Ik word gewoon een beetje moe van je bij elkaar geraspte onzin elke keer, zodat je je het westen en eu is kut riedeltje kan afdraaien.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit het gdp per capita gegoogled ofzo?
Als er iets pijnlijk is dan is het wel jouw onwetendheid.
Als wij in Nederland straatnaamborden van oorlogsmisdadigers willen aanpassen zijn we wokequote:Op maandag 4 augustus 2025 20:38 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het is meer dan een mannetje of 100 met wolfsangels. Ook structurele verering van oorlogsmisdadigers bijvoorbeeld
[..]
Als je dat zelf even gegoogled had wist je dat India op plek 50 staat. Maargoed.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De derde als we corrigeren naar koopkracht.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:56 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik word gewoon een beetje moe van je bij elkaar geraspte onzin elke keer, zodat je je het westen en eu is kut riedeltje kan afdraaien.
Per capita is niet wat jij hier zegt. Jij zegt dat het een arm land is. Het is de op vier na grootste economie ter wereld
Als jij serieus niet weet dat India relatief arm is, dan is het volkomen terecht dat ik jouw onwetend noemt. En dan druk ik mij netjes uit.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:56 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik word gewoon een beetje moe van je bij elkaar geraspte onzin elke keer, zodat je je het westen en eu is kut riedeltje kan afdraaien.
Per capita is niet wat jij hier zegt. Jij zegt dat het een arm land is. Het is de op vier na grootste economie ter wereld
Jij ook niet blijkbaar. Want ja ze staan laag. Maar moeten nog een plek of 50 naar onder zakken om ongeveer het armste land van de wereld te zijn.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Volgens mij deden Europese landen er juist wel aan mee? Dat is ook de reden voor kunstmatige 500km grenzen op bijv. Taurus en HRIM. En ATACMS?quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:46 schreef Ulx het volgende:
[..]
Europese landen deden er formeel toch al nooit aan mee, dus soit. Goede reden voor ons om een zooi extra raketten aan te schaffen.
Er is nogal een verschil tussen zeehelden en jodenjagersquote:Op maandag 4 augustus 2025 20:57 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Als wij in Nederland straatnaamborden van oorlogsmisdadigers willen aanpassen zijn we woke
Nee dat snap ik wel.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als jij serieus niet weet dat India relatief arm is, dan is het volkomen terecht dat ik jouw onwetend noemt. En dan druk ik mij netjes uit.
Ik ga hiervoor ook geen bron zoeken. Die kun je hopelijk zelf vinden.
Het inkomen daar is nog geen 3.000 usd, en dan moet je nog bedenken dat de inkomensverdeling erg ongelijk is.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:58 schreef BlaZ het volgende:
[..]
De derde als we corrigeren naar koopkracht.
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_GDP_(PPP)
Och gozer..quote:Op maandag 4 augustus 2025 21:01 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nee dat snap ik wel.
Verder:
[ afbeelding ]
Jij zegt dat het een van de armste landen ter wereld is en dat is aantoonbaar onjuist.quote:Op maandag 4 augustus 2025 21:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Och gozer..
Heb je werkelijk niet het vermogen om te begrijpen dat er een verschil is tussen het begrip "grote economie" en "laag inkomen per capita"?
Zeehelden die gewoon moordenaars waren hequote:Op maandag 4 augustus 2025 21:00 schreef LXIV het volgende:
[..]
Er is nogal een verschil tussen zeehelden en jodenjagers
Ik sluit niet uit dat er wel wat mensen tussen zitten die ongenadig hebben huisgehouden in indonesie.quote:Op maandag 4 augustus 2025 21:00 schreef LXIV het volgende:
[..]
Er is nogal een verschil tussen zeehelden en jodenjagers
Bro..quote:Op maandag 4 augustus 2025 21:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Jij zegt dat het een van de armste landen ter wereld is en dat is aantoonbaar onjuist.
quote:Op maandag 4 augustus 2025 21:00 schreef oheng het volgende:
[..]
Volgens mij deden Europese landen er juist wel aan mee? Dat is ook de reden voor kunstmatige 500km grenzen op bijv. Taurus en HRIM. En ATACMS?
Weet de details verder niet, doe dit uit mijn hoofd. Kan het mis hebben.
quote:The Intermediate-Range Nuclear Forces Treaty (INF Treaty)[a] was an arms control treaty between the United States and the Soviet Union (and its successor state, the Russian Federation). US President Ronald Reagan and Soviet General Secretary Mikhail Gorbachev signed the treaty on 8 December 1987.[1][2] The US Senate approved the treaty on 27 May 1988, and Reagan and Gorbachev ratified it on 1 June 1988.[2][3]
The INF Treaty banned all of the two nations' nuclear and conventional ground-launched ballistic missiles, cruise missiles, and missile launchers with ranges of 1,000–5,500 km (620–3,420 mi) ("intermediate-range") and 500–1,000 kilometers (310–620 mi) ("shorter-range"). The treaty did not apply to air- or sea-launched missiles.[4][5] By May 1991, the nations had eliminated 2,692 missiles, followed by 10 years of on-site verification inspections.[6]
India heeft gewoon een punt. De sancties tegen Rusland hadden bij pakket 3 al maximaal moeten zijn, en de import en export nul. We hebben zelf ook een kilo boter op ons hoofd, eigenlijk wil Europa gewoon zsm weer business as usual met Rusland en die oorlog is maar lastig.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:40 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat is dan ook niet het hypocriete eraan
Je moet corrigeren naar koopkracht, anders krijg je vergelijkingen van niks. Om maar een voorbeeld te geven, Nederland staat wel altijd bovenaan de GDP lijstjes maar met een normaal inkomen kun je geen woning kopen, de koopkracht op huizengebied ligt dus erg laag. Consumentenelectronica is meestal gelijksoortig qua prijs of net iets goedkoper in landen waar het geproduceerd wordt, op dat gebied is de koopkracht in NL bijzonder hoog.quote:Op maandag 4 augustus 2025 21:01 schreef phpmystyle het volgende:
Het inkomen daar is nog geen 3.000 usd, en dan moet je nog bedenken dat de inkomensverdeling erg ongelijk is.
Ja het is wel een grote economie met zoveel inwoners. Maar dat heeft niks met rijk of arm te maken. Het is een straatarm land.
Oh vandaar. Ik ging er blind vanuit dat Europa (NAVO? EU?) ook bij betrokken was. My bad.quote:
Ja maar Verhofstadt, Van Baalen en de woke EU-liberalen!!!1quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:56 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Die man denkt nog steeds dat z'n tariffs betaald worden door het land welke hij ze oplegt. Verder prima natuurlijk dat er eindelijk consequenties komen voor dat soort landen.quote:
Ok en wanneer stopt de EU met alle handel van en naar Rusland en komen er maximale sancties? Dan kunnen we daarna anderen de maat nemen.quote:Op maandag 4 augustus 2025 21:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die man denkt nog steeds dat z'n tariffs betaald worden door het land welke hij ze oplegt. Verder prima natuurlijk dat er eindelijk consequenties komen voor dat soort landen.
O dat zeker. Je ziet vooral dat in hoge GDP landen goederen en grondstoffen die geïmporteerd worden relatief erg betaalbaar zijn. Binnenlandse producten en bestedingen zijn relatief weer duur.quote:Op maandag 4 augustus 2025 21:11 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Je moet corrigeren naar koopkracht, anders krijg je vergelijkingen van niks. Om maar een voorbeeld te geven, Nederland staat wel altijd bovenaan de GDP lijstjes maar met een normaal inkomen kun je geen woning kopen, de koopkracht op huizengebied ligt dus erg laag. Consumentenelectronica is meestal gelijksoortig qua prijs of net iets goedkoper in landen waar het geproduceerd wordt, op dat gebied is de koopkracht in NL bijzonder hoog.
Ook binnen landen zijn er aanzienlijke verschillen:
Indices Difference Info
Cost of Living in Eindhoven is 12.9% lower than in Amsterdam (excluding rent)
Cost of Living Including Rent in Eindhoven is 22.8% lower than in Amsterdam
Rent Prices in Eindhoven are 39.6% lower than in Amsterdam
Restaurant Prices in Eindhoven are 12.6% lower than in Amsterdam
Groceries Prices in Eindhoven are 4.4% lower than in Amsterdam
Local Purchasing Power in Eindhoven is 19.2% higher than in Amsterdam
Je hebt gemist dat er landen in de EU zijn die het al lastig hebben? Ik denk zomaar aan een Frankrijk, UK. Duitsland laat ik nog maar even buiten beschouwing, maar goed gaat het niet.quote:Op maandag 4 augustus 2025 21:15 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ok en wanneer stopt de EU met alle handel van en naar Rusland en komen er maximale sancties? Dan kunnen we daarna anderen de maat nemen.
zelfs in je eigen map die je net post staan ze niet onderaan in de lijst..quote:Op maandag 4 augustus 2025 21:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
O dat zeker. Je ziet vooral dat in hoge GDP landen goederen en grondstoffen die geïmporteerd worden relatief erg betaalbaar zijn. Binnenlandse producten en bestedingen zijn relatief weer duur.
Maar SC lijkt de mist in te gaan door te staren op het economische volume ipv het besteedbaar inkomen..
India is niet het armste land van de wereld, maar het zit wel onderaan in de lijsten.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |