwd weer.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Mood.quote:
P̸̝̽̓̓̈́̽͗̄̊͘͜͝h̵̨̻̄̿̉̆͝'̵̞̩̅̑̀͆ń̴͉̥̈̂̍̍̈́̓̀̽͠g̷̱͍̹̻͚͆̂̊͌̉̒͝͝͝l̵̫̱͉̦̗͚̆͑̎̾̓͊͆͂̃͜ų̵̰̜̯̱͇̰͍̆͒̅̆̈́̀̍͆̓͛͜ī̴͉̖̭̀͒́̈́͠͝ ̴̡̛͎͈͙̈́̓̕͜m̸̦̪̻͈̤͙̋̏̔̋̚͝g̶̨͚̰̳̰͓̾́̄͜ͅl̶͆̉̈́̽́̄̚͜͝w̷͉̳̟͒̈́͑̇́͛̂́͝͝'̶̡̢̠̬͚̱̰͕̪̳̿̊n̸̢͖̝̰͍̤̱̼̤͗̉̌̈́̊̂͒ȁ̴̛̳̱̗̯͓̂f̵̨̬̭̯̪̭͓̰͙͍̃̆̊͑͂͜ḩ̵̛̬̞̹̟̽̏͆͛̿͊ ̸̢̨̛̠̝͙̝̤̖̣̠́͛̇̉̂̊̓̑̕C̵̡̛̤̭͎͇̠̱͚͋̌͋̏̓͌̊́̐͊t̸̤̤͑̽̃̀͐͂h̷̡̛̲̰͈͚͚̠͖̮̮̑̓ú̷̪̝̥̳͑̂͝ͅl̵͇̣͙͙̣͖̊͐́̈́̎́͑͋h̷̨̧̟͚̗̻̰̯̳̑̄̎͐̍͒͠u̷̢̢̡̥̳̲͕̳̺͐̓͆̒͠ ̴̢̙͎͖̭̥̹͇̯̬́͋̀͒͊̓̏͋͠R̶̛̜̙̤͆̂̽͌̍͊͝͝'̸͖͔͔̪͎̞̯͎̻͌̏ͅl̸̛̬̬̄̓͂̒̍́̚y̵̰̜̖̘̼̣̭̞̌̅͒̔̄̐͌̆̒̑e̶͓̣͕͚͈̩̜̬̋͝h̴̺̭̤̣̫̯̿̉̓͊ ̶̧̡̥̰̣̥̩̪̲̀͗̽̌̆́͘̕͝w̵̭̻̼̖͓̦͇̪̃ĝ̶̪̹̥̱̹̳̈́̊͐̔͒̎̄̑̄̄ą̵̛̲̲̜̩̣̜͓̏̅͗̈́̃͊̌͝ͅh̸̡̻̝͔͖̅̎͊̒̅̇̒͌͂̚͜ͅ'̴̳͕͙̜̬̾̈́̉͋̑̂͐̓́̇͜n̸̻͚̗͓̰̂̒̓͒̂͌͛͌̚̕͜͝ą̸̨̝͎̜͉̬͙̬̜͈͛̋͋͘͝g̶̡̨̧̢͉̯̗͚̗̹̦̊̉̂̒̈́̾͛̊̕͘l̶̨͎̙̖̞̮̬͔̮̊̕͜ͅ ̴̱̦̱̟̬̺̗̥͕̤̱̿͊̀̽̿͗̽͌̆̚͝f̸̨̡̪͓̤̠͉̺̌̇̅̒ͅͅh̵̤̼̭̩͕̩̀͂̋̈̐̈́t̴̨̰͍̯̘̯̣͚̗́̑͌̓̾̒̕a̸̼͓̳͌̒͆̄̀̑̐̀̿g̶̰̠̜̼̮̓ń̶͇̲̞͑.̷̖̘͖̉͆̿̾̐🐙![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mood.
P̸̝̽̓̓̈́̽͗̄̊͘͜͝h̵̨̻̄̿̉̆͝'̵̞̩̅̑̀͆ń̴͉̥̈̂̍̍̈́̓̀̽͠g̷̱͍̹̻͚͆̂̊͌̉̒͝͝͝l̵̫̱͉̦̗͚̆͑̎̾̓͊͆͂̃͜ų̵̰̜̯̱͇̰͍̆͒̅̆̈́̀̍͆̓͛͜ī̴͉̖̭̀͒́̈́͠͝ ̴̡̛͎͈͙̈́̓̕͜m̸̦̪̻͈̤͙̋̏̔̋̚͝g̶̨͚̰̳̰͓̾́̄͜ͅl̶͆̉̈́̽́̄̚͜͝w̷͉̳̟͒̈́͑̇́͛̂́͝͝'̶̡̢̠̬͚̱̰͕̪̳̿̊n̸̢͖̝̰͍̤̱̼̤͗̉̌̈́̊̂͒ȁ̴̛̳̱̗̯͓̂f̵̨̬̭̯̪̭͓̰͙͍̃̆̊͑͂͜ḩ̵̛̬̞̹̟̽̏͆͛̿͊ ̸̢̨̛̠̝͙̝̤̖̣̠́͛̇̉̂̊̓̑̕C̵̡̛̤̭͎͇̠̱͚͋̌͋̏̓͌̊́̐͊t̸̤̤͑̽̃̀͐͂h̷̡̛̲̰͈͚͚̠͖̮̮̑̓ú̷̪̝̥̳͑̂͝ͅl̵͇̣͙͙̣͖̊͐́̈́̎́͑͋h̷̨̧̟͚̗̻̰̯̳̑̄̎͐̍͒͠u̷̢̢̡̥̳̲͕̳̺͐̓͆̒͠ ̴̢̙͎͖̭̥̹͇̯̬́͋̀͒͊̓̏͋͠R̶̛̜̙̤͆̂̽͌̍͊͝͝'̸͖͔͔̪͎̞̯͎̻͌̏ͅl̸̛̬̬̄̓͂̒̍́̚y̵̰̜̖̘̼̣̭̞̌̅͒̔̄̐͌̆̒̑e̶͓̣͕͚͈̩̜̬̋͝h̴̺̭̤̣̫̯̿̉̓͊ ̶̧̡̥̰̣̥̩̪̲̀͗̽̌̆́͘̕͝w̵̭̻̼̖͓̦͇̪̃ĝ̶̪̹̥̱̹̳̈́̊͐̔͒̎̄̑̄̄ą̵̛̲̲̜̩̣̜͓̏̅͗̈́̃͊̌͝ͅh̸̡̻̝͔͖̅̎͊̒̅̇̒͌͂̚͜ͅ'̴̳͕͙̜̬̾̈́̉͋̑̂͐̓́̇͜n̸̻͚̗͓̰̂̒̓͒̂͌͛͌̚̕͜͝ą̸̨̝͎̜͉̬͙̬̜͈͛̋͋͘͝g̶̡̨̧̢͉̯̗͚̗̹̦̊̉̂̒̈́̾͛̊̕͘l̶̨͎̙̖̞̮̬͔̮̊̕͜ͅ ̴̱̦̱̟̬̺̗̥͕̤̱̿͊̀̽̿͗̽͌̆̚͝f̸̨̡̪͓̤̠͉̺̌̇̅̒ͅͅh̵̤̼̭̩͕̩̀͂̋̈̐̈́t̴̨̰͍̯̘̯̣͚̗́̑͌̓̾̒̕a̸̼͓̳͌̒͆̄̀̑̐̀̿g̶̰̠̜̼̮̓ń̶͇̲̞͑.̷̖̘͖̉͆̿̾̐
*Lust geen koffie*![]()
Waarom sta ik er niet van te kijken dat jij er zoeentje hebt.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mag ik mijn printplaatjeskerstboom bij jou afleveren om te solderen?
* MizzezAmy zet soldeertang en tin op dr verlanglijstje
Tevens, soldeertang?
🐙![]()
Boutquote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Waarom sta ik er niet van te kijken dat jij er zoeentje hebt.
Tevens, soldeertang?
*Lust geen koffie*![]()
Lekker boutenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
![]()
![]()
Welke lul jat net 20k van me?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dan maar naar limburgquote:
Ff poepen dan maarIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Vragen of het kerstboompje mij mij afgeleverd kan worden maar wel zelf ern soldeertang en tin op de wishlist zetten is wel mixed messaging.🐙![]()
Ze wil een ervaren hand om haar te leidenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:11 schreef DeZwabber het volgende:
Vragen of het kerstboompje mij mij afgeleverd kan worden maar wel zelf ern soldeertang en tin op de wishlist zetten is wel mixed messaging.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oh ik krijg een pushmelding dat mijn kat gepoept heeftIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Oh nee, de poesIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Vol?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Forum Opties Forumhop: Hop naar: