Heel die sport draait toch alleen maar om het geldquote:
Hij hoopt nu Horner weg is op een betere relatie met Red Bull Racing.quote:
Is er nieuwe dan?quote:
Meh.quote:Op zondag 3 augustus 2025 14:56 schreef HiDiHo het volgende:
Er zou wat regen moeten komen...
[ afbeelding ]
Liever de oude intro'squote:
Vorige week kregen de kijkers van de slechtere kwaliteit stream een andere intromuziek.quote:
Was er vorige week nogquote:
Net nu ik heel toevallig een nummer van Technohead in de Flamman & Abraxis remix hoorquote:
Het feest kan beginnenquote:
Oh niet gehoord.quote:Op zondag 3 augustus 2025 14:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vorige week kregen de kijkers van de slechtere kwaliteit stream een andere intromuziek.
Dat is het al sinds het beginquote:
Kan gebeuren ja..quote:Op zondag 3 augustus 2025 14:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Net nu ik heel toevallig een nummer van Technohead in de Flamman & Abraxis remix hoor
Uiteraard.quote:Op zondag 3 augustus 2025 14:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar jij kijkt ook gewoon kwaliteit.
Wellicht.quote:
Beetje zwaar dragen voor maxquote:
Ik ben ook kwaliteit ....top kwaliteitquote:
Nogal jaquote:
Hah, die komt daar wel.quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:00 schreef Peterselieman het volgende:
De pottenbakkers hopen dan Norris vandaag niet op het podium eindigt
Ik denk dat ie er binnen 5 rondjes uit ligtquote:
Tenzij Norris eerst kapot gaatquote:Op zondag 3 augustus 2025 15:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
Die bokaal gaat kapot op eind van de middag.
Die ligt over 2 uurtjes aan scherven.quote:
Als kerb gebruiken.quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hungaroring ligt er prima bij na de verbouwingen.
Jammer van Orban.
Ik wacht nog steeds beide Mclarens tetsen eraf.quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hah, die komt daar wel.
Gaat niet gebeurenquote:Op zondag 3 augustus 2025 15:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds beide Mclarens tetsen eraf.
Caravan in de pitstraat?quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:01 schreef Nattekat het volgende:
Dit is een circuit dat ik overwogen heb bij het plannen van mijn vakantie, ter info.
Gewoon in de pits bij het bordje 3 parkeren. Zit je ook bij de top 3quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:02 schreef klaasweetalles het volgende:
MAX ZAL heel snel bij de top 3 zitten....
O bordje verwisselenquote:Op zondag 3 augustus 2025 15:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Gewoon in de pits bij het bordje 3 parkeren. Zit je ook bij de top 3
Dat denk ik niet.quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:02 schreef klaasweetalles het volgende:
MAX ZAL heel snel bij de top 3 zitten....
Dat moet wk wordenquote:
Die van Norris was erger hoorquote:
Gesandwitch tussen beide rb'squote:
Het is nog een heel eind.quote:
quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:05 schreef 3rr0r het volgende:
Deze race wordt mede mogelijk gemaakt door de NS
Niet meer.quote:
Straks stakingquote:Op zondag 3 augustus 2025 15:06 schreef Mano_ het volgende:
[..]Ze zijn toch gewoon op tijd vertokken?
Ninja-edit.quote:
Gedraag je.quote:
OK ik ga wel weer wegquote:
quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:08 schreef Rnie het volgende:
Stroll in de top tien voelt voor mij altijd alsof ik een Rattata van level 80 tegenkom.
Is nog niet vastgesteldquote:Op zondag 3 augustus 2025 15:09 schreef SiGNe het volgende:
MAx virtueel al voor bortoletto, valse start
Met een beetje hulp van teamgenoot.quote:
Hij reed er 5m achterquote:Op zondag 3 augustus 2025 15:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Met een beetje hulp van teamgenoot.
Ik zie het niet in de replayquote:Op zondag 3 augustus 2025 15:09 schreef SiGNe het volgende:
Dit not start-train?quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:12 schreef raptorix het volgende:
Laat Max maar lekker die DNS trein volgen en een mooie undercut maken.
Die verdedigde tegen zijn enige concurrentquote:Op zondag 3 augustus 2025 15:12 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik vond Piastri niet heel sportief bij de start.
Lijkt wel alsof hij voor het kampioenschap rijdtquote:Op zondag 3 augustus 2025 15:12 schreef Weltschmerz het volgende:
Nou en.quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:12 schreef Weltschmerz het volgende:
Omdat 'ie de deur dicht gooide? Ik mag dat wel.quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:12 schreef Weltschmerz het volgende:
De enige die dat niveau haalde was Lauda, King Rat(tata)quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:08 schreef Rnie het volgende:
Stroll in de top tien voelt voor mij altijd alsof ik een Rattata van level 80 tegenkom.
quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:09 schreef SiGNe het volgende:
Fake news.quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:09 schreef SiGNe het volgende:
Die heeft de hele tijd DRS van Alonso.quote:
Norris zat er al een stukje naast volgens mij, dan moest hij dus liften.quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:14 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Omdat 'ie de deur dicht gooide? Ik mag dat wel.
Niet eerder gezien.quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:16 schreef Nattekat het volgende:
Het hele veld tot Tsunoda aan toe zit in deze trein
Noted.quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:17 schreef THEFXR het volgende:
Ze hadden gewoon eerste de verkeerde sauber genote
Ja tussen 5 en 19 zit ongeveer even veel tijd als tussen 4 en 5quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:16 schreef Nattekat het volgende:
Het hele veld tot Tsunoda aan toe zit in deze trein
Dat denk ik ookquote:Op zondag 3 augustus 2025 15:17 schreef THEFXR het volgende:
Ze hadden gewoon eerst de verkeerde sauber genote
Heel klein stukje ja, ach, dit is topsport, geen liefdadigheidsclubje.quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:16 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Norris zat er al een stukje naast volgens mij, dan moest hij dus liften.
Dat was vorig seizoen al.quote:
Ik neem het hem ook niet persoonlijk kwalijk, maar zoiets zou best gecorrigeerd mogen worden.quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:18 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Heel klein stukje ja, ach, dit is topsport, geen liefdadigheidsclubje.
Die zijn beter dan Pirelli banden.quote:
Logisch. Hij heeft gepusht om voorbij Alonso te raken. Nu dat niet lukt moet hij iets gas terug nemen en hopen dat Bortoleto wat terugvaltquote:
Ik had ook niets anders verwacht van de GOAT. Ow wacht, hij is helemaal niet naar voren aan het stomen. En ook niet de GOAT.quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:17 schreef -XOR- het volgende:
Hammie ook knap naar voren aan het stomen
Goed voor de top 4, niet voor Maxquote:Op zondag 3 augustus 2025 15:19 schreef DKUp het volgende:
Heel interessant dat gat wat Alonso creëert
50%, het valt wel of het valt nietquote:Op zondag 3 augustus 2025 15:20 schreef PzKpfw het volgende:
Hoe staat het met de kans op regen bij deze GP?
* Nattekat streept gejank over inhaalmogelijkheden van de bingokaartquote:Op zondag 3 augustus 2025 15:20 schreef Mothzor het volgende:
Om te janken deze baan...je bent 2-3 seconden per rondje slomer dan de rest...maar je kan toch niet ingehaald worden....
Bekendquote:Op zondag 3 augustus 2025 15:20 schreef Mothzor het volgende:
Om te janken deze baan...je bent 2-3 seconden per rondje slomer dan de rest...maar je kan toch niet ingehaald worden....
Noteert de user die erover janktquote:Op zondag 3 augustus 2025 15:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
* Nattekat streept gejank over inhaalmogelijkheden van de bingokaart
Nu pas????quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Snel naar Inters dan maar.quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:21 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
50%, het valt wel of het valt niet
Vis?quote:
Er is een kans.quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:20 schreef PzKpfw het volgende:
Hoe staat het met de kans op regen bij deze GP?
Is toch meestal tamelijk saai.quote:
Verkeerde account Klaas.quote:
Het is de hedendaagse F1...quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vis graten?quote:
Zegquote:
Gelukkig gaat die volgend jaar wegquote:
quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:23 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Het is de hedendaagse F1...
- Hungaroring
- Zandvoort
- Monaco
- Singapore
- Imola (hoe vet die baan ook is)
Voorbeelden van banen die niks meer in de F1 te zoeken hebben!
Het meeste valt er naast.quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:21 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
50%, het valt wel of het valt niet
Op naar de zandbakkenquote:Op zondag 3 augustus 2025 15:23 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Het is de hedendaagse F1...
- Hungaroring
- Zandvoort
- Monaco
- Singapore
- Imola (hoe vet die baan ook is)
Voorbeelden van banen die niks meer in de F1 te zoeken hebben!
Mothzor wil alleen maar Amerikaanse stratencircuits met 8 DRS zones.quote:
Ja, want het circuit is niet eens verkeerd. Alleen dit is nu wel erg.quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben echt blij dat deze auto's aan hun laatste jaar bezig zijn.
Ik verwacht weinig veranderingen op dat vlak met de nieuwe auto's komend jaar.quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Krijgen we nog minder inhaalacties.quote:
DRS in de bochtenquote:Op zondag 3 augustus 2025 15:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mothzor wil alleen maar Amerikaanse stratencircuits met 8 DRS zones.
Proost.quote:
Als Spa faalt om inhaalmogelijkheden te creeëren, weet je zeker dat het aan de auto's ligt.quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:24 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja, want het circuit is niet eens verkeerd. Alleen dit is nu wel erg.
F1 maakt mensen alcoholist.quote:
Deze auto's waren echt top, de eerste helft van 2022 was fantastisch.quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik verwacht weinig veranderingen op dat vlak met de nieuwe auto's komend jaar.
Toen deze kwamen zou het ook allemaal ineens hosanna zijn. Dat was het toen ook niet. Waarom nu dan wel? Ik heb er een hard hoofd in.
Hij heet Sainzquote:Op zondag 3 augustus 2025 15:26 schreef raptorix het volgende:
Tsunoda kan echt niet meer, vervangen die hap, Saintz oppikken nu!
Ik weet niet hoe zijn naam schrijft precies, maar dit is soberzo foute spelling.quote:
Blij dat jij hem nog even wijst op die typfout, weet zeker dat het anders niemand was opgevallen.quote:
Ik ga ze niet missen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Snel.quote:
ligt aan de wagen knulquote:Op zondag 3 augustus 2025 15:26 schreef raptorix het volgende:
Tsunoda kan echt niet meer, vervangen die hap, Saintz oppikken nu!
Wolff wou niet meer bouncenquote:Op zondag 3 augustus 2025 15:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Deze auto's waren echt top, de eerste helft van 2022 was fantastisch.
Toen kwam die TD die Wolff zo graag wilde. Sinds dien is het niets dan drama, drama dat alleen maar erger en erger wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |