abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 augustus 2025 @ 11:16:03 #201
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_218467299
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2025 08:35 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Ik werd gisteren vooral erg blij l van Gasiorowski, Schouten - die weer net zo belachelijk goed is als in z’n eerste seizoen - en Kovar, die maar stoïcijns bleef strooien met passjes alsof het niks was. Tuurlijk zit daar veel risico in (wat het des te mooier en grappiger maakt) en gaat hij nog wel eens flink op z’n bek vallen, maar ik kon erg genieten van de ongegeneerde durf en zelfverzekerdheid die daar vanuit ging.

Ik ben nog steeds niet heel erg overtuigd van Van Bommel, Sairbari leek scherper maar heeft het ook nog niet, ik heb zin in eindelijk weer Pepi en ik mis nog steeds een briljante nummer 10.
Pepi in de punt natuurlijk, maar ik vond Plea erg goed spelen gisteren. Daar gaan we ook nog veel plezier aan beleven.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_218467553
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 11:10 schreef Tarado het volgende:
We weten iig weer dat Drommel niet geschikt is voor PSV.
Ik vond hem gisteren uitstekend als tegenstander voor PSV.
pi_218468007
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 09:22 schreef Buitendam het volgende:
Ik vond Yarek in de Supercup al goed spelen, maar daar ging ie gisteren nog een stapje of 2 overheen. Als dit zijn niveau is waar nog flink rek in zit dan ga je Boscagli geen seconde missen.

Sowieso het blok Kovar, Flamingo-Yarek, Schouten lijkt me echt genieten geblazen zodra dat eenmaal op elkaar is ingespeeld. En Dest speelde ook weer als op het pleintje. 0 handrem na die blessure te ontdekken.
En die gast is pas 20 toch? Zeker omdat hij ook een Spaans paspoort heeft.
  zondag 10 augustus 2025 @ 13:57:18 #204
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_218468591
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 12:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
En die gast is pas 20 toch? Zeker omdat hij ook een Spaans paspoort heeft.
Ja het was of de ervaren Itakura met als nadeel dat de restwaarde nihil is. Of Yarek met als nadeel z’n jonge leeftijd en dan moet je allemaal maar zien hoe het uitpakt. Maar ik heb zo’n vermoeden dat Earnie de juiste heeft gekozen.
Dit, dus.
pi_218468620
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 13:57 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Ja het was of de ervaren Itakura met als nadeel dat de restwaarde nihil is. Of Yarek met als nadeel z’n jonge leeftijd en dan moet je allemaal maar zien hoe het uitpakt. Maar ik heb zo’n vermoeden dat Earnie de juiste heeft gekozen.
Als die zo doorgaat dan is het wachten op een uitnodiging voor Spanje. Het is allemaal nog vroeg natuurlijk en op basis van twee wedstrijden tegen middenmoot Eredivisie, maar dit kan wel eens een grote worden.
pi_218468664
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 14:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Als die zo doorgaat dan is het wachten op een uitnodiging voor Spanje. Het is allemaal nog vroeg natuurlijk en op basis van twee wedstrijden tegen middenmoot Eredivisie, maar dit kan wel eens een grote worden.
:')

Dat Schouten/Veerman is de nieuwe Modric/Kroos staat dus niet op zichzelf.

Maar hij gaat Asencio, Cubarsi, Huijsen of Le Normand vast eruit spelen ja.
pi_218468687
Gisteren bij de wedstrijd geweest. Was leuk, redelijke pot en een prachtig tifo :) Mijn conclusies (op basis van 180 minuten voetbal tegen GAE en Sparta):
-Yarek is een topaankoop
-Plea is een interessant puzzelstukje. Zeker met de terugkeer van Pepi gaat het de vraag zijn hoe je hem gaat inzetten
-Dest en Schouten zijn terug op het oude niveau. Met name Schouten was gisteren fenomenaal. Misschien wel de beste wedstrijd die ik hem ooit heb zien spelen in een PSV shirt.
-Veerman is voor de ED ook gewoon top. Sure, die gaat niet naar een Barcelona/Real Madrid, maar laten we van hem genieten zolang het nog kan
-Perisic en Saibari zijn qua mentaliteit tegenpolen. Waar Perisic 90 minuten lang geconcentreerd is heeft Saibari hier ontzettend veel moeite mee. Ballen die van de voet schieten, onvoldoende meeverdedigen, slordig in de passing.. Talent genoeg, maar mentaal niet 1 van de sterksten.
-van Bommel.. Oei. Ontzettend snel, maar wel heel ongepolijst. Met name zijn aannames zijn niet van topniveau. Die heeft nog wel heel wat stappen te maken. Vraag me af wat er gaat gebeuren als die Man er nog bij gaat komen..
-PSV heeft echt een creatieve 10 nodig. Sparta was niet bijster goed, maar tegen ploegen die de bus nog meer gaan parkeren heb je echt wat anders nodig op de 10 dan Saibari.

Al met al een goed begin van de competitie :)
  Redactie Sport / Supervogel maandag 11 augustus 2025 @ 09:47:33 #208
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_218474285
twitter

Rikked.
pi_218474403
quote:
10s.gif Op maandag 11 augustus 2025 09:47 schreef Pino112 het volgende:
[ x ]

Rikked.
Grapjurk. Een Man.
pi_218474421
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 10:03 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Grapjurk. Een Man.
:D

Wel leuk gevonden. Nu nog doorpakken voor een 10 en het liefst nog een multi-inzetbare verdediger.. als vind ik de 10 meer nodig.
  FOK!fotograaf maandag 11 augustus 2025 @ 10:06:00 #211
842 Zorro
Z
pi_218474423
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 10:03 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Grapjurk. Een Man.
Man man man
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_218480487
man man man

pi_218482432
Dit weekend Twente. Ik kan me bijna niet voorstellen dat we het daar (ondanks de uitwedstrijd) echt moeilijk mee gaan krijgen.. dat is echt los zand tot dusver.
pi_218482446
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 10:02 schreef Solispolar het volgende:
Dit weekend Twente. Ik kan me bijna niet voorstellen dat we het daar (ondanks de uitwedstrijd) echt moeilijk mee gaan krijgen.. dat is echt los zand tot dusver.
Ik vind PSV wat dat betreft ook nog niet optimaal ingespeeld.
pi_218482862
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 10:06 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik vind PSV wat dat betreft ook nog niet optimaal ingespeeld.
Dat niet, maar als dit het niveau is dan ga je (normaal gesproken) wel winnen van Twente. De 'groei' tussen de wedstrijd tegen de Eagles en afgelopen zaterdag was al wel mooi om te zien :)
pi_218482975
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 10:57 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Dat niet, maar als dit het niveau is dan ga je (normaal gesproken) wel winnen van Twente. De 'groei' tussen de wedstrijd tegen de Eagles en afgelopen zaterdag was al wel mooi om te zien :)
Het wordt in ieder geval een interessanter weekend. Want afgelopen weekend kon je voor de topclubs de toto met gemak invullen.
pi_218486694
Transfer idd rond, Dennis Man. Wordt leuk als ze tegen Utrecht moeten (David Min)
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_218486952
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 19:33 schreef Sabata het volgende:
Transfer idd rond, Dennis Man. Wordt leuk als ze tegen Utrecht moeten (David Min)
Wordt mooi man
  FOK!fotograaf dinsdag 12 augustus 2025 @ 19:55:23 #219
842 Zorro
Z
pi_218487076
Kunnen we soms de commentator toch nog Til-Man horen zeggen.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  dinsdag 12 augustus 2025 @ 21:18:27 #220
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_218488657
Hebben we nog wat pegels erbij nu Feyenoord geen CL speelt? Of is dat niet langer zo?
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_218491009
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 22:30 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ik heb geen hoge pet van hem op, niet echt veranderd sinds Ajax, maar het is vaak wel leuk om naar te kijken.
Ik snap de afgunst wel een beetje (met Sjon Heitinga als trainer) maar jij snapt ook best dat het (zelfs als je 3de wordt) al 'leuk' is om Bosz als trainer te hebben. Ik denk dat veel PSV-ers die hier om zijn ontslag hebben geroepen vorig jaar iets te snel zijn vergeten hoeveel jaren van betonvoetbal we daarvoor hebben gehad.

Nee, een trainer als Bosz is een zeldzaamheid. Ik geniet ervan en hoop van harte dat hij nog een poosje blijft :) Hierna komt er weer een van Nistelrooy/van Bommel-esque trainer en kan je weer opnieuw beginnen.
pi_218491016
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 21:18 schreef GotenSSJ het volgende:
Hebben we nog wat pegels erbij nu Feyenoord geen CL speelt? Of is dat niet langer zo?
Volgens mij wel inderdaad. Ik zou heb Feyenoord overigens wel hebben gegund (zowel het geld als het CL voetbal), maar puur voor de coëfficiëntenlijst is het denk ik beter dat Feyenoord EL gaat spelen. Daar kunnen ze behoorlijk wat punten halen denk ik.
  woensdag 13 augustus 2025 @ 08:42:36 #223
131800 Tarado
capô de fusca
pi_218491091
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 08:33 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Ik snap de afgunst wel een beetje (met Sjon Heitinga als trainer) maar jij snapt ook best dat het (zelfs als je 3de wordt) al 'leuk' is om Bosz als trainer te hebben. Ik denk dat veel PSV-ers die hier om zijn ontslag hebben geroepen vorig jaar iets te snel zijn vergeten hoeveel jaren van betonvoetbal we daarvoor hebben gehad.

Nee, een trainer als Bosz is een zeldzaamheid. Ik geniet ervan en hoop van harte dat hij nog een poosje blijft :) Hierna komt er weer een van Nistelrooy/van Bommel-esque trainer en kan je weer opnieuw beginnen.
Wat heeft het één met het ander te maken? Ik schat hem hoger in dan Heitinga hoor, maar dat is ook niet zo moeilijk.

Maar als je naar het PSV van de afgelopen 2 seizoenen kijkt tov de rest, is het toch niet zo bijzonder om daar kampioen mee te worden, het zou eerder bijzonder zijn als dat niet het geval was.

En wat ik ook zei, het is meestal leuk om naar te kijken, maar dat is wat anders dan dat ik hem een toptrainer vind.
  Redactie Sport woensdag 13 augustus 2025 @ 08:44:13 #224
274204 crew  Mexicanobakker
pi_218491103
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 08:34 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Volgens mij wel inderdaad. Ik zou heb Feyenoord overigens wel hebben gegund (zowel het geld als het CL voetbal), maar puur voor de coëfficiëntenlijst is het denk ik beter dat Feyenoord EL gaat spelen. Daar kunnen ze behoorlijk wat punten halen denk ik.
Ik had wat dat betreft wel graag gehad dat ze nog een rondje verder zouden zijn gekomen, dan hadden ze weer wat meer coefficient gehad, maar je ziet dat ze gewoon niets te zoeken hebben in de CL met dit team.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_218491107
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 22:24 schreef Tarado het volgende:

[..]
Denk je? Ik vond die inzinking van afgelopen seizoen wel een typisch Bosz gebeuren.
Waar baseer je dat op? VI heeft die mythe rondom Bosz uitgezocht en het blijkt juist dat zijn ploegen in de tweede seizoenshelft gemiddeld beter presteren. Wat gelet op zijn manier van spelen ook volledig logisch is.

Los daarvan, als iemand al 'de schuld' zou moeten krijgen van die inzinking vorig jaar, dan zijn het de spelers die hun teleurstelling over uitblijvende transfers niet konden verbergen. En wellicht de TD omdat die dat niet aan zag komen en te weinig bezig is geweest met vernieuwing in de selectie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')