SPOILER: 1222-1201Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Top 60.000, die 45 weken duurt, met de overige 7 weken een herhaling en de stemweken.quote:Op maandag 11 augustus 2025 17:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, er is ook nog de Top 4000. Benieuwd wanneer er een zender voor de Top 5000 kiest
Ja, na dit project ben ik wel voor even klaarquote:Op maandag 11 augustus 2025 18:06 schreef Eightyone het volgende:
Daar zou Mexicanobakker zo'n beetje een leven lang zoet mee kunnen zijn. Geen idee of 'ie nog ergens te vinden is.
Kx had wel vaker leuke eindejaarslijsten. Ik herinner me ook iets met albums.
Rob kennende douwt ie er dan wat Father John Misty's en extra Fontaines D.C. in jaquote:Op maandag 11 augustus 2025 17:51 schreef Tussle266 het volgende:
Ik durf met enige zekerheid te stellen dat nummers 2001 tot en met 3000 (minstens) door Rob en zijn handlangers zelf mag worden ingevuld. Dat is beter dan liedjes met 1 stem.
Mr. Tillmanquote:Op maandag 11 augustus 2025 18:56 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Rob kennende douwt ie er dan wat Father John Misty's en extra Fontaines D.C. in ja
Bij de Snob2000 staan wel elk jaar je vrije keuzes van het vorige jaar in de voorkeuzelijstquote:Op maandag 11 augustus 2025 19:02 schreef Eightyone het volgende:
Idd, de Snob 2000 heeft al een vrij beperkte hoeveelheid stemmers. De onderste nummers hebben misschien maar een paar stemmen.
Laat staan als het er nog 8000 meer zijn.
En desondanks krijg je Heidevolk, Heidevolk en nog wat Heidevolk. En Heideroosjes omdat sommige mensen hun bril niet op hadden.quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:05 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Bij de Snob2000 staan wel elk jaar je vrije keuzes van het vorige jaar in de voorkeuzelijst
En Coldplay en Dire Straitsquote:Op maandag 11 augustus 2025 22:36 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
En desondanks krijg je Heidevolk, Heidevolk en nog wat Heidevolk. En Heideroosjes omdat sommige mensen hun bril niet op hadden.
Een van die twee wordt niet de volgende, maar wel een van de volgendequote:Op maandag 11 augustus 2025 22:13 schreef DecoAoreste het volgende:
En geen uitzwaai-alarmen meer, dus 52 van mijn 100 favoriete Top 2000-nummers halen het bovenste kwart.
Ik voorspel dat de volgende van Green Day of van Coldplay is, want die moeten allebei nog 2 keer en het zijn allebei geen artiesten waar Mex gigantisch fan van is.
Ja er zijn periodes met heel veel lijstjes en tussen juni en september is t totaal stilquote:Op maandag 11 augustus 2025 22:40 schreef Tussle266 het volgende:
Ik ben wel echt toe aan een lijstje trouwens. Erover emmeren is best prima, maar eentje luisteren zou wel echt veel beter zijn.
komkommertijd, ook kwa lijstjes. Vanaf oktober word je er weer mee doodgegooid.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 09:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja er zijn periodes met heel veel lijstjes en tussen juni en september is t totaal stil
Veronica heeft vanaf 1 september al een top 3000.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 09:52 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
komkommertijd, ook kwa lijstjes. Vanaf oktober word je er weer mee doodgegooid.
Waarschijnlijk vallen er niet veel stemmen te verzamelen uit Spanje en Portugal, dus het is wel te begrijpen. Als die Rob 3000 onderin een beetje te doen is, denk ik dat ik best wel wat uurtjes wil luisteren over 3 weken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 09:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja er zijn periodes met heel veel lijstjes en tussen juni en september is t totaal stil
"Hierin staan de beste nummers ooit gemaakt volgens Veronica en haar luitsteraars. "quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 09:55 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Veronica heeft vanaf 1 september al een top 3000.
https://radiowereld.nl/me(...)p-3000-in-september/
Scarborough Fair op 1?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 11:15 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
"Hierin staan de beste nummers ooit gemaakt volgens Veronica en haar luitsteraars. "
Ik verwacht er niet al teveel van, met of zonder typfout.
Af en toe heb je nog wel een Zomer Top 250 of een BBQ Top 100, maar veel is het niet inderdaad. Al mag je ook niet de Festival Top 1003 van 3FM vergeten.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 09:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vluchtig doorheen gescrolld, best een aardig lijstje met een eigen signatuur.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 12:31 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Af en toe heb je nog wel een Zomer Top 250 of een BBQ Top 100, maar veel is het niet inderdaad. Al mag je ook niet de Festival Top 1003 van 3FM vergeten.
Welke editie heb je bekeken? De lijstjes van 3 zijn echt met sprongen waar Duplantis jaloers op is achteruit gegaan de afgelopen 2/3 jaar.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 13:04 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Vluchtig doorheen gescrolld, best een aardig lijstje met een eigen signatuur.
Verrek. Stem ik normaal op. Die is al geweest zeker?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 12:31 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Af en toe heb je nog wel een Zomer Top 250 of een BBQ Top 100, maar veel is het niet inderdaad. Al mag je ook niet de Festival Top 1003 van 3FM vergeten.
Nee, stemperiode is nu bezig. Lijst is te horen van 16 t/m 22 augustus.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 13:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Verrek. Stem ik normaal op. Die is al geweest zeker?
Dit is de 3FM tactiek. Dat doen ze al jaren. Vrijwel alle albumversies staan er ook in singleversie op.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hier gaat Tame Impala wat stemmen op mislopen
[ afbeelding ]
Wie vindt de radioversie nu mooier? Ik kan me niet voorstellen dat die veel stemmen krijgt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hier gaat Tame Impala wat stemmen op mislopen
[ afbeelding ]
Ik denk vooral dat veel mensen niet eens lezen en voor 1 vd twee gaan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:36 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Wie vindt de radioversie nu mooier? Ik kan me niet voorstellen dat die veel stemmen krijgt.
SPOILER: 1197-1176Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Er is ook nog een BB over toch? Of heb ik die gemist, die ene die ze zelf recentelijk geëlimineerd hebben?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben geen bluesliefhebber, maar voor The Healer maak ik graag een uitzondering.
Die ze eruit getrild hebben is ergens recent geweest volgens mij. 1346.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:15 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Er is ook nog een BB over toch? Of heb ik die gemist, die ene die ze zelf recentelijk geëlimineerd hebben?
En over de nummer 1 of de nummer 2 allertijden: ik neig meer naar deze, maar dat komt wel door mijn oude heer, die dit in mijn jonge jaren (toen er nog geen week 53 vermaak was) iedere zondag door de straten van mijn thuisdorp joeg. Ik had er dus al een hele positieve associatie bij, hoewel ik later pas begreep dat het meer over dingen gaat die ook wel bij mijn eigen levensfilosofie passen. Dus dat was mooi meegenomen. Zeker toen hij jarenlang bovenin stond (staat), daardoor leek het net alsof ik het altijd goed gezien had, zo maakte ik mezelf graag wijs.
Big Love (live) zou bij mij wel wat hoger scoren dan die studioversie, daar hebben we het nog wel eens over.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:20 schreef Tussle266 het volgende:
Over liveversies van datzelfde nummer trouwens. Dit lijkt me er nu eentje waarvan deze en de Hell Freezes Over naast elkaar in de lijst zouden kunnen bestaan, als die tweede op de keuzelijst stond. We hebben ooit Lola en Lola gehad en Everlong en Neverlong. En er bestaat een kleine kans dat dit Big Love van Buckingham Solo op de keuzelijst komt (2maal gedraaid), en die is ook behoorlijk populair. Ik vraag me af voor welke dat nog meer geldt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |