Wat een luxe!quote:Op maandag 4 augustus 2025 11:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nog drie wekenIk ben heel even in Duitsland geweest. Ik twijfel om nog een keertje te gaan met wat tussentops om te wandelen en vervolgens in Wenen te eindigen. Maar moet het even uitstippelen, alleen op reis is wel beetje een ding
![]()
Heb jij nog vakantie?
Lol ja, dat bijten moet ik mezelf wel tegenhouden. Zo'n kapotte lip wil je niet
quote:Op maandag 4 augustus 2025 11:42 schreef Crack_ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ik kan niet stoppen met kijkenquote:
quote:Op maandag 4 augustus 2025 11:44 schreef Recce het volgende:
[..]Die kijken wel mooi derpy. Je had even voor de foto op je buik gelegen, zo te zien.
Met je armen over elkaar op je buik misschien? Of lag je de stoelleuningen fijn te knijpen?quote:Op maandag 4 augustus 2025 11:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]haha, twee uur daarvoor
en ik lag dus wel in de tandartsstoel (niet op mn buik, dat is gek), misschien heb ik mezelf samengeknepen in combinatie met zweet oid
![]()
Er hoeft in ieder geval dan niet een laag oude bende vanaf geschuurd, dat zou al flink moeten schelen.quote:Op maandag 4 augustus 2025 11:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, mooie samenkomstdaarover gedoe hebben met je buren lijkt me zo naar he
Als het maar functioneel isen lekker, oke weet niet hoeveel het precies is maar op het begin is dat altijd wel lekker ontspannend
Denk dat we een tekening nodig hebben om te verduidelijken.quote:Op maandag 4 augustus 2025 11:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Met je armen over elkaar op je buik misschien? Of lag je de stoelleuningen fijn te knijpen?
MI van al het gekwijl.quote:Op maandag 4 augustus 2025 11:50 schreef Recce het volgende:
Lijkt me wel een goed idee eigenlijk, dat je op je buik ligt bij de tandarts en dat de tandarts dan van onderen moet prutsen alsof het een auto op de brug is bij een garage.
Een nachtje op bezoek geweest met mn tentje bij mn ouders die er aan het camperen waren. Gezellig burgerlijk gefietst samen, en een halve dag besteed aan boodschappen doen oidquote:Op maandag 4 augustus 2025 11:45 schreef rival het volgende:
[..]
Wat een luxe!Wat ben je in Duitsland gaan doen?
Ik moet deze week nog even doorbikkelen en dan mag ik genieten van 3 weken welverdiende vakantie
quote:Op maandag 4 augustus 2025 11:47 schreef DeZwabber het volgende:
Hoe ehh, leuk, was het om ze er op te krijgen?
Armen over elkaar ja. Stoelleuningen? Heeft dat ding stoelleuningen?quote:Op maandag 4 augustus 2025 11:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Met je armen over elkaar op je buik misschien? Of lag je de stoelleuningen fijn te knijpen?
Ohhh beter, schuren is namelijk weer echt een kut klusquote:Op maandag 4 augustus 2025 11:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er hoeft in ieder geval dan niet een laag oude bende vanaf geschuurd, dat zou al flink moeten schelen.En ik kan daar beter bij dan bij het stuk achterin, kan ik gewoon een krukje neerzetten voor de onderste helft enzo.
quote:Op maandag 4 augustus 2025 11:50 schreef Recce het volgende:
Lijkt me wel een goed idee eigenlijk, dat je op je buik ligt bij de tandarts en dat de tandarts dan van onderen moet prutsen alsof het een auto op de brug is bij een garage.
Dan heet het een proctoloog geloof ik.quote:Op maandag 4 augustus 2025 11:50 schreef Recce het volgende:
Ik had 't nog niet eerder gehad, maar teringjantjechristus. Nee dat was niet grappigquote:Op maandag 4 augustus 2025 11:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Shading is ook gewoon altijd een bitch.
Ja, maar echt heel lang geleden. Zal wel al iets van 30 jaar geleden zijnquote:Op maandag 4 augustus 2025 11:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
uitdelen is zo leuk om te doen he
Jaaaaaa, nieuwe tuin!!! Nieuwe plantjes uitzoeken!!!![]()
![]()
[..]
Ik heb 't ook even over Arnol gehad, miste hem bij de oude V&Dheeftie jou ook ooit gezegend?
![]()
Ja, is inderdaad best dichtbij. Ik zit er natuurlijk nu ookquote:Tsja, er zit ook niet echt iets bijzonders om er speciaal naar toe te gaan denk ik. Ik was bij vriendin in de schrijversbuurt. Verbaasde me erover hoe dichtbij het centrum was![]()
Ja, helaas best vaak. Als het echt niet past, bel ik even aan. En als er niemand thuis is, krijgen ze een kaartje in de bus, dat ze naar ons moeten bellen voor de post.quote:Moest aan je denken want zij heeft zo'n hele oude brievenbus waarbij de gleuf eigenlijk te klein is. Heb je daar wel eens problemen mee bij oudere huizen?
Oh mooi. Hoe lang duurde het?quote:Op maandag 4 augustus 2025 11:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]het viel mee in vergelijking met hoe erg ik dacht dat het zou zijn. Er zaten wel momenten bij waarop het wel zo erg was als gedacht, dat was niet leuk
. Die shading, mygod
. Maar goed, het was dus niet de hele tijd zo en dat had ik wel verwacht dus beter!
Prima toch.quote:En we hebben het design aangepast. Het leeuwenhoofdje is groter want die is in het echt eigenlijk kleiner maar dat vond ik niet zo mooi uitkomen. Geen original
Toch een houding die heel moeilijk wordt op een tandartsstoel.quote:Op maandag 4 augustus 2025 11:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dan heet het een proctoloog geloof ik.
Alles voelt al rauw en dan nog effe lekker erin harken.quote:Op maandag 4 augustus 2025 11:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik had 't nog niet eerder gehad, maar teringjantjechristus. Nee dat was niet grappigen daarna nog heel even terug die lijntjes doen, ik was er toen wel een beetje klaar mee ja
Ben je daar dan ook heen gefietst?quote:Op maandag 4 augustus 2025 11:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Een nachtje op bezoek geweest met mn tentje bij mn ouders die er aan het camperen waren. Gezellig burgerlijk gefietst samen, en een halve dag besteed aan boodschappen doen oid![]()
Oehhh, en drie weken. Lekker lang!! Heb je leuke dingen op de planning?
Shit, moet hier ook alweer iets van 18 jaar geleden zijn oid. Jeetjequote:Op maandag 4 augustus 2025 11:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, maar echt heel lang geleden. Zal wel al iets van 30 jaar geleden zijn
[..]
Ja, is inderdaad best dichtbij. Ik zit er natuurlijk nu ook![]()
[..]
Ja, helaas best vaak. Als het echt niet past, bel ik even aan. En als er niemand thuis is, krijgen ze een kaartje in de bus, dat ze naar ons moeten bellen voor de post.
Ehhh, denk het zetten zelf 1,5 tot 2 uur per ding oid?quote:Op maandag 4 augustus 2025 11:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh mooi. Hoe lang duurde het?
[..]
Prima toch.
Ik dacht aan zo'n massagetafel met een gat voor je hoofd.quote:Op maandag 4 augustus 2025 11:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]ik had ook een MI bij op je buik liggen bij de tandarts, kan opzich wel als ie helemaal plat gaat?
Wil iemand het niet gewoon eens proberen als grapje? Binnenkomen en op je buik gaan liggen?
Ik hoor er hier drie.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:01 schreef CherryLips het volgende:
Dat luchtalarm zou hier toch wel wat harder mogen.
Geloof dat wij er niet eens een hebben. Nog nooit gehoord iig sinds ik hier woon.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:01 schreef CherryLips het volgende:
Je kunt je gehoorapparaat toch ook iets harder zetten?quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:01 schreef CherryLips het volgende:
Oh ja, da's wel wat onhandig.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier knallen de kerkklokken erdoorheen.
Ja da's belangrijker natuurlijk.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier knallen de kerkklokken erdoorheen.
Adem in, adem uitquote:Op maandag 4 augustus 2025 11:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alles voelt al rauw en dan nog effe lekker erin harken.
Maar daarom had ik ook meerdere sessies voor die ene nodig, anders kon het niet.
Haha nee, die tent die ik heb zou me een schildpad op fiets maken. Ziet er wel leuk uit maar minder praktischquote:Op maandag 4 augustus 2025 11:57 schreef rival het volgende:
[..]
Ben je daar dan ook heen gefietst?
Ja kan ik ook wel gebruiken 3 weken. Ik wil wat dingen vervangen aan de auto. En ik wil weg, maar nog niks gepland. En das zoals jij zei, alleen is wel een dingetje.....
Dus wanneer gaan we naar Wenen?
of voor mensen met een gehoorapparaat gewoon gehoorapparaat dat ook afgaat.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Je kunt je gehoorapparaat toch ook iets harder zetten?
1x in de maand maarquote:Op maandag 4 augustus 2025 12:03 schreef STING het volgende:
Oeh, het maandelijkse 'het is lunchtijd' alarm
Signaal kan toch ook al naar de telefoon, tadaaa.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
of voor mensen met een gehoorapparaat gewoon gehoorapparaat dat ook afgaat.
quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik dacht aan zo'n massagetafel met een gat voor je hoofd.
Het is jammer dat die stoelen overeind staan als je aankomt, anders zouden mensen zich 's ochtends misschien wel eens vergissen.
echt niet? PANIEKquote:Op maandag 4 augustus 2025 12:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geloof dat wij er niet eens een hebben. Nog nooit gehoord iig sinds ik hier woon.
quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:04 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb ragertjes gehaald bij de kruidvat maar gewoon van eigen merk. Ze hadden het merk van mijn tandarts niet en hoeveel zou het nou uitmaken?
Ja, op een gegeven moment weet je gewoon even niet meer waar je het zoeken moet.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:03 schreef Crack_ het volgende:
Adem in, adem uit
dat ging soms wel echt lastig omdat het voelde alsof ze bezig was op de plek waar ik mn adem vandaan moest halen
En snap ik, en die van jou is ook gewoon.. groot. Dan heb je wat meer nodig dan 'oke nog vijf minuten, dat lukt wel'.
Laat wel.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Salaris ook binnen![]()
Kan ik weer eten kopen.
Nooit zo aan gedacht, ben maandag meestal in Leiden natuurlijk.quote:
Wat is dat nou weer?quote:Een man is geëlektiseerd, nadat hij in Keulen op een trein was geklommen.
Een mooie maand?quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Salaris ook binnen![]()
Kan ik weer eten kopen.
Zo'n caramel laagje eromheen wat je bij appels ook weleens zietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |