Heel die sport draait toch alleen maar om het geldquote:
Hij hoopt nu Horner weg is op een betere relatie met Red Bull Racing.quote:
Is er nieuwe dan?quote:
Meh.quote:Op zondag 3 augustus 2025 14:56 schreef HiDiHo het volgende:
Er zou wat regen moeten komen...
[ afbeelding ]
Liever de oude intro'squote:
Vorige week kregen de kijkers van de slechtere kwaliteit stream een andere intromuziek.quote:
Was er vorige week nogquote:
Net nu ik heel toevallig een nummer van Technohead in de Flamman & Abraxis remix hoorquote:
Het feest kan beginnenquote:
Oh niet gehoord.quote:Op zondag 3 augustus 2025 14:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vorige week kregen de kijkers van de slechtere kwaliteit stream een andere intromuziek.
Dat is het al sinds het beginquote:
Kan gebeuren ja..quote:Op zondag 3 augustus 2025 14:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Net nu ik heel toevallig een nummer van Technohead in de Flamman & Abraxis remix hoor
Uiteraard.quote:Op zondag 3 augustus 2025 14:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar jij kijkt ook gewoon kwaliteit.
Wellicht.quote:
Beetje zwaar dragen voor maxquote:
Ik ben ook kwaliteit ....top kwaliteitquote:
Nogal jaquote:
Hah, die komt daar wel.quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:00 schreef Peterselieman het volgende:
De pottenbakkers hopen dan Norris vandaag niet op het podium eindigt
Ik denk dat ie er binnen 5 rondjes uit ligtquote:
Tenzij Norris eerst kapot gaatquote:Op zondag 3 augustus 2025 15:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
Die bokaal gaat kapot op eind van de middag.
Die ligt over 2 uurtjes aan scherven.quote:
Als kerb gebruiken.quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hungaroring ligt er prima bij na de verbouwingen.
Jammer van Orban.
Ik wacht nog steeds beide Mclarens tetsen eraf.quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hah, die komt daar wel.
Gaat niet gebeurenquote:Op zondag 3 augustus 2025 15:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds beide Mclarens tetsen eraf.
Caravan in de pitstraat?quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:01 schreef Nattekat het volgende:
Dit is een circuit dat ik overwogen heb bij het plannen van mijn vakantie, ter info.
Gewoon in de pits bij het bordje 3 parkeren. Zit je ook bij de top 3quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:02 schreef klaasweetalles het volgende:
MAX ZAL heel snel bij de top 3 zitten....
O bordje verwisselenquote:Op zondag 3 augustus 2025 15:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Gewoon in de pits bij het bordje 3 parkeren. Zit je ook bij de top 3
Dat denk ik niet.quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:02 schreef klaasweetalles het volgende:
MAX ZAL heel snel bij de top 3 zitten....
Dat moet wk wordenquote:
Die van Norris was erger hoorquote:
Gesandwitch tussen beide rb'squote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |