Nogal een uitspraak als je 30 miljoen gaat uitgeven aan spelers van AZ.quote:Op maandag 7 juli 2025 10:56 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het loopt je dun door de broek begrijp ik? Snap ik als je spelers haalt zoals een Steijn en Valente.
Ja, voor de allereerste officiële pot van het seizoen is het nog niet gepolijst maar ik zie wel weer dezelfde Perisic. Het blijft maar gaan.quote:Op zondag 3 augustus 2025 20:10 schreef VEM2012 het volgende: [..] Ik vond Peresic een groot deel van de wedstrijd slordig. Dest ook trouwens. En Driouech mist het niveau.
Een 10 is in principe gewoon een schaduwspits in een 4-3-3 met de punt naar voren.quote:Op zondag 3 augustus 2025 20:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. Volgens mij zouden we er het slimst aan doen om een echte creatieveling op 10 te krijgen als directe vervanger van Tillman. Plea is een (schaduw)spits en Saibari een powerhouse maar in mijn ogen geen échte 10.
Ja, vooral het creatieve deel en dat zie ik niemand binnen de huidige selectie oppikken.quote:Op zondag 3 augustus 2025 20:16 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Een 10 is in principe gewoon een schaduwspits in een 4-3-3 met de punt naar voren.
Natuurlijk zie ik ook het liefst een type Tillman terugkomen. Maar je mist vooral een type Tillman, niet een '10'.
We gaan hem wel missen. Moderne mister PSV (samen met Cocu)quote:Op zondag 3 augustus 2025 20:32 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Gaat naar een land waar die jankert past
Die krijgt nog wel een mooi afscheid in het stadion.quote:Op zondag 3 augustus 2025 21:13 schreef Buitendam het volgende:
Het ongemakkelijke bedankfilmpje wat je vreesde dat zou komen
Ik bedoel het filmpje wat ie heeft opgenomen. In een 1913 t-shirt.quote:Op zondag 3 augustus 2025 21:16 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Die krijgt nog wel een mooi afscheid in het stadion.
Zit wel diep he? Succes tegen Fenerbahçe ondanks "Dick"quote:Op zondag 3 augustus 2025 21:29 schreef Caland het volgende:
Luuk de Jong en de Italiaanse Dick is een match made in heaven.
Ik ook. Goede aankoopquote:Op maandag 4 augustus 2025 09:36 schreef Buitendam het volgende:
Ik moet zeggen dat ik genoten heb van onze Spaanse Pool. De positionering, passing en vooral rust aan de bal is toch wel een fijne toevoeging aan het elftal. Neerzetten en niet meer aankomen
Dat denk ik wel, zag er niet vriendelijk uit maar kan me niet voorstellen dat dit op Ruben als persoon gericht was.quote:Op maandag 4 augustus 2025 10:47 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik ook. Goede aankoopSchouten als aanvoerder vind ik een totaal onbegrijpelijke keuze. De gast met de uitstraling van een zak aardappelen (los van zijn voetballende kwaliteiten) geef je de aanvoerdersband? Daar straalt toch werkelijk niks vanaf.
En wat was er nou met dat moment bij de wissel van Veerman? Die beukt even heel bewust tegen de schouder van van Bommel? Frustratie over de wissel of speelt daar wat?
Van Bommel viel trouwens ook prima in. Daar gaan we ons nog zat aan ergeren; maar hij is wel ontzettend doelgericht en durft zijn acties te maken. Leuke aankoop![]()
Voor de 10 moet er echt nog wat bij. Saibari heeft gewoon een heel ander profiel dan Tillman; die gaat hem niet kunnen vervangen, dat is meer een type Moussa Dembele terwijl we echt een creatieveling nodig hebben..
Wat ik begreep was het óf Ikatura of de Pool. Als de Pool onhaalbaar zou zijn wilde men door met Ikatura. Zo werd het in het ED uitgelegd.quote:Op maandag 4 augustus 2025 11:27 schreef ISVV het volgende:
[..]
Dat denk ik wel, zag er niet vriendelijk uit maar kan me niet voorstellen dat dit op Ruben als persoon gericht was.
Gister was niet vlekkeloos, toch blij dat je 'm wint. Zijn we weer even van dat angstgegner-gezeik tegen Eagles af.
Er komen de afgelopen dagen weer wat concrete geruchten door over mogelijke aankopen. Dat is mooi, want een rechtsbuiten, reserve-linksachter en een aanvallende middenvelder erbij is wel noodzakelijk (al zeg ik het nog een keer, Itakura erbij was niet gek geweest).
Overigens word ik totaal niet blij van onze Marokkaanse vriend op linksbuiten, best leuk als invaller maar deze strijd moet Bommel makkelijk kunnen winnen.
Denk gewoon boos omdat 'ie werd gewisseld.quote:Op maandag 4 augustus 2025 11:27 schreef ISVV het volgende:
[..]
Dat denk ik wel, zag er niet vriendelijk uit maar kan me niet voorstellen dat dit op Ruben als persoon gericht was.
Als van Bommel die strijd niet wint kun je die 16 miljoen wel beschouwen als door de plee gespoeld. Driouech is volgens mij een prima kerel, maar echt totaal geen PSV niveau. Ook weer 2 transferperiodes gescout en er is niemand die gedacht heeft, goh, nee, dit is het niet.quote:Op maandag 4 augustus 2025 11:27 schreef ISVV het volgende:
[..]
Gister was niet vlekkeloos, toch blij dat je 'm wint. Zijn we weer even van dat angstgegner-gezeik tegen Eagles af.
Er komen de afgelopen dagen weer wat concrete geruchten door over mogelijke aankopen. Dat is mooi, want een rechtsbuiten, reserve-linksachter en een aanvallende middenvelder erbij is wel noodzakelijk (al zeg ik het nog een keer, Itakura erbij was niet gek geweest).
Overigens word ik totaal niet blij van onze Marokkaanse vriend op linksbuiten, best leuk als invaller maar deze strijd moet Bommel makkelijk kunnen winnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |