SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-videoBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
![]()
![]()
ik had klapdeur
bluf bluf blufquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 22:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ga hier maar niet op verder
dan heb ik zo een tr
Smile, it's free therapy.![]()
Die was wel grappig idd.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 22:26 schreef hemarookworst het volgende:
Ik had vino's groente thee als ttHow can I make this topic about me?![]()
Zeurdeur is voor mij een nieuw woord. Ga ik vanaf nu gebruiken als iemand in mijn gezin zeurt dat het teveel eten is
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 22:27 schreef StevenHyde het volgende:
Zeurdeur is voor mij een nieuw woord. Ga ik vanaf nu gebruiken als iemand in mijn gezin zeurt dat het teveel eten is
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Of bij het "Eten we alwéér spruitjes?" geklaag....quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 22:27 schreef StevenHyde het volgende:
Zeurdeur is voor mij een nieuw woord. Ga ik vanaf nu gebruiken als iemand in mijn gezin zeurt dat het teveel eten isHow can I make this topic about me?![]()
ik eet nooit spruitjesquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 22:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of bij het "Eten we alwéér spruitjes?" geklaag....Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Haha. Vooral als we uit eten gaan en er spijt wordt betuigdquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 22:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of bij het "Eten we alwéér spruitjes?" geklaag....
Ik ook niet, maar op zich vind ik ze tegenwoordig nog wel te doen. Vroeger niet.quote:How can I make this topic about me?![]()
aten ze dat bij jou vroegah thuis vaker?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 22:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of bij het "Eten we alwéér spruitjes?" geklaag....
hier komt dat niet zo snel op tafel
ze stinkenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 22:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar op zich vind ik ze tegenwoordig nog wel te doen. Vroeger niet.
Oja, vroeger aten we dat wel eens. Het was niet mijn favoriet nee.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 22:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
aten ze dat bij jou vroegah thuis vaker?
hier komt dat niet zo snel op tafelHow can I make this topic about me?![]()
Als mijn mams zei kookt, ruik je helemaal niets.quote:
Geen idee hoe. Maar het is echt zo.
En ze zijn lekker
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Geniet ervanquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 22:30 schreef Shii het volgende:
[..]
[..]
Random smiley want zit aan de Vino Tinto![]()
Oeeeee nog lekkerderquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 22:30 schreef Shii het volgende:
[..]
[..]
Random smiley want zit aan de Vino Tinto![]()
Misschien wordt je er verkouden van.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 22:31 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Als mijn mams zei kookt, ruik je helemaal niets.
En ze zijn lekkerBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Of waren ze dan stukgekookt?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 22:31 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
En ze zijn lekkerHow can I make this topic about me?![]()
ik ga liever voor stinkende tapasquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 22:31 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
En ze zijn lekker
Hmm heb ook wel zin in een Leffe Blond, maar ben bang dat ik er slecht door slaap. Ook een soort klapdeur geklaag vooraf al.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
in principe slaap je inderdaad slechter door alcoholquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 22:32 schreef StevenHyde het volgende:
Hmm heb ook wel zin in een Leffe Blond, maar ben bang dat ik er slecht door slaap. Ook een soort klapdeur geklaag vooraf al.
al hebben de meesten dat niet doorThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ook goedquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 22:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ga liever voor stinkende tapas
Gamba's al ajillo
Pan con aioli
ChorizoIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 22:32 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ook goed
Gamba's al ajillo
Pan con aioli
Chorizo
Die zijn dan drinkenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 22:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
in principe slaap je inderdaad slechter door alcohol
al hebben de meesten dat niet doorBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
sopa de ajoquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 22:32 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ook goed
Gamba's al ajillo
Pan con aioli
ChorizoUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
je zeurtquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 22:32 schreef StevenHyde het volgende:
Hmm heb ook wel zin in een Leffe Blond, maar ben bang dat ik er slecht door slaap. Ook een soort klapdeur geklaag vooraf al.
z..quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Spaghetti aglio e olioquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 22:32 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ook goed
Gamba's al ajillo
Pan con aioli
Chorizo![]()
![]()
Heerlijkspruitjesquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 22:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
aten ze dat bij jou vroegah thuis vaker?
hier komt dat niet zo snel op tafelWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Scheutje melk erbij doen tijdens het kokenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 22:31 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
En ze zijn lekkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 22:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
z..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
* Kissingbird zegt nu k*....... joe weet wat ik zeg nuSmile, it's free therapy.![]()
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 22:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
* Kissingbird zegt nu k*....... joe weet wat ik zeg nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
eet ze in de winter wel eens.quote:
Puber vindt het niet zo lekker en dan druk ik het nog zacht uitdenk dat jij als karma voorlopig geen waterfiets meer te zien krijgtquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 22:35 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Neem nog een schotel!!!!!!!!!!!!!111![]()
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 22:39 schreef greysbones het volgende:
[..]Nope die was het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 22:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
zo'n blikje met rode sap en groentjes erin?![]()
![]()
ze verkopen wel droge worsten in de groentewinkel hier
Uw ADH vitamine Worst
Worst!!quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 22:40 schreef hemarookworst het volgende:
ze verkopen wel droge worsten in de groentewinkel hierIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ja maak maak je het toch minder snelquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 22:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
eet ze in de winter wel eens.
Puber vindt het niet zo lekker en dan druk ik het nog zacht uit
[..]
denk dat jij als karma voorlopig geen waterfiets meer te zien krijgt
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zit al in bed.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
groentjes he jakkie bakkiequote:Op dinsdag 5 augustus 2025 22:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
zo'n blikje met rode sap en groentjes erin?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
lang niet meer gehadquote:
best lekker met een boterhamlekker soppen in het sap
![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
Eensquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 22:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
lang niet meer gehad
best lekker met een boterhamlekker soppen in het sap
Sowieso vis in blik is underrated.
Altijd een paar blikjes op voorraad.![]()
![]()
SPOILER: omdat het nog geen nacht isOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 22:49 schreef hemarookworst het volgende:
A fish called Wanda CharlieSPOILER: omdat het nog geen nacht isOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 22:49 schreef maily het volgende:
[..]
Eens
Sowieso vis in blik is underrated.
Altijd een paar blikjes op voorraad.ligt hier ook een blikje nog in de kast
die ga ik onthouden voor een zeker iemand die zoiets wel eens tegen me zegtquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 22:49 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Slechte voorbeeld is ook een voorbeeld
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 22:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ligt hier ook een blikje nog in de kast
[..]
die ga ik onthouden voor een zeker iemand die zoiets wel eens tegen me zegt![]()
![]()
![]()
thank me laterquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 22:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ligt hier ook een blikje nog in de kast
[..]
die ga ik onthouden voor een zeker iemand die zoiets wel eens tegen me zegt
![]()
![]()
Sing alongDon't follow me. I am lost too
![]()
Ow kleine lettertjes.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 22:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik denk dat hij aan het zingen is.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Hij?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 22:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik denk dat hij aan het zingen is.![]()
![]()
![]()
Welk bloemetje is dat?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 23:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
Volgende is kleine letter k en dat is bruin 779![]()
Ja, ging verrassend voorspoedig!quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 23:08 schreef StevenHyde het volgende:
The office bolk
Goede reis gehad amy?
En mn huisje stond er ook nog
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
![]()
duurde ff voordat het tot me doordrong toen ik er vanmiddag achterstondSame shit, different day
SC hopper present![]()
Koentjuhhhhhquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 23:14 schreef Koen66 het volgende:
[ afbeelding ]
duurde ff voordat het tot me doordrong toen ik er vanmiddag achterstond
Gedaan via Gemini?quote:Die geeft geweldige resultaten ja
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Die kom ik af en toe ook tegen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 23:14 schreef Koen66 het volgende:
[ afbeelding ]
duurde ff voordat het tot me doordrong toen ik er vanmiddag achterstond
How can I make this topic about me?![]()
Koen!quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 23:14 schreef Koen66 het volgende:
[ afbeelding ]
duurde ff voordat het tot me doordrong toen ik er vanmiddag achterstond![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 23:31 schreef hemarookworst het volgende:
de plaatjes triggeren wel mijn aandrang![]()
![]()
Moet ik iemand hebben om dat mee te doenquote:
Dudje is magic aan het spelen
Die komt nog lang niet naar bedHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 23:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Moet ik iemand hebben om dat mee te doen
Dudje is magic aan het spelen
Die komt nog lang niet naar bed
En dat is een vent?Schande voor het mannelijk ras!
![]()
![]()
Burn! Zoals ze in die ene tv show zouden zeggenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 23:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar dudje is verder best okI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Dat is mijn ventquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 23:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Maak mtg kaarten van jezelf zodat hij meer met je kan spelenquote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Nahquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 23:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maak mtg kaarten van jezelf zodat hij meer met je kan spelenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Jawel!quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 23:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Burn! Zoals ze in die ene tv show zouden zeggen
Maar dudje is verder best ok
En hee kerel!![]()
![]()
Ik ken maar één nummer van haar dus ik mis de referentiequote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 23:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik ken maar één nummer van haar dus ik mis de referentie![]()
Boobs give +5 strengthquote:I'm surrounded by morons!
Death by snusnuquote:
Don't go to graveyard
Go straigth to ValhallaHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zoietsquote:Op woensdag 6 augustus 2025 00:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Death by snusnu
Don't go to graveyard
Go straigth to ValhallaI'm surrounded by morons!
*dat gifje wat ik niet meer mag posten*quote:Op woensdag 6 augustus 2025 00:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Death by snusnu
Don't go to graveyard
Go straigth to Valhalla🐙![]()
Ik weet minderquote:Op woensdag 6 augustus 2025 00:17 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ken genoeg MtG om het te begrijpen, maar niet genoeg om aan de grap bij te dragen.
Was wel eentje het met een playmat met tentakelsHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nice.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 00:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik weet minder
Was wel eentje het met een playmat met tentakels🐙![]()
Welk ritme.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
He, ik lig al in bed. Het is een begin.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 00:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
Jij gaat heel je ritme verknallen he🐙![]()
Woahquote:Op woensdag 6 augustus 2025 00:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
He, ik lig al in bed. Het is een begin.
Ik lig ook in bedIets met zonnegroetquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
De dwergen zijn gearriveerd!
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Iets met mini. Maar eh, mag je beide nog wel zeggen, eigenlijkquote:![]()
![]()
#flauwegarp.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
![]()
1tje dan. Vooruit dan maar.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hey helenattenekWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Daar is overnagedachtquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kan wel leuk de nederlandse vlag hooghouden als we braafjes halve miljarden naar de vs gooien inplaats van 'bureaucratie' in Nederland en wat uit de grond leggenquote:![]()
Er is geen geld maar geld genoeg blijkbaarquote:Op woensdag 6 augustus 2025 01:10 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Kan wel leuk de nederlandse vlag hooghouden als we braafjes halve miljarden naar de vs gooien inplaats van 'bureaucratie' in Nederland en wat uit de grond leggenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wappie uitspraak als ik m Niet onderbouw,, maar geen zin in boekdelen schrijven;quote:Op woensdag 6 augustus 2025 01:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er is geen geld maar geld genoeg blijkbaar
Geld wordt een facade![]()
Dan maar de O ook leuk bedacht tochquote:Op woensdag 6 augustus 2025 01:10 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Wilde eigenlijk eindigen met de E maar die was nieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hou het simpel zou ik zeggen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 01:12 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Wappie uitspraak als ik m Niet onderbouw,, maar geen zin in boekdelen schrijven;
Geld wordt een facadeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
De hoeveelheid fictief geld groeit alsmaar
Om maar een voorbeeld te noemen
Banken kunnen lopende hypotheken als obligaties verkopen en nieuw onderpand kweken
En nog eentje omdat ik ze wel uit de mouw kan schudden zelfs zonder losse pols..
Wat is staatsschuld? Bij een nationale/internationale bank?
Dat zijn ook weer obligatiestructuren![]()
Hey Homijnquote:
Een gewone hypotheek
komt neer op geld lenen
Een lopende hypotheek
neemt snel de benenMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Niet te hard schudden.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 01:14 schreef Helenattenek het volgende:
De hoeveelheid fictief geld groeit alsmaar
Om maar een voorbeeld te noemen
Banken kunnen lopende hypotheken als obligaties verkopen en nieuw onderpand kweken
En nog eentje omdat ik ze wel uit de mouw kan schudden zelfs zonder losse pols..
Wat is staatsschuld? Bij een nationale/internationale bank?
Dat zijn ook weer obligatiestructurenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
* Homijn gaat slapen
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Met een zware pas, start het leven pasquote:Op woensdag 6 augustus 2025 01:15 schreef Homijn het volgende:
Een gewone hypotheek
komt neer op geld lenen
Een lopende hypotheek
neemt snel de benen![]()
En een ballonhypotheekquote:Op woensdag 6 augustus 2025 01:15 schreef Homijn het volgende:
Een gewone hypotheek
komt neer op geld lenen
Een lopende hypotheek
neemt snel de benen
Vliegt weg met de wind?![]()
Slaap lekker Homijn. Ik heb al geslapen helaas van korte duurquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
Bestaan al genoeg openbare verslagen over. Ik verzin t Niet zelf hoor.quote:
Maarja geld staat vrijwel gelijk aan macht en lobbykracht prevaleert waardoor politiek de zelfde belangen dragen. en daardoor mee hun zak vullen. maar die zijn nieteens de ergste in t verhaal. Ze zijn meeplukkers van problemen die dit monetaire stelsel heeft gebleken te hebben.![]()
Zakken vullen is het enige wat ze kunnenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 01:18 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Bestaan al genoeg openbare verslagen over. Ik verzin t Niet zelf hoor.
Maarja geld staat vrijwel gelijk aan macht en lobbykracht prevaleert waardoor politiek de zelfde belangen dragen. en daardoor mee hun zak vullen. maar die zijn nieteens de ergste in t verhaal. Ze zijn meeplukkers van problemen die dit monetaire stelsel heeft gebleken te hebben.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Voor jou is het ook nog geen nacht.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 01:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ook niet, dus ik ga weer verder met de afwas![]()
![]()
![]()
Ik heb mijn stembiljet binnen. Nu nog de kandidatenlijst en ik kan stemmen. Kennelijk mag ik nogquote:![]()
![]()
![]()
Iedereen die dit goed genoeg snapt en weet waar wat heen loopt herkent ook precies de etappes die te komen staan. Te herinneren aan elke voorgaande bankencrisis
Elke Jan en Hans kan Mee zn zakken vullen![]()
![]()
![]()
Heb jij je zakken al gevuld danquote:Op woensdag 6 augustus 2025 01:23 schreef Helenattenek het volgende:
Iedereen die dit goed genoeg snapt en weet waar wat heen loopt herkent ook precies de etappes die te komen staan. Te herinneren aan elke voorgaande bankencrisis
Elke Jan en Hans kan Mee zn zakken vullen
Maargoed ik kwam hier Niet voor deze shit ik kwam om te kijken of er puntuuuuhh liggeee
Nee dus. Ik ga een kakelverse liplegger proeven en daarna liggen
Jooee![]()
Kakelverse liplegger ? Was dasquote:Op woensdag 6 augustus 2025 01:24 schreef Helenattenek het volgende:
Maargoed ik kwam hier Niet voor deze shit ik kwam om te kijken of er puntuuuuhh liggeee
Nee dus. Ik ga een kakelverse liplegger proeven en daarna liggen
JooeeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
Zoals het hoortquote:Op woensdag 6 augustus 2025 01:26 schreef Shii het volgende:
[..]
Gewoon iedereen de moeder, vader, weetikveel bolken...![]()
![]()
![]()
![]()
Dikkie dikThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Hey Mikey
![]()
Ferry soessThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Nog last van de buren Mikey?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jonko zo dik net een banketstaaf
Jonko klapt niet hij is in conclaaf
Dat zijn de lipleggers die je aan het rijmen zetten. En Dan zelfs kakelvers uit de vingers gerold![]()
Geloof je gelijkquote:Op woensdag 6 augustus 2025 01:31 schreef Helenattenek het volgende:
Jonko zo dik net een banketstaaf
Jonko klapt niet hij is in conclaaf
Dat zijn de lipleggers die je aan het rijmen zetten. En Dan zelfs kakelvers uit de vingers geroldWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Slaap lekker. Sweet dreamsquote:
Veel plezier, ik ga ook wat anders doen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 01:34 schreef Shii het volgende:
Nog heel veel bolkplezier, ik ga wat anders doen waar ik (hopelijk) vrolijker van word.![]()
![]()
![]()
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: