abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218423884
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 10:12 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Eens. Ze had een huis. En voordat ze een huurcontract tekende voor dit onderkomen had ze zich ook zelf kunnen verdiepen in de regels etc.
Wanneer had ze dat huis dan? Paar jaar geleden?
pi_218423932
Gezellige ‘vrienden’ hebben M, J en K.
Met zulke vrienden heb je geen vijanden nodig.
pi_218423940
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 11:21 schreef Tweetheelepels het volgende:
Bollen nieuws op reality fbi! Ze gaan over 2 weken bekend maken dat het over is. K en J gaan samen door en nemen ook jolie over. M behoudt de socials
Wat ik gisteren al enigzin opperde? Marketingtechnisch ineens allemaal post ipv stories?! Het verhaal Poly moet natuurlijk langzaam gewist worden op de socials, wil je geloofwaardig blijven.....
pi_218423950
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 11:23 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:

[..]
Wanneer had ze dat huis dan? Paar jaar geleden?
Volgens mij voordat ze naar dit chalet verhuisde.
pi_218423979
J en K zonder M, toen de poly begon was dit al een scenario wat veelvuldig werd benoemd toch?
pi_218424004
Oké, ik zie net juice (FBI) dat over 2 weken online bekendgemaakt zal worden dat Koen en Michelle uit elkaar zijn.
Koen en JvP gaan samen verder als stel en met de kledingwinkel. MB neemt de socials over.

MB komt nu nog even uit rust op Mallorca.
Ik vermoedde al dat het was bedoeld als overgangsfase.
pi_218424005
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 11:31 schreef JaNeeDan het volgende:
J en K zonder M, toen de poly begon was dit al een scenario wat veelvuldig werd benoemd toch?
Ja klopt. Destijds werd ook gezegd dat dit het scenario was waar de vader van Michelle bang voor was. Maar goed, als het waar is, wil dit niet zeggen dat Michelle wordt verlaten. Misschien heeft ze de keuze wel zelf gemaakt.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_218424017
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 11:33 schreef Cyan het volgende:

[..]
Ja klopt. Destijds werd ook gezegd dat dit het scenario was waar de vader van Michelle bang voor was. Maar goed, als het waar is, wil dit niet zeggen dat Michelle wordt verlaten. Misschien heeft ze de keuze wel zelf gemaakt.
Denk dat de affaire van MB de druppel was.
pi_218424018
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 11:28 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Volgens mij voordat ze naar dit chalet verhuisde.
Hier zitten ze toch ook al wel weer een poosje? Sowieso al meer dan 1.5 jaar.
pi_218424023
Sanneke had een huurhuis in Rotterdam zuid maar daar is ze weggegaan omdat ze naar Hellevoetsluis wilde. En als ze vast daar gingen wonen in een (tijdelijke) woning had ze binding met de regio en kon zo makkelijker aan een woning komen daar
  Moderator dinsdag 5 augustus 2025 @ 11:35:26 #111
382129 crew  Donna
pi_218424028
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 11:34 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Sanneke had een huurhuis in Rotterdam zuid maar daar is ze weggegaan omdat ze naar Hellevoetsluis wilde. En als ze vast daar gingen wonen in een (tijdelijke) woning had ze binding met de regio en kon zo makkelijker aan een woning komen daar
Dacht ze..
pi_218424033
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 08:45 schreef Loveischocolala het volgende:

[..]
Miss woont ze wel bij de mamavan inmiddels? Vanwege de kamer die we nooit meer zien
Ik kan mij niet voorstellen dat er iemand langdurig woont, ze loopt altijd rond de tafel om te filmen. Dan zou die persoon nooit mee aan tafel zitten of moeten wachten tot het filmrondje voorbij is.

Misschien wil Jet niet meer in haar kamer gefilmd worden? (Volgens mij is het sinds de garnalen overleden zijn, omdat ze in een keer te veel watervlooien erin hebben gedaan?? Ik weet niet of ze ondertussen nieuwe heeft. En volgens mij had Lot toch op haar verjaardag ook een aquarium/terrarium met/ voor een slak gekregen, dat zie ik ook nooit. Weet niet of het een gewone slak was of zo een die zo groot worden.
pi_218424167
Hahah en weer dat ‘niemand heeft het ons verteld’ 😂. Tips zijn niet nodig maar niemand vertelt haar ooit wat 😅
pi_218424177
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 11:36 schreef Zana het volgende:

[..]
Ik kan mij niet voorstellen dat er iemand langdurig woont, ze loopt altijd rond de tafel om te filmen. Dan zou die persoon nooit mee aan tafel zitten of moeten wachten tot het filmrondje voorbij is.

Misschien wil Jet niet meer in haar kamer gefilmd worden? (Volgens mij is het sinds de garnalen overleden zijn, omdat ze in een keer te veel watervlooien erin hebben gedaan?? Ik weet niet of ze ondertussen nieuwe heeft. En volgens mij had Lot toch op haar verjaardag ook een aquarium/terrarium met/ voor een slak gekregen, dat zie ik ook nooit. Weet niet of het een gewone slak was of zo een die zo groot worden.
AM deelde een tijdje geleden dat Jim 10 dagen op de garnalen zou passen in de vakantie. Hij zal dan ook niet de hele vakantie blijven lijkt mij
  Moderator dinsdag 5 augustus 2025 @ 11:50:39 #115
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_218424189
Ik snap "de socials gaan naar MB" niet zo goed? Neem aan dat zij niet de kanalen van JvP en KB erbij krijgt :? Of zou het meer om de samenwerkingen etc gaan?
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_218424222
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 11:31 schreef JaNeeDan het volgende:
Ja dit is precies wat iedereen voorspelde toen de poly begon! K en J gaan samen verder. J heeft zich opgewerkt als fangirl. Ze werden vriendinnen, langzaam heeft J het leven van MB over genomen. Tot het uiterlijk aan toe. En nu heeft jvp precies wat ze wil: de man en het leven van mb. Ik weet dat CM een slang genoemd wordt, maar wat jvp heeft gedaan is ook heel doordacht geweest.

Het vermeende vreemdgaan van MB maar even in het midden laten.

Uiteindelijk: super verdrietig voor het sprookjes huwelijk van MB en K. Het perfecte plaatje spat uit een. 7 kinderen die de dupe zijn van een breuk. Voor de kinderen van J zelfs de tweede scheiding in korte tijd.

En wat zal er gaan gebeuren met het huis.

Hier wordt niemand beter van. Zelfs jvp uiteindelijk niet.
pi_218424223
quote:
5s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 11:50 schreef Meke het volgende:
Ik snap "de socials gaan naar MB" niet zo goed? Neem aan dat zij niet de kanalen van JvP en KB erbij krijgt :? Of zou het meer om de samenwerkingen etc gaan?
Ja vond ik ook raar. Want haar account is toch gewoon haar account? Maar misschien gaat het inderdaad om de samenwerkingen met Björn Borg, Wild, Hello Fresh, etc.
pi_218424262
En het huis dan? Kan mij amper voorstellen dat ze dit met z’n tweeën of in je uppie kan bekostigen.

Ben je mooi klaar mee, zit je dan net alles verbouwt. Heel de familie op z’n kop gezet, kinderen net gewend aan de situatie en dan uit elkaar gaan.

Ik merk dat ik het voor Michelle echt heel erg sneu vindt, zij komt zo labiel over en echt zwaar gebukt gaan onder de situatie. Ik gun haar vooral rust.

Hoe of wat weet niemand maar ik heb bij Jaqueline wel altijd een wannabe vibe gehad. Als je die reacties leest van jaren geleden die zijn toen plaatsten onder de foto’s van Michelle, een echte fan girl.
pi_218424271
Maar wie zegt dat Michelle vreemd is gegaan? Iedereen roept het wel zo hard. Maar bewijzen?
pi_218424277
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 11:53 schreef Kletsdoos165 het volgende:

[..]
Ja dit is precies wat iedereen voorspelde toen de poly begon! K en J gaan samen verder. J heeft zich opgewerkt als fangirl. Ze werden vriendinnen, langzaam heeft J het leven van MB over genomen. Tot het uiterlijk aan toe. En nu heeft jvp precies wat ze wil: de man en het leven van mb. Ik weet dat CM een slang genoemd wordt, maar wat jvp heeft gedaan is ook heel doordacht geweest.

Uiteindelijk: super verdrietig voor het sprookjes huwelijk van MB en K. Het perfecte plaatje spat uit een. 7 kinderen die de dupe zijn van een breuk. Voor de kinderen van J zelfs de tweede scheiding in korte tijd.

Ze zouden er zo een Netflix serie van kunnen maken.
pi_218424278
Nou Michelle vind zichzelf inmiddels ook een hele bn-er. Zou me niks verbazen als zij uiteindelijk met een voetballer/acteur/zanger ofzo eindigt.
pi_218424289
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 11:53 schreef Kletsdoos165 het volgende:

[..]

Nou, een aantal jaren geleden postte MB vaak dat ze keihard moesten werken in hun huwelijk. Dat het niet aan komt waaien. Toen was al duidelijk dat het geen sprookjeshuwelijk was. Toen werd zij verliefd op JvP. Niet KB, maar Michelle. Hij heeft het geaccepteerd en toen ontstonden er ook gevoelens.

Michelle was/is gewoon rupsje nooitgenoeg. Alles voor de bühne. Laten zien hoe leuk het is. Hoeveel vrienden ze heeft. Een hechte familie. Veel geld. Hard werken. Tsja.

Je kan echt niet de schuld afschuiven op JvP
pi_218424297
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 11:57 schreef Moppie1982 het volgende:
Maar wie zegt dat Michelle vreemd is gegaan? Iedereen roept het wel zo hard. Maar bewijzen?
Dat gerucht kwam van iemand uit haar directe omgeving. Net als nu met dit laatste bericht.
pi_218424301
Peak Sanneke dit hoor… eerst klagen over de situatie, mensen leven vervolgens mee en bieden aan om mee te denken of hebben tips en adviezen. Daarop hard om zich heen meppen dat ze geen advies hoeft en dat ze het allemaal zelf al heeft uitgezocht en precies haar rechten kent. Om vervolgens weer te gaan klagen dat niemand haar heeft verteld dat haar rechten in deze situatie anders zijn. 🫠 girlll, serieus??

En dat alles zonder enige gêne online plempen met werkelijk 0,0 zelfreflectie. Echt, ik zou haar al zoveel sympathieker vinden als ze zou zeggen “superkut, we dachten dat we onze rechten goed hadden uitgezocht en wisten waar we aan toe waren, maar nu blijkt het toch anders te zijn, en daar baal ik echt keihard van!”
pi_218424302
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 12:00 schreef lila01 het volgende:

[..]
Dat gerucht kwam van iemand uit haar directe omgeving. Net als nu met dit laatste bericht.
En er was een filmpje waarop het lijkt alsof ze met een man zoent
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')