Pepi in de punt natuurlijk, maar ik vond Plea erg goed spelen gisteren. Daar gaan we ook nog veel plezier aan beleven.quote:Op zondag 10 augustus 2025 08:35 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Ik werd gisteren vooral erg blij l van Gasiorowski, Schouten - die weer net zo belachelijk goed is als in z’n eerste seizoen - en Kovar, die maar stoïcijns bleef strooien met passjes alsof het niks was. Tuurlijk zit daar veel risico in (wat het des te mooier en grappiger maakt) en gaat hij nog wel eens flink op z’n bek vallen, maar ik kon erg genieten van de ongegeneerde durf en zelfverzekerdheid die daar vanuit ging.
Ik ben nog steeds niet heel erg overtuigd van Van Bommel, Sairbari leek scherper maar heeft het ook nog niet, ik heb zin in eindelijk weer Pepi en ik mis nog steeds een briljante nummer 10.
Ik vond hem gisteren uitstekend als tegenstander voor PSV.quote:Op zondag 10 augustus 2025 11:10 schreef Tarado het volgende:
We weten iig weer dat Drommel niet geschikt is voor PSV.
En die gast is pas 20 toch? Zeker omdat hij ook een Spaans paspoort heeft.quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:22 schreef Buitendam het volgende:
Ik vond Yarek in de Supercup al goed spelen, maar daar ging ie gisteren nog een stapje of 2 overheen. Als dit zijn niveau is waar nog flink rek in zit dan ga je Boscagli geen seconde missen.
Sowieso het blok Kovar, Flamingo-Yarek, Schouten lijkt me echt genieten geblazen zodra dat eenmaal op elkaar is ingespeeld. En Dest speelde ook weer als op het pleintje. 0 handrem na die blessure te ontdekken.
Ja het was of de ervaren Itakura met als nadeel dat de restwaarde nihil is. Of Yarek met als nadeel z’n jonge leeftijd en dan moet je allemaal maar zien hoe het uitpakt. Maar ik heb zo’n vermoeden dat Earnie de juiste heeft gekozen.quote:Op zondag 10 augustus 2025 12:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
En die gast is pas 20 toch? Zeker omdat hij ook een Spaans paspoort heeft.
Als die zo doorgaat dan is het wachten op een uitnodiging voor Spanje. Het is allemaal nog vroeg natuurlijk en op basis van twee wedstrijden tegen middenmoot Eredivisie, maar dit kan wel eens een grote worden.quote:Op zondag 10 augustus 2025 13:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja het was of de ervaren Itakura met als nadeel dat de restwaarde nihil is. Of Yarek met als nadeel z’n jonge leeftijd en dan moet je allemaal maar zien hoe het uitpakt. Maar ik heb zo’n vermoeden dat Earnie de juiste heeft gekozen.
quote:Op zondag 10 augustus 2025 14:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Als die zo doorgaat dan is het wachten op een uitnodiging voor Spanje. Het is allemaal nog vroeg natuurlijk en op basis van twee wedstrijden tegen middenmoot Eredivisie, maar dit kan wel eens een grote worden.
quote:
Man man manquote:
Ik vind PSV wat dat betreft ook nog niet optimaal ingespeeld.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 10:02 schreef Solispolar het volgende:
Dit weekend Twente. Ik kan me bijna niet voorstellen dat we het daar (ondanks de uitwedstrijd) echt moeilijk mee gaan krijgen.. dat is echt los zand tot dusver.
Dat niet, maar als dit het niveau is dan ga je (normaal gesproken) wel winnen van Twente. De 'groei' tussen de wedstrijd tegen de Eagles en afgelopen zaterdag was al wel mooi om te zienquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 10:06 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik vind PSV wat dat betreft ook nog niet optimaal ingespeeld.
Het wordt in ieder geval een interessanter weekend. Want afgelopen weekend kon je voor de topclubs de toto met gemak invullen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 10:57 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat niet, maar als dit het niveau is dan ga je (normaal gesproken) wel winnen van Twente. De 'groei' tussen de wedstrijd tegen de Eagles en afgelopen zaterdag was al wel mooi om te zien
Wordt mooi manquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:33 schreef Sabata het volgende:
Transfer idd rond, Dennis Man. Wordt leuk als ze tegen Utrecht moeten (David Min)
Ik snap de afgunst wel een beetje (met Sjon Heitinga als trainer) maar jij snapt ook best dat het (zelfs als je 3de wordt) al 'leuk' is om Bosz als trainer te hebben. Ik denk dat veel PSV-ers die hier om zijn ontslag hebben geroepen vorig jaar iets te snel zijn vergeten hoeveel jaren van betonvoetbal we daarvoor hebben gehad.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb geen hoge pet van hem op, niet echt veranderd sinds Ajax, maar het is vaak wel leuk om naar te kijken.
Volgens mij wel inderdaad. Ik zou heb Feyenoord overigens wel hebben gegund (zowel het geld als het CL voetbal), maar puur voor de coëfficiëntenlijst is het denk ik beter dat Feyenoord EL gaat spelen. Daar kunnen ze behoorlijk wat punten halen denk ik.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:18 schreef GotenSSJ het volgende:
Hebben we nog wat pegels erbij nu Feyenoord geen CL speelt? Of is dat niet langer zo?
Wat heeft het één met het ander te maken? Ik schat hem hoger in dan Heitinga hoor, maar dat is ook niet zo moeilijk.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 08:33 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik snap de afgunst wel een beetje (met Sjon Heitinga als trainer) maar jij snapt ook best dat het (zelfs als je 3de wordt) al 'leuk' is om Bosz als trainer te hebben. Ik denk dat veel PSV-ers die hier om zijn ontslag hebben geroepen vorig jaar iets te snel zijn vergeten hoeveel jaren van betonvoetbal we daarvoor hebben gehad.
Nee, een trainer als Bosz is een zeldzaamheid. Ik geniet ervan en hoop van harte dat hij nog een poosje blijftHierna komt er weer een van Nistelrooy/van Bommel-esque trainer en kan je weer opnieuw beginnen.
Ik had wat dat betreft wel graag gehad dat ze nog een rondje verder zouden zijn gekomen, dan hadden ze weer wat meer coefficient gehad, maar je ziet dat ze gewoon niets te zoeken hebben in de CL met dit team.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 08:34 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Volgens mij wel inderdaad. Ik zou heb Feyenoord overigens wel hebben gegund (zowel het geld als het CL voetbal), maar puur voor de coëfficiëntenlijst is het denk ik beter dat Feyenoord EL gaat spelen. Daar kunnen ze behoorlijk wat punten halen denk ik.
Waar baseer je dat op? VI heeft die mythe rondom Bosz uitgezocht en het blijkt juist dat zijn ploegen in de tweede seizoenshelft gemiddeld beter presteren. Wat gelet op zijn manier van spelen ook volledig logisch is.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk je? Ik vond die inzinking van afgelopen seizoen wel een typisch Bosz gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |