Verrassend weerquote:Op maandag 4 augustus 2025 18:25 schreef AchJa het volgende:
[..]
Jij bent al veel langer weg bij die club.
[..]
[..]
Voor de wapenindustrie, dus indirect voor iemands lol.quote:Op maandag 4 augustus 2025 15:15 schreef Niels0Kurovski het volgende:
alsof we voor de lol bewapenen.
Partij voor de Dieren onder Ouwehand ook niet, lijkt hetquote:Op maandag 4 augustus 2025 23:38 schreef kalinhos het volgende:
Dieren in Ouwehands kwamen er ook niet best van af in mei 1940
Mwa dat bleek nu juist niet zo'n goed idee geweest te zijn. Vrede blijft bestaan door een geloofwaardige afschrikking.quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:51 schreef TheFreshPrince het volgende:
Principes hebben om niet in defensie te willen investeren is mooi zolang er vrede is.
Eens, de bekende preventie paradox geldt ook bij oorlogen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 00:12 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Mwa dat bleek nu juist niet zo'n goed idee geweest te zijn. Vrede blijft bestaan door een geloofwaardige afschrikking.
Dat.quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:51 schreef TheFreshPrince het volgende:
Principes hebben om niet in defensie te willen investeren is mooi zolang er vrede is.
Maar je ziet dat huisdieren en dieren in de dierentuinen in Oekraïne het vaak niet zo goed hebben in de oorlog.
Dus dat kan een overweging zijn om dan toch maar je defensie op peil te hebben.
Ja dat kan maar ik vermoed dat ze zich vooral bezighouden met relevante zaken.quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:09 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Marianne Thieme en Nico Koffeman hebben zich er al eerder kritisch over uitgelaten dat de Partij voor de Dieren akkoord is gegaan met verhoging van de defensieuitgaven. Als ze nu die nieuwe partij Vrede voor Dieren gaan steunen, dan zal die zeker kans maken op een of zelfs meerdere zetels.
Als ze nu ook een realistisch standpunt innemen ten aanzien van de genderideologie, dan maken ze zeker kans. Er is op dat punt een leemte op links. Er is behoefte aan een linkse partij die niet meedoet aan die gendergekte, omdat veel linkse mensen wel inzien dat die gendergekte ten koste gaat van vrouwenrechten, iets waar links altijd voor gestreden heeft.
Als die nieuwe partij Vrede voor Dieren er komt en mee wil doen aan de komende verkiezingen, zou ik nog niet weten of ik erop zo stemmen. Maar ik zal zeker overwegen om een ondersteuningsverklaring te ondertekenen.
Goed idee. Gooi jij je stem lekker weg aan een partij die niet eens een zetel haaltquote:Op maandag 4 augustus 2025 15:10 schreef Mikeytt het volgende:
Goed nieuws. Zou zomaar een partij kunnen zijn waarop ik zou stemmen... ik wacht even af.
Goh, user Mikeytt gaat weer eens losjes om met de waarheid. Hebben we dat al eens eerder meegemaakt?quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:25 schreef AchJa het volgende:
[..]
Jij bent al veel langer weg bij die club.
[..]
[..]
Dit was vroeger een echte pacifistische partij.quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:21 schreef rutger05 het volgende:
Ik denk dat er zeker ruimte is voor een echte pacifistische politieke partij en als deze nieuwe partij zich hiermee voldoende weet te profileren kunnen zij best een redelijk aantal zetels halen.
M.b.t. het standpunt dat ook dieren onder de uitbreiding van defensie te lijden zullen hebben lijken zij gelijk te hebben.
https://www.destentor.nl/(...)n-defensie~aa390d06/
Si vis pacem, para bellum.quote:Op maandag 4 augustus 2025 15:25 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Alle oorlogen beginnen met voorbereiding van oorlog.
Ik wil geen nieuwe Koude Oorlog in deze eeuw.
Ouwehand zit anders in het kamp die wel voor investeren in defensie is. Trouwens één van de betere parlementariërs die we hebben in Nederland. Maargoed, laatste woord van je zin maakt je klant voor mijn ignore lijst.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:40 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Een partij voor makke lammetjes als Marianne Thieme, Ewald Engelen, Martijntje Smits en andere Orcshoeren.
Ik heb het ook niet over Ouwehand, maar over zogenaamde linkse pacifisten die in feite Poetinpropaganda uitbraken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:56 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ouwehand zit anders in het kamp die wel voor investeren in defensie is. Maargoed, laatste woord van je zin maakt je klant voor mijn ignore lijst.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |