Maakt weinig uit, denk niet dat Luuk daar veel gaat spelen eigenlijk. Snap ik wel dat je liever in Porto op de bank gaat zitten dan in Eindhoven opzich.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk niet tegen Portoe in de CL dan
Zal hem een paar ton per maand meer opleveren ja. Beter weer ook.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:14 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Maakt weinig uit, denk niet dat Luuk daar veel gaat spelen eigenlijk. Snap ik wel dat je liever in Porto op de bank gaat zitten dan in Eindhoven opzich.
Het is een godswonder dat PSV nog niet heeft gescoord.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:27 schreef CR7 het volgende:
Dit PSV heeft een jasje uitgedaan zeg. Tering hey.
Ja inderdaad. 50 pogingen van buiten de 16. Maar wat een wonder dat ze niet allemaal in de kruising vliegen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:32 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is een godswonder dat PSV nog niet heeft gescoord.
En heel veel spelers spelen onder hun kunnen. Ik snap dat zoiets voor een Feyenoorder niet opvalt.
En weer reageren op dat gezwel. Leer dat toch eens af man.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:32 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is een godswonder dat PSV nog niet heeft gescoord.
En heel veel spelers spelen onder hun kunnen. Ik snap dat zoiets voor een Feyenoorder niet opvalt.
Ja inderdaad er zou maar iemand kritisch zijn.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
En weer reageren op dat gezwel. Leer dat toch eens af man.
Ik ben het voor een keer met je eens. Ik schrik wel van deze wedstrijd. Echt heel erg weinig creativiteit en geen technische spelers die bijzondere dingen kunnen forceren in de kleine ruimte, geen combinaties, geen chemie. Er moet nog flink wat gebeuren (vooral een creatieve 10).quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:27 schreef CR7 het volgende:
Dit PSV heeft een jasje uitgedaan zeg. Tering hey.
Ja ik schrok er ook wel van.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:34 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Ik ben het voor een keer met je eens. Ik schrik wel van deze wedstrijd. Echt heel erg weinig creativiteit en geen technische spelers die bijzondere dingen kunnen forceren in de kleine ruimte, geen combinaties, geen chemie. Er moet nog flink wat gebeuren (vooral een creatieve 10).
Je bent op een aantal sleutelposities sleutelspelers kwijtgeraakt. Je speelt nu tegen een tegenstander die nul ruimte weggeeft en niet komt om zelf te voetballen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:34 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Ik ben het voor een keer met je eens. Ik schrik wel van deze wedstrijd. Echt heel erg weinig creativiteit en geen technische spelers die bijzondere dingen kunnen forceren in de kleine ruimte, geen combinaties, geen chemie. Er moet nog flink wat gebeuren (vooral een creatieve 10).
Weet je zeker dat je de juiste nickname hebt jongen?quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:51 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Je bent op een aantal sleutelposities sleutelspelers kwijtgeraakt. Je speelt nu tegen een tegenstander die nul ruimte weggeeft en niet komt om zelf te voetballen.
Het enige wat je mist is automatismen. Creativiteit genoeg op het veld, maar spelers moeten even zoeken naar de nieuwe balans. Het is niet meer Tillman waar je de bal altijd heen kunt brengen, anderen moeten die rol over gaan nemen. Heeft vooral tijd nodig, deze selectie is meer dan sterk genoeg om kampioen te worden.
Ik vind Schouten sterk spelen, Saibari wil te graag die rol van Tillman overnemen en speelt wat geforceerd.
Ik zie eigenlijk precies wat ik had verwacht voor deze wedstrijd.
En meer dan verdiend. Verreweg de beste ploeg op het veld en de enige ploeg die kwam om te voetballen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:53 schreef GotenSSJ het volgende:
Weer een prijs, tijd voor een extra prijzenkast.
Saibari moet op de positie van Veerman spelen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:51 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Je bent op een aantal sleutelposities sleutelspelers kwijtgeraakt. Je speelt nu tegen een tegenstander die nul ruimte weggeeft en niet komt om zelf te voetballen.
Het enige wat je mist is automatismen. Creativiteit genoeg op het veld, maar spelers moeten even zoeken naar de nieuwe balans. Het is niet meer Tillman waar je de bal altijd heen kunt brengen, anderen moeten die rol over gaan nemen. Heeft vooral tijd nodig, deze selectie is meer dan sterk genoeg om kampioen te worden.
Ik vind Schouten sterk spelen, Saibari wil te graag die rol van Tillman overnemen en speelt wat geforceerd.
Dat we (op zn minst) een creatieve nummer 10 missen ben je toch wel met me eens?quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:51 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Wellicht, maar in een wedstrijd zoals deze heeft elke 10 het onwaarschijnlijk moeilijk.quote:Op zondag 3 augustus 2025 20:03 schreef Buitendam het volgende:
Schouten was echt weer een feest om naar te kijken. Perisic pakt het gewoon weer op waar ie vorig jaar is gebleven. Maar we missen wel echt een goede nummer 10.
Ik vond Peresic een groot deel van de wedstrijd slordig. Dest ook trouwens. En Driouech mist het niveau.quote:Op zondag 3 augustus 2025 20:03 schreef Buitendam het volgende:
Schouten was echt weer een feest om naar te kijken. Perisic pakt het gewoon weer op waar ie vorig jaar is gebleven. Maar we missen wel echt een goede nummer 10.
Dat betwijfel ik. Volgens mij zouden we er het slimst aan doen om een echte creatieveling op 10 te krijgen als directe vervanger van Tillman. Plea is een (schaduw)spits en Saibari een powerhouse maar in mijn ogen geen échte 10.quote:Op zondag 3 augustus 2025 20:08 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Wellicht, maar in een wedstrijd zoals deze heeft elke 10 het onwaarschijnlijk moeilijk.
Plea kan dat volgens mij prima invullen. En anders Saibari. Denk dat er vooral iemand bij moet komen die voorin multi inzetbaar is. Op rechts en op 10.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |