Afscheidskoers vanquote:Op zondag 3 augustus 2025 19:08 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Ronde van Polen. Vanaf de start zijn ze al live.
Pierre Descente lijkt me een geschikte partnerquote:Op zondag 3 augustus 2025 19:23 schreef vaarsuvius het volgende:
Gigante svp snel trouwen met een brave fransoos ofzo, dan mag ze weer terug komen en zijn we van die schijlollige naamgrappen af
Als je uit Australië komt heb je niets aan hittetraining.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:24 schreef franklop het volgende:
Misschien kan Wellens nog tips geven aan Gigante over hoe je snel van bepaalde problemen afkomt
Snel? Wellens heeft er jaren over gedaan.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:24 schreef franklop het volgende:
Misschien kan Wellens nog tips geven aan Gigante over hoe je snel van bepaalde problemen afkomt
Ik zag iets van file.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:27 schreef Marcoss het volgende:
Van Baarle zei in z’n podcast dat hij op zoek was naar een goede plek om te gaan staan op de Madeleine, dus die was er gisteren waarschijnlijk wel bij.
Jegat-Gigantequote:Op zondag 3 augustus 2025 19:23 schreef vaarsuvius het volgende:
Gigante svp snel trouwen met een brave fransoos ofzo, dan mag ze weer terug komen en zijn we van die schijlollige naamgrappen af
Ik hoop wel dat ze iemand vind om een beetje te kunnen afdalen, dan kan ze echt mee gaan doen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:24 schreef franklop het volgende:
Volgens Dirk De Wolf kan je dat niet leren.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat ze iemand vind om een beetje te kunnen afdalen, dan kan ze echt mee gaan doen.
Cav of zo?quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat ze iemand vind om een beetje te kunnen afdalen, dan kan ze echt mee gaan doen.
De tactische debieliteit is zo groot dat ik niet meer dan een 3 kan uitdelen, zeker omdat we voor het klassement niet bepaald een spectaculaire strijd hebben gezienquote:
Penalties zijn geluk.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:32 schreef Kloit het volgende:
[..]
Volgens Dirk De Wolf kan je dat niet leren.
Lijkt mij onzin, iets van lijnen leren lezen zou al veel helpen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:32 schreef Kloit het volgende:
[..]
Wat die Poolse deed was ook heel raar op een gegeven momentquote:Op zondag 3 augustus 2025 19:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Lijkt mij onzin, iets van lijnen leren lezen zou al veel helpen.
Hangt ook wel af van de reden, lijkt me. Bepaalde zaken lijken me zeker wel trainbaar. Maar als je Gigante deze week zag, is dat niet 1 reden..quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:32 schreef Kloit het volgende:
[..]
Petje ophouden ook niet.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:37 schreef Felagund het volgende:
Interview tijdens volkslied zou eigenlijk niet mogen.
Beweren dat deze mevrouw extreme anorexia heeft is geen haten maar een correcte observatie.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:56 schreef Makamba_ het volgende:
Jullie zijn echt bizarre haters hier tegen alles wat wint.
Ze hadden de grenzen qua leeftijd beter om kunnen draaien voor de mannen en de vrouwenquote:Op zondag 3 augustus 2025 19:44 schreef Kloit het volgende:
Vinke wint het wit. Zou het wat uitmaken?
Volgend jaar zijn het waarschijnlijk ook de enige weken dat hij commentaar geeft…quote:Op zondag 3 augustus 2025 20:00 schreef Dutch_view het volgende:
Ik gun Andries een fijne vakantie, vier weken commentaar geven… waarvan één met Roxanne naast je.
Er hebben mensen voor minder een Odieltje gekregen.
Met extreme anorexia win je geen tour.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Beweren dat deze mevrouw extreme anorexia heeft is geen haten maar een correcte observatie.
Observatie door de bril van de ietwat obese doorsnee WLR fok!er ja ....quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Beweren dat deze mevrouw extreme anorexia heeft is geen haten maar een correcte observatie.
Wat dacht je van de winnaar van 92?quote:Op zondag 3 augustus 2025 20:14 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Met extreme anorexia win je geen tour.
Dat ze hopelijk haar obsessieve schema laat varen na dit resultaat hoop ik ook.
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 3 augustus 2025 20:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Volgend jaar zijn het waarschijnlijk ook de enige weken dat hij commentaar geeft…
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |