SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-videoBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
![]()
![]()
ik had klapdeur
bluf bluf blufquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 22:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ga hier maar niet op verder
dan heb ik zo een tr
Smile, it's free therapy.![]()
Die was wel grappig idd.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 22:26 schreef hemarookworst het volgende:
Ik had vino's groente thee als ttHow can I make this topic about me?![]()
Zeurdeur is voor mij een nieuw woord. Ga ik vanaf nu gebruiken als iemand in mijn gezin zeurt dat het teveel eten is
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 22:27 schreef StevenHyde het volgende:
Zeurdeur is voor mij een nieuw woord. Ga ik vanaf nu gebruiken als iemand in mijn gezin zeurt dat het teveel eten is
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Of bij het "Eten we alwéér spruitjes?" geklaag....quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 22:27 schreef StevenHyde het volgende:
Zeurdeur is voor mij een nieuw woord. Ga ik vanaf nu gebruiken als iemand in mijn gezin zeurt dat het teveel eten isHow can I make this topic about me?![]()
ik eet nooit spruitjesquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 22:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of bij het "Eten we alwéér spruitjes?" geklaag....Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Haha. Vooral als we uit eten gaan en er spijt wordt betuigdquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 22:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of bij het "Eten we alwéér spruitjes?" geklaag....
Ik ook niet, maar op zich vind ik ze tegenwoordig nog wel te doen. Vroeger niet.quote:How can I make this topic about me?![]()
aten ze dat bij jou vroegah thuis vaker?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 22:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of bij het "Eten we alwéér spruitjes?" geklaag....
hier komt dat niet zo snel op tafel
ze stinkenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 22:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar op zich vind ik ze tegenwoordig nog wel te doen. Vroeger niet.
Oja, vroeger aten we dat wel eens. Het was niet mijn favoriet nee.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 22:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
aten ze dat bij jou vroegah thuis vaker?
hier komt dat niet zo snel op tafelHow can I make this topic about me?![]()
Als mijn mams zei kookt, ruik je helemaal niets.quote:
Geen idee hoe. Maar het is echt zo.
En ze zijn lekker
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Geniet ervanquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 22:30 schreef Shii het volgende:
[..]
[..]
Random smiley want zit aan de Vino Tinto![]()
Oeeeee nog lekkerderquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 22:30 schreef Shii het volgende:
[..]
[..]
Random smiley want zit aan de Vino Tinto![]()
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Misschien wordt je er verkouden van.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 22:31 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Als mijn mams zei kookt, ruik je helemaal niets.
En ze zijn lekkerBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Of waren ze dan stukgekookt?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 22:31 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
En ze zijn lekkerHow can I make this topic about me?![]()
ik ga liever voor stinkende tapasquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 22:31 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
En ze zijn lekker
Hmm heb ook wel zin in een Leffe Blond, maar ben bang dat ik er slecht door slaap. Ook een soort klapdeur geklaag vooraf al.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
in principe slaap je inderdaad slechter door alcoholquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 22:32 schreef StevenHyde het volgende:
Hmm heb ook wel zin in een Leffe Blond, maar ben bang dat ik er slecht door slaap. Ook een soort klapdeur geklaag vooraf al.
al hebben de meesten dat niet doorThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ook goedquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 22:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ga liever voor stinkende tapas
Gamba's al ajillo
Pan con aioli
ChorizoIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 22:32 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ook goed
Gamba's al ajillo
Pan con aioli
Chorizo
Die zijn dan drinkenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 22:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
in principe slaap je inderdaad slechter door alcohol
al hebben de meesten dat niet doorBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
sopa de ajoquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 22:32 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ook goed
Gamba's al ajillo
Pan con aioli
ChorizoUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
je zeurtquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 22:32 schreef StevenHyde het volgende:
Hmm heb ook wel zin in een Leffe Blond, maar ben bang dat ik er slecht door slaap. Ook een soort klapdeur geklaag vooraf al.
z..quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Spaghetti aglio e olioquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 22:32 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ook goed
Gamba's al ajillo
Pan con aioli
Chorizo![]()
![]()
Heerlijkspruitjesquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 22:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
aten ze dat bij jou vroegah thuis vaker?
hier komt dat niet zo snel op tafelWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: