abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Sport maandag 11 augustus 2025 @ 17:48:19 #81
274204 crew  Mexicanobakker
pi_218478060
1225 The Rolling Stones - Street Fighting Man

Een oproep tot revolutie van Jagger en Richards. Wat mij betreft de psychedelische versie van Jumpin' Jack Flash, met Brian Jones op de sitar. Het hele nummer ademt dezelfde sfeer qua ritme en intonatie, alleen de instrumenten zijn wat pompeuzer. Dat doet echter wel een beetje af van het iets stoerdere karakter van het door mij leuker bevonden Jumpin' Jack Flash, maar ook dit is zeer behoorlijk. Al was het alleen in 2006 goed voor plekje 1840.

1224 Marianne Faithfull - The Ballad of Lucy Jordan

Ballad over Lucy van Dr. Hook, maar in dit geval de cover van Marianne Faithfull. Toen was Marianne beter bij stem dan tijdens dat uitstapje met Metallica, al is het vocaal niet groots. Maar het vertelt wel een fijn verhaal op een lekker synthbadje. Ietwat vervreemdend en lastig in een hokje te plaatsen, dat vind ik wel leuk. Van 1999 tot 2015 in de lijst, plek 644 in 2000 was de beste notering.

1223 Van Halen - Why Can't This Be Love

Na het succes van Jump probeert Van Halen het nogmaals met zo'n synthloopje, al vind ik deze geslaagder. Met dit nummer komen ze een beetje in de AOR-richting, met Mick Jones als producent is dat niet gek. En toch vind ik dit altijd wel lekker, dat loopje is wel echt geslaagd. Sinds 2015 staat dit in de lijst. Uiteraard de beste editie na de dood van Eddie in 2020, met plek 1064. Inmiddels staat het lied op 1871.

SPOILER: 1222-1201
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_218478067
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 17:44 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Tsja, er is ook nog de Top 4000. Benieuwd wanneer er een zender voor de Top 5000 kiest :')
Top 60.000, die 45 weken duurt, met de overige 7 weken een herhaling en de stemweken.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_218478088
Ik durf met enige zekerheid te stellen dat nummers 2001 tot en met 3000 (minstens) door Rob en zijn handlangers zelf mag worden ingevuld. Dat is beter dan liedjes met 1 stem.
All Day I Dream About Stemlijsten
  maandag 11 augustus 2025 @ 17:54:29 #84
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_218478099
Sandra en zij van 2 Unlimited leken ook nog op elkaar. Muzikaal prikkelt de tweede variant me wel meer, al hoor ik hem anno nu het liefst instrumentaal.

En Bad Romance - Tergende 'rwaaa rwaaa' vocalen, en productioneel voelt het alsof er een truck over je heen dendert. Maar dat harde werkte om op de fm-band op te vallen, en het kwam voor veel anderen goed over op goedkope boxjes.
pi_218478101
Kx radio ook van stenders heeft ooit een top 10.000 gedaan
Het beste adres voor al uw primeurs!
  maandag 11 augustus 2025 @ 18:06:38 #86
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_218478174
Daar zou Mexicanobakker zo'n beetje een leven lang zoet mee kunnen zijn. Geen idee of 'ie nog ergens te vinden is.

Kx had wel vaker leuke eindejaarslijsten. Ik herinner me ook iets met albums.
  Redactie Sport maandag 11 augustus 2025 @ 18:14:18 #87
pi_218478238
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 18:06 schreef Eightyone het volgende:
Daar zou Mexicanobakker zo'n beetje een leven lang zoet mee kunnen zijn. Geen idee of 'ie nog ergens te vinden is.

Kx had wel vaker leuke eindejaarslijsten. Ik herinner me ook iets met albums.
Ja, na dit project ben ik wel voor even klaar _O-
pi_218478549
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 17:51 schreef Tussle266 het volgende:
Ik durf met enige zekerheid te stellen dat nummers 2001 tot en met 3000 (minstens) door Rob en zijn handlangers zelf mag worden ingevuld. Dat is beter dan liedjes met 1 stem.
Rob kennende douwt ie er dan wat Father John Misty's en extra Fontaines D.C. in ja _O_
Remember the jester that showed you tears
The script for tears
  maandag 11 augustus 2025 @ 19:02:15 #89
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_218478593
Idd, de Snob 2000 heeft al een vrij beperkte hoeveelheid stemmers. De onderste nummers hebben misschien maar een paar stemmen.

Laat staan als het er nog 8000 meer zijn.
pi_218480155
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 18:56 schreef Gale_Boetticher het volgende:

[..]
Rob kennende douwt ie er dan wat Father John Misty's en extra Fontaines D.C. in ja _O_
Mr. Tillman O+
Losers hebben, net als autodidacten, een bredere kennis dan winnaars, als je wilt winnen moet je alles weten van één ding en geen tijd verdoen met het leren van al het andere, het genot van eruditie is voorbehouden aan losers. ~Umberto Eco
pi_218480163
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 19:02 schreef Eightyone het volgende:
Idd, de Snob 2000 heeft al een vrij beperkte hoeveelheid stemmers. De onderste nummers hebben misschien maar een paar stemmen.

Laat staan als het er nog 8000 meer zijn.
Bij de Snob2000 staan wel elk jaar je vrije keuzes van het vorige jaar in de voorkeuzelijst :)
Losers hebben, net als autodidacten, een bredere kennis dan winnaars, als je wilt winnen moet je alles weten van één ding en geen tijd verdoen met het leren van al het andere, het genot van eruditie is voorbehouden aan losers. ~Umberto Eco
  maandag 11 augustus 2025 @ 22:11:00 #92
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_218480207
Favoriete nummers uit het blokje 1250-1226:

1226 The Beatles - Hey Jude: Ja, de Beatles gaan voor mij wel alle kanten op, van heel hoog naar heel laag. Deze is wat mij betreft weer een schot in de roos, een grote klassieker die aantoont waarom hun rol in de muziekgeschiedenis zo belangrijk is geweest. De outro gaat inderdaad wel lang door maar ik vind dat-ie het goed kan hebben, zowel de muzikale als vocale opbouw evolueert voldoende door om interessant te blijven.
1227 De Jeugd van Tegenwoordig – Watskeburt?!: Ik herinner me de hype nog wel van deze plaat, niemand had een fucking flauw idee wat ze nu eigenlijk zeiden maar bijna iedereen vond het fantastisch. Nou ja, uitgezonderd de hele volksstammen die natuurlijk wel over het veelvuldig gebruik van het woord 'kanker' vielen (met name in de langere versie, dat wel). Verder herinner ik me die vage Sinterklaas-outfits bij, wat zal het zijn geweest, Top of the Pops? Heel erg cult maar toch ook wel heel erg tof, en verrassend genoeg bleken ze later ook nog eens geen eendagsvlieg te zijn. Het gaf ook deze plaat net wat meer eeuwigheidswaarde.
1248 Muse – Resistance: Map of the Problematique was gemakkelijk mijn favoriet geweest in dit blokje, maar ook Resistance is solide genoeg om de top-3 te halen. De wat spookachtige intro is vooral heel erg lekker, inclusief de drumpartij, maar de rest van het nummer mag er ook zijn.

Minst favoriete nummers uit het blokje 1250-1226:

1239 The Specials - A Message to You, Rudy:
Weer een heel solide blokje, op zich logisch dat er daar steeds meer van komen naarmate we hoger komen, dus niets te vinden waar ik echt pijnlijke oren van krijg. Als ik een minst favoriete moet aanwijzen is het toch deze, met een vrij badinerende boodschap en een niet al te indrukwekkend stemgeluid.
1241 Lady Gaga – Paparazzi: Die sound van Lady Gaga, mwah, ik voel hem eigenlijk nog steeds niet helemaal. Ik snap op zich wel dat het scoort en het is nog wel catchy vaak, maar het zijn ook wel heel veel geluidseffecten. Een soort auditief rariteitenkabinet, zeker het wat oudere werk. Daarnaast vind ik haar ook niet de allerbeste zangeres.
1250 Annie Lennox - No more "I love you"s: Het 'dub-a-dub-a-dubdubdub' op de achtergrond is wel een klein irritatiefactortje, dat de fijne melodieuze flow ietwat verstoort. Daardoor haalt ook deze nog de onderste drie in dit blokje.

Favoriete nummers uit het blokje 1225-1201:

1205 Chicago - Hard to Say I'm Sorry: Aquagen, jawel! Eenzelfde soort ervaring als laatst met Jan Wayne. Het verschil is wel dat Jan Wayne nog iets meer een eigen draai eraan gaf, terwijl Aquagen wel heel opzichtig gewoon het origineel samplede. Maar het is dan ook een erg goed origineel.
1204 Jan Hammer - Crockett's Theme: Oh ja, verrek. Hier was ik het bestaan bijna van vergeten. Een van de betere non-vocale nummers uit de Top 2000-geschiedenis, als je het mij vraagt. Bijzonder sfeervol, het zou ook zomaar gamemuziek kunnen zijn, ik krijg er wat Jazz Jackrabbit-vibes van bijvoorbeeld (niet lachen, die soundtrack is onironisch heel goed).
1213 Electric Light Orchestra - Livin' Thing: Je kan van het WNF/WWF een heleboel vinden, maar ze hebben er best een lekkere muzieksmaak. Old and Wise, Morning Has Broken, maar toch zeker ook deze.

Minst favoriete nummers uit het blokje 1225-1201:

1225 The Rolling Stones - Street Fighting Man:
Er zijn zeker momenten geweest dat ik me schuldig heb gevoeld om alwéér een plaat van de Stones bij de minst favorieten neer te zetten, maar deze vind ik wel écht heel zwak, dus nu ontkom ik er niet aan. De zang is vaak al niet briljant bij ze, maar hier vind ik het wel echt tenenkrommend worden, met diezelfde twee toonhoogtes die continu worden afgewisseld en dan dat gerasp... yikes. Ik denk dat-ie bij mij dik boven de 4000 zou eindigen.
1224 Marianne Faithfull - The Ballad of Lucy Jordan: Nou, meteen de eerste twee van het blokje, gaat lekker. Ook hier is het vooral de zang waar ik over val, of eigenlijk nog meer het stemgeluid. Ze heeft een vrij lijzige stem en ook nog een vreemd soort slis, en de combinatie daarvan valt bij mij niet zo lekker. Die slis heeft Cyndi Lauper trouwens ook, maar bij haar vind ik het juist aandoenlijk. Vreemd hoe dat soms kan werken.
1210 Post Malone – Circles: Typische festivalmuziek van vorig decennium die me normaliter goed zou moeten liggen, maar die ik om niet direct duidelijke redenen toch niet mooi vind. Ik zie ook niet helemaal de gelijkenis met Tame Impala eigenlijk. Misschien zijn het de R&B-invloeden, binnen dat genre ben ik wel vrij kieskeurig (al ging ik laatst dus wel in positieve zin helemaal los op Starboy...).
  maandag 11 augustus 2025 @ 22:13:05 #93
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_218480227
En geen uitzwaai-alarmen meer, dus 52 van mijn 100 favoriete Top 2000-nummers halen het bovenste kwart *O* .

Ik voorspel dat de volgende van Green Day of van Coldplay is, want die moeten allebei nog 2 keer en het zijn allebei geen artiesten waar Mex gigantisch fan van is.
pi_218480473
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 22:05 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:

[..]
Bij de Snob2000 staan wel elk jaar je vrije keuzes van het vorige jaar in de voorkeuzelijst :)
En desondanks krijg je Heidevolk, Heidevolk en nog wat Heidevolk. En Heideroosjes omdat sommige mensen hun bril niet op hadden.
pi_218480521
Ik ben wel echt toe aan een lijstje trouwens. Erover emmeren is best prima, maar eentje luisteren zou wel echt veel beter zijn.
pi_218480736
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 22:36 schreef Tussle266 het volgende:

[..]
En desondanks krijg je Heidevolk, Heidevolk en nog wat Heidevolk. En Heideroosjes omdat sommige mensen hun bril niet op hadden.
En Coldplay en Dire Straits
  Redactie Sport maandag 11 augustus 2025 @ 23:40:02 #97
pi_218480960
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 22:13 schreef DecoAoreste het volgende:
En geen uitzwaai-alarmen meer, dus 52 van mijn 100 favoriete Top 2000-nummers halen het bovenste kwart *O* .

Ik voorspel dat de volgende van Green Day of van Coldplay is, want die moeten allebei nog 2 keer en het zijn allebei geen artiesten waar Mex gigantisch fan van is.
Een van die twee wordt niet de volgende, maar wel een van de volgende
pi_218482274
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 22:40 schreef Tussle266 het volgende:
Ik ben wel echt toe aan een lijstje trouwens. Erover emmeren is best prima, maar eentje luisteren zou wel echt veel beter zijn.
Ja er zijn periodes met heel veel lijstjes en tussen juni en september is t totaal stil
pi_218482361
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 09:38 schreef Scorpion_17 het volgende:

[..]
Ja er zijn periodes met heel veel lijstjes en tussen juni en september is t totaal stil
komkommertijd, ook kwa lijstjes. Vanaf oktober word je er weer mee doodgegooid.
  dinsdag 12 augustus 2025 @ 09:55:00 #100
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_218482383
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 09:52 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:

[..]
komkommertijd, ook kwa lijstjes. Vanaf oktober word je er weer mee doodgegooid.
Veronica heeft vanaf 1 september al een top 3000.

https://radiowereld.nl/me(...)p-3000-in-september/
pi_218482454
quote:

[..]
Waarschijnlijk vallen er niet veel stemmen te verzamelen uit Spanje en Portugal, dus het is wel te begrijpen. Als die Rob 3000 onderin een beetje te doen is, denk ik dat ik best wel wat uurtjes wil luisteren over 3 weken.
pi_218482970
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 09:55 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Veronica heeft vanaf 1 september al een top 3000.

https://radiowereld.nl/me(...)p-3000-in-september/
"Hierin staan de beste nummers ooit gemaakt volgens Veronica en haar luitsteraars. "
Ik verwacht er niet al teveel van, met of zonder typfout.
pi_218483115
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 11:15 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:

[..]
"Hierin staan de beste nummers ooit gemaakt volgens Veronica en haar luitsteraars. "
Ik verwacht er niet al teveel van, met of zonder typfout.
Scarborough Fair op 1?
pi_218483473
quote:

[..]
Af en toe heb je nog wel een Zomer Top 250 of een BBQ Top 100, maar veel is het niet inderdaad. Al mag je ook niet de Festival Top 1003 van 3FM vergeten.
  dinsdag 12 augustus 2025 @ 13:04:14 #105
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_218483743
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 12:31 schreef Chiappucci het volgende:

[..]
Af en toe heb je nog wel een Zomer Top 250 of een BBQ Top 100, maar veel is het niet inderdaad. Al mag je ook niet de Festival Top 1003 van 3FM vergeten.
Vluchtig doorheen gescrolld, best een aardig lijstje met een eigen signatuur.
pi_218483917
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 13:04 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]
Vluchtig doorheen gescrolld, best een aardig lijstje met een eigen signatuur.
Welke editie heb je bekeken? De lijstjes van 3 zijn echt met sprongen waar Duplantis jaloers op is achteruit gegaan de afgelopen 2/3 jaar.
pi_218483986
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 12:31 schreef Chiappucci het volgende:

[..]
Verrek. Stem ik normaal op. Die is al geweest zeker?
pi_218484482
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 13:34 schreef Scorpion_17 het volgende:

[..]
Verrek. Stem ik normaal op. Die is al geweest zeker?
Nee, stemperiode is nu bezig. Lijst is te horen van 16 t/m 22 augustus. :)
  dinsdag 12 augustus 2025 @ 15:12:37 #109
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_218484721
Goede tip, toch maar even gestemd.

https://npo.nl/luister/st(...)dd-964a-68a835c8d766

Criteria:
-1 nummer per artiest;
-Alleen artiesten die ik live heb gezien op een festival (losse concerten tellen niet);
-Alleen nummers waarvan ik me herinner dat ze die gespeeld hebben tijdens het festival in kwestie;
-Bij twijfel tussen 2 nummers: het nummer waaraan ik de dierbaarste festivalherinnering heb en niet per se mijn favoriet van die artiest (bijv: Pretender>Everlong; Matilda>Breezeblocks)
-Alleen nummers van de voorkeuzelijst.

Toch een leuk lijstje weten samen te stellen :)
pi_218484979
Ook maar een lijstje ingevuld. Gewoon om even op wat liedjes te kunnen klikken.
pi_218485032
Hier gaat Tame Impala wat stemmen op mislopen
pi_218485038
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 16:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de 3FM tactiek. Dat doen ze al jaren. Vrijwel alle albumversies staan er ook in singleversie op.
  dinsdag 12 augustus 2025 @ 22:36:44 #113
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_218489450
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 16:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
[ afbeelding ]
Wie vindt de radioversie nu mooier? Ik kan me niet voorstellen dat die veel stemmen krijgt.
pi_218489560
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 22:36 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]
Wie vindt de radioversie nu mooier? Ik kan me niet voorstellen dat die veel stemmen krijgt.
Ik denk vooral dat veel mensen niet eens lezen en voor 1 vd twee gaan.
  Redactie Sport woensdag 13 augustus 2025 @ 16:01:51 #115
pi_218495228
Veel zomerse muziek, afgewisseld met eenmalige winterse verkoeling vandaag. Die is hard nodig.

1200 John Lee Hooker & Carlos Santana - The Healer

Er zijn altijd uitzonderingen in het leven. Ik ben geen bluesliefhebber, maar voor The Healer maak ik graag een uitzondering. De stem van John Lee Hooker werkt als een hogepriester die je wil vertellen hoe het allemaal zit en werkt lekker samen met Carlos. Een hele lekkere trip, wat mij betreft, met een fijne Latininslag. Een van de fijnste platen in de lijst in dit genre. Misschien iets te rustig qua tempo, maar dit is er echt eentje die mij helemaal de muziek in trekt. Van 2010 tot 2014 in de lijst, met plek 1347 in 2013 als beste notering.

1199 James Morrison & Nelly Furtado - Broken Strings

Wat dan wél weer een bekend paradepaardje is, is samenzang van man en vrouw. Met de muziek van James Morrison had ik nooit veel, maar Nelly Furtado is dan weer een van mijn favoriete zeroes-zangeressen. Bijna alles van die vrouw is goed, alleen Big Hoops (en de sample daarvan die een paar jaar geleden een hit opleverde) erken ik niet, dat is pure drek. Maar dit is goud, het doet nogal denken aan Set The Fire To The Third Bar, zeker met die videoclip erbij. Die hebben we ook nog niet gehad en het zal niemand verbazen dat dat echt torenhoog staat, maar dit doet er niet eens zo gek veel voor onder. Nouja, het positieverschil is behoorlijk, wat eigenlijk vooral komt door het gedeelte waarin Nelly nog niet zingt: Dat is niet zo boeiend. Zodra zij begint start een fijne wisselwerking, begint James er vocaal beter in te komen én is er een heel sterk stuk na het tweede refrein wat ook in de gemiddelde indiesong had gekund. Indertijd schatte ik dit niet echt op waarde, maar deze is langzaam bij mij gevallen. Achteraf wel spijt van, want ik heb dit echt heel vaak weggezapt en de clip is best mooi. Van 2009 tot 2013 stond dit in de lijst. Plek 1601 in 2012 was de beste notering.

1198 The Rolling Stones - Start Me Up

Open uw ramen voor een van de laatste grote wapenfeiten van de Stones. Ja, ze hadden hierna nog 3 top 10-hits en ze hebben hierna nog 3 andere platen die goed scoorden in de Top 2000, maar dit is de allerlaatste die die twee combineerde. Onmiskenbare riff van Keith Richards, die een beetje doet denken aan Brown Sugar qua groove. Dat vind ik een lekker nummer, al vind ik deze poging om dat nummer na te maken wel wat minder spannend. Maar uiteindelijk een goeie rocksong waarin vooral het losgaan van Mick richting het eind het een extra fijne plaat maakt. En ja, voor velen onlosmakelijk verbonden met Bill Gates. Al zingt ie niet mee, dat moeten we al helemaal niet willen. In 1999 afwezig, maar daarna een vaste waarde zo in het midden van de lijst. In 2002 met 674 de hoogste notering, maar alweer jaren rotsvast net boven plek 1000 met in 2024 plek 871.

SPOILER: 1197-1176
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_218495327
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 16:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben geen bluesliefhebber, maar voor The Healer maak ik graag een uitzondering.
Er is ook nog een BB over toch? Of heb ik die gemist, die ene die ze zelf recentelijk geëlimineerd hebben?

En over de nummer 1 of de nummer 2 allertijden: ik neig meer naar deze, maar dat komt wel door mijn oude heer, die dit in mijn jonge jaren (toen er nog geen week 53 vermaak was) iedere zondag door de straten van mijn thuisdorp joeg. Ik had er dus al een hele positieve associatie bij, hoewel ik later pas begreep dat het meer over dingen gaat die ook wel bij mijn eigen levensfilosofie passen. Dus dat was mooi meegenomen. Zeker toen hij jarenlang bovenin stond (staat), daardoor leek het net alsof ik het altijd goed gezien had, zo maakte ik mezelf graag wijs.
pi_218495358
Over liveversies van datzelfde nummer trouwens. Dit lijkt me er nu eentje waarvan deze en de Hell Freezes Over naast elkaar in de lijst zouden kunnen bestaan, als die tweede op de keuzelijst stond. We hebben ooit Lola en Lola gehad en Everlong en Neverlong. En er bestaat een kleine kans dat dit Big Love van Buckingham Solo op de keuzelijst komt (2maal gedraaid), en die is ook behoorlijk populair. Ik vraag me af voor welke dat nog meer geldt?
  Redactie Sport woensdag 13 augustus 2025 @ 16:33:31 #118
pi_218495489
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 16:15 schreef Tussle266 het volgende:

[..]
Er is ook nog een BB over toch? Of heb ik die gemist, die ene die ze zelf recentelijk geëlimineerd hebben?

En over de nummer 1 of de nummer 2 allertijden: ik neig meer naar deze, maar dat komt wel door mijn oude heer, die dit in mijn jonge jaren (toen er nog geen week 53 vermaak was) iedere zondag door de straten van mijn thuisdorp joeg. Ik had er dus al een hele positieve associatie bij, hoewel ik later pas begreep dat het meer over dingen gaat die ook wel bij mijn eigen levensfilosofie passen. Dus dat was mooi meegenomen. Zeker toen hij jarenlang bovenin stond (staat), daardoor leek het net alsof ik het altijd goed gezien had, zo maakte ik mezelf graag wijs.
Die ze eruit getrild hebben is ergens recent geweest volgens mij. 1346.
  Redactie Sport woensdag 13 augustus 2025 @ 16:34:37 #119
pi_218495495
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 16:20 schreef Tussle266 het volgende:
Over liveversies van datzelfde nummer trouwens. Dit lijkt me er nu eentje waarvan deze en de Hell Freezes Over naast elkaar in de lijst zouden kunnen bestaan, als die tweede op de keuzelijst stond. We hebben ooit Lola en Lola gehad en Everlong en Neverlong. En er bestaat een kleine kans dat dit Big Love van Buckingham Solo op de keuzelijst komt (2maal gedraaid), en die is ook behoorlijk populair. Ik vraag me af voor welke dat nog meer geldt?
Big Love (live) zou bij mij wel wat hoger scoren dan die studioversie, daar hebben we het nog wel eens over.
pi_218495690
Daarover gesproken, Melissa en Melissa Live, die kwam ook pas langs. Die hebben natuurlijk naast elkaar gestaan enkele jaren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')