Wanneer had ze dat huis dan? Paar jaar geleden?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:12 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Eens. Ze had een huis. En voordat ze een huurcontract tekende voor dit onderkomen had ze zich ook zelf kunnen verdiepen in de regels etc.
Wat ik gisteren al enigzin opperde? Marketingtechnisch ineens allemaal post ipv stories?! Het verhaal Poly moet natuurlijk langzaam gewist worden op de socials, wil je geloofwaardig blijven.....quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:21 schreef Tweetheelepels het volgende:
Bollen nieuws op reality fbi! Ze gaan over 2 weken bekend maken dat het over is. K en J gaan samen door en nemen ook jolie over. M behoudt de socials
Volgens mij voordat ze naar dit chalet verhuisde.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:23 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
[..]
Wanneer had ze dat huis dan? Paar jaar geleden?
Ja klopt. Destijds werd ook gezegd dat dit het scenario was waar de vader van Michelle bang voor was. Maar goed, als het waar is, wil dit niet zeggen dat Michelle wordt verlaten. Misschien heeft ze de keuze wel zelf gemaakt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:31 schreef JaNeeDan het volgende:
J en K zonder M, toen de poly begon was dit al een scenario wat veelvuldig werd benoemd toch?
Denk dat de affaire van MB de druppel was.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:33 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ja klopt. Destijds werd ook gezegd dat dit het scenario was waar de vader van Michelle bang voor was. Maar goed, als het waar is, wil dit niet zeggen dat Michelle wordt verlaten. Misschien heeft ze de keuze wel zelf gemaakt.
Hier zitten ze toch ook al wel weer een poosje? Sowieso al meer dan 1.5 jaar.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:28 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Volgens mij voordat ze naar dit chalet verhuisde.
Dacht ze..quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:34 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Sanneke had een huurhuis in Rotterdam zuid maar daar is ze weggegaan omdat ze naar Hellevoetsluis wilde. En als ze vast daar gingen wonen in een (tijdelijke) woning had ze binding met de regio en kon zo makkelijker aan een woning komen daar
Ik kan mij niet voorstellen dat er iemand langdurig woont, ze loopt altijd rond de tafel om te filmen. Dan zou die persoon nooit mee aan tafel zitten of moeten wachten tot het filmrondje voorbij is.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:45 schreef Loveischocolala het volgende:
[..]
Miss woont ze wel bij de mamavan inmiddels? Vanwege de kamer die we nooit meer zien
AM deelde een tijdje geleden dat Jim 10 dagen op de garnalen zou passen in de vakantie. Hij zal dan ook niet de hele vakantie blijven lijkt mijquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:36 schreef Zana het volgende:
[..]
Ik kan mij niet voorstellen dat er iemand langdurig woont, ze loopt altijd rond de tafel om te filmen. Dan zou die persoon nooit mee aan tafel zitten of moeten wachten tot het filmrondje voorbij is.
Misschien wil Jet niet meer in haar kamer gefilmd worden? (Volgens mij is het sinds de garnalen overleden zijn, omdat ze in een keer te veel watervlooien erin hebben gedaan?? Ik weet niet of ze ondertussen nieuwe heeft. En volgens mij had Lot toch op haar verjaardag ook een aquarium/terrarium met/ voor een slak gekregen, dat zie ik ook nooit. Weet niet of het een gewone slak was of zo een die zo groot worden.
Ja dit is precies wat iedereen voorspelde toen de poly begon! K en J gaan samen verder. J heeft zich opgewerkt als fangirl. Ze werden vriendinnen, langzaam heeft J het leven van MB over genomen. Tot het uiterlijk aan toe. En nu heeft jvp precies wat ze wil: de man en het leven van mb. Ik weet dat CM een slang genoemd wordt, maar wat jvp heeft gedaan is ook heel doordacht geweest.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:31 schreef JaNeeDan het volgende:
J en K zonder M, toen de poly begon was dit al een scenario wat veelvuldig werd benoemd toch?
Ja vond ik ook raar. Want haar account is toch gewoon haar account? Maar misschien gaat het inderdaad om de samenwerkingen met Björn Borg, Wild, Hello Fresh, etc.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:50 schreef Meke het volgende:
Ik snap "de socials gaan naar MB" niet zo goed? Neem aan dat zij niet de kanalen van JvP en KB erbij krijgtOf zou het meer om de samenwerkingen etc gaan?
Ze zouden er zo een Netflix serie van kunnen maken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:53 schreef Kletsdoos165 het volgende:
[..]
Ja dit is precies wat iedereen voorspelde toen de poly begon! K en J gaan samen verder. J heeft zich opgewerkt als fangirl. Ze werden vriendinnen, langzaam heeft J het leven van MB over genomen. Tot het uiterlijk aan toe. En nu heeft jvp precies wat ze wil: de man en het leven van mb. Ik weet dat CM een slang genoemd wordt, maar wat jvp heeft gedaan is ook heel doordacht geweest.
Het vermeende vreemdgaan van MB maar even in het midden laten.
Uiteindelijk: super verdrietig voor het sprookjes huwelijk van MB en K. Het perfecte plaatje spat uit een. 7 kinderen die de dupe zijn van een breuk. Voor de kinderen van J zelfs de tweede scheiding in korte tijd.
En wat zal er gaan gebeuren met het huis.
Hier wordt niemand beter van. Zelfs jvp uiteindelijk niet.
Nou, een aantal jaren geleden postte MB vaak dat ze keihard moesten werken in hun huwelijk. Dat het niet aan komt waaien. Toen was al duidelijk dat het geen sprookjeshuwelijk was. Toen werd zij verliefd op JvP. Niet KB, maar Michelle. Hij heeft het geaccepteerd en toen ontstonden er ook gevoelens.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:53 schreef Kletsdoos165 het volgende:
[..]
Ja dit is precies wat iedereen voorspelde toen de poly begon! K en J gaan samen verder. J heeft zich opgewerkt als fangirl. Ze werden vriendinnen, langzaam heeft J het leven van MB over genomen. Tot het uiterlijk aan toe. En nu heeft jvp precies wat ze wil: de man en het leven van mb. Ik weet dat CM een slang genoemd wordt, maar wat jvp heeft gedaan is ook heel doordacht geweest.
Het vermeende vreemdgaan van MB maar even in het midden laten.
Uiteindelijk: super verdrietig voor het sprookjes huwelijk van MB en K. Het perfecte plaatje spat uit een. 7 kinderen die de dupe zijn van een breuk. Voor de kinderen van J zelfs de tweede scheiding in korte tijd.
En wat zal er gaan gebeuren met het huis.
Hier wordt niemand beter van. Zelfs jvp uiteindelijk niet.
Dat gerucht kwam van iemand uit haar directe omgeving. Net als nu met dit laatste bericht.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:57 schreef Moppie1982 het volgende:
Maar wie zegt dat Michelle vreemd is gegaan? Iedereen roept het wel zo hard. Maar bewijzen?
En er was een filmpje waarop het lijkt alsof ze met een man zoentquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 12:00 schreef lila01 het volgende:
[..]
Dat gerucht kwam van iemand uit haar directe omgeving. Net als nu met dit laatste bericht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |