Afscheidskoers vanquote:Op zondag 3 augustus 2025 19:08 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Ronde van Polen. Vanaf de start zijn ze al live.
Pierre Descente lijkt me een geschikte partnerquote:Op zondag 3 augustus 2025 19:23 schreef vaarsuvius het volgende:
Gigante svp snel trouwen met een brave fransoos ofzo, dan mag ze weer terug komen en zijn we van die schijlollige naamgrappen af
Als je uit Australië komt heb je niets aan hittetraining.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:24 schreef franklop het volgende:
Misschien kan Wellens nog tips geven aan Gigante over hoe je snel van bepaalde problemen afkomt
Snel? Wellens heeft er jaren over gedaan.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:24 schreef franklop het volgende:
Misschien kan Wellens nog tips geven aan Gigante over hoe je snel van bepaalde problemen afkomt
Ik zag iets van file.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:27 schreef Marcoss het volgende:
Van Baarle zei in z’n podcast dat hij op zoek was naar een goede plek om te gaan staan op de Madeleine, dus die was er gisteren waarschijnlijk wel bij.
Jegat-Gigantequote:Op zondag 3 augustus 2025 19:23 schreef vaarsuvius het volgende:
Gigante svp snel trouwen met een brave fransoos ofzo, dan mag ze weer terug komen en zijn we van die schijlollige naamgrappen af
Ik hoop wel dat ze iemand vind om een beetje te kunnen afdalen, dan kan ze echt mee gaan doen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:24 schreef franklop het volgende:
Volgens Dirk De Wolf kan je dat niet leren.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat ze iemand vind om een beetje te kunnen afdalen, dan kan ze echt mee gaan doen.
Cav of zo?quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat ze iemand vind om een beetje te kunnen afdalen, dan kan ze echt mee gaan doen.
De tactische debieliteit is zo groot dat ik niet meer dan een 3 kan uitdelen, zeker omdat we voor het klassement niet bepaald een spectaculaire strijd hebben gezienquote:
Penalties zijn geluk.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:32 schreef Kloit het volgende:
[..]
Volgens Dirk De Wolf kan je dat niet leren.
Lijkt mij onzin, iets van lijnen leren lezen zou al veel helpen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:32 schreef Kloit het volgende:
[..]
Wat die Poolse deed was ook heel raar op een gegeven momentquote:Op zondag 3 augustus 2025 19:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Lijkt mij onzin, iets van lijnen leren lezen zou al veel helpen.
Hangt ook wel af van de reden, lijkt me. Bepaalde zaken lijken me zeker wel trainbaar. Maar als je Gigante deze week zag, is dat niet 1 reden..quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:32 schreef Kloit het volgende:
[..]
Petje ophouden ook niet.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:37 schreef Felagund het volgende:
Interview tijdens volkslied zou eigenlijk niet mogen.
Beweren dat deze mevrouw extreme anorexia heeft is geen haten maar een correcte observatie.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:56 schreef Makamba_ het volgende:
Jullie zijn echt bizarre haters hier tegen alles wat wint.
Ze hadden de grenzen qua leeftijd beter om kunnen draaien voor de mannen en de vrouwenquote:Op zondag 3 augustus 2025 19:44 schreef Kloit het volgende:
Vinke wint het wit. Zou het wat uitmaken?
Volgend jaar zijn het waarschijnlijk ook de enige weken dat hij commentaar geeft…quote:Op zondag 3 augustus 2025 20:00 schreef Dutch_view het volgende:
Ik gun Andries een fijne vakantie, vier weken commentaar geven… waarvan één met Roxanne naast je.
Er hebben mensen voor minder een Odieltje gekregen.
Met extreme anorexia win je geen tour.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Beweren dat deze mevrouw extreme anorexia heeft is geen haten maar een correcte observatie.
Observatie door de bril van de ietwat obese doorsnee WLR fok!er ja ....quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Beweren dat deze mevrouw extreme anorexia heeft is geen haten maar een correcte observatie.
Wat dacht je van de winnaar van 92?quote:Op zondag 3 augustus 2025 20:14 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Met extreme anorexia win je geen tour.
Dat ze hopelijk haar obsessieve schema laat varen na dit resultaat hoop ik ook.
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 3 augustus 2025 20:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Volgend jaar zijn het waarschijnlijk ook de enige weken dat hij commentaar geeft…
Ze was dit jaar tot Parijs Roubaix 8 kg zwaarder. Kan dat terwijl ze ondertussen anorexia heeftquote:Op zondag 3 augustus 2025 19:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Indurain?quote:Op zondag 3 augustus 2025 20:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat dacht je van de winnaar van 92?
Volgens mij is dat tegenwoordig wel goed Nederlands..quote:Op zondag 3 augustus 2025 20:36 schreef Regilio_ het volgende:
Kan Roxanne nou eindelijk eens een cursus Nederlands volgen!?
Ervaarde
Die had nog wel een bolle toet zo te zienquote:Op zondag 3 augustus 2025 20:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Van Moorsel. Die was mokertje dun.
In de klassiekers heeft Andries ook nog concurrentie van Joris. Maar hoeveel live koersen minder zijn het nou uiteindelijk? De Vuelta deden ze al beperkt.quote:Op zondag 3 augustus 2025 20:36 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Omdat de NOS zowat alle andere koersen niet meer uit gaat zenden
Parijs-Nice en de Dauphine vallen bijvoorbeeld ook weg. Dat was niet altijd op tv, maar wel op de stream (en volgens mij deed Andries daar ook wel eens commentaar)quote:Op zondag 3 augustus 2025 20:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
In de klassiekers heeft Andries ook nog concurrentie van Joris. Maar hoeveel live koersen minder zijn het nou uiteindelijk? De Vuelta deden ze al beperkt.
Toen was ik 2 jaar oud.quote:Op zondag 3 augustus 2025 20:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat dacht je van de winnaar van 92?
Zuurheid? Op dit forum?quote:Op zondag 3 augustus 2025 20:52 schreef Mansjester het volgende:
TDF heeft geleverd zoals altijdGelachen om de posts, acts en zuurheid
Ik vind PFP een geweldige renster hoor. En echt superknap om te zien hoe ze zich heeft voorbereid en dan zo goed is.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:56 schreef Makamba_ het volgende:
Jullie zijn echt bizarre haters hier tegen alles wat wint.
Eens.quote:Op zondag 3 augustus 2025 20:56 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik vind PFP een geweldige renster hoor. En echt superknap om te zien hoe ze zich heeft voorbereid en dan zo goed is.
En wat Vollering betreft: superknap hoe ze zich na haar val nog naar een tweede plaats heeft geknokt. Tactisch kan het allemaal nog veel beter, maar ze heeft het knap gedaan.
Zelf de finish nog ff bekeken in Chambery en na afloop nog even bij de bussen gekeken. Was ook gewoon een mooie dag.
Verder vind ik het wel lekker om een beetje mee te gaan in de zuurheid en alle acts en rubrieken in dit topic.
Volgens mij zei ze net dat ze niet naar het WK gaat.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:57 schreef Koffieplanter het volgende:
Vollering heeft anderhalve maand om nog echt iets van haar seizoen te maken. Ze moet wereldkampioen worden, anders is het redelijk mislukt. Oneerlijk, maar wel de standaard die ze zelf gezet heeft. Hoewel ik sowieso teleurgesteld ben over haar seizoen, had op veel meer rancune en meedogenloosheid gerekend, maar ik krijg de indruk dat ze dit niet in zich heeft.
quote:Op zondag 3 augustus 2025 21:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Volgens mij zei ze net dat ze niet naar het WK gaat.
Dat zou een vreemde keus zijnquote:Op zondag 3 augustus 2025 21:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is ze gecanceld na vorig jaar?quote:Op zondag 3 augustus 2025 21:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als PFP zin heeft pakt die ook de WK titel toch?quote:Op zondag 3 augustus 2025 21:11 schreef Koffieplanter het volgende:
Lekker statpadden in pak hem beet de Ronde van Romandië rijden terwijl de inferieure Kasia met een regenboog mag rijden. Of, nog erger, Longo Borghini.
Ze gaf al eerder aan dat ze dit regime niet zo lang volhoudt, gok dat ze dat niet door kan trekken tot het WKquote:Op zondag 3 augustus 2025 21:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
Als PFP zin heeft pakt die ook de WK titel toch?
Maakt het enkel respectabeler.quote:Op zondag 3 augustus 2025 21:21 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ze gaf al eerder aan dat ze dit regime niet zo lang volhoudt, gok dat ze dat niet door kan trekken tot het WK
Dat zou een stevig statement zijn van Ten Dam maar ik kan het me eigenlijk niet voorstellen. Wie moet er op dit parcours gaan winnen voor Nederland als Vollering af haakt?quote:Op zondag 3 augustus 2025 21:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Is ze gecanceld na vorig jaar?
Puck!quote:Op zondag 3 augustus 2025 21:28 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat zou een stevig statement zijn van Ten Dam maar ik kan het me eigenlijk niet voorstellen. Wie moet er op dit parcours gaan winnen voor Nederland als Vollering af haakt?
Denk dat dat ook nog wel meevaltquote:Op zondag 3 augustus 2025 21:32 schreef vrijgevochten het volgende:
Demi wil toch niet met Anna rijden
Exact dit, alles wordt schromelijk overdreven en dat is lekker om te lezen, regelmatig hardop moeten lachen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 20:56 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Verder vind ik het wel lekker om een beetje mee te gaan in de zuurheid en alle acts en rubrieken in dit topic.
Jarenlang ploeggenoten geweest waarbij Anna Vollering aan haar grootste zege hielp en ze prima met elkaar samenwerkten. Zou haar periode als ploegleider (en nu dan de comeback) er dan voor hebben gezorgd dat het nu haat en nijd is?quote:Op zondag 3 augustus 2025 21:38 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Lijkt mij water en vuur die twee
Weet je wat het leuke is? Dat het ondanks de vele tactische missers deze Tour in verhouding nog wel meeviel. Doorgaans zitten we naar rensters te kijken die allemaal hetzelfde doel hebben en iedere wedstrijd exact hetzelfde in gaan: hoe kan ik Kopecky zo goed mogelijk naar de streep rijden?quote:Op zondag 3 augustus 2025 21:43 schreef Remco het volgende:
[..]
Exact dit, alles wordt schromelijk overdreven en dat is lekker om te lezen, regelmatig hardop moeten lachen.
Dat het tactisch altijd dramatisch is vind ik ook behoorlijk overdreven. Ik denk echr dat het niveau daarmee wat wordt overschat. De damesploegen hebben geen Nils Politt of Mauro Schmidt die een hele dag voorop een peloton kan brommeren en zo bijvoorbeeld Pfp op afstand kan houden nadat ze eraf is gereden.
Als ik de quote zo lees, denk ik niet dat ze dat serieus bedoelde: maar als opmerking nav het WK van vorig jaar. Beetje zelfspot lijkt ze dan wel te hebbenquote:Op zondag 3 augustus 2025 22:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vollering niet naar WK zou een schande zijn voor het vrouwenwielrennen
Met week ertussen dus?quote:Op zondag 3 augustus 2025 22:27 schreef Dutch_view het volgende:
Een interview van Ghekiere met Gummybeer en Marijn op Sporza, dat is even schrikken
Oh ik hoorde Marijn zeggen dat in 2026 de start het weekend na de mannen is. En weer 9 etappes.
Dat in één keer door gaan helpt echt wel qua aandacht heb ik het idee. Met een weekje rust zakt de aandacht voor de koers zo weer in.quote:Op maandag 4 augustus 2025 08:19 schreef franklop het volgende:
[..]
Met week ertussen dus?
Weet niet of dat perse beter is qua aandacht
Klopt ja, volgend de officiële website ook. Start is in Zwitserland. Volgens Marijn komt het later starten de dames Tour ten goede omdat alle aandacht daar op gericht is. Nu had je eerst 2 dagen mannen en vrouwen.quote:Op maandag 4 augustus 2025 08:19 schreef franklop het volgende:
[..]
Met week ertussen dus?
Weet niet of dat perse beter is qua aandacht
Het lijkt mij juist dat je het momentum wilt meepikken van der evenement voor je. Maar is puur op gevoel gebaseerdquote:Op maandag 4 augustus 2025 09:30 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Klopt ja, volgend de officiële website ook. Start is in Zwitserland. Volgens Marijn komt het later starten de dames Tour ten goede omdat alle aandacht daar op gericht is. Nu had je eerst 2 dagen mannen en vrouwen.
Nu ik dit artikel heb gelezen blijf ik achter met het gevoel dat Demi Vollering de reïncarnatie van Dario Pieri is.quote:Op maandag 4 augustus 2025 07:46 schreef Tommeke het volgende:
Ja, die aanval was echt zo dom. Maar dat gaf ze achteraf ook toe.
Prima reactie wel:
https://www.ad.nl/wielren(...)deren-zijn~a87622be/
Wat een treurigheid.quote:
1x tanken met de bus en het is al weg schat ik zo.quote:Op maandag 4 augustus 2025 11:49 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Na afloop met zijn allen langs de Mc Donalds en de pot is op
Minus solidariteitsfonds van de UCI, en minus belasting.quote:
Dat waren gek genoeg precies de schoonmaakkosten ivm kotsen Reusser.quote:Op maandag 4 augustus 2025 11:50 schreef Steven184 het volgende:
Movistar met 1460 euro houdt ook niet over
Thijs vroeg Lars Boom er naar, maar die had niet het gevoel dat het beter had gekundquote:Op maandag 4 augustus 2025 11:05 schreef Koffieplanter het volgende:
Is er gisteren door deze of gene nog iets gezegd of gevraagd over het manoeuvre van Vollering op Arâches-la-Frasse? Oprecht nog het meest absurde stukje koers dat ik de afgelopen week gezien heb, en dat zegt heel veel zo niet alles, getuige die andere tactische keuzes die we hebben moeten aanschouwen. Een aspirant Tourwinnares die op 90 kilometer van de streep het bergklassement gaat lopen verdedigen, zoiets valt met geen pen te beschrijven.
Gelukkig weten we van Lars Boom dat hij altijd heel rationeel is en dat hij prima om kan gaan met kritiek.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Thijs vroeg Lars Boom er naar, maar die had niet het gevoel dat het beter had gekundHij was ook heel erg blij met Chabbay.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Dat je niet inziet dat je daarmee de rode loper uitrolt voor PFP is echt zo dom. De kans dat Vollering haar klopte in de sprint was vele malen groter dan dat ze daar wegreed. Sterker nog, het enige wat ze bereikte was dat ze haar ploeggenote elimineerdequote:Op maandag 4 augustus 2025 13:12 schreef Marcoss het volgende:
Boom zei dat “het bergklassement een mooie extra prijs was en dat het de rensters gedurende de week niet veel krachten had gekost”
En de aanval van Vollering op de laatste klim was iets wat ze zelf graag wilde en Boon vond dat een goed idee omdat “Wlodarczyk ook snel is in de sprint”
Ze kan de Tour ook best winnen de komende jaren. Nu Ferrand-Prevot dit doel afgevinkt heeft vraag ik me af of ze de komend jaren in dezelfde vorm (of überhaupt) terugkomt, Gigante is gemakkelijk te elimineren hebben we gezien en Vollering zelf was hier ook niet op haar beste niveau gezien het feit dat ze een Niewiadoma en co. nauwelijks kon lossen. Gooi er nog een tijdrit bij waar ze winst kan pakken op de rest (muv Reusser).quote:Op maandag 4 augustus 2025 07:46 schreef Tommeke het volgende:
Ja, die aanval was echt zo dom. Maar dat gaf ze achteraf ook toe.
Prima reactie wel:
https://www.ad.nl/wielren(...)deren-zijn~a87622be/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |