Nogal een uitspraak als je 30 miljoen gaat uitgeven aan spelers van AZ.quote:Op maandag 7 juli 2025 10:56 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het loopt je dun door de broek begrijp ik? Snap ik als je spelers haalt zoals een Steijn en Valente.
Ja, voor de allereerste officiële pot van het seizoen is het nog niet gepolijst maar ik zie wel weer dezelfde Perisic. Het blijft maar gaan.quote:Op zondag 3 augustus 2025 20:10 schreef VEM2012 het volgende: [..] Ik vond Peresic een groot deel van de wedstrijd slordig. Dest ook trouwens. En Driouech mist het niveau.
Een 10 is in principe gewoon een schaduwspits in een 4-3-3 met de punt naar voren.quote:Op zondag 3 augustus 2025 20:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. Volgens mij zouden we er het slimst aan doen om een echte creatieveling op 10 te krijgen als directe vervanger van Tillman. Plea is een (schaduw)spits en Saibari een powerhouse maar in mijn ogen geen échte 10.
Ja, vooral het creatieve deel en dat zie ik niemand binnen de huidige selectie oppikken.quote:Op zondag 3 augustus 2025 20:16 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Een 10 is in principe gewoon een schaduwspits in een 4-3-3 met de punt naar voren.
Natuurlijk zie ik ook het liefst een type Tillman terugkomen. Maar je mist vooral een type Tillman, niet een '10'.
We gaan hem wel missen. Moderne mister PSV (samen met Cocu)quote:Op zondag 3 augustus 2025 20:32 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Gaat naar een land waar die jankert past
Die krijgt nog wel een mooi afscheid in het stadion.quote:Op zondag 3 augustus 2025 21:13 schreef Buitendam het volgende:
Het ongemakkelijke bedankfilmpje wat je vreesde dat zou komen
Ik bedoel het filmpje wat ie heeft opgenomen. In een 1913 t-shirt.quote:Op zondag 3 augustus 2025 21:16 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Die krijgt nog wel een mooi afscheid in het stadion.
Zit wel diep he? Succes tegen Fenerbahçe ondanks "Dick"quote:Op zondag 3 augustus 2025 21:29 schreef Caland het volgende:
Luuk de Jong en de Italiaanse Dick is een match made in heaven.
Ik ook. Goede aankoopquote:Op maandag 4 augustus 2025 09:36 schreef Buitendam het volgende:
Ik moet zeggen dat ik genoten heb van onze Spaanse Pool. De positionering, passing en vooral rust aan de bal is toch wel een fijne toevoeging aan het elftal. Neerzetten en niet meer aankomen
Dat denk ik wel, zag er niet vriendelijk uit maar kan me niet voorstellen dat dit op Ruben als persoon gericht was.quote:Op maandag 4 augustus 2025 10:47 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik ook. Goede aankoopSchouten als aanvoerder vind ik een totaal onbegrijpelijke keuze. De gast met de uitstraling van een zak aardappelen (los van zijn voetballende kwaliteiten) geef je de aanvoerdersband? Daar straalt toch werkelijk niks vanaf.
En wat was er nou met dat moment bij de wissel van Veerman? Die beukt even heel bewust tegen de schouder van van Bommel? Frustratie over de wissel of speelt daar wat?
Van Bommel viel trouwens ook prima in. Daar gaan we ons nog zat aan ergeren; maar hij is wel ontzettend doelgericht en durft zijn acties te maken. Leuke aankoop![]()
Voor de 10 moet er echt nog wat bij. Saibari heeft gewoon een heel ander profiel dan Tillman; die gaat hem niet kunnen vervangen, dat is meer een type Moussa Dembele terwijl we echt een creatieveling nodig hebben..
Wat ik begreep was het óf Ikatura of de Pool. Als de Pool onhaalbaar zou zijn wilde men door met Ikatura. Zo werd het in het ED uitgelegd.quote:Op maandag 4 augustus 2025 11:27 schreef ISVV het volgende:
[..]
Dat denk ik wel, zag er niet vriendelijk uit maar kan me niet voorstellen dat dit op Ruben als persoon gericht was.
Gister was niet vlekkeloos, toch blij dat je 'm wint. Zijn we weer even van dat angstgegner-gezeik tegen Eagles af.
Er komen de afgelopen dagen weer wat concrete geruchten door over mogelijke aankopen. Dat is mooi, want een rechtsbuiten, reserve-linksachter en een aanvallende middenvelder erbij is wel noodzakelijk (al zeg ik het nog een keer, Itakura erbij was niet gek geweest).
Overigens word ik totaal niet blij van onze Marokkaanse vriend op linksbuiten, best leuk als invaller maar deze strijd moet Bommel makkelijk kunnen winnen.
Denk gewoon boos omdat 'ie werd gewisseld.quote:Op maandag 4 augustus 2025 11:27 schreef ISVV het volgende:
[..]
Dat denk ik wel, zag er niet vriendelijk uit maar kan me niet voorstellen dat dit op Ruben als persoon gericht was.
Als van Bommel die strijd niet wint kun je die 16 miljoen wel beschouwen als door de plee gespoeld. Driouech is volgens mij een prima kerel, maar echt totaal geen PSV niveau. Ook weer 2 transferperiodes gescout en er is niemand die gedacht heeft, goh, nee, dit is het niet.quote:Op maandag 4 augustus 2025 11:27 schreef ISVV het volgende:
[..]
Gister was niet vlekkeloos, toch blij dat je 'm wint. Zijn we weer even van dat angstgegner-gezeik tegen Eagles af.
Er komen de afgelopen dagen weer wat concrete geruchten door over mogelijke aankopen. Dat is mooi, want een rechtsbuiten, reserve-linksachter en een aanvallende middenvelder erbij is wel noodzakelijk (al zeg ik het nog een keer, Itakura erbij was niet gek geweest).
Overigens word ik totaal niet blij van onze Marokkaanse vriend op linksbuiten, best leuk als invaller maar deze strijd moet Bommel makkelijk kunnen winnen.
Ik heb vooral niet het idee dat hij zich heeft ontwikkeld. Bij Excelsior waren de stats op zich goed voor een stap hogerop, maar hij lijkt minder dan een jaar geleden.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:22 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Als van Bommel die strijd niet wint kun je die 16 miljoen wel beschouwen als door de plee gespoeld. Driouech is volgens mij een prima kerel, maar echt totaal geen PSV niveau. Ook weer 2 transferperiodes gescout en er is niemand die gedacht heeft, goh, nee, dit is het niet.
Gewoon leuke speler om erbij te hebben. Voor de breedte en doet blijkbaar niet lastig. Volgend seizoen of zo verkoop je 'm voor bedrag waarvoor je 'm hebt gekocht aan een ploeg uit het rechterrijtje in Spanje of Duitsland of zo.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:22 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Als van Bommel die strijd niet wint kun je die 16 miljoen wel beschouwen als door de plee gespoeld. Driouech is volgens mij een prima kerel, maar echt totaal geen PSV niveau. Ook weer 2 transferperiodes gescout en er is niemand die gedacht heeft, goh, nee, dit is het niet.
Ik weet niet of die enkelblessure hem genekt heeft, maar ik zag onderstaande voorbij komen en dat is niet best voor een buitenspeler van PSV:quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb vooral niet het idee dat hij zich heeft ontwikkeld. Bij Excelsior waren de stats op zich goed voor een stap hogerop, maar hij lijkt minder dan een jaar geleden.
Leuk voor een ploeg die lekker mag counteren, maar hij mist werkelijk alle tools om in een kleine ruimte iets voor elkaar te krijgen.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb vooral niet het idee dat hij zich heeft ontwikkeld. Bij Excelsior waren de stats op zich goed voor een stap hogerop, maar hij lijkt minder dan een jaar geleden.
Even los van zijn voetballende (gebrek aan) kwaliteiten: hoe ergerlijk is het dat hij bij zijn eerste 6 acties letterlijk 6x uitglijd? Wat doe je dan precies in een warming-up vraag ik me af? Wandelen? Als je tijdens die warming-up al 3x op je kanis gaat dan wissel je toch even van schoeisel/noppen?quote:Op maandag 4 augustus 2025 15:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Leuk voor een ploeg die lekker mag counteren, maar hij mist werkelijk alle tools om in een kleine ruimte iets voor elkaar te krijgen.
Sympathieke gozer en zal niet gaan muiten, maar PSV is echt te hoog gegrepen.
Fijne werkdag morgen!😘quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 07:59 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Even los van zijn voetballende (gebrek aan) kwaliteiten: hoe ergerlijk is het dat hij bij zijn eerste 6 acties letterlijk 6x uitglijd? Wat doe je dan precies in een warming-up vraag ik me af? Wandelen? Als je tijdens die warming-up al 3x op je kanis gaat dan wissel je toch even van schoeisel/noppen?
Die had ik even gemistquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:19 schreef ISVV het volgende:
[..]
https://voetbal.headliner(...)n-voetbalzone-439930
Uiteindelijk weet je dat nooit en ik denk dat hij in het 'oude' PSV als counter speler best wel wat had kunnen betekenen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:51 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Die had ik even gemistWat een muurbloempjes zijn het ook tegenwoordig hé. Wel lachend en zwaaiend op de foto als de prijzen uitgedeeld worden maar als je een wanprestatie levert dan moet iedereen zijn mond maar houden.
Sowieso een onbegrijpelijke aankoop toch? Of heeft iemand in een straal van 50km van Eindhoven ooit het gevoel gehad dat Driouech nog wel een een stapje kon gaan maken?
Ook voor het counteren moet je wel wat kunnen natuurlijk. Sterker nog: juist dan moet elke slag raak zijn. Deze jongen kan gewoon behoorlijk hard rennen (als hij niet uitglijdt) maar verder houdt het ook wel op. Ik vind het zelfs als invaller al vrij matig..quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 14:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Uiteindelijk weet je dat nooit en ik denk dat hij in het 'oude' PSV als counter speler best wel wat had kunnen betekenen.
Maar het spel van Bosz past echt totaal niet bij wat hij kan.
Tsja, van Virgil van Dijk dacht men dat hij de absolute top niet zou halen. Dumfries werd ook ooit gezien als een domme werker die het bij PSV niet zou gaan halen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:51 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Die had ik even gemistWat een muurbloempjes zijn het ook tegenwoordig hé. Wel lachend en zwaaiend op de foto als de prijzen uitgedeeld worden maar als je een wanprestatie levert dan moet iedereen zijn mond maar houden.
Sowieso een onbegrijpelijke aankoop toch? Of heeft iemand in een straal van 50km van Eindhoven ooit het gevoel gehad dat Driouech nog wel een een stapje kon gaan maken?
Beetje een drogredenatie. Omdat er 3 van de 100.000 mensen wel de wereldtop halen maakt niet dat je standaard maar middelmaat in huis moet halen in de hoop dat ze misschien een keer een goede ontwikkeling doormaken. Feyenoord heeft er (naar mijn bescheiden mening) ook een handje van om veel geld te betalen voor middelmaat waarvan je vrij zeker weet dat ze niet nog een stap gaan maken (Valente/Steijn). Dan heb ik liever een gokje met een exotisch talent (Jonathan Reis bijv.).quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 15:52 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Tsja, van Virgil van Dijk dacht men dat hij de absolute top niet zou halen. Dumfries werd ook ooit gezien als een domme werker die het bij PSV niet zou gaan halen.
Soms valt het mee, soms valt het tegen.
Ik vond hem vorig jaar nog wel een paar redelijke potjes spelen. Wat ik dit jaar heb gezien stemt teleur.
Denk dat PSV het meer ziet zitten in andere jongens dan. Talent is 1 ding, maar bij Babadi is het allemaal wel ontzettend vrijblijvend. Het zou voor hem misschien wel goed zijn om eens een jaar lang alles te spelen op een iets lager niveau.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ziet PSV het niet meer zitten in Babadi? Die jongen mag alweer weg op huurbasis.
Maar exceptioneel talent wordt nu al op hun 12e ofzo ondergebracht bij de topclubs. Spelers als Ronaldo R9 kan PSV al heel lang niet meer halen, maar ook een Reis is nu niet meer mogelijk.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 09:00 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Beetje een drogredenatie. Omdat er 3 van de 100.000 mensen wel de wereldtop halen maakt niet dat je standaard maar middelmaat in huis moet halen in de hoop dat ze misschien een keer een goede ontwikkeling doormaken. Feyenoord heeft er (naar mijn bescheiden mening) ook een handje van om veel geld te betalen voor middelmaat waarvan je vrij zeker weet dat ze niet nog een stap gaan maken (Valente/Steijn). Dan heb ik liever een gokje met een exotisch talent (Jonathan Reis bijv.).
Ach natuurlijk wel. De Endrick's/Vini JR's van deze wereld (op 17 jarige leeftijd) die staan al op de radar van grote clubs; die zijn onhaalbaar. Maar er zijn natuurlijk zat verborgen parels; niet alleen in Zuid-Amerika maar ook in Scandinavië.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:32 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Maar exceptioneel talent wordt nu al op hun 12e ofzo ondergebracht bij de topclubs. Spelers als Ronaldo R9 kan PSV al heel lang niet meer halen, maar ook een Reis is nu niet meer mogelijk.
Jaartje degradatievoetbal zou goed zijn voor die jongen. Leren om elke week 100% te geven.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:15 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Denk dat PSV het meer ziet zitten in andere jongens dan. Talent is 1 ding, maar bij Babadi is het allemaal wel ontzettend vrijblijvend. Het zou voor hem misschien wel goed zijn om eens een jaar lang alles te spelen op een iets lager niveau.
Niemand settled voor middelmaat. Maar de spelers die nog niet op de radar staan van de topclubs is automatisch dus de B-garnituur.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:41 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ach natuurlijk wel. De Endrick's/Vini JR's van deze wereld (op 17 jarige leeftijd) die staan al op de radar van grote clubs; die zijn onhaalbaar. Maar er zijn natuurlijk zat verborgen parels; niet alleen in Zuid-Amerika maar ook in Scandinavië.
Op voorhand settelen voor middelmaat is het domste wat je kan doen.
Jij maakt er zelf settelen voor middelmaat van. Dat is niet wat ik schreef.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:41 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ach natuurlijk wel. De Endrick's/Vini JR's van deze wereld (op 17 jarige leeftijd) die staan al op de radar van grote clubs; die zijn onhaalbaar. Maar er zijn natuurlijk zat verborgen parels; niet alleen in Zuid-Amerika maar ook in Scandinavië.
Op voorhand settelen voor middelmaat is het domste wat je kan doen.
Als je ziet hoe veel tijd en energie er destijds in Mauro is gestoken. Die stond ook al heel lang op de radar van de Europese subtop. En dan hebben we het echt over de categorie talent waar de echte top totaal geen interesse in had.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:31 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Jij maakt er zelf settelen voor middelmaat van. Dat is niet wat ik schreef.
Zekerheidjes kosten veel geld. Dat is gewoon een feit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |